Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Ελπιζω το μεσω e-banking να εννοει οτι θα παιρνει καποιο χαρτι απο τον σταθμο και θα εχει ενα χρονικο διαστημα να κανει την πληρωμη αργοτερα (χωρις χρεωση γιατι αν πληρωνεις 2-3 τα διοδια και 0.50 την πληρωμη δεν συμφερει) και να μην εννοει οτι θα πρεπει να κανεις την πληρωμη επιτοπου μεσω κινητου. Γιατι δεν βαζουν απλα ασυρματα POS να τελειωνει το ολο θεμα? Ενα  σε καθε σταθμο (οχι σε καθε ταμειο)

Δημοσ.

Σε μενα παντως η πληρωμη με καρτα μου φαινεται πολυ αργη γενικα. Μερικα pos ειναι φοβερα αργα, οπως στο lidl μανιβελα μια ωρα. Εξαλλου οχι λιγες φορες συμβαινει να μη δουλευουν τα μηχανακια. ( 1-2 φορες ρο μηνα)

  • Like 2
Δημοσ.

Μπράβο στο φίλο που έχει την όρεξη, την υπομονή αλλά και τα κότσια να το κάνει.

 

Θεωρώ απαράδεκτο να μην τοποθετούν pos από τη στιγμή που είναι υποχρεωτική η χρήση τους.

 

Το θέμα κόστους εγκατάστασης που αναφέρετε κάποιοι είναι επιχείρημα της πλάκας. Ποια τράπεζα δεν θέλει να εφοδιάσει τα διόδια με pos;;;

 

Άλλωστε σε όλη την Ευρώπη, όπου κ αν έχω ταξιδέψει τα διόδια τα πλήρωνα με κάρτα και μιλάμε για μια δεκαετία πίσω. Και σε χώρες χωρίς cc ή υποχρεωτική εγκατάσταση pos.

 

 

Απλά η κυβέρνηση, όπως κάθε κυβέρνηση, εξυπηρετεί τα λαμογια....

  • Like 2
Δημοσ.

Ελπιζω το μεσω e-banking να εννοει οτι θα παιρνει καποιο χαρτι απο τον σταθμο και θα εχει ενα χρονικο διαστημα να κανει την πληρωμη αργοτερα (χωρις χρεωση γιατι αν πληρωνεις 2-3 τα διοδια και 0.50 την πληρωμη δεν συμφερει) και να μην εννοει οτι θα πρεπει να κανεις την πληρωμη επιτοπου μεσω κινητου. Γιατι δεν βαζουν απλα ασυρματα POS να τελειωνει το ολο θεμα? Ενα  σε καθε σταθμο (οχι σε καθε ταμειο)

Να σου πω την αλήθεια εγώ πιστεύω ότι δεν ξέρει κι αυτός ακριβώς τι εννοεί, απλά τα έβαλε όλα μαζί (e banking, κινητά, κάρτες) και βλέπουμε...

 

Αν βάλουν ασύρματο pos μόνο σε ένα ταμείο πάλι ουρά δεν θα μαζεύεται σ'αυτό; Γενικά δεν πιστεύω ότι γίνεται κάτι με την ουρά, μόνο με το epass την αποφεύγεις.

Δημοσ.

Εδώ μερικοί σκέφτηκαν ότι το κόστος θα είναι μεγάλο για την επιχείρηση να βάλει τόσα μηχανάκια στα διόδια.

Προσωπικά στα π@π@ρι@ μου αν είναι μεγάλο κόστος για την επιχείρηση.

Για τις άλλες επιχειρήσεις δεν είναι κόστος ;

  • Like 2
Δημοσ.

Εδώ μερικοί σκέφτηκαν ότι το κόστος θα είναι μεγάλο για την επιχείρηση να βάλει τόσα μηχανάκια στα διόδια.

Προσωπικά στα π@π@ρι@ μου αν είναι μεγάλο κόστος για την επιχείρηση.

Για τις άλλες επιχειρήσεις δεν είναι κόστος ;

Δυστυχως στις "αλλες" επιχειρησεις αμα αλλαξεις τιμες (πχ φαγητο απο 5->5,50 ή 6) θα διαμαρτυρηθει ο πελατης ενω στα διοδια θελουμε δεν θελουε θα πληρωσουμε την οποια αυξηση βαλουν λογω της εγκαταστασης pos. 

Δημοσ.

Δυστυχως στις "αλλες" επιχειρησεις αμα αλλαξεις τιμες (πχ φαγητο απο 5->5,50 ή 6) θα διαμαρτυρηθει ο πελατης ενω στα διοδια θελουμε δεν θελουε θα πληρωσουμε την οποια αυξηση βαλουν λογω της εγκαταστασης pos.

Ναι ετσι γινεται, αλλα το κοστος θα το επιβαρυνθουν οι τραπεζες και οχι η επιχειρηση που εισπράττει τα διοδια
Δημοσ.

Σε μενα παντως η πληρωμη με καρτα μου φαινεται πολυ αργη γενικα. Μερικα pos ειναι φοβερα αργα, οπως στο lidl μανιβελα μια ωρα. Εξαλλου οχι λιγες φορες συμβαινει να μη δουλευουν τα μηχανακια. ( 1-2 φορες ρο μηνα)

Επειδή περνάω γέφυρα Ρίο - Αντίρριο και πάντα πληρώνω με κάρτα, η καθυστέρηση είναι ακριβώς η ίδια με κάποιον που δίνει μετρητά και περιμένει ρέστα.

Μη σου πω, πως επειδή είναι contactless είναι πιο γρήγορη η κάρτα.

 

 

  • Moderators
Δημοσ.

http://www.iefimerida.gr/news/373949/allazoyn-ta-diodia-stis-ethnikes-odoys-pos-tha-plironoyn-oi-odigoi

 

Όοοοοοοοοταν γίνει, προβλέπω τις ουρές που βλέπουμε στο Μετρό και στα διόδια...  :devil:

Ελπιζω με μηχανημα να εννοουν απλα καποιο "εκδοτηριο" καρτας την οποια θα την βαζεις στην εξοδο στο αντιστοιχο μηχανημα και θα σου λεει χρωστα Χ ποσο. Κατι παραπανω απο αυτο ειναι αστειο

Δημοσ.

Σε οδικο μου ταξιδι προς Γερμανια πληρωσα με καρτα κανονικοτατα σε Σκοπια και Κροατια . Μαλιστα ειναι ενδεδειγμενος τροπος επειδη οταν πληρωνεις σε (μετρητα) ευρω ειναι τσιμπημενες προς τα πανω οι τιμες. Ξαναλεω παλι, Σκοπια και Κροατια.

 

Και μάλιστα ειδικά στα Σκόπια (Κροατία δεν έχω πάει) μιλάμε για 1.5 ευρώ διόδια. Και πάλι έχουν πληρωμή με κάρτα χωρίς καμία μανούρα ή συζήτηση.

Αν η φιλοδοξία μας είναι τα Σκόπια να είναι πιο προχωρημένα τεχνολογικά ή τουλάχιστον ευέλικτα τότε....τα καταφέραμε.

Ελπιζω με μηχανημα να εννοουν απλα καποιο "εκδοτηριο" καρτας την οποια θα την βαζεις στην εξοδο στο αντιστοιχο μηχανημα και θα σου λεει χρωστα Χ ποσο. Κατι παραπανω απο αυτο ειναι αστειο

 

Με κίνδυνο να χαρακτηριστώ απαισιόδοξος, κινδυνολόγος, καταστραφολόγος ή παπαγαλάκι της αντιπολίτευσης θα σου έλεγα να σκεφτείς το πιο απίθανα ηλίθιο σενάριο εφαρμογής, σε αυτό να προσθέσεις κάποιους τόνους βλακείας και, αφού αφαιρέσεις παντελώς την κοινή λογική, θα έχεις μπροστά σου το σύστημα (και τον τρόπο) που θα εφαρμοσθεί.

Δημοσ.

http://www.iefimerida.gr/news/373949/allazoyn-ta-diodia-stis-ethnikes-odoys-pos-tha-plironoyn-oi-odigoi

 

Όοοοοοοοοταν γίνει, προβλέπω τις ουρές που βλέπουμε στο Μετρό και στα διόδια...  :devil:

 

Γενικό σχόλιο:

Χρόοοοονια τώρα σε αυτή τη χώρα, έμαθα πως κάθε φορά που ένα σύστημα (φόροι, φόροι κατανάλωσης, διόδια, τέλη κυκλοφορίας, εισφορές κτλ κτλ κτλ) αλλάζει για να γίνει "πιο δίκαιο", "πιο αναλογικό", κάθε φορά πλήρωσα παραπάνω από τι πλήρωνα πριν. Μα κάθε φόρα. Ή εγώ ήμουν άτυχος κάθε φορά, ή κάθε σύστημα που άλλαξε προς το "δικαιότερο" απλώς άλλαξε για να εισπράττει περισσότερα λεφτά. Προσωπικά έχω πεισθεί πια πως ισχύει το δεύτερο.

 

ON TOPIC:

Έτυχε να ακούσω το μεγαλύτερο κομμάτι από τις δηλώσεις του υπουργού. Γενικές αερολογίες, χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο, χωρίς συγκεκριμένο στόχο, σκοπό και μεθοδολογία. Λαϊκός "να είχαμε να λέγαμε".

 

Η πληρωμή ανά χιλιόμετρο και μόνο μια φορά στο τέλος της διαδρομής (όταν βγαίνεις από το αυτοκινητόδρομο) είναι αποδεδειγμένα η καλύτερη μέθοδο για τα διόδια και υπερτερεί από κάθε άποψη σε σχέση με τα μετωπικά διόδια που εφαρμόζουμε στην Ελλάδα.

 

- Συμφέρει τον χρήστη: οικονομία στο χρόνο καθώς θα σταματήσει να πληρώσει μόνο μια φορά, λιγότερα καύσιμα γιατί δεν χρειάζεται να σταματάει και να επιταχύνει συνέχει κτλ.

 

- Συμφέρει το περιβάλλων: λιγότερα καύσιμα, λιγότερα καυσαέρια. Σκεφτείτε ένα φορτηγό των 40 τόνων στη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη να χρειάζεται να σταματήσει και να επιταχύνει 15 φόρες αντί για 1-2 φορές. Τι κόστος έχει σε καύσιμα, λάστιχα, φρένα. Επίσης δεσμεύουμε λιγότερη παραγωγική γη για να κατασκευαστούν μετωπικοί σταθμοί διοδίων.

 

- Συμφέρει τις ίδιες τις εταιρίες: λιγότεροι σταθμοί, λιγότερα λειτουργικά έξοδα, πολύ λιγότερο προσωπικό. 

 

Γιατί μας πήρε 30 χρόνια να ανακαλύψουμε την Αμερική? Οι εδώ, ντόπιες εταιρίες είναι "χαζές" και δεν θέλουν να εφαρμόσουν αυτό το σύστημα που θεωρητικά συμφέρει και τις ίδιες? Δεν το ξέρουν? Δεν το καταλαβαίνουν ότι μπορούν να έχουν λιγότερους σταθμούς? Δεν καταλαβαίνουν ότι μπορούν να απασχολήσουν το 1/3 του προσωπικού για την είσπραξη? Ή τα ξέρουν όλα αυτά αλλά ΔΕΝ ΘΈΛΟΥΝ?

 

Γιατί ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται. Καλύτερα να μην ξέρει κανείς πόσα, πως και για ποιο πράγμα πληρώνει. Στήνουμε σταθμούς όπου μας συμφέρει και χρεώνουμε όσα μας συμφέρει. Στην αρχή, στη μέση, στο τέλος της διαδρομής ή όπου κρίνουμε συμφέρον. Δεν χρειάζεται να ξέρει ο χρήστης πόσο και για ποιο πράγμα πληρώνει. Απλώς πληρώνει διελεύσεις από τους σταθμούς που στήσαμε.

 

Ο κύριος υπουργός σε λίγο θα φύγει όπως και οι προηγούμενοι. Έχω ακούσει πολλά λόγια και υποσχέσεις όλα αυτά τα χρόνια. Όλοι μου υποσχέθηκαν δικαιότερες και χαμηλότερες χρεώσεις (καλά υπήρχαν και κάποιοι που υποσχέθηκαν πως θα τα καταργήσουν αλλά αυτούς δεν τους πήρα καν στα σοβαρά). Θυμάμαι ακόμα τα λόγια του πρώτου υπουργού (του κ. Σουφλιά) που ξεκίνησε τις παραχωρήσεις: "Όταν τελειώσουν όλα τα έργα σε όλο το δίκτυο η ανώτερη χρέωση θα είναι το πολύ 4c/χιλιόμετρο".

Έχω εδώ και πολλά χρόνια που στο κομμάτι Ελευσίνα - Κόρινθος (αυτό ξέρω καλά αλλά και στα υπόλοιπα δεν νομίζω να είναι διαφορετικά) πληρώνω 7,5c/χιλιόμετρο. Πολλά χρόνια πριν ολοκληρωθούν όλα τα έργα, διπλάσια από τι μου "υποσχέθηκε" ο υπουργός, και σε κομμάτι που τους παραδόθηκε έτοιμο προς εκμετάλλευση.

 

Όπως είπα και πιο πάνω, μέχρι κάποιος να μου αποδείξει το αντίθετο, κάθε φορά που ακούω για "πιο δίκαιο" σύστημα, ετοιμάζομαι να πληρώσω παραπάνω από τι πληρώνω σήμερα.

  • Like 1
Δημοσ.

Θα συμφωνησω απολυτα με τον vasilk.

Οποτε αλλαζει το συστημα, σε οτιδηποτε εχει να κανει με φορους/διοδια/εισφορες κλπ,

παντα ειναι τιτλοφορουμενο 'επι το δικαιοτερον', αλλα στην πραξη παντα πιο επιζημιο.

Γιατι ο σκοπος τους δεν ειναι πως θα αρθουν αδικιες προς τους πολιτες,

αλλα πως για μια ακομη φορα με μια ευσχημη αιτιολογια,

θα αρπαξουν ξανα ακομη περισσοτερα (με δημιουργικη λογιστικη!) απο τους πολιτες!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...