petran91 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Αν τους ενδιαφέρει τόσο που παρακαλάνε για αφαίρεση μιας αρνητικής αξιολόγησης, να είναι κύριοι ώστε να αποτρέπουν την δημιουργία τους in the first place. Όχι μόλις δουν αρνητική να γίνονται τόσο γλοιώδεις... Μέχρι και προσωπικό SMS στο κινητό έστειλε λέει, ήμαρτον. 6
gokuthelegend Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δεν μας εξηγείς ακριβώς όμως. Λες ότι μετά από κάτι ενημερώσεις των windows 10 δημιούργησε πρόβλημα η κάρτα. Ως γνωστόν με την Microsoft και τα Windows 10, με κάθε ενημέρωση πάντα υπάρχει κίνδυνος να "χαλάσει" κάτι. Πήγαινε μια βόλτα στο θέμα με τα Windows 10 και θα με καταλάβεις. Αν το πρόβλημα είναι με τα Windows αυτά καθεαυτά τότε αυτό είναι θέμα της Microsoft και όχι του μαγαζιού, θα σου τύχαινε από όποιο μαγαζί και να το είχες πάρει. Οι εγγυήσεις αν δεν απατώμαι αφορούν τα μηχανικά/ηλεκτρονικά μέρη του μηχανήματος και όχι το λογισμικό. Μετά λες ότι έκανες restore, αλλά δεν μας λες τι συνέβη, έφτιαξε με το restore; Αν ΔΕΝ έφτιαξε και αν υποθέσουμε ότι έκανες σωστά την διαδικασία, τότε λογικά όντως έχει πρόβλημα και καλά έπραξες και έκανες ότι έκανες. 1
vasilk Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 @txcellas - Δεν είναι ακριβώς έτσι. Για θέματα software ηθικά τουλάχιστον είναι υπεύθυνη η εταιρεία που το έβγαλε (MS στην περίπτωση σου) και εσύ που το έβαλες (σε πολύ μικρό ποσοστό βέβαια). Επειδή το αγόρασες έτοιμο με Win10 και επειδή δεν μπορεί να γίνει αλλιώς, τότε πολύ καλά έκανες και απευθύνθηκες στην αντιπροσωπεία. Αν άλλαξαν και δίσκο τότε υπήρχε και hardware θέμα. Για το hardware σίγουρα υπεύθυνη είναι η αντιπροσωπεία (και όχι το κατάστημα). Το κατάστημα έτσι και αλλιώς το μόνο που μπορεί να κάνει είναι τον ενδιάμεσο. Να το στείλει στην αντιπροσωπεία. (Προσωπική μου άποψη, δεν έχεις καλύτερη αντιμετώπιση αν το στείλει το κατάστημα στην αντιπροσωπεία. Χαλασμένο τηλέφωνο και τα επακόλουθα.) - Το ότι έδωσες 1200€ δεν σημαίνει ότι έβγαλε πολλά το μαγαζί. Συνήθως το κέρδος είναι ελάχιστο. Αν είχες και ήθελες να δώσεις τα 50€ τότε σίγουρα θα είχε βρεθεί και τώρα λύση. Είτε από αυτούς, είτε από κάποιον άλλον. Όταν υπάρχουν λεφτά πάντα βρίσκεις κάποιον να σε εξυπηρετήσει. Το θέμα δημιουργείται όταν χρειάζεται λύση "χωρίς επιπλέον χρέωση". Προσωπικά πάντως πιστεύω πως έκανες και βρήκες την πιο συμφέρουσα, άμεση και καλή λύση. Το πήγες ο ίδιος στην αντιπροσωπεία. Και τώρα να με ρωτήσεις το ίδιο θα σε συμβούλευα. - Όταν διαβάζεις τις βαθμολογίες στο skroutz (ή όπου αλλού) πρέπει να μάθεις να τις δεις με πιο κριτικό μάτι. Να δεις αν είναι αντικειμενικές (όπως οφείλουν) ή αν γράφει ο κάθε πικραμένος το κοντό του και το μακρύ του. Υπάρχουν αυτές που πρέπει να δώσεις βάση και αυτές που πρέπει να προσπεράσεις. Δεν έχουν όλες το ίδιο βάρος. Φυσικά καμία φορά είναι και θέμα συγκοιριών και κακής τύχης αλλά αν κάτι επαναλαμβάνεται τότε υπάρχουν πιο βαθιά αίτια από την τύχη. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Να γραψεις την αξιολογηση σου για το καταστημα με βαση την εμπειρια που ειχες, ολα τα αλλα ειναι εκτος θεματος.
txcellas Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δεν θα ψαξω το αρθρο/ εδαφιο αλλα οριζεται ρητα για οποιαδηποτε μη ευρισθμη λειτουργια ενος προιοντος που δεν εχει επελθει εξωτερικη παρεμβαση να ελεγχει και να''φτιαχτει'' απο τον εμπορο. Πηρα τηλ και στην microsoft και μου ειπαν οτι ειναι θεμα hardware οταν τους εξηγησα. Βεβαια ο κυριος απο την microsoft ειτε σχολουσε ειτε ηθελε να ριξει την ευθηνη αλλου. Οπως και να εχει εκανα restore και δεν εγινε σωστα. Ασχοληθηκα πολυ για να αποφυγω την διαδικασια του service αλλα υπεκυψα. Ειχε θεμα ο σκληρος δισκος και εγινε αντικασταση (αυτο ειπαν απο το service) 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 @txcellas - Δεν είναι ακριβώς έτσι. Για θέματα software ηθικά τουλάχιστον είναι υπεύθυνη η εταιρεία που το έβγαλε (MS στην περίπτωση σου) και εσύ που το έβαλες (σε πολύ μικρό ποσοστό βέβαια). Επειδή το αγόρασες έτοιμο με Win10 και επειδή δεν μπορεί να γίνει αλλιώς, τότε πολύ καλά έκανες και απευθύνθηκες στην αντιπροσωπεία. Αν άλλαξαν και δίσκο τότε υπήρχε και hardware θέμα. Για το hardware σίγουρα υπεύθυνη είναι η αντιπροσωπεία (και όχι το κατάστημα). Το κατάστημα έτσι και αλλιώς το μόνο που μπορεί να κάνει είναι τον ενδιάμεσο. Να το στείλει στην αντιπροσωπεία. (Προσωπική μου άποψη, δεν έχεις καλύτερη αντιμετώπιση αν το στείλει το κατάστημα στην αντιπροσωπεία. Χαλασμένο τηλέφωνο και τα επακόλουθα.) - Το ότι έδωσες 1200€ δεν σημαίνει ότι έβγαλε πολλά το μαγαζί. Συνήθως το κέρδος είναι ελάχιστο. Αν είχες και ήθελες να δώσεις τα 50€ τότε σίγουρα θα είχε βρεθεί και τώρα λύση. Είτε από αυτούς, είτε από κάποιον άλλον. Όταν υπάρχουν λεφτά πάντα βρίσκεις κάποιον να σε εξυπηρετήσει. Το θέμα δημιουργείται όταν χρειάζεται λύση "χωρίς επιπλέον χρέωση". Προσωπικά πάντως πιστεύω πως έκανες και βρήκες την πιο συμφέρουσα, άμεση και καλή λύση. Το πήγες ο ίδιος στην αντιπροσωπεία. Και τώρα να με ρωτήσεις το ίδιο θα σε συμβούλευα. - Όταν διαβάζεις τις βαθμολογίες στο skroutz (ή όπου αλλού) πρέπει να μάθεις να τις δεις με πιο κριτικό μάτι. Να δεις αν είναι αντικειμενικές (όπως οφείλουν) ή αν γράφει ο κάθε πικραμένος το κοντό του και το μακρύ του. Υπάρχουν αυτές που πρέπει να δώσεις βάση και αυτές που πρέπει να προσπεράσεις. Δεν έχουν όλες το ίδιο βάρος. Φυσικά καμία φορά είναι και θέμα συγκοιριών και κακής τύχης αλλά αν κάτι επαναλαμβάνεται τότε υπάρχουν πιο βαθιά αίτια από την τύχη. Ο νόμος τι ορίζει όμως για το που πρέπει να απευθυνθείς? 3
txcellas Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 @txcellas - Δεν είναι ακριβώς έτσι. Για θέματα software ηθικά τουλάχιστον είναι υπεύθυνη η εταιρεία που το έβγαλε (MS στην περίπτωση σου) και εσύ που το έβαλες (σε πολύ μικρό ποσοστό βέβαια). Επειδή το αγόρασες έτοιμο με Win10 και επειδή δεν μπορεί να γίνει αλλιώς, τότε πολύ καλά έκανες και απευθύνθηκες στην αντιπροσωπεία. Αν άλλαξαν και δίσκο τότε υπήρχε και hardware θέμα. Για το hardware σίγουρα υπεύθυνη είναι η αντιπροσωπεία (και όχι το κατάστημα). Το κατάστημα έτσι και αλλιώς το μόνο που μπορεί να κάνει είναι τον ενδιάμεσο. Να το στείλει στην αντιπροσωπεία. (Προσωπική μου άποψη, δεν έχεις καλύτερη αντιμετώπιση αν το στείλει το κατάστημα στην αντιπροσωπεία. Χαλασμένο τηλέφωνο και τα επακόλουθα.) Φιλε μου κανεις λαθος εδω. Πριν κανω οτιδηποτε εψαξα νομους σχετικους με προστασια καταναλωτη και εστειλα αρκετα email σε σχετικες υπηρεσιες. ΟΛΕΣ με διαβεβαιωσαν οτι υπευθυνο ειναι το καταστημα. Οταν αγοραζεις ενα προιον αγοραζεις και το aftermarket/εγγυηση. Ειδαλλως θα το επαιρνα απευθειας απο την Τσεχια (ειναι παραεισαγωγης το λαπτοπ μου) και θα γλιτωνα να πληρωσω τον ενδιαμεσο (καταστημα). 4
gokuthelegend Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δεν θα ψαξω το αρθρο/ εδαφιο αλλα οριζεται ρητα για οποιαδηποτε μη ευρισθμη λειτουργια ενος προιοντος που δεν εχει επελθει εξωτερικη παρεμβαση να ελεγχει και να''φτιαχτει'' απο τον εμπορο. Πηρα τηλ και στην microsoft και μου ειπαν οτι ειναι θεμα hardware οταν τους εξηγησα. Βεβαια ο κυριος απο την microsoft ειτε σχολουσε ειτε ηθελε να ριξει την ευθηνη αλλου. Οπως και να εχει εκανα restore και δεν εγινε σωστα. Ασχοληθηκα πολυ για να αποφυγω την διαδικασια του service αλλα υπεκυψα. Ειχε θεμα ο σκληρος δισκος και εγινε αντικασταση (αυτο ειπαν απο το service) Λες ότι έκανες restore και δεν έγινε σωστά. Δηλαδή δεν ολοκληρώθηκε; σταμάτησε στην μέση; δεν ξεκίνησε καθόλου; Τι ακριβώς; Αν με οποιονδήποτε τρόπο δεν ολοκληρώθηκε τότε σε αυτή τη περίπτωση πάλι είναι πρόβλημα του λογισμικού. Φυσικά χωρίς να ολοκληρωθεί το restore δεν μπορείς να είσαι σίγουρος αν θα δούλευε αν ολοκληρωνόταν κανονικά.
txcellas Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Ο νόμος τι ορίζει όμως για το που πρέπει να απευθυνθείς? Εννοειται. Εχω και τα email απο συνηγορο καταναλωτη και γενικη γραμματεια καταναλωτη. Λες ότι έκανες restore και δεν έγινε σωστά. Δηλαδή δεν ολοκληρώθηκε; σταμάτησε στην μέση; δεν ξεκίνησε καθόλου; Τι ακριβώς; Αν με οποιονδήποτε τρόπο δεν ολοκληρώθηκε τότε σε αυτή τη περίπτωση πάλι είναι πρόβλημα του λογισμικού. Φυσικά χωρίς να ολοκληρωθεί το restore δεν μπορείς να είσαι σίγουρος αν θα δούλευε αν ολοκληρωνόταν κανονικά. Εγραψα παραπανω για τον σκληρο δισκο. Προφανως καποιο θεμα θα ειχε ο σκληρος το οποιο δεν το καταλαβα εγω και δεν το εγραψα καν σαν σχολιο οταν το εστειλα service. Oταν εκανα restore μου εβγαζε σφαλματα.
apostol1s Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Γενικα δεν πειραζουμε κατι εφοσον λειτουργει σωστα. Εγω δεν θα εκανα update στο laptop αφου δεν ειχε κανενα προβλημα.
txcellas Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Γενικα δεν πειραζουμε κατι εφοσον λειτουργει σωστα. Εγω δεν θα εκανα update στο laptop αφου δεν ειχε κανενα προβλημα. αυτοματα εγινε. Συμφωνω οτι δεν πειραζουμε εφοσον ΔΕΝ ξερουμε κιολας οπως εγω! 1
duende Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 ενταξει μαγκες. windows updates τελος, το ειπε ο τολαρας. τι να τα κανεις τα security patches, service packs κλπ. αμα "δουλευει" 13
MikeJ Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δεν είναι μόνο αντιεπαγγελματική συμπεριφορά σε κάποιον που τους ακούμπησε 1200 ευρώ, είναι και παράνομη αφού έχουν ευθύνη σαν κατάστημα να αναλάβουν αυτοί να στείλουν στην αντιπροσωπεία. Δεν είναι υποχρεωμένος ο καταναλωτής να ψάχνει που πρέπει να στείλει το κάθε προιόν που αγοράζει ενώ εκείνοι υποτίθεται έχουν πάρε δώσε με τις εταιρείες που πουλάνε στο κατάστημά τους. Επίσης όπως λες όταν σε κάλεσε δεν έκανε καμία κίνηση καλής θέλησης (Να σου δώσει ρε παιδί μου μια τσαντούλα για το λάπτοπ ή μια επέκταση της εγγύησης κάτι τέλος πάντων) ώστε να την αναιρέσεις οπότε γιατί να αλλάξεις την κριτική σου ; Πάντως δε πιστεύω ότι τα καταστήματα τις λαμβάνουν και πολύ σοβαρά. Χέστηκαν εν ολίγοις. Το μόνο που τους νοιάζει είναι να μην υπάρχουν οι κριτικές οι άσχημες και όχι να διορθώσουμε κάτι ώστε να μην γίνονται τέτοιες κριτικές. 3
txcellas Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Όσο αναφορά το Skroutz έδειξαν τρελό ενδιαφέρον να αλλάξω την αξιολόγηση. Με πήραν 2 τηλ από το σταθερό του καταστήματος, 1 από κινητό ο υπεύθυνος και ένα SMS (για το τι πρέπει να κάνω για να αλλάξω την αξιολόγηση) Το θέμα είναι ότι χάσανε έναν καλό πελάτη και μαζί με εμένα γνωστούς/φίλους/ συγγενείς και ίσως κάποια παιδιά από τ insomnia που κατάλαβαν για ποιο κατάστημα μιλάω! 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα