Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με αγορά τηλεόρασης από media markt


Sta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δε θα σας πολυνοιάζει αλλά ίσως αυτή να είναι γενική πολιτική του γκρουπ. Πριν μερικά χρόνια είχα πάει στα MM στις Βρυξέλλες να πάρω μια τηλεόραση Philips. Αφού ανοίγω το κουτί και τη συνδέω, καταλαβαίνω ότι είναι κλασική περίπτωση DOA και την επιστρέφω. Στο τμήμα εξυπηρέτησης δε δέχτηκαν να μου την αλλάξουν γιατί ενώ την επέστρεψα στην αυθεντική της συσκευασία, ένα από τα προστατευτικά φελιζόλ είχε σπάσει (!!!)... Στη συνέχεια μου πρότειναν να μου τη φτιάξουν κι ενώ επέμενα να γίνει αλλαγή. Μου πρότεινε τότε ο υπεύθυνος να μου δώσουν το εκθεσιακό μοντέλο το οποίο αρνήθηκα να πάρω στην ίδια τιμή χωρίς επιστροφή χρημάτων ή να μου δώσουν κάτι έξτρα. Τελικά οι επιλογές μου ήταν ή να πάρω το εκθεσιακό ή να αφήσω τη χαλασμένη τηλεόραση να την επισκευάσουν. Δε δέχτηκα τίποτα και έγραψα mail τόσο στα κεντρικά της Media Markt όσο και της Philips. Παρότι δικαιώθηκα και πήρα τελικά την τηλεόραση έπρεπε να περιμένω πάνω από δυο μήνες και να στείλω πολλά mail υπενθύμισης. Από τότε δεν έχω ξαναπλησιάσει σε Media Markt

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

Πάντως στην σελίδα της Μedia Markt αναφέρει ότι :

 

Προσοχή! Τα προϊόντα θα πρέπει οπωσδήποτε να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία! Το ποσό αγοράς θα επιστρέφεται κατόπιν ελέγχου της κατάστασης και των τεχνικών χαρακτηριστικών. Εάν έχεις χρησιμοποιήσει το προϊόν πέρα από την απλή θέση σε λειτουργία, ενδέχεται να υπάρξει μείωση στο ποσό επιστροφής ή να μην μπορεί να επιστραφεί.
 
 
Μπορεί ο TS να πήρε κάποια τηλεόραση που δεν πέρασε απο "σωστό" έλεγχο κατά την προηγούμενη επιστροφή της.

 

 

ή μπορεί να πήρε ένα προϊόν που το είχε αγοράσει κάποιος, το "έθεσε απλά για λειτουργία" για μια μέρα και το επέστρεψε την επόμενη μέρα για τον Χ,Υ λόγο (πχ βρήκε κάπου αλλού κάτι άλλο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ή μπορεί να πήρε ένα προϊόν που το είχε αγοράσει κάποιος, το "έθεσε απλά για λειτουργία" για μια μέρα και το επέστρεψε την επόμενη μέρα για τον Χ,Υ λόγο (πχ βρήκε κάπου αλλού κάτι άλλο).

Το ίδιο πράγμα λέμε.

Απλώς όπως περιγράφει και η σελίδα επιστροφών της Media Markt ,πρίν απο κάθε επιστροφή είτε προιόντος που έχει μπεί σε λειτουργία είτε που έχει ανοιχτεί μόνο η συσκευασία του , ελέγχεται αν βρίσκεται σε καλή και λειτουργική κατάσταση και μετά προφανώς ξαναμπαίνει στο ράφι για πώληση.

 

Έλεγχος που μάλλον δεν έχει γίνει στην τηλεόραση του TS, αν πρόερχεται βέβαια η τηλεόραση απο επιστροφή και

δεν συμβαίνει κάτι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sorry για το offtopic

 

Εχω επιστρεψει ανεμιστηρα στα MM εντος μισης ωρας.

 

Τον πηγα σπιτι,χαλασμενος δεν αναβε (παροτι σφραγισμενος κτλπ) δεν ηταν επιστροφη και τετοια.

 

Τον παω καταστημα και λεω χαλασμενος μολις τον πηρα. Μ ξεκινανε γ service,να τον δουμε και αν ειναι σε 2-3 μερες θα σας δωσουμε αλλον, και τετοια τρελα πραγματα.

ανεβαζω φωνη (μπροστα στον κοσμο) λεγοντας αλλαγη του ανεμιστηρα τωρα,καθοτι ειναι για γερο ανθρωπο (που οντως ηταν γ ηλικιωμενο) που περιμενει να δροσιστει μεσα στον καυσωνα,ηταν χαλασμενος δωσε μ καινουργιο και εσυ κανε τον οτι θελεις αυτον μετα.

 

Μετα απο 2 λεπτα ηρθε καινουργιος,εγινε δοκιμη μπροστα μου οτι ειναι οκ,τον πηρα κ εφυγα.

 

Κριμα αλλα μονο με τετοιες φωνες καταλαβαινουν,επρεπε ν κανουν επιτοπου την αλλαγη εφοσον ηταν DOA

 

Κ κατι αλλο

 

Εμενα μ αρεσει να αποσφραγιζω εγω πρωτος τα καινουργια αντικειμενα (οπως πιστευω σε ολους) αλλα οταν προκειται γ φθηνα πραγματα π δεν ειναι τεχνολογιας πχ ps4,τηλεοραση και τετοια τα κανω επιτοπου δοκιμη γ να ειμαι σιγουρος. Πλεον γλυτωνω βενζινες και ταλαιπωρια με αυτο.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα σοβαρό μαγαζί δεν σε αφήνει να ανοίξεις την σφραγισμένη τηλεόραση να την βάλεις στην πρίζα να δεις αν δουλεύει!

Κ εάν εσύ δεν την αγοράσεις? Αν τους πεις 'ευχαριστώ δεν την θέλω γεια σας' τι θα σου κάνουν?  μήνυση ?

Αγόρασε την, πλέρωσε την και μετά άνοιξε την όπου θέλεις. ακομη και έξω απο το μαγαζί στον δρόμο.

 

εντιτ

τωρα ειδα που λες για φθηνά πράγματα , αυτα ναι τα δοκιμάζεις ανετα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα σοβαρό μαγαζί δεν σε αφήνει να ανοίξεις την σφραγισμένη τηλεόραση να την βάλεις στην πρίζα να δεις αν δουλεύει!

Κ εάν εσύ δεν την αγοράσεις? Αν τους πεις 'ευχαριστώ δεν την θέλω γεια σας' τι θα σου κάνουν?  μήνυση ?

Αγόρασε την, πλέρωσε την και μετά άνοιξε την όπου θέλεις. ακομη και έξω απο το μαγαζί στον δρόμο.

 

εντιτ

τωρα ειδα που λες για φθηνά πράγματα , αυτα ναι τα δοκιμάζεις ανετα .

Στην τελευτια αγορα τβ π εκανα απο μαγαζι (οχι αλυσιδα) οταν πηγα να την παραλαβω ανοιξαν το κουτι την εβαλαν στην πριζα να μ δειξουν οτι ειναι ολα οκ και την ξανατοποθετησαν.Μπορει να ειναι η εξαιρεση αλλα γινεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τα ΜΜ αγόρασα ενα Lenovo Tablet, το οποίο δεν υπήρχε σε εκθεσιακό, παρά μόνο κάποιο με μικρόερη οθόνη.

Το αγόρασα λοιπόν και στο σπίτι διαπίστωσα πως είχε την πιο άθλια οθόνη που είχα δει ποτέ μου. Δεν θυμάμαι μοντέλο, πάνε χρόνια.

Την επανασυσκεύασα προσεκτικά και την επέστρεψα ανοιγμένη λέγοντάς τους πως, απλά, δεν μου άρεσε και το μετάνιωσα. 

Πήρα τα χρήματά μου πίσω.

Από τότε τα εμπιστεύομαι, αν η τιμή είναι συμφέρουσα. Προσέχω η συσκευασία να είναι σφραγισμένη, όπως από παντού, και αυτό ήταν, 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δλδ αν αγοράσεις 55-65 άρα κάνεις δοκιμή εκείνη την ώρα; Πως; Πολλές φορές σου λένε κατεβείτε στην αποθήκη να το παραλάβετε

Λεω φθηνοπραγματα αν διαβασεις καλα

 

Δεν ειπα ουτε να παρεις λαπτοπ 2000€ να ανοιξεις ουτε διπορτο ψυγειο 3000€ ;)

 

Φθηνοπραγματα μικρης αξιας που αν ειναι χαλασμενα θα σε βαλουν σε κοπο κ πηγεν ελα που δεν αξιζει :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως σε γνωστό έγινε παράδοση ψυγείου inox των 2000€ με γρατζουνιά στην πόρτα από άλλη αλυσίδα και μέχρι τη στιγμή που τους έκανε εξώδικο το έπαιζαν μάγκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που ο υπάλληλος παθιάζεται πιο πολύ απο τον ιδιοκτήτη της κάθε πολυεθνικής αλυσίδας και σου πουλάει και υφάκι, ποτέ δεν το κατάλαβα.

 

btw, οι φωνές μπροστά σε πελάτες οταν σου πουλάνε τρέλα, πάντα πιάνουν...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά,

 

Πήγα εχθές λοιπόν στα ΜΜ στο Μαρούσι και τους εξήγησα ότι μου έδωσαν ήδη ανοιγμένη TV. Δεν το παραδέχτηκαν βέβαια, αλλά τελικά μου έδωσαν καινούρια TV την οποία και ανοίξαμε επιτόπου και δεν είχε τα ίδια σημάδια χρήσης. Δυο επιπλέον πληροφορίες:

  • Μου είπαν ότι πλέον στις οθόνες η Samsung δε βάζει τα κλασσικά παλιά αυτοκόλλητα σήματα που ανέφεραν π.χ. "1080p" αλλά μόνο ένα πλαστικό αυτοκόλλητο διαφανές πλαίσιο γύρω στην οθόνη. Ένας υπάλληλος μου είπε ότι το μόνο αυτοκόλλητο που βάζουν στην οθόνη με την ενεργειακή απόδοση το βάζουν οι ίδιοι (Media markt). Αναρωτιέμαι λοιπόν αν είναι δυνατόν οι ΜΜ να ανοίγουν όλες τις συσκευασίες και να τοποθετούν αυτό το αυτοκόλλητο ( ; ). Πάντως αν το παρατηρήσετε, οι συσκευασίες πλέον μπορούν να ανοίξουν και να ξανακλείσουν χωρίς να αφεθούν σαφή ίχνη.
  • Ενώ μιλούσα στην υποδοχή σε κάποιους υπαλλήλους και επαναλάμβανα τη φράση "πουλάτε μεταχειρισμένα προϊόντα για καινούρια" με κοιτούσε επίμονα ο security και άρχισε να μιλάει στην ενδοσυνενόηση σε κάποιον. Προφανώς, αν συνέχιζα / ήταν γύρω μου πιο πολλοί πελάτες θα με έβγαζαν έξω σηκωτό για να μην τους "δυσφημίσω".
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι κουτατες εργοστασίου πάντως κάνουν μπαμ ότι δεν έχουν ξαναανοιχτει. Επειδή λόγω δουλειάς ανοίγω και κλείνω τέτοια κουτιά είναι αδύνατο να το κάνεις όπως το εργοστάσιο όσο και να το προσπαθήσεις. Μια οι ζελατίνες που δεν ξανάκολλανε, μια η ταχτοποιηση των παρελκόμενων, μέχρι και το ύφασμα που τυλίγει την οθόνη όσο καλά και να το βάλεις κάπως θα τσαλακωσει όπως μπαίνει στο κουτί και δεν είναι σαν του εργοστασίου.

 

Γενικά από μιντια πάντως όσες φορές έχω αγοράς οικιακά και ηλεκτρονικά δεν είχα θέμα στο αν είναι έκθεση ή ξανά ανοιγμένα

 

Εσύ που το κανεις συχνά ίσως και να το καταλάβεις. Ο πελάτης που θα παρει μία τηλεοραση στα 2-3 χρόνια και θα είναι και ενθουσιασμενος να ανοιξει το καινουργιο πραμα.... δεν θα το καταλαβει παρα μόνο αν είναι τραγικό.

 

Εσύ μπορεί να ανοιγεις τέτοια κουτια συχνά. Εμένα για πάνω από 3 χρόνια, ενα σημαντικό κομματι της δουλειας ήταν να ανοιγω σωστά και προσεκτικά τέτοια προϊόντα αλλα κυρίως να τα κλεινω χωρίς να φαίνεται ότι εχουν ανοιχτεί. Και ήμουν αρκετά καλός σε αυτό. Όχι μόνο για τηλεορασεις αλλα για τα παντα. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να ξεγελασεις τους περισσότερους πελάτες. Όχι όλους αλλα τους περισσότερους. Ειδικά αν τα προϊόντα στα φέρνουν στο σπίτι και στα ανοιξουν αυτοι "για να βοηθήσουν" (κουζίνες, ψυγεια κλπ). Όπως είπα όμως μεγάλο ρόλο παίζει όταν θα το ανοιξεις για να βγεί εκθεση, να ανοιχθεί προσεκτικά.

 

Ο νέος που ψαχνει στα forum ή βλεπει κανενα unboxing ξέρει για τις ζελατίνες γύρω από την οθόνη. Ο 40αρης όχι τόσο. Η τοποθέτηση του manual Κλπ δεν ήταν ποτέ θέμα γιατί τα φενιζόλ είχαν σχεδόν παντα ειδική θεση για αυτά. Το "υφασμα" μπαινει χωρίς πρόβλημα αρκεί να ακουμπήσεις την TV κάπου όρθια αναποδα και το φορέσεις σαν καλτσα. Από τις αρκετες δεκαδες εκθεσιακές που είχα συσκευάσει μόνο μία είχε γυρίσει πίσω (sharp 37''). Και αυτό γιατί ο 70αρης που την είχε παρει την περίμενε τόσο που όταν την πήρε εκανε κατι που δεν το κανει κανείς ποτέ. Διαβασε το manual για να κανει τα παντα όπως πρεπει. Το manual εγραφε για αφαιρεση των ζελατινων περιμετρικα της οθόνης. Και ζελατίνες δεν υπηρχαν :)

 

Για να μην παρεξηγηθώ, προσωπικά απέφευγα να πουλαω εκθεσιακά χωρίς να το λέω. Οι περισσότεροι από τους πελάτες που ελεγα ότι είναι εκθεσιακή αλλα δεν μπορεί να γίνει κατι καλυτερο αντιδρούσαν, όπως είναι και λογικό. Όταν όμως τους ελεγες ότι παίζει ωρες καταστηματων για περίπου 2 μήνες (που ήταν και αληθεια συνηθως) και οι περισσότερες TV αν είναι να βγάλουν πρόβλημα θα το βγάλουν στην αρχή.... το δεχόντουσαν. Οι περισσοτεροι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου θυμίζει εποχές που δουλεύαμε σερβιτόροι στα μπουζούκια και μας βάζανε τα αφεντικά να γεμίζουμε τα πλαστικά μπουκάλια νερό από τις βρύσες. Για να μη καταλάβει ο πελάτης ότι ήταν βρύσης τα ανοίγαμε μπροστά τους (τάχα κάναμε θεατρο πως βάζαμε δύναμη) και τους γεμίζαμε τα ποτήρια.

 

Φαντάζομαι θα σκέφτονταν όλοι ωωω τι κυριλέ μαγαζί μας γεμίζουν και τα ποτήρια.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

παίδες καλησπέρα! παρήγγειλα μια τηλέοραση μεσω ιντερνετ από το Public, και ενώ μένω Αθήνα, η τηλεόραση φορτώθηκε από το κατάστημα Public στα Τρίκαλα και έρχεται με φορτηγό της ACS. Μου προκαλεί μεγαλη εντύπωση το γεγονος πως ενω υπάρχει μεγάλο απόθεμα στην Αττική, επιλέγουν να μπουν σε όλη αυτή τη διαδικασια, δηλαδή να αποστείλουν κάτι από τόσο μακρυά

 

έχω δίκιο να ανησυχώ; πρέπει να φοβάμαι για κάτι; τι πρέπει να προσέξω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...