Προς το περιεχόμενο

Dell Inspiron 5570 15.6(i5 8250U/8gb/256gb amd 530 4gb) 599€ @afasia.gr [ΟΣΟΙ ΤΟ ΠΗΡΑΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΞΕΛΙΞΗ]


rounsmith

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ έτοιμος είμαι. Μη νομίζετε πως έχω όρεξη να σβήνω όλη μέρα μεμονωμένα μηνύματα... 

 

Δώσε τόπο στην οργή, έχει καταντήσει αστυνομικό θρίλερ και έχω αγωνία για την εξέλιξη!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 311
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Δώσε τόπο στην οργή, έχει καταντήσει αστυνομικό θρίλερ και έχω αγωνία για την εξέλιξη!

 

Με την οργή δεν έχω θέμα, την ελέγχω! Με τη βλακεία είναι που τρελαίνομαι... 

 

Anyway... 

  • Like 20
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά χαλαρώστε λιγάκι, είναι κόυτο να έχουμε εντάσεις μεταξύ μας.

 

Η δίκια μου γνώμη εάν είχα αγοράσει αυτό το laptop θα ήταν χαλαρή πάντως, έχω απόδειξη νόμιμη από κατάστημα με φυσική έδρα έχω πλερώσει και τον ΦΠΑ :devil: . Το laptop ήρθε στο κουτί του άθικτο κλειστό σε κατάτασταση ολοκαίνουργιου και από ότι λέτε με ελληνικό πληκτρολόγιο, το afasia.gr θυμάμαι έγραφε ότι είναι της ελληνικής αντιπροσωπείας.

 

Από εκεί και πέρα η DELL καλο για αυτούς θα ειναι να σκεφτεί την φήμη της και το καλό της όνομα στην ελλάδα και να κοιτάξει αυτά τα άτομα που έχουν αυτά τα laptop να τους δώσει την εγγύηση η να τους αντικαταστήσει τα laptop με αλλα μιας και δεν φταίνε σε τίποτα απόλυτος και πλέον είναι ΠΕΛAΤΕΣ της DELL.

 

Εγώ θα ζητούσα επίσημος απάντηση γραπτή από την DELL σχετικά με το ζήτημα του laptop όχι προφορική από το τηλέφωνο.

 

Από την στιγμή που το afasia.gr έγραφε ότι τα laptop είναι της ελληνικής αντιπροσωπείας σημαίνει αυτομάτως ότι έχει και το ΤΙΜΟΛΌΓΙΟ της αγοράς από αυτούς. Πάρτε τους ένα τηλέφωνο η οποιος είναι από Πάτρα ας περάσει από το μαγαζί τους και επειδή το πράγμα είναι σοβαρό ας τους ρωτήσει εάν έχουν αυτό το τιμολόγιο αγοράς. Εάν το έχουν πρέπει να επικοινωνήσουν με την DELL και να λυθεί η παρεξήγηση εάν ΔΕΝ το χουν τότε θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις εάν όχι σε εσάς τότε στην DELL η στην αστυνομία που διάολο βρήκαν αυτά τα laptop και σας τα πούλησαν.

 

Για εμενα το μαγαζάκι που σας τα πούλησε πρέπει να μιλήσετε αυτοί πρέπει να τα βρούν με την DELL για να λυθεί το θέμα. Εάν δεν σας απαντήσουν στο παραπάνω και γυρνάνε το θέμα στο να σας γυρίσουμε πίσω τα λεφτά σας τότε έχουν την φωλια τους χεσμένη.

 

Προσωπικά αφού έχω νόμιμη απόδειξη αγοράς δεν έχω κάτι να φοβάμαι ούτε να ανησυχώ, και να σας πω και κάτι το laptop είναι πολύ καλο και σε τέτοια τιμή δεν θα βρω τίποτα να το αντικαταστήσω έτσι και χωρίς εγγύηση θα το κρατούσα.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά χαλαρώστε λιγάκι, είναι κόυτο να έχουμε εντάσεις μεταξύ μας.

 

Η δίκια μου γνώμη εάν είχα αγοράσει αυτό το laptop θα ήταν χαλαρή πάντως, έχω απόδειξη νόμιμη από κατάστημα με φυσική έδρα έχω πλερώσει και τον ΦΠΑ :devil: . Το laptop ήρθε στο κουτί του άθικτο κλειστό σε κατάτασταση ολοκαίνουργιου και από ότι λέτε με ελληνικό πληκτρολόγιο, το afasia.gr θυμάμαι έγραφε ότι είναι της ελληνικής αντιπροσωπείας.

 

Από εκεί και πέρα η DELL καλο για αυτούς θα ειναι να σκεφτεί την φήμη της και το καλό της όνομα στην ελλάδα και να κοιτάξει αυτά τα άτομα που έχουν αυτά τα laptop να τους δώσει την εγγύηση η να τους αντικαταστήσει τα laptop με αλλα μιας και δεν φταίνε σε τίποτα απόλυτος και πλέον είναι ΠΕΛAΤΕΣ της DELL.

 

Εγώ θα ζητούσα επίσημος απάντηση γραπτή από την DELL σχετικά με το ζήτημα του laptop όχι προφορική από το τηλέφωνο.

 

Από την στιγμή που το afasia.gr έγραφε ότι τα laptop είναι της ελληνικής αντιπροσωπείας σημαίνει αυτομάτως ότι έχει και το ΤΙΜΟΛΌΓΙΟ της αγοράς από αυτούς. Πάρτε τους ένα τηλέφωνο η οποιος είναι από Πάτρα ας περάσει από το μαγαζί τους και επειδή το πράγμα είναι σοβαρό ας τους ρωτήσει εάν έχουν αυτό το τιμολόγιο αγοράς. Εάν το έχουν πρέπει να επικοινωνήσουν με την DELL και να λυθεί η παρεξήγηση εάν ΔΕΝ το χουν τότε θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις εάν όχι σε εσάς τότε στην DELL η στην αστυνομία που διάολο βρήκαν αυτά τα laptop και σας τα πούλησαν.

 

Για εμενα το μαγαζάκι που σας τα πούλησε πρέπει να μιλήσετε αυτοί πρέπει να τα βρούν με την DELL για να λυθεί το θέμα. Εάν δεν σας απαντήσουν στο παραπάνω και γυρνάνε το θέμα στο να σας γυρίσουμε πίσω τα λεφτά σας τότε έχουν την φωλια τους χεσμένη.

 

Προσωπικά αφού έχω νόμιμη απόδειξη αγοράς δεν έχω κάτι να φοβάμαι ούτε να ανησυχώ, και να σας πω και κάτι το laptop είναι πολύ καλο και σε τέτοια τιμή δεν θα βρω τίποτα να το αντικαταστήσω έτσι και χωρίς εγγύηση θα το κρατούσα.

 

+1

Κανονικά η Dell πρέπει να δώσει την απάντηση, γιατί η μάρκα είναι και ένας λόγος που πολλοί από εμάς την προτιμάμε, λόγω του τέλειου υποτίθεται support της.

 

Κανονικά θα πρέπει να τα βγάλει από το blacklist και να δώσει εγγύηση.

ΟΛΗ η παρτίδα των laptop του afasia (20+ τεμάχια), πουλήθηκαν την Black Friday, που σημαίνει πως πέρασαν σχεδόν 2 εβδομάδες και ήδη οι περισσότεροι τα έχουμε φορτώσει με προγράμματα, αρχεία κλπ για να δουλέψουμε.

 

Επίσης δεν μπορούμε να ασχολούμαστε όλη την ημέρα με αυτό το θέμα, έχουμε και δουλειές.

Όπως επίσης και πολύς κόσμος που τα αγόρασε δεν έχει ιδέα τι παίζει, δεν συχνάζει όλη η Ελλάδα στο insomnia, έλεος πια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μικρή διόρθωση στα προηγούμενα , η Dell τιμολογεί τους διανομείς . Πχ quest oktabit logicom και αυτοί με την σειρά τους το κάθε κατάστημα - eshop. Βέβαια πολλές φορές τα καταστήματα κάνουν δικές τους εισαγωγές από το εξωτερικό ( παράλληλη εισαγωγή ) η οποία δεν είναι παράνομη αλλά σίγουρα δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας .

 

μία ερώτηση μόνο , το keyboard έχει ελληνικούς χαρακτήρες?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μικρή διόρθωση στα προηγούμενα , η Dell τιμολογεί τους διανομείς . Πχ quest oktabit logicom και αυτοί με την σειρά τους το κάθε κατάστημα - eshop. Βέβαια πολλές φορές τα καταστήματα κάνουν δικές τους εισαγωγές από το εξωτερικό ( παράλληλη εισαγωγή ) η οποία δεν είναι παράνομη αλλά σίγουρα δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας .

 

μία ερώτηση μόνο , το keyboard έχει ελληνικούς χαρακτήρες?

Ναι.

Είναι ελληνικής αντιπροσωπείας. Αναγράφεται ξεκάθαρα στην απόδειξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μικρή διόρθωση στα προηγούμενα , η Dell τιμολογεί τους διανομείς . Πχ quest oktabit logicom και αυτοί με την σειρά τους το κάθε κατάστημα - eshop. Βέβαια πολλές φορές τα καταστήματα κάνουν δικές τους εισαγωγές από το εξωτερικό ( παράλληλη εισαγωγή ) η οποία δεν είναι παράνομη αλλά σίγουρα δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας .

 

Βρε μαζί σου δεν αλλάζει κάτι όμως πρέπει να έχουν τιμολόγιο από επίσημο διανομέα της DELL στην ελλάδα

 

Aρα δεν είναι παραεισαγωγή σίγουρα πρέπει να έχουν τιμολόγιο.

 

ata1bPBuRdys-VBonT3E1w.png

post-43418-0-53878500-1512572677_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια διορθωση για οσους λενε τον τελικο καταναλωτη, κλεπταποδόχο:

Κλεπταποδοχος θα ήταν αν την ώρα της συναλλαγης, ειχε γνώση ότι του πουλάνε κλεμμενο αντικειμενο. Στην προκειμενη περιπτωση λοιπον ο τελικος καταναλωτής ειναι το ΘΥΜΑ εξαπατησης και θα πρεπει να στραφεί προς καποιον δικηγόρο/καποια Αρχη  για να διεκδικησει τα εννομα δικαιωματα του σαν τελικος καταναλωτης για αυτή την εξαπατηση που υπέστη.

 

edit:συμπληρωση. κλεπταποδοχος ονομαζεται καποιος όταν αγοράζει κάτι ΔΥΧΩΣ τα νομιμα παραστατικά, κ εχει γνωση ότι δεν αποκτηθηκαν με νομιμα μεσα.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ακούτε κανέναν..

 

Όσοι το αγορασατε είστε οι εξαπατημένοι και όχι οι υπευθυνοι. Δεν έχετε τίποτα να φοβηθείτε.. αφήστε τους να λένε.

 

Κάντε αυτό που θα σας πει η DELL.. και απαιτείστε την εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους. Εδώ το άρθρο  1039 περί κυριότητας από το αστικό δίκαιο:Τη στιγμή της αγοράς δε γνωρίζαμε ότι το προιόν ήταν κλεμμένο. Άρα λόγω της καλής μας πίστης δε φέρουμε καμία απολύτως ευθύνης.

Η κατοχή αυτή τη στιγμή ανήκει σε εμάς, ενώ η κυριότητα στη Dell. Μόνο η Dell μπορεί να μας προστατέψει/δώσει εγγύηση.

Και ναι, διεκδικούμε το νόμιμο δικαίωμα μας στην εγγύηση όσο περίεργο και αν φαίνεται σε κάποιους.

Το κατάστημα φαίνεται καθόλα νόμιμο και η απόδειξη αναγράφει την εγγύηση της ελληνικής αντιπροσωπίας.Άρα αν η ελληνική αντιπροσωπία έχει άμεση συσχέτιση/συνεργασία με το κατάστημα και τα προιόντα έφτασαν από αυτούς στο κατάστημα και στη συνέχεια σε εμάς, εκτός από το κατάστημα μας έχει εξαπατήσει και η ίδια η ελληνική αντιπροσωπία της Dell.

Μάλιστα με μια πρόχειρη επικοινωνία με τη ΓΓΚ προτάθηκε να το κρατήσω, μέχρις ότου απαντήσει ο κατασκευαστής και να προβώ σε καταγγελία του καταστήματος.

Επεξ/σία από christakos07
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες πολύ το παιδεύετε, δεν είναι κλεμμένα, κομπίνες γίνονται εν γνώσει φυσικά όλων ανεξαιρέτως των εμπλεκομένων, και 'γω αγόρασα το φθινόπωρο από γνωστό αθηναϊκό e-shop σφραγισμένο laptop των 1000+ € στα 500 € και η επίσημη εγγύηση έχει λήξει πριν από την ημερομηνία παραγωγής...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφού δεν υπάρχει γνώση και αν είναι εργαλείο δουλειάς και τα οικονομικά δεν επιτρέπουν ζόρια,απλά το επιστρέφεις,παίρνεις τα χρήματά σου και πας σε άλλη αγορά....μετά διεκδίκησε ότι θες....πρώτα εξασφαλίσου,μην μείνεις σε καμιά κολλημένη κατάσταση,σίγουρα χωρίς να έχεις η να προκείψει ευθύνη.

...πάρε τα backups σου και κοίτα να το ξεφορτωθείς κι άσε τους υπόλοιπους να λύσουν τα μυστήρια!!

....φιλικά από έναν 47χρονο στην επαρχία,χωρίς δόλο η ζήλεια....μακάρι να μην στράβωνε και να σου καθόταν καλύτερο εργαλείο απ αυτό που πλήρωσες.

....σου έκατσε στραβή κι έχεις ευκαιρία να διαφύγεις αυτής,με κόστος τα δεδομένα σου....του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ!!!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...