radiotv Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 12 ώρες πριν, helfire2 είπε Εκανα παραγγελία στο aliexpress 2/3, η κάρτα χρεώθηκε κανονικά αλλά στο Aliexpress λένε ότι η πληρωμή δεν έγινε εντός 2 ημερών και η παραγγελία ακυρώθηκε. Ξέρει κάποιος τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση δες στην παραγγελία εκεί που λέει Refund information, μπορεί να περιμένεις μέχρι και 20 ημέρες για να σου επιστρέψουν τα χρήματα, είμαι παθών, έχω παρόμοιο θέμα με δύο παραγγελίες που ακύρωσα μισή ώρα μετά την πληρωμή. Μίλησα ήδη δύο φορές με το άθλιο help desk τους και η απάντηση ήταν να περιμένω έως τις 20 ημέρες και αν δεν μπουν αυτόματα τα λεφτά να ξαναεπικοινωνησω μαζί τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Viviandg Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου Στις 1/3/2024 στις 8:16 ΜΜ, aristarhos είπε Σήμερα από τα ΕΛΤΑ έλαβα email. Η ΕΕΤΤ τους ζήτησε να ερευνήσουν την υπόθεση και μου ζήτησαν ξανά ονοματεπώνυμο και διεύθυνση παράδοσης. Από βδομάδα τα νεώτερα. Αν και θα τραβήξει πολύ η ιστορία. Είχες κάποια άλλη απάντηση ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aristarhos Δημοσ. 6 Μαρτίου Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 9 ώρες πριν, Viviandg είπε Είχες κάποια άλλη απάντηση ; Όχι, καμία. Όλα γίνονται με «ρυθμούς δημοσίου». Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 6 Μαρτίου Share Δημοσ. 6 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Στις 2/3/2024 στις 5:29 ΜΜ, sakisgri είπε Επειδή άλλαξε το σύστημα tracking του AliExpress στο app και από browser, τώρα δεν φαινεται το next tracking number ούτε εμφανίζει όλη την πορεία του δέματος. Μάλλον αφορά αυτά που θα γίνουν ενοποίηση, επίσης ούτε βλέπουμε ποια δέματα ενοποιήθηκαν. Λογικά θα διορθωθεί αλλά μεχρι τοτε ο μόνος τρόπος να δούμε το next tracking number και την πορεία ειναι να αντιγράψουμε το LP************ (εικόνα 1) και να το βάλουμε στο parcelsapp (εικόνα 2) η στην cainiao για να δούμε το next tracking number. Και αν έχουμε παραγγείλει πάνω από ένα προϊόν θα πρέπει να κάνουμε το ίδιο για κάθε παραγγελία για να δούμε ποια έχουν το ίδιο tracking number για να ξέρουμε ότι έγινε ενοποίηση. Τελικά υπάρχει τρόπος να δούμε τις ενημερώσεις και τα ενοποιημένα όπως παλιά, στο orders. Αν πατήσετε σε κάποιο προϊόν και δεν φαινεται ο παλιός τρόπος πατάμε στο ίδιο προϊόν αλλά σε άλλη ενημέρωση. Επεξ/σία 6 Μαρτίου από sakisgri 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Billator Δημοσ. 7 Μαρτίου Share Δημοσ. 7 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, sakisgri είπε Τελικά υπάρχει τρόπος να δούμε τις ενημερώσεις και τα ενοποιημένα όπως παλιά, στο orders. Αν πατήσετε σε κάποιο προϊόν και δεν φαινεται ο παλιός τρόπος πατάμε στο ίδιο προϊόν αλλά σε άλλη ενημέρωση. Σε εμένα αυτό το δείχνει έτσι μόνο στα 3+ items, δηλαδή να δείχνει τα combined. Έκανα αγορά 7-8 διαφορετικά προϊόντα, όλα από διαφορετικούς sellers, (και όλα μπήκαν σε δεύτερο χρόνο μετά την αποστολή στο ίδιο δέμα) από Choice, σε τυχαία από αυτά (μέσω notification όπως δείχνεις) δείχνει το νέο tracking, σε κάποια όχι αλλά σε κανένα δεν δείχνει δυστυχώς τα combined. Για να δούμε πως θα πάει το πράγμα Επεξ/σία 7 Μαρτίου από Billator 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 7 Μαρτίου Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 7 λεπτά πριν, Billator είπε Σε εμένα αυτό το δείχνει έτσι μόνο στα 3+ items, δηλαδή να δείχνει τα combined. Έκανα αγορά 7-8 διαφορετικά προϊόντα, όλα από διαφορετικούς sellers, (και όλα μπήκαν σε δεύτερο χρόνο μετά την αποστολή στο ίδιο δέμα) από Choice, σε τυχαία από αυτά (μέσω notification όπως δείχνεις) δείχνει το νέο tracking, σε κάποια όχι αλλά σε κανένα δεν δείχνει δυστυχώς τα combined. Για να δούμε πως θα πάει το πράγμα Αυτό που έχω βάλει στη φώτο ειναι από 3 παραγγελίες με saver που έγιναν combined. Έχω ένα άλλο από choice και μόνο η ενημέρωση που γράφει "Order packed & ready to go" δείχνει τον παλιό τρόπο, αλλά όχι την ενοποίηση όπως γράφεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 7 Μαρτίου Share Δημοσ. 7 Μαρτίου Μια μικροαλλαγή στα choise... μέχρι στιγμής μού έρχονταν με ACS (από Θεσσαλονίκη). Σήμερα έλαβα email από Comet Courier (Aθήνα) ότι το παρέδωσε στην ΑCS (Αργυρούπολη) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tryfos Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου (επεξεργασμένο) @sakisgri ή οποιοσδήποτε ξέρει, παρήγγειλε η γυναίκα μου κάτι από Joom (αν είναι δυνατόν!), έρχεται από Ουκρανία(!!!) και απ' ό,τι βλέπω στο tracking μιλάει για διασάφηση από ΓΕΤΑ κλπ., οπότε την πατήσαμε, θα ραφτεί κουστούμι. Υπάρχει τρόπος πριν έρθει η ειδοποίηση από ΕΛΤΑ να δω πόσο είναι το τελωνείο; Ανεξαρτήτως αυτού, ξέρει κανείς από Joom τι μπορώ να κάνω; Τα γυρνάνε; Δεν πάω να το πάρω; Πως να κινηθώ καλύτερα; Επεξ/σία 8 Μαρτίου από tryfos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iliata2410 Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου Μήπως κάτι άλλο είναι; Το joom εκτελωνιζει αλλού συνηθως Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Viviandg Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου Το δέμα μου από 12/1 που είχε φτάσει Ελλάδα ακόμα δεν το έχω παραλάβει και αποτι κατάλαβα ούτε προκειτε . Οι υπόλοιποι παρέλαβε κανείς ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
omokas Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 1 hour ago, Viviandg said: Το δέμα μου από 12/1 που είχε φτάσει Ελλάδα ακόμα δεν το έχω παραλάβει και αποτι κατάλαβα ούτε προκειτε . Οι υπόλοιποι παρέλαβε κανείς ; Μάλλον χάθηκε είναι πολύς καιρός Εμένα παραγγελία 12/2 που ερχετε με ΕΛΤΑ ακόμη δεν τη δείχνει άφιξη Ελλάδα παντός καθυστερούν πολύ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Viviandg Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 3 ώρες πριν, omokas είπε Μάλλον χάθηκε είναι πολύς καιρός Εμένα παραγγελία 12/2 που ερχετε με ΕΛΤΑ ακόμη δεν τη δείχνει άφιξη Ελλάδα παντός καθυστερούν πολύ Και εγώ έτσι πιστεύω έτσι μου είπαν και από τα ΕΛΤΑ δηλαδή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
merit123 Δημοσ. 12 Μαρτίου Share Δημοσ. 12 Μαρτίου Παραγγελία choice 7592325926 κολλημένη εδώ και 10 μέρες (από 2 Μαρτίου) στο import customs clearance complete. Άλλες παραγγελίες που έγιναν μετέπειτα έχουν φτάσει ήδη ACS και αναμένεται παράδοση. Υπάρχει άλλος με παρόμοιο κόλλημα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
omokas Δημοσ. 12 Μαρτίου Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 32 minutes ago, merit123 said: Παραγγελία choice 7592325926 κολλημένη εδώ και 10 μέρες (από 2 Μαρτίου) στο import customs clearance complete. Άλλες παραγγελίες που έγιναν μετέπειτα έχουν φτάσει ήδη ACS και αναμένεται παράδοση. Υπάρχει άλλος με παρόμοιο κόλλημα? Είχε ξανασυμβεί πριν λίγο καιρό με κάποιες παρτίδες να κολλάνε μέρες σε αυτό το στάδιο, λίγο υπομονή και θα ξεκολλήσει Πάντος υπάρχει μια καθυστέρηση γιατί ενώ μου ερχόντουσαν ολες σε 14 μερες το πολύ, τώρα παραγγελίες απο 5/3 έχουν κολλήσει στο Arrived at departure hub και θα καθυστερήσουν λογικα αφου είναι ακόμη Κίνα μετα απο μια βδομαδα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rainmaker130 Δημοσ. 12 Μαρτίου Share Δημοσ. 12 Μαρτίου Καλησπέρα, θέλω να παραγγείλω ένα pda από το ali epxress. Σχετικά με το ποσό που πρέπει να πληρωθεί στο τελωνείο, είναι κάποιο ποσοστό επί της τιμής πώλησης; και ποιο είναι αυτό το ποσοστό; το PDA κοστίζει περίπου 400Ε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα