Προς το περιεχόμενο

Destiny 2 [PC]


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

 

για να ανεβασεις "level" πρεπει να κανεις grind τα ιδια missions και public events συνεχως ελπιζοντας πως θα σου ριξει gear μεγαλυτερο απο αυτο που εχεις.

είναι πολύ χειρότερα από αυτό 

η αλήθεια είναι ότι μόλις φτάσεις το soft cap 265 power για να ανέβεις,

ανεβαίνει μόνο με milestones δηλ κάποια δύσκολα quest που κάνουν reset κάθε εβδομάδα ,είναι και το σημείο που με έχασε το game (κάνεις 2 quest και περιμένεις μια βδομάδα το reset)

αν είχε συνδρομή το game θα το καταλάβαινα ότι ήθελε να με κάνει να καθυστερήσω

αλλά τώρα στην ουσία μου απαγορεύει να παίξω αφού δεν έχω καμιά ανταμοιβή 

δηλ τα μπαούλα που θα ανοίγεις θα είναι όλα κάτω από το 265 που θα είναι τα item σου 

έφτυσα αίμα να πάω 283 και το σιχάθηκα το ίδιο και το ίδιο

το άλλο το καλό ? τα flashpoints όχι μόνο έχουν βλακωδώς μικρο χρονικό οριο για να το βγάλεις αλλά και μάντεψε δεν έχει matchmaking 

αυτοί μιλάμε είναι τόσο άχρηστοι που σαμπόταραν το ίδιο τους το game 

και ξαναλέω ότι το game είναι τέλειο στην αρχή του (μέχρι 265) και άθλιο στο τέλος του 

εκεί στηρίζονται και αυτοί στο τέλειο αρχικό game

και πολλοί είμαι σίγουρος θα την πατήσουν και θα το αγοράσουν το game για τις 10 ώρες campaign 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι πολύ χειρότερα από αυτό 

η αλήθεια είναι ότι μόλις φτάσεις το soft cap 265 power για να ανέβεις,

ανεβαίνει μόνο με milestones δηλ κάποια δύσκολα quest που κάνουν reset κάθε εβδομάδα ,είναι και το σημείο που με έχασε το game (κάνεις 2 quest και περιμένεις μια βδομάδα το reset)

αν είχε συνδρομή το game θα το καταλάβαινα ότι ήθελε να με κάνει να καθυστερήσω

αλλά τώρα στην ουσία μου απαγορεύει να παίξω αφού δεν έχω καμιά ανταμοιβή 

δηλ τα μπαούλα που θα ανοίγεις θα είναι όλα κάτω από το 265 που θα είναι τα item σου 

έφτυσα αίμα να πάω 283 και το σιχάθηκα το ίδιο και το ίδιο

το άλλο το καλό ? τα flashpoints όχι μόνο έχουν βλακωδώς μικρο χρονικό οριο για να το βγάλεις αλλά και μάντεψε δεν έχει matchmaking 

αυτοί μιλάμε είναι τόσο άχρηστοι που σαμπόταραν το ίδιο τους το game 

και ξαναλέω ότι το game είναι τέλειο στην αρχή του (μέχρι 265) και άθλιο στο τέλος του 

εκεί στηρίζονται και αυτοί στο τέλειο αρχικό game

και πολλοί είμαι σίγουρος θα την πατήσουν και θα το αγοράσουν το game για τις 10 ώρες campaign 

Προφανως τα εκανες πατατα με τα Powerfall engrams....Ναι ειναι δυσκολο ομως οχι ετσι...Πεμπτη βγηκε το παιχνιδι αν θυμαμαι καλα Κυριακη ημουν 276powerlvl τελειωνοντας το campaing και παιζοντας Κυριακη ουσιαστικα.Τριτη που γιναν τα reset και επαιξα τεταρτη πεμπτη ημουν 280+ και απο κει και περα καθε μερα σχεδον 1-2 powerlvls Και καθε τριτη πολλα...Σημερα απο 300 πηρα 304 ας πουμε...Δηλαδη σχεδον τερματισμενο.Ναι ισχυει οτι αυριο δεν θα μπορεσω να παρω 4powerlvl λογω του οτι δεν θα εχω τα weekly αλλα δεν υπαρχει θεμα...Μεχρι να αποκτησεις το gear που θες να κανεις raid/pvp με clan/φιλους/randoms ξαναερχεται η Τριτη.Παιζεις και κανα αλλο παιχνιδι ενδιαμεσα και ολα καλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε συγνώμη αλλά δεν είμαι επαγγελματιας παίχτης του destiny ούτε και είχα παίξει το πρώτο 

αν ήταν έτσι να μας το έλεγε η bungie να μην χαλάσουμε τα token μας 

δεν δεχομαι οτι εκανα κατι λαθος στο game 

απεναντιας η bungie εχει κανει πολλα με το soft cap με τα milestone reset με την μη υπαρξη matchmaking στα flashpoints και με time 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον πρωτο char και εγω δυσκολεύτηκα γιατι τα εκανα μαντάρα με τα engrams, αν ακολουθήσεις το guide που εβαλα πριν είναι πανεύκολο ομως. Επίσης ποια milestones ειναι δυσκολα? εκτος του raid ειναι γελοια ολα τα κανεις x3 σε μερικες ωρες..

 

Παιξε ενα αλλο class μεχρι την τριτη, ενα αλλο game τεσπα εχεις κατι να περιμενεις και εμενα δεν με χαλαει προσωπικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ το campaign του ηταν πολύ ωραίο και το απόλαυσα στο multiplayer φαίνεται οτι λείπουν πράγματα απο το παιχνίδι ειναι λίγο άδειο ..... πραγματικά δηλαδή μπαίνω συχνά πυκνά λεω ας πάιξω λιγάκι καμια αποστολή να χαλαρώσω και αυτο που διαπιστώνω ειναι οτι σχεδόν πάντα παίζω τα ίδια πράγματα και απο upgrades τιποτα ιδιαίτερο που να σου δίνει κίνητρο να συνεχίσεις , και δεν μιλάω για τα raid κτλπ γιατι με αυτα πρέπει να έχεις παρέα να σου βγαίνουν οι ώρες κτλπ.

 

Αν θέλεις ομως να παίξεις μονος σου να ανακαλύψεις αλλα πράγματα να παίξεις αποστολές διαφορετικά κτλπ εκει υπάρχει θέμα , αυτη ειναι η μόνη ένσταση μου με το παιχνίδι στο multiplayer αλλιώς το fps του ειναι διασκεδαστικό απο τα λίγα που δεν με κουράζουν , ίσως αν ειχε καλύτερα lfr να βρίσκεις κόσμο τοτε μπορεί να ηταν διαφορετικά

 

Δεν ξέρω αν εχει τοσο μεγάλη σημασία για το multi αλλα δεν εχω πάρει τα dlc

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ το campaign του ηταν πολύ ωραίο και το απόλαυσα στο multiplayer φαίνεται οτι λείπουν πράγματα απο το παιχνίδι ειναι λίγο άδειο ..... πραγματικά δηλαδή μπαίνω συχνά πυκνά λεω ας πάιξω λιγάκι καμια αποστολή να χαλαρώσω και αυτο που διαπιστώνω ειναι οτι σχεδόν πάντα παίζω τα ίδια πράγματα και απο upgrades τιποτα ιδιαίτερο που να σου δίνει κίνητρο να συνεχίσεις , και δεν μιλάω για τα raid κτλπ γιατι με αυτα πρέπει να έχεις παρέα να σου βγαίνουν οι ώρες κτλπ.

 

Αν θέλεις ομως να παίξεις μονος σου να ανακαλύψεις αλλα πράγματα να παίξεις αποστολές διαφορετικά κτλπ εκει υπάρχει θέμα , αυτη ειναι η μόνη ένσταση μου με το παιχνίδι στο multiplayer αλλιώς το fps του ειναι διασκεδαστικό απο τα λίγα που δεν με κουράζουν , ίσως αν ειχε καλύτερα lfr να βρίσκεις κόσμο τοτε μπορεί να ηταν διαφορετικά

 

Δεν ξέρω αν εχει τοσο μεγάλη σημασία για το multi αλλα δεν εχω πάρει τα dlc

Θα συμφωνήσω, εφόσον έχεις τελειώσει τα milestones και έχεις χτυπήσει το light level cap σου πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να μπεις να κάνεις κατι, upgrade δεν θα παρεις εκτος αν ψαχνεις καποιο legendary η exotic συγκεκριμένα. Εγω πχ με 3 max χαρακτηρες θα μπω πλεον 2-3 φορες τη βδομαδα να κανω τα milestones αν και no point πλεον γιατι εχω 2 chars 305 και εναν 304 οποτε μονο 300αρια weapons για infusion ψαχνω.

 

Τωρα θα αλλαξουν ολα με το expansion ομως, θεωρω οτι εινια η τελευταια "βαρετη" εβδομαδα αυτη. Παντως το gunplay του ειναι παρα πολυ καλο, ακομα και repetitive πραγματα δεν με κουράζουν μονο και μονο για αυτο.

 

Το matchmaking επισης ειναι θεμα, θεωρω αδιανόητο να μην υπαρχει lfg/communities σε στυλ d3 ας πουμε, γενικα το interaction με αλλους παιχτες ειναι μηδαμινό για ενα τετοιο genre. Ειναι σαν να σου λεει αν δεν εχεις 4-6 ατομα διαθέσιμα παντα ξεχνα raid/trials, τωρα να μπω reddit κτλπ να ψαχνω group λες και ειμαστε σε mIRC gatherings δεν με ψήνει για τέλος 2017 να πω την αλήθεια. :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Τωρα θα αλλαξουν ολα με το expansion ομως, θεωρω οτι εινια η τελευταια "βαρετη" εβδομαδα αυτη. Παντως το gunplay του ειναι παρα πολυ καλο, ακομα και repetitive πραγματα δεν με κουράζουν μονο και μονο για αυτο.

δηλ τι θα αλλάξει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλ τι θα αλλάξει ?

Καταρχην νεο content, level cap, light level cap τα οποια απο μονα τους x3 χαρακτηρες θα με κρατησουν αρκετα. Στα υπολοιπα δες μερικες αλλαγες για την κατευθυνση του παιχνιδιου, imo ειναι στο σωστο δρομο. Ενταξει τωρα αν φανταζεσαι ενα MMO στο οποιο θα λιωσεις τη ζωη σου προφανως δεν ειναι το παιχνιδι σου, για εμενα παντως αυτο που κανει το κανει καλα.

 

 

 

UPCOMING UPDATES OVERVIEW

We previously published a list of upcoming Destiny 2 improvements we want to deliver. Some of these updates will be introduced on December 5 and December 12. Others will land in the New Year.

New systems and rewards to give our most engaged players additional, optional pursuits, including:

1. A new Weapon Tier: Masterworks, which will feature stat trackers, random, re-rollable stat bonuses, unique item tooltips, and item details screens (see the December Update Details section below for more info)

2. Improved vendor rewards, adding ways for people to purchase items directly with their Legendary Shards and Tokens (see the December Update Details section below for more info)

3. Adding Armor Ornaments that grant visual permutations of armor as players complete specific Challenges (see the December Update Details section below for more info)

Better incentives for players who complete challenging Prestige activities

We’re targeting a January update to provide better incentives to complete Prestige activities

Better rewards and replay value for Strikes, Adventures, and Lost Sectors

In December, we will be introducing a Heroic Strikes playlist and more generous Strike rewards Rewards for Adventures and Lost Sectors are still on our radar, but will not be delivered for our December updates

Private matches for the Crucible

Still targeting early 2018 and expect to have better insight into exact timing in the New Year We are also moving Ranked PVP to the top of our priority list for next year to support the competitive community

Crucible tuning like adjusted Supremacy scoring and better spawning rules

In December, we will introduce additional updates and bug-fixes intended to improve these areas of the Crucible

Better incentives for completing Crucible matches (and penalties for quitting competitive games)

A "Quitter Penalty" system is currently in development, and you can expect an update on the deployment of this system in the New Year

Continued improvements to Iron Banner and Faction Rallies, including uniqueness of rewards

The next Iron Banner and Faction Rally will introduce improvements in both these areas (see the December Update Details section below for more info)

Changes to make the mod economy more interesting and impactful

The Gunsmith will have some updates to how Mods are acquired (see the December Update Details section below for more info)

We are exploring more updates to this system in the New Year

Ongoing improvements to Exotics, including adjustments to reduce instances of duplication

We plan to tune under-performing Exotics and will continue to make targeted updates and improvements

Duplication protection will be added for Exotics in the New Year

New ways to spend surplus currency and materials (looking at you Legendary Shards)

Players will be able to spend Tokens and Legendary Shards on Vendor inventory (see the December Update Details section below for more info)

Xur will have new items, as well (see the December Update Details section below for more info)

An emote interface that allows players to equip Salty, Spicy Ramen, Six Shooter, and Flip Out all at the same time

Emote interface improvements are still on the list, and you can expect an update on the development of this system in the New Year

We will continue to revisit and update this list in the weeks and months ahead to keep you up to speed on what we’re working on. Below, you’ll find more specific detail about each of the features and updates you can expect to land in December.

DECEMBER UPDATE DETAILS

There are four key areas we’re targeting for improvements in December. Some of these updates will arrive with the December 5 update, and some additional updates will be included in a patch that will be deployed the following week on December 12.

Both updates combined include improvements set against the following goals:

1. Deepen Rewards for advanced players

2. Provide More Player Control over obtaining rewards

3. Make Shards Useful by adding things to use them for

4. Provide General Quality fixes wherever possible

The following changes are the first steps towards achieving these goals, with more planned for our next release in January. Here is a preview of impending changes to Destiny 2. Each category is marked with a forecast delivery date.

MASTERWORKS

[DEC 12] Legendary Weapons will drop as or be upgraded to become Masterworks versions

Masterworks will have a few advantages over the baseline Legendary weapon:

1. Track and display the number of kills with that weapon (with choice between total count or Crucible-only count)

2. Generate orbs for you and your allies on multi-kills

3. Add weapon stat bonuses that are selected randomly from a small pool and are re-rollable

Masterworks drop from any source of Legendary weapons for characters above 250 Power

1. Unwanted Masterworks can be dismantled into materials that can upgrade an existing Legendary Weapon into a Masterwork

2. Raid and Trials of the Nine Weapons will have a very high chance to be Masterworks

We have future plans to extend Masterworks to other gear and expose your kill counts in more places (e.g. Crucible kill screen)

ARMOR ORNAMENTS

[DEC 5] Armor Ornaments will be added to some existing Armor sets for more visual customization without losing your Shaders or Mods

These ornaments will be unlocked by completing objectives specific to each set, and are permanently unlocked account-wide, just like Exotic Weapon ornaments

They will be applied to the base pieces that you may already have collected, and can now unlock on Vendors if not

In Season 2, the following sets have ornaments unlocked in their respective activities: Vanguard Faction Armor

Crucible Faction Armor

Trials of the Nine Armor

Iron Banner Armor

Dead Orbit Armor

Future War Cult Armor

New Monarchy Armor

Eater of Worlds Raid Lair Armor

[DEC 12] Faction Armor and Weapons will be unlocked for purchase for Legendary Shards and Faction Tokens on most Faction Vendors

All five Armor Slots will always be present, and Weapons will rotate weekly on Factions that have them

Slots will be unlocked by claiming Reward Engrams from the respective Faction

You will get credit for engrams you may have already claimed since launch

XUR

[DEC 12] Xur has some new offerings for players collecting Exotics: Every week, you’ll be able to acquire one of the new Fated Engrams using Legendary Shards that will decrypt as Exotics that aren’t already in your collection

A simpler Three of Coins that boosts Exotic drop rates from any source for 4 hours

No obscure stacking mechanics or need to re-apply before every boss

These cost Legendary Shards and you can have as many as you like

GENERAL INVESTMENT

[DEC 5] Banshee has some updates on the Weapon and Armor Mod front:

For players wanting to clear some Mod inventory space, Rare quality Mods will dismantle into Gunsmith Materials and have a chance to produce Legendary quality Mod Components

For players chasing specific Legendary Mods (including Legendary Kinetic Mods), Banshee will offer a selection of specific Legendary Mods for direct purchase, with a selection that will rotate daily and cost Legendary Shards and Mod Components

[DEC 5] For players chasing a world Legendary or looking for Masterworks, Master Rahool will sell some of his rumored hoard of Legendary Engrams for Legendary Shards

[DEC 12] Commander Zavala and Lord Shaxx will sell Gift consumables for Legendary Shards that can be used during a Strike or Crucible Match that will serve the following functions:

Grant bonus rewards to everyone in that activity upon completion, friend or foe alike

Award anything from Faction Tokens to a round of Exotics for everyone in the match

[DEC 12] Exploit safeguards on Chests and Resource Nodes are greatly relaxed and players should encounter them less frequently

Even if they do, drop rates for Tokens is only reduced to 30% instead of 0%, and Glimmer will be unaffected

We want to associate a visual indicator with this in a future update, but we weren’t able to pull that off in this update (but we hear you!)

[DEC 12] Vendors will now beckon you to hand in your Reputation Tokens only when you’re carrying enough to earn a Reward Engram

[DEC 5] Changes affecting Reputation Tokens:

1. Daily Challenges will have Reputation Token awards increased across the board

2. Cayde’s Treasure Chests still offer variable rewards, but now guarantee (at minimum) a payout of destination appropriate Reputation Tokens

Strikes will drop a larger number of Vanguard Reputation Tokens

3. Common quality Destination Resource Tokens will have their drop rates increased to 100%, and values per Token increased as well (by 50% for common quality Tokens and 250% for rare quality Tokens)

4. On the balance, Reputation required per Reward Engram will increase for Destination Factions (+37%) and Gunsmith (+50%)

5. Leviathan Raid Tokens will be redeemed at Benedict immediately upon obtaining a Token, instead of requiring a full clear before unlocking

With the launch of Curse of Osiris, and the beginning of Season 2, you can expect to see a full suite of patch notes that will document all of the changes outlined above, as well as additional gameplay and sandbox tuning changes the team is making to improve Destiny 2. We’ll also soon be providing pre-load and launch day details, as well as a roadmap for our Season 2 content, which includes The Dawning in mid-December.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...