Προς το περιεχόμενο

Λάθος παραγγελία Delivery - Ποια η αντίδραση;


Gkostas2007

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου έχει τύχει, σας έχει τύχει... ποια η αντίδραση; Την λετε στον διανομέα που δεν φταίει σε τιποτα; Παίρνετε τηλ και βρίζεστε με τον ιδιοκτήτη; Δεν ανοιγετει πόρτα; Πληρώνετε και δεν μιλάτε, αλλά δεν παραγγέλνετε; Πεινάτε πολύ και δεν ασχολείστε;

 

Προσωπικά οσες φορές μου έχει τύχει, επειδή συνήθως θα πεινάω αρκετά την δέχομαι εκείνη την στιγμή και μετά δεν ξαναπαίρνω ποτέ απο το συγκεκριμένο μαγαζί. Νομίζω δεν έχει νόημα να την πω στον ντιλιβερά (δεν το έχει και συνεργατικά το μαγαζί), ενώ το να πλακωθώ με τον κάθε βλάκα ιδιοκτήτη ενώ πεινάω ή εχω κοσμο στο σπιτι (μονο τοτε παραγγέλνω), δεν το έχω καμία όρεξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εξαρτάται το "λάθος" και το πόσο μεγάλο είναι. Στον διανομέα δεν θα πω τίποτα πάντως. Αν αποφασίσω να πω κάτι (μπορεί να μην πω τίποτα και απλά να μην ψωνίσω ποτέ ξανά) θα το πω στον ιδιοκτήτη.

Σε διανομέα η μόνη φορά που του την έχω πει, και δεν αφορούσε δική μου παραγγελία, ήταν μια καλοκαιρινή νύχτα που ήμουν στο μπαλκόνι και ενώ ο διανομέας παρκαρε το μηχανάκι, του έπεσε κάτω η πίτσα, άνοιξε το κουτί και σκορπίστηκαν τα κομμάτια έξω πάνω στο δρόμο. Υστερα άνοιξε το κουτί, έβαλε τα κομμάτια μέσα και την παρέδωσε στον γείτονα μου στον ίδιο όροφο. Από εκεί δεν ψώνισα ποτέ ξανά επίσης.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Define το λάθος.

 

Το να ζητάω χωρίς ντομάτα και να το ξεχνάνε και να μου την βάζουν είναι συνηθισμένο και όχι κάτι τρομερό. Η μου βάλουν τζατζίκι αντί για σως που ζήτησα κτλ κτλ.

 

Γενικά εγώ προσωπικά δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον λόγο για να μπω στην διαδικασία να πάρω το κατάστημα εκτός αν αυτό που μου έφεραν είναι εντελώς άσχετο ή κοστίζει λιγότερο από αυτά που έδωσα.

 

Από εκεί και πέρα αν γίνει λάθος παίρνεις το κατάστημα, ενημερώνεις και λογικά θα σου φέρουν την σωστή. Αλλιώς απλά δεν ξαναπαίρνεις από εκεί.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μένα αυτό που μου τυχαίνει συνήθως ειναι να εχει τελειώσει ο γύρος και να βάζουν καλαμάκι χωρις να με ρωτήσουν καν. Εκεί ειναι που μου την βιδώνει. Πες μου οτι δεν έχεις και ρώταμε αν θελω να το αντικαταστήσω με κάτι άλλο. Αλλά με το έτσι θέλω να μου δίνεις αυτο που θες, όχι. Δλδ για να μην χάσεις μια παραγγελία 4-4.50 ευρώ χάνεις εναν πελάτη και χαλάς και το ονομά σου σαν μαγαζί. Εντελώς χαζή νοοτροπία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μένα αυτό που μου τυχαίνει συνήθως ειναι να εχει τελειώσει ο γύρος και να βάζουν καλαμάκι χωρις να με ρωτήσουν καν. Εκεί ειναι που μου την βιδώνει. Πες μου οτι δεν έχεις και ρώταμε αν θελω να το αντικαταστήσω με κάτι άλλο. Αλλά με το έτσι θέλω να μου δίνεις αυτο που θες, όχι. Δλδ για να μην χάσεις μια παραγγελία 4-4.50 ευρώ χάνεις εναν πελάτη. Εντελώς χαζή νοοτροπία.

Αν αυτό γίνεται συχνά είναι ένας καλός λόγος να πάρεις το μαγαζί και να απαιτήσεις να σου φέρουν σωστή παραγγελία ή ακόμα και τα λεφτά σου πίσω.

 

Το θέμα είναι πως είσαι τόσο σίγουρος ότι γίνεται έτσι; Αφού είναι Delivery και δεν είσαι στο μαγαζί;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο delivery τι να πεις; Του λες να περιμένει να ανοίξεις το πακέτο να ελέγξεις αν όλα είναι οκ; Συνήθως το λάθος το καταλαβαίνεις αργότερα.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αυτό γίνεται συχνά είναι ένας καλός λόγος να πάρεις το μαγαζί και να απαιτήσεις να σου φέρουν σωστή παραγγελία ή ακόμα και τα λεφτά σου πίσω.

 

Το θέμα είναι πως είσαι τόσο σίγουρος ότι γίνεται έτσι; Αφού είναι Delivery και δεν είσαι στο μαγαζί;

Την πρώτη φορά που συνέβει είχα πάρει τηλ και μου είπαν οτι τους τελείωσε ο γύρος και το αντικατέστησαν με καλαμάκι... Μου ζητησαν συγνώμη κλπ που δεν με ενημέρωσαν αλλά δεν είχαν το τηλ μου κλπ κλπ... Προσωπικά δεν ξαναπήρα απο κει. Απο τότε άλλες 2 φορές μου έχει συμβεί με διαφορετικά μαγαζιά, οπότε υποθέτω ότι γι αυτό γίνεται. Τώρα να ζητάω ντοματα και να μην έχει ή το αντιθετο δεν ασχολούμαι και γω. Πιο βαρύ λάθος πάντως (ευτυχώς) δεν μου εχουν κάνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο διανομέας δεν φταίει σε τίποτα για λάθος παραγγελίες. Αυτοί που φέρνουν την ευθύνη είναι κυρίως αυτός που καταγράφει στο τηλέφωνο και αυτοί που διαβάζουν τα χαρτάκια και πηγαίνουν να φτιάξουν τα φαγητά.

 

Τώρα το τι θα κάνω, εξαρτάται από δύο ενδεχόμενα. Το 1ο να σου στείλουν λάθος παραγγελία και η τιμή να είναι χαμηλότερη ή ελάχιστα υψηλότερη της κανονικής. Μια φορά μου έτυχε να μου πει ο διανομέας την τιμή και τον ρωτάω μήπως έχει γίνει λάθος γιατί μου φαινόταν πολύ χαμηλότερη από αυτά που συνήθως παραγγέλνω, διαβάζει την παραγγελία από το χαρτάκι και του λέω οτι άλλα πράγματα παράγγειλα, μου λέει αυτά έχουν γράψει εδώ αν είναι πάρε τηλέφωνο στο μαγαζί να σου στείλουν οτι δεν έστειλαν.

Τώρα αν είναι να έχω παραγγείλει και τα λάθος φαγητά που μου έρθουν έχουν αρκετά υψηλότερη τιμή τότε θα αρνηθώ να τα παραλάβω. Πολύ παλιά μας είχε συμβεί και αυτό οπου παραγγείλαμε πίτσες και κάτι άλλα, κόστιζαν 10-15 ευρώ και αυτοί μας λένε 25 ευρώ ή παραπάνω, τους λέμε λάθος κάνατε, άρχισαν να ψάχνουν το χαρτάκι και μας είχανε βάλει μέσα μια πίτσα και ένα αναψυκτικό παραπάνω, κανονίσαμε και πήραμε μόνο αυτά που είπαμε την άλλη πίτσα και το αναψυκτικό την πήρε πίσω αυτός, βέβαια υπάρχει και το ενδεχόμενο να σου στείλουν εντελώς οτι να ναι φαγητά οπότε μάλλον θα αρνηθώ να τα πάρω εντελώς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την πρώτη φορά που συνέβει είχα πάρει τηλ και μου είπαν οτι τους τελείωσε ο γύρος και το αντικατέστησαν με καλαμάκι... Μου ζητησαν συγνώμη κλπ που δεν με ενημέρωσαν αλλά δεν είχαν το τηλ μου κλπ κλπ...

 

Και εγώ θα στράβωνα με το παραπάνω πάντως.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μένα αυτό που μου τυχαίνει συνήθως ειναι να εχει τελειώσει ο γύρος και να βάζουν καλαμάκι χωρις να με ρωτήσουν καν. Εκεί ειναι που μου την βιδώνει. Πες μου οτι δεν έχεις και ρώταμε αν θελω να το αντικαταστήσω με κάτι άλλο. Αλλά με το έτσι θέλω να μου δίνεις αυτο που θες, όχι. Δλδ για να μην χάσεις μια παραγγελία 4-4.50 ευρώ χάνεις εναν πελάτη και χαλάς και το ονομά σου σαν μαγαζί. Εντελώς χαζή νοοτροπία.

 

Εμένα μου το λένε πάντα αν έχει τελειώσει κάτι, δεν θα με πειράξει πολύ πάντως αν αντι για γύρο δω καλαμάκι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου το λένε πάντα αν έχει τελειώσει κάτι, δεν θα με πειράξει πολύ πάντως αν αντι για γύρο δω καλαμάκι.

Εμένα πιο πολύ με ενοχλεί η νοοτροπία, οτι στο αλλάζω με το έτσι θέλω, παρά το ότι μου το άλλαξαν. Το πιο πιθανό ήταν να το δεχτώ αν μου το πρότειναν και δεν το έκαναν με το ζόρι.

 

ΥΓ και με αναψυκτικά μου έχουν τύχει βλακείες... του στυλ να παραγγέλνω μικρό κουτάκι κοκα κολα και να μου δίνουν την 500αρα (με τιμή 500αρας φυσικά)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την πρώτη φορά που συνέβει είχα πάρει τηλ και μου είπαν οτι τους τελείωσε ο γύρος και το αντικατέστησαν με καλαμάκι... Μου ζητησαν συγνώμη κλπ που δεν με ενημέρωσαν αλλά δεν είχαν το τηλ μου κλπ κλπ... Προσωπικά δεν ξαναπήρα απο κει. Απο τότε άλλες 2 φορές μου έχει συμβεί με διαφορετικά μαγαζιά, οπότε υποθέτω ότι γι αυτό γίνεται. Τώρα να ζητάω ντοματα και να μην έχει ή το αντιθετο δεν ασχολούμαι και γω. Πιο βαρύ λάθος πάντως (ευτυχώς) δεν μου εχουν κάνει.

Δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο και συμφωνώ με τον Ι337 ότι θα τσαντιζόμουν αν μου τύχαινε.

 

Ούτε εγώ θα είχα ιδιαίτερο πρόβλημα να φάω καλαμάκι αντί για γύρο, αλλά να με ενημερώνουν πρώτα, όχι ότι γουστάρουν αυτοί.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νευρα (λογω πεινας & επειδη εχω τεραστιες παραξενιες στο φαγητο, ενα συστατικο να μου αλλαξουν μετα δεν θα μπορω να φαω το σουβλακι μου) και τηλεφωνημα στο μαγαζι για παραπονα. Συνηθως ξαναστελνουν τον delivery guy με την σωστη παραγγελια μου (χωρις φυσικα να την ξαναχρεωσουν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Από τότε πάντως που άρχισα να παραγγέλνω μέσω site κι όχι μέσω τηλεφώνου, τα λάθη είναι κοντά στο 0...

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...