Προς το περιεχόμενο

Λάθος παραγγελία Delivery - Ποια η αντίδραση;


Gkostas2007

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ο αλλος του εκανε 50€ παραγγελια και ο ελληναρας ο γυφτος με το σουβλατζιδικο το εκανε θεμα να στειλει 2 σουβλακια που απο ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ ΞΕΧΑΣΕ, αντι ν πει συγνωμη λαθος. Ο ελλεινος.

 

Κατι τετοια με κανουν να κραζω απο πρωι μεχρι το βραδυ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πελατης δεν φταιει ? 

 

Που του λενε οτι θελει 20 λεπτα η παραγγελια και αυτος γκρινιαζει απο το τηλεφωνο ?  :-D

Χαρακτηριστικο παραδειγμα.Αν τον επαιρνε το μαγαζι τον πελατη και του ζηταγε να περιμενει αλλα 20 λεπτα γιατι συνεβη ενα ατυχημα αυτος θα χτυπιοταν απο τον τηλεφωνο

 

Επισης να σημειωθει οτι ο πελατης σηνυθως ειναι χαρακτηριστικος νεοελλελληνας .Καρφι δεν του καιγεται αν παιρνει η οχι αποδειξεις, αν επικρατει ανασφαλιστη εργασια .

Το μονο που τον ενδιαφερει ο πιτογυρος.Εδω που τα λεμε ειναι τοσο γιδι που αδιαφορει αν η αλλη του φτιαχνει αυτο φαγητο με γαντια, αρκει να φαει.Λες και περναγε κατοχη και εχει να φαει 10 χρονια , με μια κοιλαρα να

 

Οτι ''πληρωνεις'' παιρνεις λοιπον.Και λαθος παραγγελια θα παρεις και αγενεια και χαλικια στην πιτσα αν τυχει  :-D

Τον πειραζουν οι λαθος παραγγελιες τον πελατη  αλλα θελει και ..παραγωγικοτητα.Δηλαδη ο σερβιτορος να παριστανει τον τηλεφωνητη και αν χρειαστει τον ντελιβερα.Για να παει η χωρα μπροστα  :-D

 

Και ειναι τοσο γιδια , χωρις καταναλωτικη συνειδηση , που τους εχουν μυριστει.Γιατι να βελτιωσει ο αλλος την ποιοτητα οταν εχει ενα αδιαφορο πελατη ? Αφου ξερει οτι ειναι γιδι και οτι αφου του περασει ο θυμος θα ξαναγυρισει στο μαντρι ?  :-D

 

Tο παραπάνω post είναι ο καλύτερος ορισμός της τρικυμίας εν κρανίω κυριολεκτικά.

 

1. Ο πελάτης δεν φταίει σε τίποτα αν το μαγαζί φέρνει λάθος παραγγελίες.

2. Το οτι θα διαμαρτυρηθεί ο πελάτης αν του αναφέρουν για ατύχημα είναι δική σου υπόθεση.

3. Ο πελάτης πολύ καλά θα κάνει να διαμαρτυρηθεί στο μαγαζί αν αργήσει πάρα πολύ η παραγγελία χωρίς να τον ενημερώσει κανένας. Δεν θα με πειράξει καθόλου να πεαριμένω 20 λεπτά, αλλά αν κάνει 50 λεπτά θα με πειράξει, δεν θα τους πω τίποτα βέβαια, εκεί που θα τους πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω τι έγινε είναι αν κάνει 1 ώρα. Μου είχε τύχει 2 φορές να περιμένω 1 ώρα, τους έπαιρνα τηλέφωνο και έλεγαν οτι η παραγγελία έχει φύγει, τελικά δεν ήρθαν καθόλου, η μια φορά ήταν στον τελικό του euro2004, απλά δεν ξαναπήρα από το συγκεκριμένο μαγαζί. Όταν ο μέσος χρόνος που περιμένεις να τα φέρουν από συγκεκριμένο μαγαζί και με φόρτο εργασίας είναι 5-10 λεπτά και κάποιες φορές κάνουν 40-50 ε κάτι συμβαίνει.

4. Δεν αφορά τον πελάτη η ανασφάλιστη εργασία, η ποιότητα του φαγητού και οι τιμές τον ενδιαφέρουν. Ο πελάτης δεν είναι ελεγκτής και εφοριακός. Αν θες να μειωθεί η ανασφάλιστη εργασία ας τσακιστεί το κράτος που το χρυσοπληρώνουμε να κάνει ελέγχους και να χώσει πρόστιμα.

5. Το οτι δεν του καίγεται καρφί του πελάτη αν δίνουν αποδείξεις είναι πάλι δική σου υπόθεση. Υπάρχουν πολλοί που θα ζητήσουν απόδειξη από τον ντελιβερά.

6. Οι συνθήκες υγιεινής του μαγαζιού ενδιαφέρουν όλους τους πελάτες, άλλη μια παπάτζα που πετάς απλά για να γράψεις. Και επειδή είσαι άσχετος, το γάντι δεν προσφέρει απολύτως τίποτα ούτε και το φοράνε στα σουβλατζίδικα. Όλοι έχουνε τσιμπίδες, οχι μόνο μια, με αυτές πιάνουνε τις πίτες τους γύρους τις πατάτες τα λαχανικά και τα βάζουν στο σουβλάκι, τα μόνα πράγματα που πιάνουν με γυμνό χέρι είναι το ξυλάκι από το καλαμάκι και το χαρτί πάνω στο οποίο ακουμπάνε την πίτα για να τυλίξουν. Το γάντι είναι παντελώς άχρηστο, φαντάσου οτι μπορείς να αγγίξεις με το γάντι κάποιο μικρόβιο και μετά να το μεταφέρεις σε όλες τις τροφές που θα πιάσεις με αυτό. Όταν είσαι άσχετος απλά δεν μιλάς. Το γάντι μπορεί να χρησιμοποιείται στην μαγειρική για άλλες δουλειές, στο σουβλάκι είναι άχρηστο.

7. "Οτι ''πληρωνεις'' παιρνεις λοιπον.Και λαθος παραγγελια θα παρεις και αγενεια και χαλικια στην πιτσα αν τυχει."  Σοβαρά; Αρκεί να σου πω οτι ένα απ' τα χειρότερα σουβλατζίδικα που μου είχε τύχει ποτέ εδώ στην γειτονιά, είχε και τσιμπιμένες τιμές σε σχέση με τους άλλους, από ποιότητα χάλια, καθόλου καλή η υγιεινή και το έβλεπες όταν σου έφερναν τις σακούλες και μύριζαν κολώνια είτε οι πατάτες είτε κάτι άλλο, γενικά τα φαγητά μύριζαν, αν έτρωγες σουβλάκι έκανες διάρροια μετά, επίσης υπήρχε αγένεια κάποιες φορές είτε από τον ντελιβερά είτε από τον υπάλληλο στο τηλέφωνο, ερχόντουσαν κάτι πακιστανοί που δεν ήξεραν να μιλήσουν. Απεναντίας, το καλύτερο σουβλατζίδικο της περιοχής έχει διατηρήσει τιμές σε νορμάλ επίπεδα. Ευτυχώς που οι άλλοι οι παπάρες έκλεισαν.

8. Το οτι ο πελάτης θέλει τον σερβιτόρο να είναι και τηλεφωνητής είναι πάλι δική σου παπάτζα. Ένας πρέπει να ασχολείται με τα τηλέφωνα και το ταμείο, άλλος να σερβίρει και άλλος να ψήνει/μαγειρεύει.

9. Όποιος δεν έχει ποιότητα στα προϊόντα του ή καλές υπηρεσίες προς τους πελάτες κλείνει. Ευτυχώς αυτό είναι και ένα καλό της κρίσης, οι καλοί επιβιώνουν.

10. Υπάρχουν αρκετοί με καταναλωτική συνείδηση, όποιος δεν ενδιαφέρεται να ελέγχει την ποιότητα των προϊόντων που παίρνει ή καταναλώνει, τις υπηρεσίες που του παρέχονται από ένα μαγαζί, την σχέση ποιότητας/κόστους, δικό του πρόβλημα, αυτός θα υποστεί τις συνέπειες. Ας κάθεται να πληρώνει πεταμένα λεφτά, ας τρώει φαγητό και μετά να πάθει διάρροια, ας αγοράζει προϊόντα που θα του χαλάσουν και μετά θα κλαίγεται.

11.

Γίδι να πεις τα μούτρα σου.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βλεπω πολλους εδω μεσα που δεν εχουν κανει σε ψησταρια/πιτσαρια/κρεπερι  ομως..

στη θεωρια καλοι εισαστε.


1s28ly.jpg

εδω βλεπω μια αντιφαση.θεσσαλονικιος που λεει την πιτα με το γυρο σουβλακι?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βλεπω πολλους εδω μεσα που δεν εχουν κανει σε ψησταρια/πιτσαρια/κρεπερι  ομως..

στη θεωρια καλοι εισαστε.

εδω βλεπω μια αντιφαση.θεσσαλονικιος που λεει την πιτα με το γυρο σουβλακι?

Αθηναιος που μενει στην Θεσσαλονικη ειναι. Φαινεται και απο το μουσι. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο παραπάνω post είναι ο καλύτερος ορισμός της τρικυμίας εν κρανίω κυριολεκτικά.

 

1. Ο πελάτης δεν φταίει σε τίποτα αν το μαγαζί φέρνει λάθος παραγγελίες.

2. Το οτι θα διαμαρτυρηθεί ο πελάτης αν του αναφέρουν για ατύχημα είναι δική σου υπόθεση.

άθει διάρροια, ας αγοράζει προϊόντα που θα του χαλάσουν και μετά θα κλαίγεται.

11.

Γίδι να πεις τα μούτρα σου.

 

ο δεκαλογος του βασιλη29.

το τερματισες λεμε.

Αθηναιος που μενει στην Θεσσαλονικη ειναι. Φαινεται και απο το μουσι. :P

αρα η αντιφαση ειναι επιτηδευμενη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα με το feedback ειναι οτι σε πολλους αν παρεις να πεις ενα παραπονο ακομα και με ευγενικο τροπο στην καλυτρρη θα σε γραψουν και στην χειροτερη θα σε βρισουν. Εδω αργει η παραγγελια και ειναι ετοιμοι να πιαστουν απο κατι για να σε βρισουν... Και πιστεψε με προσωπικα αν πειναω δεν εχω καμια ορεξη να τσακωθω. Οπως λεει και ενας φιλος πιο πανω αυτο που εχω υποχρεωση ειναι να πληρωσω και οχι να φτιαξω το μαγαζι του αλλου που πρωτιστος ο ιδιος ο ιδιοκτητης του δεν το προσεχει.

 

Μάλλον θα έχεις τύχει σε πολύ άσχημα μαγαζιά. Σε εμάς εκτός από δύο σουβλατζίδικα, κάποιους που ήταν περίπτωση και ευτυχώς έκλεισαν γιατί ο ιδιοκτήτης κοιτούσε πως να βγάλει από την μύγα ξίγκι με κάκιστη ποιότητα ακριβές τιμές και κακή εξυπηρέτηση και κάτι άλλους που "ξεχνούσαν" επίτηδες να βάζουν κάποια φαγητά στην σακούλα στοιχηματίζοντας οτι δεν θα διαμαρτυρηθεί ο πελάτης και θα βγάλουν κέρδος, δεν έχουμε τύχει σε κάτι τραγικό.  Ευτυχώς και τα 2 έκλεισαν και πήραν δρόμο. Συμφωνώ σε αυτό που λες στο τέλος, το μαγαζί είναι υποχρεωμένος να το προσέχει και να το βελτιώσει ο ιδιοκτήτης, αν ο άλλος δεν ενδιαφέρεται είναι εντελώς ανούσιο να ασχοληθείς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο δεκαλογος του βασιλη29.

το τερματισες λεμε.

αρα η αντιφαση ειναι επιτηδευμενη?

Ναι.  True Story. Εμεινα 2 χρονια σχεδον λογο δουλειας Θεσσαλονικη. Σουβλακια δεν εμαθα να παραγγελνω. Τελικα τα παρατησα και ζητουσα απλα πιτα καλαμακι χωρις κρεμμυδι.

 

Αλλα αυτα τα "Ελια Λεμονι" και "ΧαΛαρο"! ΓΙΑΜ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο δεκαλογος του βασιλη29.

το τερματισες λεμε.

 

Ε όταν ο άλλος έχει το θράσσος να τους βάζει όλους στο ίδιο τσουβάλι να γενικεύει και να αποκαλεί γίδι τον μέσο καταναλωτή, έλεος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο παραπάνω post είναι ο καλύτερος ορισμός της τρικυμίας εν κρανίω κυριολεκτικά.

 

1. Ο πελάτης δεν φταίει σε τίποτα αν το μαγαζί φέρνει λάθος παραγγελίες.

2. Το οτι θα διαμαρτυρηθεί ο πελάτης αν του αναφέρουν για ατύχημα είναι δική σου υπόθεση.

3. Ο πελάτης πολύ καλά θα κάνει να διαμαρτυρηθεί στο μαγαζί αν αργήσει πάρα πολύ η παραγγελία χωρίς να τον ενημερώσει κανένας. Δεν θα με πειράξει καθόλου να πεαριμένω 20 λεπτά, αλλά αν κάνει 50 λεπτά θα με πειράξει, δεν θα τους πω τίποτα βέβαια, εκεί που θα τους πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω τι έγινε είναι αν κάνει 1 ώρα. Μου είχε τύχει 2 φορές να περιμένω 1 ώρα, τους έπαιρνα τηλέφωνο και έλεγαν οτι η παραγγελία έχει φύγει, τελικά δεν ήρθαν καθόλου, η μια φορά ήταν στον τελικό του euro2004, απλά δεν ξαναπήρα από το συγκεκριμένο μαγαζί. Όταν ο μέσος χρόνος που περιμένεις να τα φέρουν από συγκεκριμένο μαγαζί και με φόρτο εργασίας είναι 5-10 λεπτά και κάποιες φορές κάνουν 40-50 ε κάτι συμβαίνει.

4. Δεν αφορά τον πελάτη η ανασφάλιστη εργασία, η ποιότητα του φαγητού και οι τιμές τον ενδιαφέρουν. Ο πελάτης δεν είναι ελεγκτής και εφοριακός. Αν θες να μειωθεί η ανασφάλιστη εργασία ας τσακιστεί το κράτος που το χρυσοπληρώνουμε να κάνει ελέγχους και να χώσει πρόστιμα.

5. Το οτι δεν του καίγεται καρφί του πελάτη αν δίνουν αποδείξεις είναι πάλι δική σου υπόθεση. Υπάρχουν πολλοί που θα ζητήσουν απόδειξη από τον ντελιβερά.

6. Οι συνθήκες υγιεινής του μαγαζιού ενδιαφέρουν όλους τους πελάτες, άλλη μια παπάτζα που πετάς απλά για να γράψεις. Και επειδή είσαι άσχετος, το γάντι δεν προσφέρει απολύτως τίποτα ούτε και το φοράνε στα σουβλατζίδικα. Όλοι έχουνε τσιμπίδες, οχι μόνο μια, με αυτές πιάνουνε τις πίτες τους γύρους τις πατάτες τα λαχανικά και τα βάζουν στο σουβλάκι, τα μόνα πράγματα που πιάνουν με γυμνό χέρι είναι το ξυλάκι από το καλαμάκι και το χαρτί πάνω στο οποίο ακουμπάνε την πίτα για να τυλίξουν. Το γάντι είναι παντελώς άχρηστο, φαντάσου οτι μπορείς να αγγίξεις με το γάντι κάποιο μικρόβιο και μετά να το μεταφέρεις σε όλες τις τροφές που θα πιάσεις με αυτό. Όταν είσαι άσχετος απλά δεν μιλάς. Το γάντι μπορεί να χρησιμοποιείται στην μαγειρική για άλλες δουλειές, στο σουβλάκι είναι άχρηστο.

7. "Οτι ''πληρωνεις'' παιρνεις λοιπον.Και λαθος παραγγελια θα παρεις και αγενεια και χαλικια στην πιτσα αν τυχει."  Σοβαρά; Αρκεί να σου πω οτι ένα απ' τα χειρότερα σουβλατζίδικα που μου είχε τύχει ποτέ εδώ στην γειτονιά, είχε και τσιμπιμένες τιμές σε σχέση με τους άλλους, από ποιότητα χάλια, καθόλου καλή η υγιεινή και το έβλεπες όταν σου έφερναν τις σακούλες και μύριζαν κολώνια είτε οι πατάτες είτε κάτι άλλο, γενικά τα φαγητά μύριζαν, αν έτρωγες σουβλάκι έκανες διάρροια μετά, επίσης υπήρχε αγένεια κάποιες φορές είτε από τον ντελιβερά είτε από τον υπάλληλο στο τηλέφωνο, ερχόντουσαν κάτι πακιστανοί που δεν ήξεραν να μιλήσουν. Απεναντίας, το καλύτερο σουβλατζίδικο της περιοχής έχει διατηρήσει τιμές σε νορμάλ επίπεδα. Ευτυχώς που οι άλλοι οι παπάρες έκλεισαν.

8. Το οτι ο πελάτης θέλει τον σερβιτόρο να είναι και τηλεφωνητής είναι πάλι δική σου παπάτζα. Ένας πρέπει να ασχολείται με τα τηλέφωνα και το ταμείο, άλλος να σερβίρει και άλλος να ψήνει/μαγειρεύει.

9. Όποιος δεν έχει ποιότητα στα προϊόντα του ή καλές υπηρεσίες προς τους πελάτες κλείνει. Ευτυχώς αυτό είναι και ένα καλό της κρίσης, οι καλοί επιβιώνουν.

10. Υπάρχουν αρκετοί με καταναλωτική συνείδηση, όποιος δεν ενδιαφέρεται να ελέγχει την ποιότητα των προϊόντων που παίρνει ή καταναλώνει, τις υπηρεσίες που του παρέχονται από ένα μαγαζί, την σχέση ποιότητας/κόστους, δικό του πρόβλημα, αυτός θα υποστεί τις συνέπειες. Ας κάθεται να πληρώνει πεταμένα λεφτά, ας τρώει φαγητό και μετά να πάθει διάρροια, ας αγοράζει προϊόντα που θα του χαλάσουν και μετά θα κλαίγεται.

11.

Γίδι να πεις τα μούτρα σου.

 

 

Καταλαβα γιατι παρεξηγηθηκες για την λεξη γιδι.

 

Ζεις στην Δανια ετσι δεν ειναι ? Απο την περιγραφη σου εγω αυτο καταλαβα  :lol:  :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρεξηγηθηκαν κιολας οι..σοβαροι καταναλωτες- ψηφοφοροι.Δεν κοιτανε πρωτα να φτιαξουν το θυροτηλεφωνο και να βαλουν ονομα στο κουδουνι .Που νομιζουν οτι ο ντελιβερας ειναι συνεταιρος με τις εταιρειας κινητης τηλεφωνιας  :-D

Η να δεσουν τον σκυλο στην αυλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρεξηγηθηκαν κιολας οι..σοβαροι καταναλωτες- ψηφοφοροι.Δεν κοιτανε πρωτα να φτιαξουν το θυροτηλεφωνο και να βαλουν ονομα στο κουδουνι .Που νομιζουν οτι ο ντελιβερας ειναι συνεταιρος με τις εταιρειας κινητης τηλεφωνιας  :-D

Η να δεσουν τον σκυλο στην αυλη.

μου φαινεσαι πονεμενος κουριερ/ντελιβερας,η απλα κοροιδευεις ενα δικο μου ποστ.

τι ισχυει?

εξηγησου!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...