Προς το περιεχόμενο

Κολλέγια στην Ελλάδα


blade-17

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα η έρευνα είναι βασικό αν όχι το πιο βασικό κομμάτι της ιατρικής επιστήμης. Εκτός αν θεωρείς ότι η ιατρική περιορίζεται στην εφαρμογή της κλινικής γνώσης άλλων κι όχι στην ανάπτυξη νέας κλινικής γνώσης.

Δε ξέρω από που έχεις αποκομίσει αυτή την άποψη ότι δηλαδή μας έχουν ως γιατρούς σε κάποιο υψηλό βάθρο επειδή ξέρουμε καλά τη θεωρία.

Κλινικά υστερούμε λόγω δομής της εκπαίδευσης μας. Εργαστηριακά είμαστε ανύπαρκτοι. Θεωρητικά είμαστε πράγματι καλά, ωστόσο το θεωρητικό κομμάτι αν δε μπορείς να το εφαρμόσεις σε μια αγορά εργασίας που απαιτεί πλέον την έρευνα (έτσι χρηματοδοτείται ένα νοσοκομείο και μια κλινική και ένα πανεπιστήμιο) είναι άχρηστο.

Δεν ισοπεδώνω τπτ τουναντίον. Απλά η τωρινή κατάταξη και κατάσταση εγγυημένα θα οδηγήσει σε λιγότερες ευκαιρίες για τους νέους Έλληνες γιατρούς από ότι για τους γιατρούς του 2000.

Επειδη δεν εκφραζομαι μαλλον σωστα. Σαφως και η ερευνα προαγει την καθε επιστημη, αλλα εδω μιλαμε για προπτυχιακες, βασικες γνωσεις. Άλλο ιατρικη επιστημη (που θεωρω πως πρεπει καθε ιατρος να κάνει τμήμα της ειδικοτητας του σε ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ νοσοκομειο εξω) και αλλο οι προπτυχιακες γνωσεις που σχετιζονται πολυ περισσοτερο με αλλα πραγματα απ' οτι με την ερευνα του ιδρυματος του.

 

Συγγνωμη αλλα ποσως με ενδιαφερει να ξερει ο φοιτητης ποια πρωτεινη εκφραζει το ταδε ογκογονιδιο που το ανακαλυψα προχτες στο εργαστηριο μου και μπορει οντως να εφαρμοστει κλινικα στο μελλον απο το να μην ξερει την εικονα της οξειας κοιλιας.

 

Εδω καλως ή κακως, κακως μαλλον, το ψωνιο του καθε καθηγητη εχει οδηγησει στο να περνιουνται σοβαρα μαθηματα μονο με λιωσιμο και προσωπικο κοστος. Αυτες οι θυσιες, γιατι για θυσιες προκειται, μακροπροθεσμα θεωρω πως διαμορφωνουν την ταυτοτητα του ελληνα επιστημονα και του δινουν μεγαλη προσαρμοστικοτητα.

 

Αλλο διαβασμα κανεις οταν παλευεις με θεους και δαιμονες (σιγουρα θα εχεις παρομοια περιστατικα κατα νου απο τη σχολη) και αλλπ όταν πληρωνεις ενα πανεπιστημιο που ζει απο σενα.

 

Αλλα αντικειμενικα και χωρις να μιλαμε για τις φωτεινες εξαιρεσεις στις οποιες εγω υποκλίνομαι, θεωρεις πως το επιπεδο είναι το ιδιο μεταξυ των αποφοιτων που συζηταμε?

Εμένα με προβληματίζει που δε μπορεί να γίνει δημόσια μια συζήτηση χωρίς αφορισμούς και δογματισμούς. Σε όλα τα επίπεδα, σε σύλλογο, σε συνέδριο, πουθενά.

Θέματα απλά όπως η δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση που έξω έχουν λυθεί εδώ και δεκαετίες εδώ σκοντάφτουν σε συντεχνίες και προβληματισμό που πηγάζει από ανασφάλειες.

 

Ελεύθερη αγορά έχουμε. Ας αναγνωρίσουν τα πτυχία όπως επιβάλλεται από κοινοτικές οδηγίες και διακρατικές συμφωνίες και ας πορευθεί ο καθένας στον δρόμο του. Δε πρέπει το δημόσιο να φοβάται τον ανταγωνισμό

Επειδη δηλαδη επιβαλλει κατι μια κοινοτικη οδηγια, το κανει αυτομαυως σωστο? Προφανως και τους συμφερει να αναγνωριζονται τα ανυπαρκτα πτυχια απο λογης κολλεγια και παραμαγαζα.

 

Θες την αποψη μου γιατι ηδη μου πες πως υποστηριζω συντεχνιες.. εξετασεις τυπου usmle για εισοδο στην ειδικοτητα. Δεν εγραψα καπου πως υποστηριζω το παρον συστημα ισα ισα.

Επεξ/σία από xgol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Επειδη δηλαδη επιβαλλει κατι μια κοινοτικη οδηγια, το κανει αυτομαυως σωστο?

Σε θέματα παιδείας ναι ότι λένε οι ξένοι είναι σωστό. Ειδικά αν λάβεις υπόψη σου ότι είμαστε οι πιο αποτυχημένοι στη παιδεία στην ΕΕ και επίσης από αυτούς που διαφέρουν και δε θέλουν να αλλάξουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι ειμαστε αποτυχημενοι πως το ξερεις? Εχω ζησει στο εξωτερικο και θεωρω πως ο μεσος ελληνας εχει λαβει πολλαπλασια γνώση απο τον μεσο Γερμανό κατα την περίοδο που ειναι στο σχολειο συν οτι μπορει να σπουδασει χωρις δίδακτρα σε σχολες που θα του δωσουν εφοδια ωστε να μην υστερεί απο τους μεσους αποφοιτους αλλων χωρών.

 

Και μιλαμε για την Ελλαδα και οχι για καμια χωρα με ισχυρη οικονομια που μπορει να στηρίξει ευκολα το δημοσιο Πανεπιστημιο.

 

Επισης θεωρω αχαριστια, οταν καποιοι απο εμας εχουν αποκτησει γερες βασεις στην επιστημη τους απο το ελληνικο πανεπιστημιο, να τα διαγραφουν ολα και να αναφερονται μονο στις παθογενειες του.

 

Μαι υπαρχουν 1002 στραβα, αλλα σαν αποφπιτοι και βασεις εχουμε και μ@λ@κιες χοντρες δε θα κάνουμε και δεν εχουμε 100.000 δανειο βραχνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι ειμαστε αποτυχημενοι πως το ξερεις? Εχω ζησει στο εξωτερικο και θεωρω πως ο μεσος ελληνας εχει λαβει πολλαπλασια γνώση απο τον μεσο Γερμανό κατα την περίοδο που ειναι στο σχολειο συν οτι μπορει να σπουδασει χωρις δίδακτρα σε σχολες που θα του δωσουν εφοδια ωστε να μην υστερεί απο τους μεσους αποφοιτους αλλων χωρών.

 

Και μιλαμε για την Ελλαδα και οχι για καμια χωρα με ισχυρη οικονομια που μπορει να στηρίξει ευκολα το δημοσιο Πανεπιστημιο.

 

Επισης θεωρω αχαριστια, οταν καποιοι απο εμας εχουν αποκτησει γερες βασεις στην επιστημη τους απο το ελληνικο πανεπιστημιο, να τα διαγραφουν ολα και να αναφερονται μονο στις παθογενειες του.

 

Μαι υπαρχουν 1002 στραβα, αλλα σαν αποφπιτοι και βασεις εχουμε και μ@λ@κιες χοντρες δε θα κάνουμε και δεν εχουμε 100.000 δανειο βραχνα.

 

Το συστημα παιδείας μας ειναι αποτυχημένο. Μπορει να έχουμε κάποια εξαιρετικά Πανεπιστήμια αλλά υπάρχουν παράλληλα και οπισθοδρομικοί παράγοντες που δεν αφήνουν τέτοια πανεπιστήμια να λάμψουν. Οτι γινεται στην Ελλάδα ειναι καθαρά για το βόλεμα συγκεκριμένων ανθρωπων. Η Ιατρικη μας ας πουμε ειναι από τις καλυτερες παγκοσμίως. Στους διαδρομους του Λονδινου μιλάνε Ελληνικά το ιδιο ισχύει και στη Γερμανια. Συντομα οι μονοι γιατροι στην Ελλάδα θα ειναι οσοι σπουδασαν σε άλλες χωρες των Βαλκανιων μια που οι δικοι μας θα έχουν απορροφιθεί.

Αντι να το εκμεταλλευτουμε αυτό κάνουμε τη ζωη των απόφοιτων δυσκολη. Η ειδικη αγωγη που ανέφερες νωρίτερα ειναι ένα κλασσικό παράδειγμα και υπάρχουν πολλά άλλα.

 

Επισης υπάρχει ένα βασικο πρόβλημα το οποίο λειτουργει έντονα απο το σχολείο. Η παπαγαλία. Οι περισσότερες πανεπιστημιακές σχολές λειτουργουν έτσι, τη στιγμη που οι απόφοιτοί τους, έχουν περάσει το 70% των μαθημάτων με αντιγραφή και παράλληλα δε ξέρουν τι σημαίνει case study και επιστημονικη εργασια. Πράγματα που σε άλλες χωρες τα κάνουν απ το δημοτικό.

 

Δε μας μηδενίζω. Έχουμε προοπτικές αρκει να ακολουθήσουμε το ευρωπαικο μοντέλο. Και το μοντέλο αυτο δεν θέλει παπαγάλους, ουτε "'εμπειρους" φοιτητές.

Κανεις δεν ενδιαφέρεται για το ποσα χρονια έκανες να τελειωσεις το μεταπτυχιακο σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Xgol σε κάθε εργασία από Αμερική ως Αυστραλία και σε κάθε μεταπτυχιακό και διδακτορικό από Αμερική ως Αυστραλία με δέχονται ακριβώς ως ισότιμο με τον απόφοιτο του queen Margaret. Χρόνια τώρα αναρωτιέμαι γιατί μπαίνω στην λογική να συγκριθω με τα δικά σας τα ΤΕΙ. Δείτε λίγο πως ως απόφοιτη και φοιτητές αντίστοιχα θα φτιάξετε τα πράγματα και αφήστε τον ανταγωνισμό με εμάς.

 

Όσο δεν αφήνετε εσείς τον ανταγωνισμό με εμάς δεν αφήνουμε και εμείς τον ανταγωνισμός με εσάς.

 

Επίσης εσύ ήθελες καριέρα στο εξωτερικό και πήγες εξωτερικό για να πάρεις το πτυχίο του πανεπιστημίου με το οποίο συνεργαζόταν το κολλέγιο οπότε ορθώς έχεις καλύτερες προοπτικές. Η συντριπτική πλειοψηφία των ατόμων που θέλουν να πάνε σε κολλέγιο ψάχνει με ένα πτυχίο κολλεγίου εντός Ελλάδας να είναι ισότιμη με τα εδώ πανεπιστημία.

 

Τα κολλέγια με εξαίρεση 2-3 είναι σχολές του κόλου σε σύγκριση με τα περισσότερα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Περνάνε τα μαθήματα αέρα πατέρα και μετά θέλουνε να έχουν και ισάξια πτυχία με τα ελληνικά πανεπιστήμια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι ειμαστε αποτυχημενοι πως το ξερεις? Εχω ζησει στο εξωτερικο και θεωρω πως ο μεσος ελληνας εχει λαβει πολλαπλασια γνώση απο τον μεσο Γερμανό κατα την περίοδο που ειναι στο σχολειο συν οτι μπορει να σπουδασει χωρις δίδακτρα σε σχολες που θα του δωσουν εφοδια ωστε να μην υστερεί απο τους μεσους αποφοιτους αλλων χωρών.

 

Και μιλαμε για την Ελλαδα και οχι για καμια χωρα με ισχυρη οικονομια που μπορει να στηρίξει ευκολα το δημοσιο Πανεπιστημιο.

 

Επισης θεωρω αχαριστια, οταν καποιοι απο εμας εχουν αποκτησει γερες βασεις στην επιστημη τους απο το ελληνικο πανεπιστημιο, να τα διαγραφουν ολα και να αναφερονται μονο στις παθογενειες του.

 

Μαι υπαρχουν 1002 στραβα, αλλα σαν αποφπιτοι και βασεις εχουμε και μ@λ@κιες χοντρες δε θα κάνουμε και δεν εχουμε 100.000 δανειο βραχνα.

Πατώνουμε στη δευτεροβάθμια δυστυχώς και είναι εμπεριστατωμένο με βάση την βαθμολογία μας στον PISA, κάθε χρόνο είμαστε από τους τελευταίους στην κατάταξη.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο δεν αφήνετε εσείς τον ανταγωνισμό με εμάς δεν αφήνουμε και εμείς τον ανταγωνισμός με εσάς.

 

Επίσης εσύ ήθελες καριέρα στο εξωτερικό και πήγες εξωτερικό για να πάρεις το πτυχίο του πανεπιστημίου με το οποίο συνεργαζόταν το κολλέγιο οπότε ορθώς έχεις καλύτερες προοπτικές. Η συντριπτική πλειοψηφία των ατόμων που θέλουν να πάνε σε κολλέγιο ψάχνει με ένα πτυχίο κολλεγίου εντός Ελλάδας να είναι ισότιμη με τα εδώ πανεπιστημία.

 

Τα κολλέγια με εξαίρεση 2-3 είναι σχολές του κόλου σε σύγκριση με τα περισσότερα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Περνάνε τα μαθήματα αέρα πατέρα και μετά θέλουνε να έχουν και ισάξια πτυχία με τα ελληνικά πανεπιστήμια.

Καλά τώρα μεταξύ μας υπάρχουν δύσκολα ΤΕΙ και ΑΕΙ και υπάρχουν και σχολές που τη βγάζεις με μια μέρα διάβασμα πριν τις εξετάσεις και μην πεις όχι. Γενικά καλό είναι να αποφύγουμε τις γενικεύσεις. Το πιο σωστό είναι να οριστούν κοινά στάνταρ για την άδεια ασκήσεως σε κάθε επάγγελμα ανεξάρτητα με το που πήρες πτυχίο. Πχ εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ σε κάθε ειδικότητα που να οδηγούν σε επαγγελματικα δικαιώματα. Αντ' αυτού πλακωνονται οι ιδιωτικοί με τους δημόσιους και καταλήγουμε χαμένοι όλοι
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Η υπόθεση οδηγήθηκε στη Δικαιοσύνη για αναζήτηση τυχόν ποινικών ευθυνών. Η Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αρτας άσκησε ποινικές διώξεις κατά 28 εκπαιδευτικών. Μεταξύ αυτών και όσοι είχαν παραπεμφθεί στο Ανώτατο Περιφερειακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΠΥΣΔΕ) Ηπείρου για το πειθαρχικό παράπτωμα της παράβασης καθήκοντος. Με το υπ’ αριθμόν 62/2012 βούλευμα οι κατηγορούμενοι εκπαιδευτικοί απαλλάχτηκαν από τις κατηγορίες λόγω παραγραφής. Οι κατηγορίες ήταν σε βαθμό πλημμελήματος και από το 2007, που ξέσπασε το σκάνδαλο, είχε παρέλθει πενταετία.

Η σούμα της κατάντιας μας σε μια παράγραφο... (από το άρθρο)

 

@basketballfan, αν ήταν μόνο η PISA, καλά θα ήταν, το ίδιο δείχνουν και τα αποτελέσματα των πανελλαδικών, όταν βλέπεις μέσους όρους κάτω από τη βάση, δεν μιλάει αυτό από μόνο του ως αποτέλεσμα του εκπαιδευτικού συστήματος;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκαθαριστε αν η συζήτηση γίνεται για ιδιωτικό vs δημόσιο γενικά, για ελληνικό δημόσιο vs everything, για δημόσιο ΑΕΙ ΤΕΙ vs κολλέγιο σε συνεργασία με τριτοβάθμιο του εξωτερικού, για ΙΕΚ, για επαγγελματικά Λύκεια ή για κάτι άλλο.

Γιατί γίνεται μια αναλογία που προφανώς δεν έχει βάση.

Δεν είναι μαύρο άσπρο τίποτα. Όλα έχουν παθογένειες. Πρέπει να βρεθεί τρόπος που να εξαλείψει αποδοτικά την χαλαρότητα του ΑΕΙ ΤΕΙ με τις άπειρες επαναληπτικές εξετάσεις και την έλλειψη έρευνας και την ασυδοσία του ιδιωτικού όπου υπάρχει. Αν έρθουν σε σύγκρουση θα επικρατήσει το ιδιωτικό συμφέρον και αυτό δεν ευνοεί κανένα. Και εκεί πάει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όντως πολλοί έχουν πέσει με τα μούτρα στα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής. έχω και φίλο που έχει κάνει το μεταπτυχιακό.

αν δε κάνω λάθος παίρνουν μόρια για τα ειδικά σχολεία.

 

τώρα εμένα η απορία μου είναι, πόσοι θα μπουν σε αυτά τα σχολεία;

Ειναι οι πονηροι που νομιζουν οτι θα βρουν κατευθειαν δουλεια η θα διοριστουν,ακριβως οπως ειχε γινει με τους ναυαγοσωστες και τους σεκιουριταδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τώρα μεταξύ μας υπάρχουν δύσκολα ΤΕΙ και ΑΕΙ και υπάρχουν και σχολές που τη βγάζεις με μια μέρα διάβασμα πριν τις εξετάσεις και μην πεις όχι. Γενικά καλό είναι να αποφύγουμε τις γενικεύσεις. Το πιο σωστό είναι να οριστούν κοινά στάνταρ για την άδεια ασκήσεως σε κάθε επάγγελμα ανεξάρτητα με το που πήρες πτυχίο. Πχ εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ σε κάθε ειδικότητα που να οδηγούν σε επαγγελματικα δικαιώματα. Αντ' αυτού πλακωνονται οι ιδιωτικοί με τους δημόσιους και καταλήγουμε χαμένοι όλοι

 

Δεν μου λέει κάτι αυτό, Άλλοι είναι αυτοί που έχουνε ξεκινήσει τις γενικότητες εδώ και πολλά χρόνια πριν, όπως τα κλασσικά επιχειρήματα αποφοίτων κολλεγίων που δεν έχουνε τι να πούνε και σου λένε εμείς δεν έχουμε παρατάξεις και κομματόσκυλα. Πλέον η προπαγάνδα των κολλεγίων δεν περνάει ειδικά σε μένα, έχω κάνει έρευνα για τους δείκτες διάχυσης του επιστημονικού έργου για το διδακτικό προσωπικό σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και μέσα σ' αυτές εξέτασα και τα κολλέγια.

Καθηγητές από σχολή επαγγελμάτων υγείας γνωστού κολλεγίου, μόνο ένας έχει διδακτορικό, οι περισσότεροι προέρχονται από ΤΕΙ με μεταπτυχιακά, και μόνο δύο βρίσκω να έχουνε επιστημονικές δημοσιεύσεις, και μετά μου λέει ο άλλος για ανταγωνισμό για top επιστημονική κοινότητα στην Θεσσαλονίκη και συγκρίνει τα κολλέγια με την ιατρική του ΑΠΘ. Ψάχνεις να βρεις το διδακτικό προσωπικό ενος κολλεγίου και δεν το έχουνε πουθενά στις σελίδες τους, μπαίνω και στο google να ψάξω από εκεί μήπως βρω κανένα link αλλά τίποτα, μάλλον σκόπιμα αποφεύγουν να το βάλουν. Το μέσο ελληνικό κολλέγιο μόνο με το χειρότερο ΤΕΙ συγκρίνεται. Το μοναδικό υπερ που προσάπτω στα κολλέγια είναι οτι υπάρχουν εταιρείες που έχουν εξσφαλίσει συνεργασίες και παίρνουν τους καλούς αποφοίτους μετά, πράγμα που μόνο να ακουστεί σε ΑΕΙ-ΤΕΙ θα γίνει πόλεμος για ξεπούλημα της παιδείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, η περίοδος που βολευόντουσαν έχει παρέλθει, γνωστή μου με πτυχίο+μεταπτυχιακό(από Ελλ. ΑΕΙ) κ 10ετή+ προϋπηρεσία σε ειδική αγωγή, έχει φάει τρελό μαχαίρι στο θέμα της αμοιβής και οι θέσεις είναι ελάχιστες, απ'όσα μου λέει.

 

Ξεκαθαριστε αν η συζήτηση γίνεται για ιδιωτικό vs δημόσιο γενικά, για ελληνικό δημόσιο vs everything, για δημόσιο ΑΕΙ ΤΕΙ vs κολλέγιο σε συνεργασία με τριτοβάθμιο του εξωτερικού, για ΙΕΚ, για επαγγελματικά Λύκεια ή για κάτι άλλο.
Γιατί γίνεται μια αναλογία που προφανώς δεν έχει βάση.

 

Δεν νομίζω ότι είναι μια συζήτηση που μπορεί να γίνει μεμονωμένα/τμηματικά... αφορά όλο το εκπαιδευτικό σύστημα και γενικότερα την εθνική στρατηγική που θα έπρεπε να έχουμε ως κράτος για την Παιδεία. Πώς θα σταθεί η τριτοβάθμια, όταν οι άλλες βαθμίδες έχουν τα χάλια τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...