Προς το περιεχόμενο

Κολλέγια στην Ελλάδα


blade-17

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν μου λέει κάτι αυτό, Άλλοι είναι αυτοί που έχουνε ξεκινήσει τις γενικότητες εδώ και πολλά χρόνια πριν, όπως τα κλασσικά επιχειρήματα αποφοίτων κολλεγίων που δεν έχουνε τι να πούνε και σου λένε εμείς δεν έχουμε παρατάξεις και κομματόσκυλα. Πλέον η προπαγάνδα των κολλεγίων δεν περνάει ειδικά σε μένα, έχω κάνει έρευνα για τους δείκτες διάχυσης του επιστημονικού έργου για το διδακτικό προσωπικό σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και μέσα σ' αυτές εξέτασα και τα κολλέγια.

Καθηγητές από σχολή επαγγελμάτων υγείας γνωστού κολλεγίου, μόνο ένας έχει διδακτορικό, οι περισσότεροι προέρχονται από ΤΕΙ με μεταπτυχιακά, και μόνο δύο βρίσκω να έχουνε επιστημονικές δημοσιεύσεις, και μετά μου λέει ο άλλος για ανταγωνισμό για top επιστημονική κοινότητα στην Θεσσαλονίκη και συγκρίνει τα κολλέγια με την ιατρική του ΑΠΘ. Ψάχνεις να βρεις το διδακτικό προσωπικό ενος κολλεγίου και δεν το έχουνε πουθενά στις σελίδες τους, μπαίνω και στο google να ψάξω από εκεί μήπως βρω κανένα link αλλά τίποτα, μάλλον σκόπιμα αποφεύγουν να το βάλουν. Το μέσο ελληνικό κολλέγιο μόνο με το χειρότερο ΤΕΙ συγκρίνεται. Το μοναδικό υπερ που προσάπτω στα κολλέγια είναι οτι υπάρχουν εταιρείες που έχουν εξσφαλίσει συνεργασίες και παίρνουν τους καλούς αποφοίτους μετά, πράγμα που μόνο να ακουστεί σε ΑΕΙ-ΤΕΙ θα γίνει πόλεμος για ξεπούλημα της παιδείας.

Δεν παίζει αυτό που λες https://mitropolitiko.edu.gr/el/cv-health-school

Μία χαρά διδακτορικά έχουν όσοι έχουν καίριες θέσεις και μία χαρά ερευνητική πορεία οι περισσότεροι με βαθύ ιστορικό στο ελληνικό πανεπιστήμιο.

Και σε μας στο ΑΠΘ δεν είναι όλοι οι ΔΕΠ με διδακτορικό ούτε έχουν όλοι άπειρες δημοσιεύσεις.

 

Επίσης έξω το 70% του ΔΕΠ δεν έχει διδακτορικό.

 

Anyway νομίζω ότι υιοθετείς ακραία θέση και μακροπρόθεσμα θα είναι βλαπτική όπως έγραψα κυρίως για το δημόσιο.

 

Πρέπει στοιχεία όπως η διασύνδεση με την αγορά εργασίας να υιοθετηθούν χθες.

Όπως και τα πιο μαζεμένα προγράμματα σπουδών που έξω η ιατρική έχει 25 μαθήματα και εδώ 50.

 

 

 

Καλά, η περίοδος που βολευόντουσαν έχει παρέλθει, γνωστή μου με πτυχίο+μεταπτυχιακό(από Ελλ. ΑΕΙ) κ 10ετή+ προϋπηρεσία σε ειδική αγωγή, έχει φάει τρελό μαχαίρι στο θέμα της αμοιβής και οι θέσεις είναι ελάχιστες, απ'όσα μου λέει.

 

 

Δεν νομίζω ότι είναι μια συζήτηση που μπορεί να γίνει μεμονωμένα/τμηματικά... αφορά όλο το εκπαιδευτικό σύστημα και γενικότερα την εθνική στρατηγική που θα έπρεπε να έχουμε ως κράτος για την Παιδεία. Πώς θα σταθεί η τριτοβάθμια, όταν οι άλλες βαθμίδες έχουν τα χάλια τους;

Ναι ακριβώς αυτό
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δεν παίζει αυτό που λες https://mitropolitiko.edu.gr/el/cv-health-school

Μία χαρά διδακτορικά έχουν όσοι έχουν καίριες θέσεις και μία χαρά ερευνητική πορεία οι περισσότεροι με βαθύ ιστορικό στο ελληνικό πανεπιστήμιο.

Και σε μας στο ΑΠΘ δεν είναι όλοι οι ΔΕΠ με διδακτορικό ούτε έχουν όλοι άπειρες δημοσιεύσεις.

 

Επίσης έξω το 70% του ΔΕΠ δεν έχει διδακτορικό.

 

Δεν αναφέρομαι στο μητροπολιτικό, αλλά σε Link.png Site: αυτό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αναφέρομαι στο μητροπολιτικό, αλλά σε Link.png Site: http://www.medcollege.edu.gr/%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82/?school=4421α">αυτό

Έχεις δίκιο και όπως έγραψα πιο πάνω υπάρχει σαφώς παθογένεια όπως και στο δημόσιο σε άλλους τομείς. Και αντί να πλακώνονται συντεχνίες μεταξύ τους θα έπρεπε να έχουν βρεθεί καθολικές λύσεις και το δημόσιο και το ιδιωτικό να δουλεύουν μαζί ή έστω αρμονικά.

Εδώ υπάρχουν δύο μέτρα δύο σταθμά σε όλα μα όλα. Δε ξέρω προσωπικά καμία ιδιωτική ή δημόσια σχολή που να είναι πλήρως αδιάφθορη, ούτε ξέρω ένα δημόσιο νοσοκομείο και ένα ιδιωτικό. Υπάρχει θέμα είναι δομικό, είναι βαθύ και πρέπει να το βάλουν κάτω να το λύσουν κι όχι να αλλάζουν σύστημα εισαγωγής 3 φορές το χρόνο η κάθε κυβέρνηση του κάθε κόμματος. Κάντε μία εθνική διάσκεψη, υιοθετήστε το γαλλικό μοντέλο αλλά το σύγχρονο όχι το προπολεμικό που έχουμε τώρα και τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αναφέρομαι στο μητροπολιτικό, αλλά σε Link.png Site: αυτό

Συγγνώμη αλλά αυτοί οι 29χρονοι "καθηγητές" τι αποφοίτους βγάζουν?

 

Το Mediterranean είναι εγκεκριμένο και αδειοδοτημένο Κολλέγιο από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας και τα πτυχία που απονέμει είναι διεθνώς αναγνωρισμένα  και επαγγελματικά ισοδύναμα των δημόσιων ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Τα πτυχία είναι επίσης αναγνωρισμένα από το Βρετανικό NARIC  (φορέα αντίστοιχο του Ελληνικού ΔΟΑΤΑΠ). Το Κολλέγιο διαθέτει πολλαπλές διαπιστεύσεις ποιότητας: Είναι πιστοποιημένο από το Βρετανικό Συμβούλιο Πιστοποίησης (British Accreditation Council – BAC) ως ίδρυμα που παρέχει ανώτατη εκπαίδευση και εποπτεύεται από τον Βρετανικό Οργανισμό Διασφάλισης Ποιότητας (Quality Assurance Agency – QAA), τον φορέα που ελέγχει την προσφερόμενη ποιότητα των Βρετανικών Πανεπιστημίων.

 

http://www.medcollege.edu.gr/mesogeiako-kollegio/%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82/ Εδώ οι συνεργασίες με αγγλικά Πανεπιστήμια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ εναπόκειται δυστυχώς στον γονέα και τον φοιτητή να διαλέξει από τα πολλά το καλό.

Υπόψιν και το τελευταίο κολλέγιο της Αγγλίας βγάζει φοιτητές. Το τι σκατά κάνουν μετά δε το ξέρει κανείς.

Δεν αγιοποίησε κάνεις το σύστημα της Αγγλίας αλλά δε μπορούμε να αναιρέσουμε τελείως την ιδιωτική τριτοβάθμια εκπαίδευση γιατί υπάρχει ασυδοσία. Είναι ευθύνη του κράτους να επιβάλει έλεγχο πριν μπουν οι φοιτητές όχι μετα με το να μην αναγνωρίζει. Αφού έδωσε άδεια λειτουργίας τελείωσε.

Ας μην έδινε ή ας την επανεξέταζε.

 

Το ίδιο και στο δημόσιο. Γιατί να είναι μόνιμοι οι καθηγητές; Ας είναι ένας ανα έδρα άντε δύο μόνιμοι με tenure. Οι άλλοι αξιολόγηση και αν τα ξύνουν στέρεο πόδι.

Εδώ οι συνεργασίες με αγγλικά Πανεπιστήμια.

Νομίζω αλλά δε ξέρω γιατί δεν έχω άμεση επαφή ότι παίζουν δύο ειδών συνεργασίες. Είναι κολλέγια που εφαρμόζουν αμιγώς πρόγραμμα σπουδών από έξω με πτυχίο από έξω και κολλέγια που αγοράζουν το franchise. Τα πρώτα είναι οκ τα δεύτερα.......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδεικτικά να πω ότι εγώ στον σαεπ δεν κάνω ισοδυναμίας - ισοτιμία πτυχίου με κάποιο ΤΕΙ ή ΑΕΙ αλλά κάνω μεταφορά επαγγελματικών δικαιωμάτων που έχω στην Αγγλία (πλήρη δικαιώματα) στην Ελλάδα. Κατά τον ίδιο τρόπο που ένας Άγγλος θέλει να δουλέψει στην Ελλάδα και το αντίστροφο ένας Έλληνας στην Αγγλία. Γραμμή του δικού μου κολλέγιου είναι ότι είμαστε κατά στην ισοδυναμία πτυχίου μιας που και εμείς οι ίδιο (τομέας υγείας) δεν την αναγνωρίζουμε. Χωρίς να θεωρούμε αναγκάστηκα ότι είμαστε καλύτερη η όχι. Συνεπώς μεταφέρω απλά τα δικαιώματα από τον HCPC. Υπάρχουν δύο δρόμοι στο σαεπ.

 

Τωρα γιατί επέλεξα κολλέγιο και όχι Αγγλία. Νομίζω ο λόγος είναι καθαρά οικονομικός και πέρα αυτού θεωρώ (βλέποντας άλλους) ότι ένας 17αρης σε πλειοψηφία δεν έχει την ωριμότητα να αλλάξει χώρα.

 

Εν τέλει αν εγώ δεν είχα καλή εκπαίδευση ο HCPC δεν θα μου έδινε και δικαιώματα. Και αν θέλετε να μάθετε τι εστι σαεπ... 5 μήνες άγχους και δικαιολογητικων για τα πάντα. Αναγκάστηκα να δώσω μέχρι και συστατικες επιστολές από προϊστάμενους μου. Το καλό με εμάς στο κολλέγιο ότι η ίδια η πρακτική έγινε προσπαθώντας να τηρούμε κατά γράμμα τα regulation του HCPC συνεπώς Ναι για έναν απόφοιτο κολλέγιου ακόμα και στην άδεια ασκήσεως στην Αγγλία τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα. Συνάδελφος απόφοιτος από το ΤΕΙ που δουλεύει Αγγλία χρειάστηκε πάρα τα 7 χρόνια εργασίας σε κέντρο αποκατάστασης να κάνει adaptation period δηλαδή 6 εβδομάδες πρακτική

*όχι σαεπ hcpc

Όσον αφορά τα ακαδημαϊκα δικαιώματα προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν καθώς μεταπτυχιακό κάνω στην Αγγλία και διδακτορικά δεν σκοπεύω να κάνω στην Ελλάδα. Φυσικά για άλλους αποφοίτους αποτελεί πρόβλημα το οποίο και στο μέλλον θα λυθεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εδώ εναπόκειται δυστυχώς στον γονέα και τον φοιτητή να διαλέξει από τα πολλά το καλό.

Υπόψιν και το τελευταίο κολλέγιο της Αγγλίας βγάζει φοιτητές. Το τι σκατά κάνουν μετά δε το ξέρει κανείς.

Δεν αγιοποίησε κάνεις το σύστημα της Αγγλίας αλλά δε μπορούμε να αναιρέσουμε τελείως την ιδιωτική τριτοβάθμια εκπαίδευση γιατί υπάρχει ασυδοσία. Είναι ευθύνη του κράτους να επιβάλει έλεγχο πριν μπουν οι φοιτητές όχι μετα με το να μην αναγνωρίζει. Αφού έδωσε άδεια λειτουργίας τελείωσε.

Ας μην έδινε ή ας την επανεξέταζε.

 

Το ίδιο και στο δημόσιο. Γιατί να είναι μόνιμοι οι καθηγητές; Ας είναι ένας ανα έδρα άντε δύο μόνιμοι με tenure. Οι άλλοι αξιολόγηση και αν τα ξύνουν στέρεο πόδι.

 

Στην Αγγλία αλλά και Αμερική τα πάντα στην τριτοβάθμια κρίνονται απ' την αγορά, αλλά τέτοιο σύστημα κρίσης είναι ανέφικτο να δημιουργηθεί εδώ. Εκεί υπάρχουν λογής και λογής κολλέγια ή σχολές που όλες δίνουν πτυχίο και βγάζουν αποφοίτους με επαγγελματικά δικαιώματα, όσο καλύτερη η σχολή και υψηλότερο rank τόσο ευκολότερα βρίσκει δουλειά ο απόφοιτος και τόσο ευκολότερα ανεβαίνει σε κλιμάκια θέσεις και μισθολογικές απολαβές και φτάχνει καριέρα, όσο χειρότερη σχολή τόσο δυσκολότερα ενώ σε κάποιες είσαι εντελώς στα αζήτητα απλά παίρνεις πτυχίο μόνο για τον τίτλο και να λες οτι είσαι πτυχιούχος. Μετά επειδή η κοινωνία γνωρίζει από ποιο πανεπιστήμιο οι απόφοιτοι τα πηγαίνουν καλύτερα στον εργασιακό τους βιο, δημιουργείται ζήτηση και ανταγωνισμός για τους εισακτέτους στο εκάστοτε πανεπιστήμιο, συμπερασματικά τα πάντα έχουν κριθεί από την αγορά και το κράτος είναι ρυθμιστής δευτερεούσης σημασίας. Εδώ τον ανταγωνισμό τον φτιάχνουν οι βάσεις και μετά ο καθένας οτι κάνει στην ζωή του, πολύ δύσκολα ανατρέπεται αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά την ηλικία και τους καθηγητές εγώ πιθανός να δουλέψω ως graduate tutor στο πανεπιστήμιο στην Αγγλία. Είναι σύνηθες να υπάρχουν καθηγητές ακόμα και με bachelor εφόσον στο ίδιο πανεπιστήμιο τρέχουν και phd. Να διαχωρίσουμε άλλο λέκτορας άλλο Module coordinator άλλο module leader άλλο faculty leader ο κάθε ένας ιεραρχικά πρέπει να έχει και κάποια essential criteria.

Όσον αφορά το τμήμα φυσικοθεραπειας στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης υπάρχουν καθηγητές και υπεύθυνη μαθημάτων χωρίς μεταπτυχιακό τίτλο αλλά με εκτεταμένη εργασιακή εμπειρία και πρακτική εξειδίκευση πχ Manual therapy. Μπορώ να παραθέσω και ονόματα αν και δεν το θεωρώ σημαντικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συζήτηση αναλώνεται πάλι στο ποιος είναι καλύτερος σύμφωνα με το ίδρυμα από το οποία αποφοίτησε. Για μένα δεν έχει ουσία. Σταματάει να έχει νόημα τη στιγμή που αρχίζεις να εργάζεσαι και δεν είσαι απλά ένας φοιτητής που χαίρεται με το πρεστίζ της σχολής του. Ίσως έχει κάποια ουσία για κάποιον που κάνει ακαδημαϊκή καριέρα.

 

Το θέμα είναι να σπουδάσει ο καθένας αυτό που θέλει και να υπάρχουν επιλογές και εναλλακτικές για να το κάνει.

 

Έχοντας εμπειρία και με δημόσια και με ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα (μεταπτυχιακό σε κολέγιο) είδα πολλά θετικά και αρνητικά και στις δύο περιπτώσεις. Για παράδειγμα στο ιδιωτικό είδα ύλη μαθήματος να αντιμετωπίζεται με πιο επαγγελματική σκοπιά σε σχέση με το δημόσιο που ήταν πιο ακαδημαϊκή με μεγαλύτερο ίσως βάθος. Από την άλλη όμως στο αγγλικό πρόγραμμα του κολεγίου μου έδωσαν κίνητρο να ψαχνομαι, να κάνω εργασίες και να διαβάζω σχετικά papers ενώ στο δημόσιο μου έδιναν κίνητρο απλά να διαβάσω αυτά που πέφτουν στις εξετάσεις και να περάσω το μάθημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συζήτηση αναλώνεται πάλι στο ποιος είναι καλύτερος σύμφωνα με το ίδρυμα από το οποία αποφοίτησε. Για μένα δεν έχει ουσία. Σταματάει να έχει νόημα τη στιγμή που αρχίζεις να εργάζεσαι και δεν είσαι απλά ένας φοιτητής που χαίρεται με το πρεστίζ της σχολής του. Ίσως έχει κάποια ουσία για κάποιον που κάνει ακαδημαϊκή καριέρα.

 

Το θέμα είναι να σπουδάσει ο καθένας αυτό που θέλει και να υπάρχουν επιλογές και εναλλακτικές για να το κάνει.

 

Έχοντας εμπειρία και με δημόσια και με ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα (μεταπτυχιακό σε κολέγιο) είδα πολλά θετικά και αρνητικά και στις δύο περιπτώσεις. Για παράδειγμα στο ιδιωτικό είδα ύλη μαθήματος να αντιμετωπίζεται με πιο επαγγελματική σκοπιά σε σχέση με το δημόσιο που ήταν πιο ακαδημαϊκή. Από την άλλη όμως στο αγγλικό πρόγραμμα του κολεγίου μου έδωσαν κίνητρο να ψαχνομαι να κάνω εργασίες και να διαβάζω σχετικά papers ενώ στο δημόσιο μου έδιναν κίνητρο απλά να διαβάσω αυτά που πέφτουν στις εξετάσεις και να περάσω το μάθημα.

Ακριβώς φίλε μου το έπιασες. Η διαφορά είναι το reflective practice ο πλέον σύγχρονος τρόπος μάθησης με τα αρνητικά και τα θετικά του. Το Moto του μεταπτυχιακού μου στην Αγγλία είναι το εξής : δεν σου δίνουμε ύλη εσύ επιλέγεις την ύλη σου. Στο μεταπτυχιακό το τι εργασίες κάνω και το τι θέματα επιλέγω στο να κάνω μελέτη αφορά αποκλειστικά 1)εμενα 2)τον supervisor 3)της επαγγελματικές μου ανάγκες το γνωστό και ως work based learning.

*τις

Συνήθως τα MSc στην Αγγλία μοιάζουν με τα τα MRes τα οποία στην εξέλιξη τους οδηγούν σε τίτλο Phd. Δεν υπάρχουν δηλαδή μαθήματα και εργαστήρια αλλά προσωπική μελέτη και παράλληλη εργασία. Αναφέρομαι στα επαγγελματα υγείας. Φυσικά για να φτάσεις στο επίπεδο μελέτης και έρευνας που θέλουν πρέπει αναγκάστηκα να γνωρίζεις αυτά που στην Ελλάδα τα διδάσκουν. Είπαμε έχει τα θετικά και τα αρνητικά.

Από εκεί και πέρα για ειδικές τεχνικές πχ Manual therapy, Bobath κλπ που στο αντίστοιχο μεταπτυχιακό στην Λαμία αποτελούν μαθήματα στην αγγλια αυτό που μας λένε είναι ότι αυτά τα κάνεις extra πέρα από το μεταπτυχιακό και στο μεταπτυχιακό κάνεις κριτική ανάλυση και έρευνα στο κατά πόσο η τεχνική που έμαθες είναι evidence based και τι clinical efficacy έχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...