Προς το περιεχόμενο

Metro Exodus [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Metro Exodus PC Enhanced Edition Announced With NVIDIA DLSS 2.0 Support and More

Αναφορά σε κείμενο

For PC players, we’re taking advantage of our new Fully Ray Traced Lighting Pipeline and the latest GPU-capable hardware from NVIDIA and AMD to offer the ultimate Ray Traced experience – the Metro Exodus PC Enhanced Edition.

This upgrade is so extensive, it will require a Ray Tracing capable GPU as the minimum spec, and we will need to deliver this version as a separate product – it is not a simple ‘patch’ to the base game – instead it will be offered as an extra entitlement to all existing Metro Exodus PC players.

Αναρωτιέμαι που θα τρέχει καλύτερα(ή που θα τρέχει γενικότερα 🤣).

spacer.png

https://www.4a-games.com.mt/4a-dna/2021/2/3/deep-silver-and-4a-games-announce-metro-exodus-pc-enhanced-edition-and-reveal-more-details-for-playstation-5-and-xbox-series-xs-upgrade

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 3
  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ θέλω να δω οι κονσόλες που έχουν RT perf σαν την 2060 Super τι θα κάνουν. Και χωρίς DLSS equivalent μάλιστα..

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Εγώ θέλω να δω οι κονσόλες που έχουν RT perf σαν την 2060 Super τι θα κάνουν. Και χωρίς DLSS equivalent μάλιστα..

Αν διαβάσεις τη συνέντευξη τους στο wccftech αναφέρουν ότι στις κονσόλες μπορούν να εφαρμόσουν άλλες τεχνικές που στο PC δεν υποστηρίζονται καν. Επίσης οι κονσόλες θα το τρέχουν με τη δική τους temporal reconstruction λύση(σαν το DLSS 2.0) σε 4K 60fps. Φαίνεται στην εικόνα που ανέβασα. Μιλάμε για άθλο.

Δυστυχώς, όπως και οι ίδιοι λένε το XBOX series S είναι ο αδύναμος κρίκος αυτής της γενιάς που θα φέρει μεγάλες προκλήσεις στους devs λόγω της περιορισμένης μνήμης και της αδύναμης GPU.

Δημοσ.

Σύμφωνα με την φώτο που έβαλες στο PC μπορούν να τα εφαρμόσουν όλα, αυτό που διάβασα από αυτούς είναι ότι έχουν δική τους λύση VRS για το PS5 που δεν χρειάζεται DX για να δουλέψει.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Σύμφωνα με την φώτο που έβαλες στο PC μπορούν να τα εφαρμόσουν όλα, αυτό που διάβασα από αυτούς είναι ότι έχουν δική τους λύση VRS για το PS5 που δεν χρειάζεται DX για να δουλέψει.

https://wccftech.com/4a-games-tech-qa-rtx-3000-is-in-a-different-league-for-rt-but-amds-approach-is-more-flexible/

Αναφορά σε κείμενο

As for the NV 3000-series, they are not comparable, they are in different leagues in regards to RT performance. AMD’s hybrid raytracing approach is inherently different in capability, particularly for divergent rays. On the plus side, it is more flexible, and there are myriad (probably not discovered yet) approaches to tailor it to specific needs, which is always a good thing for consoles and ultimately console gamers. At 4A Games, we already do custom traversal, ray-caching, and use direct access to BLAS leaf triangles which would not be possible on PC.

 

Από το reddit:

Με απλά λόγια το DX12 που τρέχουν τα pc είναι πιο γενικό για λόγους ευκολίας. Ενώ στις κονσόλες επιτρέπει κώδικα closer to metal. Γιατί αρχιτεκτονικά οι κάρτες των κονσολών είναι παρόμοιες με τις 6XXX. Βασικά ό,τι ίσχυε πάντα για τις κονσόλες και ο λόγος της μακροζωίας τους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό με το ''μέταλλο'' δεν έχω πειστεί ακόμα ότι ισχύει. Τα περισσότερα παιχνίδια όπως τρέχουν στις κονσόλες, τρέχουν και στο αντίστοιχο HW των PC και πολλές φορές τρέχουν καλύτερα στο PC.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Αυτό με το ''μέταλλο'' δεν έχω πειστεί ακόμα ότι ισχύει. Τα περισσότερα παιχνίδια όπως τρέχουν στις κονσόλες, τρέχουν και στο αντίστοιχο HW των PC και πολλές φορές τρέχουν καλύτερα στο PC.

Αν συγκρίνεις RDR2 ανάμεσα σε κονσόλα και PC με 7870 ή και λίγο ανώτερη θα τις δεις τις διαφορές. Και σε metro exodus και σε Cyberpunk και πολλά άλλα. Πέρα από το ανυπόφορο stutter που έχει σήμερα μια τέτοια GPU.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, pirmen56 είπε

Αν συγκρίνεις RDR2 ανάμεσα σε κονσόλα και PC με 7870 ή και λίγο ανώτερη θα τις δεις τις διαφορές. Και σε metro exodus και σε Cyberpunk και πολλά άλλα. Πέρα από το ανυπόφορο stutter που έχει σήμερα μια τέτοια GPU.

Επίσης αν συγκρίνεις τα Pro/One X με RX 580 βλέπεις το αντίθετο.

Δημοσ.

Στις next gen πάντως από κάτι συγκριτικά που κάνει κατά καιρούς το Digital Foundry το ίδιο τρέχουν και στο pc. Άσε που πολλές φορές τα settings στις κονσόλες είναι χαμηλότερα από τα χαμηλότερα του pc. Κυρίως για RT features αυτό, π.χ. ανάλυση των RT Reflections. Γενικά εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως θα αντεπεξέλθουν οι κονσόλες σε 1-2 χρόνια από τώρα. Η gpu που έχουν είναι σαν την 2080S στην καλύτερη και το RT perf πολύ πιο χαμηλά. Δηλαδή τώρα αν εξαιρέσουμε games που τρέχουν και σε χρέπια όπως το Dirt 5 στα υπόλοιπα είναι 4Κ/30 που την περισσότερη ώρα δεν είναι 4Κ αλλά reconstructed από χαμηλότερη ανάλυση..

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Επίσης αν συγκρίνεις τα Pro/One X με RX 580 βλέπεις το αντίθετο.

Δεν έχω δείγμα για αυτό που λες.

Πάντως η 7870 είναι εγκαταλελειμένη από πλευράς optimization γι αυτό και φαίνονται καλύτερα οι διαφορές με την αντίστοιχη κονσόλα. Ούτε σε 720p low δεν τρέχει το CP. Ούτε 20 καρέ δεν κρατάει. Αναγκάζεται προς το τέλος να ρίξει την εσωτερική ανάλυση στο 70%. Αν εξαιρέσουμε τα προβλήματα με το streaming δεν είναι τόσο χάλια το ps4.

Spoiler

 

Το Crysis 2 φυσικά και δείχνει/τρέχει χίλιες φορές καλύτερα.

Δημοσ.

Μάλλον ξεχνάτε τα power envelopes στις κονσόλες, χώρια το cpu κομμάτι.

Στα specs μπορεί να είναι ίδια τα μηχανήματα με κάποιο χ pc, αλλά όταν εκεί που το pc maxάρει όλα τα επιμέρους υποσυστήματα σε κάποιο απαιτητικό παιγνίδι, η κονσόλα κάνει το παγώνι, τρώει PL από παντού.

Επιπλέον, στις προηγούμενες γενιές το cpu κομμάτι των SoC δεν ήταν πολύ-πολύ κατώτερο από έναν μέσο επεξεργαστή της εποχής τους? Δεν κόβει κι από εκεί, ακόμα και την "7870"?

Δημοσ.
19 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Δηλαδή τώρα αν εξαιρέσουμε games που τρέχουν και σε χρέπια όπως το Dirt 5 στα υπόλοιπα είναι 4Κ/30 που την περισσότερη ώρα δεν είναι 4Κ αλλά reconstructed από χαμηλότερη ανάλυση..

Λάθος. Η συντριπτική πλειοψηφεία τρέχει (προς το παρόν) στα 60 με reconstructed ανάλυση και μερικές φορές με έξτρα επιλογή για fidelity στα 30. Αυτό συμβαίνει επειδή επιτέλους έφυγαν οι tablet CPU's απο τις κονσόλες. Βέβαια ακόμα δεν έχουμε δει πραγματικά next-gen παιχνίδια για να βγαλουμε συμπέρασμα για το αν θα συνεχιστεί αυτή η τάση... Αλλά εφόσον η CPU δεν είναι πλέον το bottleneck, λογικά θα μπορούν να ρίξουν τα quality settings σε low και να παίζουν στα 60. 

Το μπαλάκι είναι στους devs και που θα κάνουν focus. Προσωπικά πιστεύω ότι το RT θα είναι ο κύριος παράγοντας που θα καθορίζει πόσο βαρύ θα είναι ένα παιχνίδι. Και στα PC, και στις κονσόλες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Λάθος. Η συντριπτική πλειοψηφεία τρέχει (προς το παρόν) στα 60 με reconstructed ανάλυση και μερικές φορές με έξτρα επιλογή για fidelity στα 30. Αυτό συμβαίνει επειδή επιτέλους έφυγαν οι tablet CPU's απο τις κονσόλες. Βέβαια ακόμα δεν έχουμε δει πραγματικά next-gen παιχνίδια για να βγαλουμε συμπέρασμα για το αν θα συνεχιστεί αυτή η τάση... Αλλά εφόσον η CPU δεν είναι πλέον το bottleneck, λογικά θα μπορούν να ρίξουν τα quality settings σε low και να παίζουν στα 60. 

Το μπαλάκι είναι στους devs και που θα κάνουν focus. Προσωπικά πιστεύω ότι το RT θα είναι ο κύριος παράγοντας που θα καθορίζει πόσο βαρύ θα είναι ένα παιχνίδι. Και στα PC, και στις κονσόλες.

Ποιο καινούργιο game τρέχει 4K/60, έστω reconstructed, στις κονσόλες; Το Valhalla; Το Legion; Το CP77 δεν έχει βγει καν σε έκδοση για next gen ακόμη. Αυτά που τρέχουν στα 60fps είναι παλιά με backwards compatibility, π.χ. God of War..

Επεξ/σία από Επισκέπτης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...