Προς το περιεχόμενο

Metro Exodus [PC]


solidsnake222

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το παίζω στο XoneX και πραγματικά έχοντας παίξει μόνο το 2 μου φαίνεται ότι υπάρχει επιρροή από το Thief και είναι εμφανής. Στο 2 ή δεν το θυμάμαι πολύ καλά ή ήταν πιο συμβατικό FPS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 λεπτά πριν, Choutas είπε

Το παίζω στο XoneX και πραγματικά έχοντας παίξει μόνο το 2 μου φαίνεται ότι υπάρχει επιρροή από το Thief και είναι εμφανής. Στο 2 ή δεν το θυμάμαι πολύ καλά ή ήταν πιο συμβατικό FPS.

 

Εγώ το έφτασα μέχρι το σημείο που επιβιβάζεσαι στο τρένο. Καμία σχέση με Thief. Το Thief εισήγαγε τον όρο του stealth gameplay στο gaming. Αν το έπαιζες Rambo και έκανες επίθεση κατά μέτωπο ήσουν νεκρός. Έχει και το Metro στοιχεία stealth αλλά όχι και έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπα επιρροή. Δεν είπα stealth game το προηγούμενο δεν θυμάμαι να είχε τόσα πολλά φώτα που πρέπει να σβήσεις ήχους που αλλάζουν ανάλογα με.την επιφάνεια το να πετάς κονσερβοκούτι για να πας οι άλλοι εκεί που θέλεις σημεία να κρύβεσαι και τόσο αναγκαίο stealth kill για να μην σου κάνουν γιουρούσι.

Δεν είπα ότι είναι το Thief αλλά για FPS παίρνει επιρροή και πολύ εμφανή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται ότι υπάρχει επιρροή. Πολλά games έχουν τέτοια στοιχεία, δεν είναι πχ μόνο το Metro . Πολλοί όμως ξεχνάνε το Thief και ότι εισήγαγε πρώτο το stealth στοιχείο. Όλα αυτά τα stealth χαρακτηριστικά που βλέπουμε από αυτό το game ξεκίνησαν. Το λέω επειδή το ανέφερες και επειδή πολλοί αγνώμονες αναφέρουν ως βασικά παραδείγματα τέτοιου είδους gaming το Dishonored και το Splinter Cell.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι το χαρακτηριστικό που υπάρχει σε μερικά games (πχ Crysis) και στο οποίο ο παίκτης γίνεται διαφανής και κατά συνέπεια δύσκολα ορατός από τους αντιπάλους του. Αυτή η ιδιότητα πρώτη φορά εμφανίστηκε στην Ταινία "Predator" του 1987.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, _Theo_ είπε

Εννοείται ότι υπάρχει επιρροή. Πολλά games έχουν τέτοια στοιχεία, δεν είναι πχ μόνο το Metro . Πολλοί όμως ξεχνάνε το Thief και ότι εισήγαγε πρώτο το stealth στοιχείο. Όλα αυτά τα stealth χαρακτηριστικά που βλέπουμε από αυτό το game ξεκίνησαν. Το λέω επειδή το ανέφερες και επειδή πολλοί αγνώμονες αναφέρουν ως βασικά παραδείγματα τέτοιου είδους gaming το Dishonored και το Splinter Cell.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι το χαρακτηριστικό που υπάρχει σε μερικά games (πχ Crysis) και στο οποίο ο παίκτης γίνεται διαφανής και κατά συνέπεια δύσκολα ορατός από τους αντιπάλους του. Αυτή η ιδιότητα πρώτη φορά εμφανίστηκε στην Ταινία "Predator" του 1987.

σωστος, το Thief εφερε επανασταση στην εποχη του με τα stealth mechanics του:

 

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, KilliK είπε

σωστος, το Thief εφερε επανασταση στην εποχη του με τα stealth mechanics του:

 

Άλλο τα bugs, άλλο η πρωτοπορία. Αυτά που βλέπουμε σε τωρινά παιχνίδια τα είχε εισάγει το Thief από το 1999. Αργότερα διάφορα games τα υιοθέτησαν και τα τελειοποίησαν. Είναι ακριβώς το ίδιο με το παράδειγμα του Predator που ανέφερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Άλλο τα bugs, άλλο η πρωτοπορία. Αυτά που βλέπουμε σε τωρινά παιχνίδια τα είχε εισάγει το Thief από το 1999. Αργότερα διάφορα games τα υιοθέτησαν και τα τελειοποίησαν. Είναι ακριβώς το ίδιο με το παράδειγμα του Predator που ανέφερα.

ειδες το βιντεο; εξηγει πως δουλευαν τα stealth mechanics στο παιχνιδι, και ποσο δυσκολο ηταν να κανουν να δουλεψουν σωστα, επειδη ακριβως ηταν κατι πρωτογνωρο για την εποχη τους και επρεπε να επινοησουν την τεχνολογια απο το μηδεν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, KilliK είπε

ειδες το βιντεο; εξηγει πως δουλευαν τα stealth mechanics στο παιχνιδι, και ποσο δυσκολο ηταν να κανουν να δουλεψουν σωστα, επειδη ακριβως ηταν κατι πρωτογνωρο για την εποχη τους και επρεπε να επινοησουν την τεχνολογια απο το μηδεν.

 

Στάθηκα κυρίως στον τίτλο και στις buggy σκηνές. Μάλλον έκανα λάθος. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έρχεται ταινία (!) (;) 

Παρακάτω ρίξτε μια ματιά: Απαντάει στο γιατί ενώ υπήρχαν σχέδια εν τέλει ακυρώθηκε, πριν κάποια χρόνια από αμερικανικό στούντιο και ποια η συμβολή του συγγραφέα στην νέα αυτή προσπάθεια μεταφοράς της ιστορίας του βιβλίου, στη μεγάλη οθόνη. 

https://en.cbreaker.net/m/4968-metro-2033-feature-film-announced/

metro-2033-feature-film-announced-156654

Screenshot_20190823-203844.jpg

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/8/2019 στις 10:43 ΜΜ, Psycho_Warhead είπε

Πολύ καλό το The Two Colonels, αν και μικρό, ήταν καλό και συγκινητικό(Στο τέλος). Φοβερή original metro ατμόσφαιρα.

Το rt performance ηταν το ίδιο με τον αρχικό ..? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, mtifosi είπε

Το rt performance ηταν το ίδιο με τον αρχικό ..? 

Δεν δοκίμασα στο κανονικό, στο DLC φαινόταν μια χαρά.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λόγω controller-support επιθυμώ να παίξω το dlc two colonels μέσω steam ενώ είναι αγορασμενο στο epic..

Έχω κάνει τις απαραίτητες ενέργειες δεδομένου ότι όλο το game το έπαιξα μέσω steam αλλά το dlc δεν το αναγνωρίζει..κάποια ιδέα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Τελείωσα το DLC two colonels, απίστευτο άξιξε τα 25€ επιπλέον, οι φωτισμοί είναι εκπληκτικοί αλλά και το gameplay μου φάνηκε λίγο βελτιωμένο, σε αντίθεση με τα 60€ το control που πραγματικά τα πέταξα στα σκουπίδια, το DLC άξιζε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Coppermine είπε

Τελείωσα το DLC two colonels, απίστευτο άξιξε τα 25€ επιπλέον, οι φωτισμοί είναι εκπληκτικοί αλλά και το gameplay μου φάνηκε λίγο βελτιωμένο, σε αντίθεση με τα 60€ το control που πραγματικά τα πέταξα στα σκουπίδια, το DLC άξιζε

Με rtx το επαιξες? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...