Προς το περιεχόμενο

“Σαμποτάζ” χαρακτηρίζουν διαφημιστικές εταιρείες το “μπλόκο” της Apple στις διαφημίσεις που ακολουθούν τους χρήστες


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για δεύτερη φορά, διαφημιστικές εταιρείες βρίσκονται ενώπιον μίας πρωτόγνωρης αλλαγής του business model τους, λόγω ενός νέου χαρακτηριστικού που θα λανσάρει η Apple με μία νέα έκδοση του λειτουργικού της.

Έτσι στο iOS 11, το οποίο αναμένεται να καταφθάσει στα τηλέφωνα και τα tablet των χρηστών τις επόμενες ημέρες, θα περιλαμβάνει στον browser Safari μία νέα λειτουργία ονόματι “αποτροπή έξυπνης παρακολούθησης” (“intelligent tracking prevention”).

 

Η λειτουργία αυτή δεν θα επιτρέπει στις εταιρείες online μάρκετινγκ να παρακολουθούν τους χρήστες καθώς “σερφάρουν” στο ίντερνετ. Κάτι που πρακτικά το καταλαβαίνει κανείς, βλέποντας τις ίδιες διαφημίσεις να προβάλλονται σε όλα τα σάιτ που επισκέπτεται.

 

Η ίδια λειτουργία θα κάνει την εμφάνισή της και στους υπολογιστές της Apple, καθώς περιλαμβάνεται στο νέα έκδοση High Sierra του macOS.

 

Έξι από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές κοινοπραξίες απέστειλαν επιστολή στην Apple, όπου εκφράζουν τη “βαθιά ανησυχία” τους για τον τρόπο που θα υλοποιηθεί η εν λόγω αλλαγή, ζητώντας από την εταιρεία να “ξανασκεφθεί το σχέδιό της να διαταράξει το πολύτιμο οικοσύστημα ψηφιακής διαφήμισης, το οποίο χρηματοδοτεί μεγάλο μέρος από το σημερινό ψηφιακό περιεχόμενο και υπηρεσίες”.

 

Link.png Site: Guardian

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ξανασκεφθεί το σχέδιό της να διαταράξει το πολύτιμο οικοσύστημα ψηφιακής διαφήμισης

 

Buzzer! Λάθος μπερδέψανε το πολύτιμο με το σάπιο. Καλά τους κάνει η Apple. 

  • Like 20
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι που όταν μπαίνεις και κοιτάς κιλοτάκια , μετά σε κάθε Site που πας βλέπεις διαφημίσεις για εσώρουχα ;

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξανασκεφθεί το σχέδιό της να διαταράξει το πολύτιμο οικοσύστημα ψηφιακής διαφήμισης

 

Buzzer! Λάθος μπερδέψανε το πολύτιμο με το σάπιο. Καλά τους κάνει η Apple. 

Σωστό αυτό που κάνει και η Apple διότι δεν έχουν το δικαίωμα των προσωπικών μας δεδομένων... Αλλά από την άλλη πολλές free υπηρεσίες στηρίζονται σε αυτό το μοντέλο. Δεν ξέρω είμαι λίγο μπερδεμένος...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι που όταν μπαίνεις και κοιτάς κιλοτάκια , μετά σε κάθε Site που πας βλέπεις διαφημίσεις για εσώρουχα ;

Αυτό ακριβώς. 

Σωστό αυτό που κάνει και η Apple διότι δεν έχουν το δικαίωμα των προσωπικών μας δεδομένων... Αλλά από την άλλη πολλές free υπηρεσίες στηρίζονται σε αυτό το μοντέλο. Δεν ξέρω είμαι λίγο μπερδεμένος...

Δεν τους εμποδίζει να δείχνουν διαφημίσεις, τους εμποδίζουν να παρακολουθούν τι βλέπει ο χρήστης. Ουσιαστικά αυτό που κάνει η Google το εμποδίζει η Apple.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξανασκεφθεί το σχέδιό της να διαταράξει το πολύτιμο οικοσύστημα ψηφιακής διαφήμισης

 

Buzzer! Λάθος μπερδέψανε το πολύτιμο με το σάπιο. Καλά τους κάνει η Apple.

Οντως δεν το λες και σωστο, αλλα αμα σκεφτεις οτι ολο το ιντερενετ ειναι βασισμενο σε αυτο, η ποιοτητα τον σαιτ και γενικοκτερα ολου του οικοσυστηματος στηρεζεται σε αυτο.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρησημοποιω epic browser , εν μερει, που βγαζει στατιστικες με τους trackers(και τους μπλοκαρει)...........αναλογα την σελιδα που επισκεφτεσαι μπορει να ειναι απο 2/3 εως 30/35(0 δεν εχω δει πουθενα).

 

Σωστη κινηση απο apple αρκει να μην ειναι για να προωθησει κατι δικο της......(ποτε δεν ξερεις με αυτους)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα δηλαδη η διαφημιση θα ειναι οτι να'ναι. 
Θα σου πεταει διαφημιση hondos center ενω δεν ασχολεισαι με καλλωπισμο.. Μαλιστα.
Το ιδιο ακριβως γινεται και στο chrome αλλα δεν το εχω ενεργοποιησει οπως και στα windows.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντως δεν το λες και σωστο, αλλα αμα σκεφτεις οτι ολο το ιντερενετ ειναι βασισμενο σε αυτο, η ποιοτητα τον σαιτ και γενικοκτερα ολου του οικοσυστηματος στηρεζεται σε αυτο.

Καλά δεν θα το έλεγα, μην βλέπεις το Insomnia που έχει σεμνά Banners, έχω ανοίξει γνωστά σάιτ ειδήσεων και όλο το σάιτ ήταν γεμάτο διαφημίσεις που δεν μπορούσες να δεις τίποτα από το περιεχόμενο, το πρόβλημα λοιπόν των διαφημιστών είναι όχι ότι τη Apple το έβαλε αυτό στα Desktop, γιατί στα τέτοια τους, αυτό υπήρχε και σε άλλους Browser. Το υλοποίησαν για να τους μπλοκάρει στις Mobile συσκευές από εκεί που έχουν και το μεγαλύτερο κέρδος, αλλά επειδή πλέον αφήνει τους χρήστες να εγκαταστήσουν και Ad Blockers η Apple στον Safari των iPhone και iPad μαζί με το No Tracking έχουν στραβώσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ και αρκετά χρόνια, η Apple τηρεί υπεύθυνη στάση στο θέμα της ιδιωτικότητας και της προστασίας των δεδομένων των χρηστών της. Θα έπρεπε να παραδειγματιστούν και άλλοι. 

(Βέβαια, η αλήθεια είναι πως η Apple "ζει" από τα προϊόντα που πουλάει και όχι από "αέρα κοπανιστό", όπως οι υπόλοιποι)

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ και αρκετά χρόνια, η Apple τηρεί υπεύθυνη στάση στο θέμα της ιδιωτικότητας και της προστασίας των δεδομένων των χρηστών της. Θα έπρεπε να παραδειγματιστούν και άλλοι. 

 

(Βέβαια, η αλήθεια είναι πως η Apple "ζει" από τα προϊόντα που πουλάει και όχι από "αέρα κοπανιστό", όπως οι υπόλοιποι)

Η Google δεν μπορεί να το κάνει αυτό γιατί πολύ απλά ζει από τα δεδομένα των χρηστών της. Η Apple από την άλλη πουλάει και το παραμικρό που θα βγάλει στην αγορά, σπάνια θα σου δώσει κάτι τζάμπα. Αλλά γιαυτό δεν θα εκμεταλλευτεί τα δεδομένα σου για να βγάλει λεφτά. Διαλέγεις εις γνώση σου, δωρεάν υπηρεσίες με εκμετάλλευση των δεδομένων σου ή τα σκας και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μέχρι ένα σημείο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εδώ και αρκετά χρόνια, η Apple τηρεί υπεύθυνη στάση στο θέμα της ιδιωτικότητας και της προστασίας των δεδομένων των χρηστών της. Θα έπρεπε να παραδειγματιστούν και άλλοι. 

 

(Βέβαια, η αλήθεια είναι πως η Apple "ζει" από τα προϊόντα που πουλάει και όχι από "αέρα κοπανιστό", όπως οι υπόλοιποι)

 

Είδες? Το ένα φέρνει το άλλο! :P 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Διαλέγεις εις γνώση σου, δωρεάν υπηρεσίες με εκμετάλλευση των δεδομένων σου ή τα σκας και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μέχρι ένα σημείο.

https://www.apple.com/privacy/privacy-policy/ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το διαδίκτυο κατάντησε έτσι δεν ξεκίνησε έτσι.

Καλά κάνει ή θα έπρεπε να κάνει κάθε apple που σέβεται έστω και επιφανειακα τους πελάτες της.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Google δεν μπορεί να το κάνει αυτό γιατί πολύ απλά ζει από τα δεδομένα των χρηστών της. Η Apple από την άλλη πουλάει και το παραμικρό που θα βγάλει στην αγορά, σπάνια θα σου δώσει κάτι τζάμπα. Αλλά γιαυτό δεν θα εκμεταλλευτεί τα δεδομένα σου για να βγάλει λεφτά. Διαλέγεις εις γνώση σου, δωρεάν υπηρεσίες με εκμετάλλευση των δεδομένων σου ή τα σκας και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μέχρι ένα σημείο.

Καλά, η ίδια δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί. Δεν προσφέρει υπηρεσίες διαδικτύου. Αγοράζεις την Apple συσκευή και χρησιμοποιείς τις υπηρεσίες της Google, του Facebook (μαζί και τα αντίστοιχα Apps). 

 

Αλλά σε κάθε περίπτωση, μήπως και η Apple επωφελείται εμμέσως από τις διαφημίσεις; Η επιθυμία του κόσμου να χρησιμοποιεί τις διάφορες διαδικτυακές υπηρεσίες (λ.χ. το Facebook) τους οδηγεί στο να αγοράζουν συσκευές από την Apple. Πόσα smartphones θα πωλούνταν, εάν δεν υπήρχε τίποτα από τα Snapchat, Facebook, instagram κ.ο.κ. Εάν δεν είχαν αυτή τη διείσδυση. Και η ύπαρξη τους, βασίζεται στις διαφημίσεις. Θέλω να πω δηλαδή, ο,τι εν μέρει είναι μια αλυσίδα. Εμμέσως και η Apple εξαρτάται από όλη αυτή την οικονομία που δημιουργεί η εκμετάλλευση αυτών των δεδομένων.

 

Βλέποντας το "κοντόφθαλμα" όμως, σαφώς είναι μια κίνηση "power to the users" και προφανώς το παραπάνω σκεπτικό είναι κάτι που το έχουν μελετήσει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...