Προς το περιεχόμενο

Λάθος παραγγελία Delivery - Ποια η αντίδραση;


Gkostas2007

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Να βάλει σουβλάκι αντί για γύρο χωρίς να ενημερώσει είναι όντως χοντράδα και λόγος να μην ξαναπάρει κάποιος από εκεί.

Το πιο χτυπητό πάντως που θυμάμαι είναι όταν ξέχασαν τη μισή παραγγελία. Εννοείται το είπαμε, απλά ήταν κακό να τρώνε οι μισοί και οι άλλοι να κοιτάνε.

Πάντως για λάθος συστατικό δεν έχω πάρει ποτέ να κάνω παράπονα, απλά το κάνω γάργαρα (ακόμη και το μισητό κέτσαπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λέω τίποτα. Δεν ασχολουμαι βασικα. Ειναι τοσο πολλα τα ντλιβεραδικα που δεν αξιζει ούτε παράπονο για το ποσες χαρτοπετσέτες μου εφερε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παντως τοσο καφροι που εχουν γινει ολοι φοβαμαι να παρω τηλεφωνο και να τα στειλω πισω για να φερουν αλλα μη τυχον και φτυσουν μεσα ή οτιδηποτε. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παντως τοσο καφροι που εχουν γινει ολοι φοβαμαι να παρω τηλεφωνο και να τα στειλω πισω για να φερουν αλλα μη τυχον και φτυσουν μεσα ή οτιδηποτε. 

Αυτό ειναι που το σκέφτομαι και γω... ή να φτύσουν η να βάλουν ο,τι υλικά να ναι μεσα, απο την στιγμή που δεν εισαι μπροστά. Γι' αυτο απλά δεν ξαναπαίρνω απο τέτοια μαγαζιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδιά το εκνευριστικό ειναι όταν παραγγέλνεις πχ 10-15 πίτες και δεν σημειώνουν καν τα αρχικά επάνω , κάτι να καταλάβεις τι ειναι τι και πρέπει να κάτσεις να ανοίγεις μια μια να κοιτάς τι έχει μέσα. και να έχουν κάνει και λάθος στα μισά και να γίνεται μπάχαλο μέχρι να βρει ο καθένας τι ειναι δικό του. Τόσο δύσκολο ειναι να υπάρχει ένα στυλό και να κάνουν ένα αρχικό στο σακούλι κάθε πίτας να βοηθάει να καταλάβεις τι περιέχει ? πχ ΓΧ (γύρος χοιρινός ) ΣΧ (σουβλάκι χοιρινό) ΓΚ (γύρος κοτόπουλο) ΣΚ (σουβλάκι κοτόπουλο) ΓΧΑ (γύρο χοιρινό απόλα) κλπ .  

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πελατης δεν φταιει ? 

 

Που του λενε οτι θελει 20 λεπτα η παραγγελια και αυτος γκρινιαζει απο το τηλεφωνο ?  :-D


Σε διανομέα η μόνη φορά που του την έχω πει, και δεν αφορούσε δική μου παραγγελία, ήταν μια καλοκαιρινή νύχτα που ήμουν στο μπαλκόνι και ενώ ο διανομέας παρκαρε το μηχανάκι, του έπεσε κάτω η πίτσα, άνοιξε το κουτί και σκορπίστηκαν τα κομμάτια έξω πάνω στο δρόμο. Υστερα άνοιξε το κουτί, έβαλε τα κομμάτια μέσα και την παρέδωσε στον γείτονα μου στον ίδιο όροφο. Από εκεί δεν ψώνισα ποτέ ξανά επίσης.

Χαρακτηριστικο παραδειγμα.Αν τον επαιρνε το μαγαζι τον πελατη και του ζηταγε να περιμενει αλλα 20 λεπτα γιατι συνεβη ενα ατυχημα αυτος θα χτυπιοταν απο τον τηλεφωνο

 

Επισης να σημειωθει οτι ο πελατης σηνυθως ειναι χαρακτηριστικος νεοελλελληνας .Καρφι δεν του καιγεται αν παιρνει η οχι αποδειξεις, αν επικρατει ανασφαλιστη εργασια .

Το μονο που τον ενδιαφερει ο πιτογυρος.Εδω που τα λεμε ειναι τοσο γιδι που αδιαφορει αν η αλλη του φτιαχνει αυτο φαγητο με γαντια, αρκει να φαει.Λες και περναγε κατοχη και εχει να φαει 10 χρονια , με μια κοιλαρα να

 

Οτι ''πληρωνεις'' παιρνεις λοιπον.Και λαθος παραγγελια θα παρεις και αγενεια και χαλικια στην πιτσα αν τυχει  :-D


Τον πειραζουν οι λαθος παραγγελιες τον πελατη  αλλα θελει και ..παραγωγικοτητα.Δηλαδη ο σερβιτορος να παριστανει τον τηλεφωνητη και αν χρειαστει τον ντελιβερα.Για να παει η χωρα μπροστα  :-D

 

Και ειναι τοσο γιδια , χωρις καταναλωτικη συνειδηση , που τους εχουν μυριστει.Γιατι να βελτιωσει ο αλλος την ποιοτητα οταν εχει ενα αδιαφορο πελατη ? Αφου ξερει οτι ειναι γιδι και οτι αφου του περασει ο θυμος θα ξαναγυρισει στο μαντρι ?  :-D

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε υλικα σπανια μου εχουν κανει λαθος γιατι αν παραγγειλεις απο σαιτ λεει τα υλικα ξεκαθαρα στο χαρτακι που τους ερχεται.Εχουν ξεχασει 2 φορες μαζι με πολλα που εχω παρει πχ μια μεριδα πατατες που το αντιληφθηκα πολυ αργοτερα και ντραπηκα να παρω τηλ για 1.5 ευρω μην με πουν γυφτο.ΑΠΕΙΡΕΣ φορες με χρεωνουν αναψυκτικο 500ml και στελνουν 330,αλλα απο μαγαζι που ειμαι καλος πελατης εχω παραγγειλει 330 και μου εφεραν 500ρι με χρεωση 330 και μου ειπαν και συγγνωμη που δεν ειχαν 330.Γενικα τα μικρα μαγαζακια εκτιμουν αν παιρνεις απο αυτους,απο το ιδιο μαγαζι με μικρες παραγγελιες 3-4 ευρω μου εχουν φερει πολλες φορες δωρο αναψυκτικο χωρις ιδιαιτερο λογο.Ενω αν παραγγειλεις απο καμια μεγαλη αλυσιδα εισαι αλλη μια παραγγελια μεσα στις χιλιαδες.Ενα τελευταιο που θυμαμαι,ειχε φοβερη προσφορα με 4 ευρω 2 μπεργκερ αναψυκτικο και μεριδα πατατες,στα μπεργκερ ζητησα πολυ συγκεκριμενα πραγματα,και οταν ηρθαν ηταν γεματα στις αλοιφες και στα υλικα(προφανως τα βαλανε απο ολα) δεν μπορουσα να τα καθαρισω καν και τα δωσα στα γατακια,σκεφτηκα οτι το αναψυκτικο και οι πατατες στην ιδια τιμη θα ηταν περιπου και λεω δεν βαριεσαι.Το χειροτερο απο ολα ειναι οταν σε ξεχνανε και δεν ξερεις αν εχουν λαβει την παραγγελια η οχι,και πρεπει να παρεις τηλεφωνο.Αν ηθελα να παραγγειλω απο το τηλεφωνο,θα σε επαιρνα τηλεφωνο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πελατης δεν φταιει ? 

 

Που του λενε οτι θελει 20 λεπτα η παραγγελια και αυτος γκρινιαζει απο το τηλεφωνο ?  :-D .....................

 

 

Τα έχεις μπερδέψει λίγο φίλε μου. Ο πελάτης είναι ακριβώς αυτό που λες, πελάτης. Δίνει την προφορική ή γραπτή εντολή στο μαγαζί και του εξηγεί ακριβώς τι θέλει. Αυτή η εντολή συμπεριλαμβάνει τη σωστή εκτέλεση της παραγγελίας, την αποστολή της σε εύλογο χρονικό διάστημα (30-40 λεπτά υπό προϋποθέσεις) και την έκδοση της απόδειξης. Η υποχρέωση του πελάτη είναι η εξόφληση της παραγγελίας. That's all. Είναι ακριβώς το ίδιο με την παραγγελία ενός υπολογιστή, ενός ρούχου και πάει λέγοντας. Το γεγονός πως το πιτόγυρο κοστίζει 2-3 ευρώ δεν αλλάζει τίποτα από τα παραπάνω. Ο σωστός επιχειρηματίας πριν προβεί σε αλλαγή οφείλει να σε ρωτήσει. Αν έχει κάποιο πρόβλημα με το delivery οφείλει να σε ενημερώσει για την καθυστέρηση της παραγγελίας πριν την κάνεις ώστε να αποφασίσεις αν τη βάλεις ή όχι. 

 

Από εκεί και πέρα εγώ γυρνάω από τη δουλειά κουρασμένος και σήμερα θέλω να φάω απ'έξω, παραγγέλνω πριν παρκάρω, έχοντας υπολογίσει πως θα έρθουν ακριβώς την ώρα που θα έχω αράξει στον καναπέ και θα έχω βάλει ταινιούλα να παίζει. Το μόνο που ζητάω είναι να φάω αυτά που ζήτησα. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ εκείνη την ώρα αν το μαγαζί δίνει αποδείξεις, αν έχεις ανασφάλιστους, αν δεν πλήρωσε τον ΕΦΚΑ ο ιδιοκτήτης ή αν πρέπει να απασχολήσει ακόμη ένα άτομο στις τηλεφωνικές παραγγελίες. Αυτά είναι δικά του θέματα να λύσει. Δεν είναι η δουλειά μου αυτή και δεν πληρώνομαι για να την κάνω. Και στην τελική για πολλούς συνανθρώπους μας το να φάνε μια φορά το μήνα fast food είναι η μόνη πολυτέλεια που επιτρέπουν στον εαυτό τους πλέον. Γιατί πρέπει να μιζεριάσουν και να το παίξουν μπάτσοι και να το υπεραναλύσουν; Ας κάνουν σωστά τη δουλειά τους όλοι ώστε να είμαστε και όλοι ευτυχισμένοι. Τα στραβόξυλα πελάτες πάντα θα υπάρχουν και αυτό δεν θα αλλάξει. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω ότι αρκετοί όταν "στραβώνουν" απλά δεν ξαναγοράζουν από το ίδιο κατάστημα χωρίς όμως να λένε κάτι.

Σαφώς και είναι δικαίωμά τους αλλά αυτό δεν διορθώνει κάτι αφού το μαγαζί δεν έχει feedback.

Σίγουρα αρκετοί έλληνες επιχειρηματίες είναι τελείως τσομπάνηδες και feedback/no feedback θα κάνουν αυτό που γουστάρουν, αλλά υπάρχουν και άλλοι που πραγματικά προσπαθούν και το να ξέρουν που χωλαίνει η επιχείρησή τους ενδεχομένως θα τους βοηθούσε (και κατ' επέκτασιν κι εμάς).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω το μονο προβλημα που εχω ειναι οταν τους λεω το κινητο μου να μου κανει αναπαντητη να κατεβω να τα παρω γιατι κοιμαται η μικρη , και ΠΑΝΤΑ ο ντελιβερας παιρνει στο σταθερο απο οπου εχω κανει την παραγγελια .

 

Φυσικα το φταιξιμο ειναι στο ζωον που εχουν στα τηλεφωνα και βαριεται και σημειωνει το νουμερο που βλεπει .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια φορά είχαμε παραγγείλει πίτσες από την pizza hut ή dominos,δεν θυμάμαι και έφερε μία πίτσα λάθος. Τον στείλαμε πίσω να φέρει την σωστή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα με το feedback ειναι οτι σε πολλους αν παρεις να πεις ενα παραπονο ακομα και με ευγενικο τροπο στην καλυτρρη θα σε γραψουν και στην χειροτερη θα σε βρισουν. Εδω αργει η παραγγελια και ειναι ετοιμοι να πιαστουν απο κατι για να σε βρισουν... Και πιστεψε με προσωπικα αν πειναω δεν εχω καμια ορεξη να τσακωθω. Οπως λεει και ενας φιλος πιο πανω αυτο που εχω υποχρεωση ειναι να πληρωσω και οχι να φτιαξω το μαγαζι του αλλου που πρωτιστος ο ιδιος ο ιδιοκτητης του δεν το προσεχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το συνηθες ειναι να αργει η παραγγελια, εκει δε μπορεις να πεις κατι στον ντελιβερα. αν το κανουν συστηματικα, απλα δε ξαναπαραγγελνω απο το συγκεκριμενο.

καμια φορα μπορει να ξεχασουν κατι, παιρνω τηλ και το φερνουν. δε με νοιαζει αν ειναι 1.5 ευρω, ειναι πληρωμενο. οσοι ειναι σωστοι, ζητανε συγνωμη και το φερνουν χωρις πολλα πολλα. μονο ενας πηγε να μου το παιξει ιστορια προσφατα, σε μια παραγγελια κανα 50ρι ειχε ξεχασει 2 τυλιχτα. τον παιρνω τηλ, μου λεει οκ, θα σας τα φερουμε.

μετα απο 2 λεπτα με πηρε τηλ να μου πει οτι οι παραγγελιες περνουν απο 3 ελεγχους κ μλκιες και αποκλειεται να τη ξεχασαν "αλλα επειδη δεν ακουγεστε τετοιος ανθρωπος κλπ θα σας τα φερουμε τωρα". τα πηρα στη κρανα. ηρθε ο ντελιβερας, μου τα αφησε, στο καπακι τον πηρα τηλ και τον ξεχεσα που ειναι τοσο ζωο, τοσο βλημα "επαγγελματιας" που εχει το θρασος να παιρνει τον πελατη και να τον αποκαλει εμμεσως πλην σαφως, κλεφτη/απατεωνα. οκ, μπορει να εχουν γινει τετοια σκηνικα απο τζαμπατζηδες, αλλα δε το κανεις αυτο ρε φιλε, ειδικα οταν εισαι το πιο γνωστο κρεοπωλειο/σουβλατζιδικο στον νεο κοσμο. δε θα πεσεις εξω για 3 ευρω. εννοειται δε ξαναπαρηγγειλα απο το συγκεκριμενο ζωαδι

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...