Προς το περιεχόμενο

Φόβους για την υγεία τους εκφράζουν οδηγοί του ΟΑΣΑ για τηλεματική και ηλεκτρονικό εισιτήριο


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 208
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν εσείς οι Αθηναίοι δεν αντέχετε την τηλεματική να μη τη βαζατε. Εμείς στη Θεσσαλονίκη είμαστε παλληκάρια, την έχουμε χρόνια τώρα και δε βγάζουμε τσιμουδιά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

όντως να τοποθετηθούν σε άλλο σημείο.

Ναι αλλά μετά θα ακούσεις ότι θα επηρεάζουν και τους επιβάτες, άρα πρέπει να φύγουν τελείως...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τοσα κανουν, τα μηχανακια τους πηραξαν. Μου ηρθε στο μυαλο το ανεκδοτο που λεει:

-Οι γυναίκες φίλε, το έριξαν στο piercing, χτυπάνε τατουάζ, γεννάνε με ωδίνες, κάνουν λιποαναρρόφηση, τρυπάνε τις κοιλιές τους και βάζουν σιδερικά, παίρνουν δαχτυλίδια στα στομάχια τους για να αδυνατίσουν, φορτώνουν σιλικόνες τα μπαλκόνια τους, υπομένουν lifting, αντέχουν αποτρίχωση με λαβίδα η με κερί, βγάζουν τα φρύδια τους, υφίστανται πόνους περιόδου, τρυπάνε τα αυτιά τους κατά συρροή, και κατά τα αλλά αν τους πεις να τις π…..ς από πίσω, σου λένε ότι πονάει!!!

Τι να πει μετά ο άλλος…!

 

Ετσι κι αυτοι, ξεσκιζονται στιΙς καταχρησεις, στο καπνισμα, το καθησιο, το ποτο, το φαϊ και τρεχα γυρευε τι αλλο μετα τους πηραξαν τα μηχανακια.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι εξυπνάκιας ήμουνα και εγώ φίλε μου. Προφανώς δεν συμβαίνει σε όλους. Ειδικά οι ταξιτζήδες είναι πιο ανθεκτικοί (...) 

 

Οι ταξιτζήδες είναι πιο ανθεκτικοί????  :huh:  Από τι είναι φτιαγμένοι? Από σκυρόδεμα?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το λένε αυτό οι οδηγοί που μιλάνε στο τηλέφωνο σχεδόν όλη την βάρδια;;; Πραγματικά εάν βγεί η τηλεματική απο τα λεοφορεια , η πιο ουσιαστική αλλαγή στην ιστορία των λεοφορειων, τότε καλύτερα ιδιοτικοποιηση και σπίτια τους.

 

Γενικά τα ελγκτικά μηχανήματα είναι βήμα προς την ιδιοτικοποίηση. διότι εξυπηρετούν σκοπούς που θα ενδιέφεραν μία ιδιωτική εταιρία και όχι μία δημόσια επιχείρηση που αποσκοπει στο κοινωνικό συμφέρον. Ιδιαίτερα, αποτέλεσμα της τηλεματικής είναι  , η διευκόλυνση του έργου των ελεγκτών για την καταπολέμηση της "λαθραιπιβάτευσης" (που κυρίως θα κυνηγά ανέργους / άστεγους/  που δεν έχουν 360Ε το χρόνο για μεταφορές), η πλήρης καταγραφή των διαδρομών και δεδομένων των επιβατών , με αποτέλεσμα τη δημιουργία στατιστικών που βοηθούν σε αλλαγές των δρομολογίων ανάλογα με την ζήτηση, αλλά και σε πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις στους σταθμούς/στάσεις, ώστε να αυξήσουν το κέρδος. Επίσης, αντί ο ΟΑΣΑ να αξιοποιήσει τα λεφτά του για την συντήρηση των λεωφορείων και βελτίωση των διαδρομών, πάει και ξοδεύει εκατομμύρια στα νέα αυτά μηχανήματα ελέγχου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι δυνατόν. Οδηγούν και είναι υπεύθυνοι για τόσες ψυχές, μιλώντας στο κινητό για να περάσει η βάρδια και τους πείραξε ένα άλλο κινητό που εκπέμπει περιοδικά στα 1.5 μετρό. Προσέξτε όμως, επειδή είμαστε Μπανανία μπορεί να πάρουν επίδομα ακτινοβολίας.... χεχε μια ακόμα τραγική ιστορία δημοσίου.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Επίσης, αντί ο ΟΑΣΑ να αξιοποιήσει τα λεφτά του για την συντήρηση των λεωφορείων και βελτίωση των διαδρομών, πάει και ξοδεύει εκατομμύρια στα νέα αυτά μηχανήματα ελέγχου.

Είναι σίγουρα "λεφτά του" ή έπεσαν επιδοτήσεις από ΕΣΠΑ ή άλλα προγράμματα που δεν θα μπορούσαν να πάνε σε άλλες δαπάνες?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή κανέναν από εσάς δεν θα σας πείραζε αν φύτευε το αφεντικό σας μια συσκευή που απλά ξέρετε ότι "μεταδίδει ασύρματα δεδομένα" πίσω από το κεφάλι σας; Ο άλλοςείναι οδηγός, ούτε ακτινοφυσικός είναι, ούτε πληροφορικός.

Ας γίνουν μετρήσεις, να ξέρουν πόσο εκπέμπει και κάθε πότε να τους καθυσηχάσουν, ή αν το SAR είναι υπερβολικό να τα πάνε λίγο παραπίσω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού θα την κάνετε που θα την κάνετε την παλικαριά,είναι μοναδική ευκαιρία να καταργήσετε και νέο σύστημα εισόδου στο μετρό/ηλεκτρικό!

Σύμφωνα με προβλέψεις,θα υπάρξει "μποτιλιάρισμα" μπροστά στα ακυρωτικά μηχανήματα και οι γιαγιάδες θα κουμπώνουν χάπι για την πίεση όταν θα πάνε για να κάνουν top up.

Είναι πολύ εύκολο να δολοφονήσεις κάτι που βρίσκεται στα σπάργανα,οπότε στην χώρα που το ήθος έχει μικρότερη αξία και απο τον αέρα,δέν θα μου έκανε εντύπωση αν έβλεπα μια σχετική ανακοίνωση αύριο κιόλας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμείς εδώ στην Θεσσαλονίκη μπορεί να μην έχουμε τον μισό χρόνο λεωφορεία λόγο επίσχεσης, αλλά η τηλεματική μας λειτουργεί...!

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...