Προς το περιεχόμενο

Dell Inspiron 5570


Cyberdemon87

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν γίνεται να φτιαξουμε κάποιο θέμα σχετικά με τα κλεμμένα.

 

Αν και λιγο off-topic με πήραν και εμένα σήμερα τηλέφωνο για μια οθόνη που είχα πάρει και μου είπαν να την επιστρέψω πίσω γιατί αποδείχτηκε κλεμμένη.

 

Τι κάνουμε, δεν μπορούμε κάπως να διεκδικήσουμε κάπως αντικατάσταση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αν γίνεται να φτιαξουμε κάποιο θέμα σχετικά με τα κλεμμένα.

 

Αν και λιγο off-topic με πήραν και εμένα σήμερα τηλέφωνο για μια οθόνη που είχα πάρει και μου είπαν να την επιστρέψω πίσω γιατί αποδείχτηκε κλεμμένη.

 

Τι κάνουμε, δεν μπορούμε κάπως να διεκδικήσουμε κάπως αντικατάσταση;

Παιδιά δεν ξέρω τι μπορεί να έχει συμβεί, αλλά ζητήστε τους καλού-κακού να διατυπώσουν το αίτημά τους γραπτώς.

Δηλαδή τι ακριβώς ζητάνε από εσάς και για ποιο λόγο.

Να έχετε κάτι στα χέρια σας βρε αδερφέ. Γιατί τα τηλεφωνήματα είναι ναχαμε να λέγαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και επειδη λογικα καποιος απο αυτους θα διαβαζει αυτα εδω, αν θελουν να λεγονται Καταστημα και οχι "πουλαμε κλεμμενα με τιμολογιο" καλα θα κανουν να κοψουν το λαιμο τους να καλυψουν τους πελατες τους ειτε με αντικατασταση ειτε με extra εγγυηση,

 

εχει παρει κανεις γραμμη απο dell να δουμε τι λενε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και επειδη λογικα καποιος απο αυτους θα διαβαζει αυτα εδω, αν θελουν να λεγονται Καταστημα και οχι "πουλαμε κλεμμενα με τιμολογιο" καλα θα κανουν να κοψουν το λαιμο τους να καλυψουν τους πελατες τους ειτε με αντικατασταση ειτε με extra εγγυηση,

 

εχει παρει κανεις γραμμη απο dell να δουμε τι λενε?

 

 

Η οθόνη αγοράστηκε 24/11 το κουτί πάνω γράφει 5/11 (λογικά τότε στάλθηκε στον πελάτη/κατάστημα - δεν εχω ιδεα).

 

Δεν είχα μπει τόσο καιρό να κάνω register την οθόνη και να δω την κατάσταση της εγγύησης αλλα με αυτά που έγιναν σήμερα το έκανα. Στο Registration δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα (λεει πρέπει να περιμένω κάποιες μέρες να γίνει έλεγχος) και ο έλεγχος του Service Tag λεει τα παρακάτω:

 

 

Onsite Service After Remote Diagnosis November 05, 2017  November 05, 2020

Onsite Service After Remote Diagnosis November 05, 2017  November 05, 2022

 

Με την Dell δεν έχω μιλήσει ακόμα, πήρα τώρα αλλα είναι μέχρι τις 5, θα καλέσω πάλι αύριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλη δυσφήμηση για την Dell όλο αυτό και σε αυτήν ρίχνω μεγαλύτερη βαρύτητα.

 

Σοβαρή εταιρία υποτίθεται με super after sales support, η οποία κάνει την πάπια αντί να αντικαταστήσει τα laptops στους τελικούς καταναλωτές που τα αγοράσανε εν άγνοια τους, πολλοί από τους οποίους δεν είναι καν στο insomnia, όποτε μπορεί ακόμη να μην ξέρουν τι παίζει.

Υποστήριζα full την Dell μέχρι τώρα αλλά δεν ξαναπαίρνω τίποτα αν αφήσουν το θέμα έτσι, για τους οποίους αυτά τα 20+ laptops είναι ψίχουλα μπροστά στο όνομα τους και την "διαφήμιση" που θα κάνανε αν τακτοποιούσαν το θέμα.

 

Για afasia δεν έχω να πω και πολλά, κλασσικοί Ελληναράδες νουμπάδες που τα κάνανε πάνω τους και ζητάνε πίσω τα "κλεμμένα" που πούλησαν οι ίδιοι αφού δεν ξέρουν που παν τα 4 και πήγαν για εύκολα λεφτά χωρίς να τους κάνει εντύπωση και να διερευνήσουν πως τα πήραν χοντρική τόσο φτηνά για να τα δώσουν 600 ευρώ.

 

Ας πάρουν πούλο λοιπόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο αφασια θα τη βγαλει καθαρη με ενα τηλεφωνο και δωρεαν κουριερ? εγγραφως γιατι δε στελνουν τπτ?

 

αγορασαμε dell, πηραμε τιμολογια και ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΑ προιοντα με ολες τα διακριτικα ασφαλειας ελληνικης αντιπροσωπειας

 

αν ειναι ετσι τοτε πριν απο καθε αγορα θα καθομαι στο ταμειο και θα παιρνω το support της εκαστοτε εταιριας να ρωταω αν "ψαχουν" κανα προιον με το συγκεκριμενο s/n.

 

Να ενεργοποιθουν οι εγγυησεις στα συγκεκριμενα μηχανακια η να τα καναουν αντικατασταση με non-black listed αλλιως dell μαυρο for life

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λυπάμαι που διαβάζω όλα αυτά και φαίνεται ότι μάλλον επαληθευτήκαμε όταν και όσοι τα λέγαμε.

 

Δίναμε συμβουλές να ζητήσετε αντικατάσταση (στην οποία θα πρέπει παρεμπιπτόντως να επιμείνετε και τώρα έναντι του καταστήματος)

και ακούγαμε κι από πάνω εξυπνάδες κι ειρωνείες περί ζήλιας, ότι δεν ξέρουμε τη νομική τάξη, δεν στροφάρουμε και άλλα τινά.

Δυστυχώς επιβεβαιώθηκε άλλη μια φορά πως όταν ανοίγεις κουβέντα, μόνο να χάσεις έχεις απέναντι στη ζαβομάρα του καθενός.

 
Διαβάζαμε το μακρύ και το κοντό του άλλου περί δήθεν νόμιμης πώλησης κλεμμένων
όταν γινόταν σύγχυση ως προς τη διαφορά της φορολογικής συμμόρφωσης και της έννοιας της μεταβίβασης της κυριότητας.
Και κυρίως όταν ο πωλητής για να μπορέσει να μεταβιβάσει κυριότητα, προϋπόθεση θα ήταν να την είχε πρώτα ο ίδιος...
Και προφανώς καμία παράνομη πράξη δε θα μπορούσε να βρει νομικό μανδύα υπό την οποιαδήποτε Dell.
 
Έπεφτε κι ένας χλευασμός για το ποινικό σκέλος
όταν ήταν ξεκάθαρο ότι η κουβέντα της κλοπής δεν αφορούσε τον ποινικό καταλογισμό προς τον τελικό χρήστη,
 
Τέλος πάντων, 
μαζευτείτε κάμποσοι και μαζέψτε εγγραφα και μαρτυρίες
απαιτείστε έναντι του καταστήματος και μην αποδέχεστε την ταλαιπωρία σας αζημίως.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακολουθήστε την οδό του φίλου με την προβληματική εγγύηση της infoquest. Δηλαδή καταγγελία στο ΣτΚ και στη γενική γραμματεία καταναλωτή τόσο για το αφασία, όσο και για Dell.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ελληνική αντιπροσωπεία αρνείται να δώσει γραπτά ότι τα λάπτοπ που βρίσκονται στην κατοχή μας είναι δηλωμένα ως κλεμμένα. Επικρατεί μια γενικότερη αδιαφορία από μέρους τους.

Οπότε βρισκόμαστε στην κατάσταση που τα λάπτοπ είναι εν δυνάμει κλεμμένα.

Το κατάστημα βρίσκεται στο δικό του παράλληλο σύμπαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά το κουτί γράφει σειριακό αριθμό απ έξω; Ώστε αν θέλει κάποιος να το αγοράσει να κάνει έλεγχο στο κατάστημα πριν το πάρει στα χέρια του. Ή αν είναι αντικαταβολή το επιστρέφεις για οποιονδήποτε λόγο εφόσον δεν το έχεις ανοίξει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους.

 

Θα ήθελα να παραθέσω εδώ μια σειρά από περιστατικά που αφορούν την υπόθεση και για τα οποία θεωρώ ότι θα πρέπει να είμαστε όλοι μας ενήμεροι ώστε αφενός να μεριμνήσουμε ανάλογα σε πιθανές μελλοντικές αγορές μας και αφετέρου να έχουμε γνώση για το πόσο εθελοτυφλούμε περιμένοντας προστασία από εγγυήσεις, brand names, νομοθεσίες και γραμματείς του καταναλωτή.

 

Όπως και άλλα μέλη του φόρουμ, είχα αγοράσει το μηχάνημα την Πέμπτη 23 Νοέμβρη στην εβδομάδα της black friday, μέσω της προσφοράς του afasia.gr. Το laptop αγοράστηκε με τιμολόγιο και προοριζόταν για καθαρά επαγγελματική χρήση. Παρέλαβα λοιπόν κανονικά τον υπολογιστή από την courier στις 25/11, καινούριο, σφραγισμένο και με όλα τα διακριτικά της εταιρίας. Είχα σαν σκοπό να αγοράσω την επέκταση εγγύησης και από τα πρώτα πράγματα που έκανα με το που τον άνοιξα ήταν να επισκεφτώ το support site της Dell με το service tag, για να λάβω το μήνυμα "No Information Available". Υπέθεσα ότι κάποιο τεχνικό πρόβλημα υπάρχει με τα συστήματά τους εκείνη την ώρα και άφησα να ελέγξω ξανά σε επόμενη στιγμή το θέμα. Πέρασα στον υπολογιστή κανονικά όλα τα απαραίτητα εργαλεία της δουλειάς μου (διαδικασία αρκετά χρονοβόρα) και ξεκίνησα να τον χρησιμοποιώ επαγγελματικά.

 

Στις 12/12 (19 μερες μετά την ημερομηνία αγοράς) δέχθηκα μια κλήση από ένα νούμερο κινητού. Η κυρία στο άλλο άκρο της γραμμής ισχυρίστηκε ότι είναι από το afasia.gr και μου ζήτησε να επιστρέψω τον υπολογιστή και να μου καταβληθεί το αντίτιμο, επειδή ο υπολογιστής είναι κλεμμένος. Μέσα στον αιφνιδιασμό μου για το αν προκειται για φάρσα ή κυριολεκτεί, της απάντησα ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί, καθώς είναι αγορασμένος με τιμολόγιο, εργαλείο δουλειάς το οποίο δεν μπορώ να στερηθώ ούτε για μια μέρα. Επέμεινε λίγο παραπάνω, διαπίστωσε ότι δύσκολα θα με μετέπειθε και έκλεισε λέγοντάς μου ότι βρίσκεται στη διάθεσή μου οποιαδήποτε στιγμή θελήσω να επικοινωνήσω.

 

Μπήκα στο φόρουμ και διαπίστωσα την κουβέντα που είχε ανοίξει ήδη για το θέμα. Ήρθα σε επικοινωνία με κάποια από τα υπόλοιπα μέλη που και εκείνα είχαν ανάγκη τον υπολογιστή τους και δεν είχαν την δυνατότητα να τον επιστρέψουν, ρωτώντας τους τι ενέργειες έχουν κάνει και αν υπάρχει η πρόθεση να κινήσουμε κάποιες διαδικασίες όλοι μαζί. Ένα από τα μέλη είχε ήδη επικοινωνήσει γραπτώς με το νομικό τμήμα της Dell λίγες μέρες πριν, χωρίς να λάβει απάντηση. Το ίδιο είχε κάνει και με την Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή, με τα ίδια αποτελέσματα.

 

Παράλληλα, την επομένη 13/12 επικοινώνησα με το Business Department της Dell για να επιβεβαιώσω ότι όντως κάτι δεν πήγαινε καλά με την εγγύησή μου. Το "No Information Available", όπως και οι αιτιάσεις μέσω τηλεφώνου μιας άγνωστης προς εμένα κυρίας δεν ήταν για μένα σοβαροί λόγοι για να επιστρέψω το laptop. Η απάντηση του υπαλλήλου της Dell ήταν ότι πρόκειται περί μιας κλεμμένης παρτίδας και θα πρέπει να απευθυνθώ στο κατάστημα για να συνεννοηθώ με εκείνους για τα επόμενα βήματα. Του αντέτεινα ότι είμαι πελάτης της Dell, με την οποία έχω συνεργαστεί ξανά στο παρελθόν και μάλιστα σε Business level και όχι του afasia, από το οποίο ψώνιζα για πρώτη φορά. Τα προϊόντα της Dell ήταν που αναζήτησα, προϊόν της Dell έχω στην κατοχή μου. Αρνήθηκε να με αναγνωρίσει ως πελάτη της Dell (!!!) λέγοντας μου ότι είμαι μια μεμονωμένη περίπτωση. Του απάντησα ότι δεν είμαι μεμονωμένη περίπτωση, υπάρχουν και άλλοι πελάτες τους με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα ρωτώντας τον αν ως Dell προτιθενται να μας προστατέψουν ή να μας προσφέρουν κάποια νομική συμβουλή/υποστήριξη. Αρνήθηκε κάτι τέτοιο. Στην ερώτηση μάλιστα αν η Dell συμβουλεύει τους μελλοντικούς αγοραστές προϊόντων τους να ελέγχουν το service tag πριν προβούν στην πληρωμή, ώστε να μην πέσουν θύματα κλοπής, η απάντηση ήταν "θα μπορούσαν (!!!), αλλά φυσικά δεν μπορεί να είναι κανόνας". Πόσω μάλλον όταν πρόκειται για ηλεκτρονική αγορά, συμπλήρωσα. Ακούτε μελλοντικοί αγοραστές προϊόντων Dell;

Για να μην μακρυγορώ περισσότερο, το ζουμί από την συγκεκριμένη επικοινωνία ήταν δύο σημεία:

1. Το πρώτο ότι ο έμπορος ήταν σε θέση να ελέγξει αν κάθε τεμάχιο διαθέτει εγγύηση πριν την πώληση και την αποστολή.

2. Η συμβουλή (του υπαλλήλου πάντα) της Dell ήταν να επικοινωνήσω με το κατάστημα και να διεκδικήσω αυτά με τα οποία θα ήμουν ικανοποιημένος, δηλαδή αντικατάσταση του laptop με άλλο ίδιο, αποστολή του για την μεταφορά των απαραίτητων δεδομένων και εργαλείων και στη συνέχεια επιστροφή του "κλεμμενου" μηχανήματος.

 

Μετέφερα την επικοινωνία στους ομοιοπαθούντες του φόρουμ και αποφασίσαμε να κινήσουμε διαδικασίες ώστε να πάρουμε κάτι επίσημο στα χέρια μας. Χωρίς κάτι επίσημο άλλωστε δε θα μπορούσαμε να εκκινήσουμε και οποιεσδήποτε νομικές διαδικασίες σε περίπτωση που αποφασίζαμε να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας. Στις 15/12 στάλθηκε στην Dell η ακόλουθη επιστολή:

ΑΠΟ: Ομάδα πελατών

ΠΡΟΣ: Dell Hellas

 

 

Αξιότιμοι κύριοι,

 

Είμαστε μια ομάδα πελατών που έχει αγοράσει πρόσφατα προϊόντα υψηλής αξίας της Dell.

H αγορά έγινε από το ηλεκτρονικό κατάστημα afasia.gr (Global Express / ΒΙΣΙΛΙΑΣ ΦΩΤΙΟΣ - ΣΚΟΥΤΑΣ ΗΛΙΑΣ ΟΕ ΑΦΜ: 800457616) μεμονωμένα για τον καθένα από εμάς.

Tα προϊόντα αυτά επιλέχθηκαν έναντι άλλων ανταγωνιστικών βάσει των προδιαγραφών, του κύρους, της αξιοπιστίας και του after sales support της Dell.

 

Δηλώνοντας στο support site της Dell τα service tag των ολοκαίνουργιων μηχανημάτων μας διαπιστώσαμε ότι οι εγγυήσεις τους δεν είναι ενεργές.

Στο σημείο αυτό να σημειωθεί ότι όλα τα μηχανήματα ήταν σφραγισμένα, φέροντας όλα τα απαραίτητα διακριτικά ασφαλείας και γνησιότητας της Ελληνικής αντιπροσωπείας Dell.

 

Όντας νόμιμοι κάτοχοι των εν λόγω προϊόντων της εταιρίας σας, αιτούμαστε από εσάς:

 

α) επίσημη, γραπτή ενημέρωση σχετικά με τον λόγο για τον οποίο καθεμία από τις εγγυήσεις των νόμιμα αγορασθέντων προϊόντων φαίνεται ανενεργή στο σύστημα της εταιρίας σας.

β) την ακριβή ημερομηνία ακύρωσης της νόμιμης εγγύησης

γ) την άμεση ενεργοποίηση των νόμιμων εγγυήσεων σύμφωνα με τα πρότυπα και τις διαδικασίες της Dell.

Ακολουθεί η λίστα των προαναφερόμενων Service Tag:(λίστα service tag)

 

 

 

Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μας.

 

Με εκτίμηση,

(ονοματεπώνυμα και στοιχεία επικοινωνίας )

ονομαστικά και με το Service Tag κάθε μηχανήματος.

 

Την ίδια μέρα επικοινώνησα και πάλι τηλεφωνικά με το Bussiness Customer Care της Dell ζητώντας τους να μας προστατέψουν ως πελάτες τους ή να μας στείλουν γραπτώς τον λόγο για τον οποίο δεν ισχύουν οι εγγυήσεις των μηχανημάτων, κάτι το οποίο αρνήθηκαν (ο υπάλληλος με τον οποίο συνομιλησα τουλάχιστον), με την αιτιολογία ότι δεν τα αναγνωρίζουν ως δικά τους προϊόντα (!!!).

Έξαλλος, τηλεφώνησα πάλι στο νούμερο που με είχε καλέσει στις 12/12 (ισχυριζόμενο ότι πρόκειται για το afasia.gr) λέγοντας τους ότι από την Dell με διαβεβαίωσαν ότι θα μπορούσαν να ελέγξουν για την μη ισχύ των εγγυήσεων πριν την αποστολή των laptop. Ως εκ τούτου απαίτησα:

1. Την ανταλλαγή του μηχανήματος μου με ένα ίδιο καινούριο

2. Την αποστολή από μέρους τους, εγγράφως, του λόγου για τον οποίο μου ζήτησαν την επιστροφή του υπολογιστή, επιφυλασσόμενος για την διεκδίκηση παντώς νόμιμου δικαιώματος.

 

Στο 1. η απάντηση ήταν ότι δεν υπάρχει σε διαθεσιμότητα άλλο ίδιο μηχάνημα για να μου στείλουν. Υπάρχει στην αγορά όμως αντέτεινα, μπορείτε να το προμηθευτείτε και να μου το στείλετε. Δεν μπορούμε μέχρι τα Χριστούγεννα, ημερομηνία μέχρι την οποία η αστυνομία, στην οποία έχει γίνει καταγγελία, μας έχει δώσει προθεσμία να της στείλουμε όσους υπολογιστές έχουμε συγκεντρώσει, η απάντηση.

Στο 2., έκπληκτος άκουσα ότι δεν γίνεται να μου στείλουν εγγράφως το αίτημα επιστροφής του υπολογιστή γιατί η Dell με την οποία έχουν επικοινωνήσει, δεν τους έχει αποστείλει επισήμως τον λόγο για τον οποίο τα μηχανήματα δεν έχουν εγγύηση.

 

 

Όπως αντιλαμβάνεστε δεν υπήρξε ποτέ καμιά απάντηση από την Dell τόσο στην επιστολή που στείλαμε όσο και στο αίτημα ενός από τα μέλη του φόρουμ στο νομικό τους τμήμα. Η ΓΓΚ αδιαφόρησε να απαντήσει στο μέλος που επικοινώνησε μαζί τους, ενώ μια τηλεφωνική μου κρουση στον Συνήγορο του Καταναλωτή είχε (από αναρμόδιο ίσως υπάλληλο) την αντιμετώπιση: "Μα καλά, χάλασε και ενδιαφέρεστε τώρα για την εγγύηση...;". Το κατάστημα αρνείται να προβεί στην αντικατάσταση του μηχανήματος.

 

Αυτή είναι η κατάσταση στην Ελλάδα του 2018, μια παγκοσμίου φήμης εταιρία, η Dell, έχει βγάλει εκτός εγγύησης κάποια νομίμως αγορασμένα μηχανήματα που φέρουν όλα τα διακριτικά της, χωρίς να νιώθει την υποχρέωση να δώσει στους πελάτες της επισήμως ούτε καν τον λόγο για τον οποίο το έκανε. Ένα κατάστημα που διοχέτευσε στην αγορά κλεμμένα προϊόντα αποποιείται πλήρως των ηθικών ευθυνών του προσφέροντας την πιο βολική για εκείνο λύση (επιστροφή χρημάτων). Ο τελικός καταναλωτής, χωρίς να φερει καμια ευθύνη γίνεται μπαλάκι προσπαθώντας να υπερασπίσει τα νόμιμα δικαιώματα του, χωρίς καμιά προστασία από κανέναν.

 

Θεώρησα ηθικό χρέος προς τα υπόλοιπα μέλη του φόρουμ αλλά και όλους τους μελλοντικούς καταναλωτές να μεταφέρω όσο πιο λεπτομερώς μπορούσα το ιστορικό της συγκεκριμένης υπόθεσης. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Επεξ/σία από paokoutsa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος να γράψει στο reddit/r/dell ώστε να πάρει έκταση το θέμα. Να μάθει όλος ο κόσμος για την αδιαφορία τους.

 

Θα το έκανα αλλά δεν έχω account στο reddit με δυνατό karma.

 

Υγ: να βάλει και λινκ από τα 2 ποστς εδώ.

Υγ2: να μην γίνει καμία αναφορά σε eshops, δεν φταίνε αυτοί αν η Dell 'χάνει' κοντέινερ.

Υγ3: δοκιμάσατε να επικοινωνήσετε με την Dell.com, γιατί από ελληνική αντιπροσωπεία δεν περιμένεις πολλά. Μπορεί να μην το έχουν προωθήσει καν στα κεντρικά.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομίμως αγορασμένα μηχανήματα 

νομότυπα είναι τα φορολογικά παραστατικά,

πώληση δεν υπήρξε ποτέ νόμιμη εφ' όσον ο πωλητής δεν είχε την κυριότητα του προϊόντος για να τη μεταβιβάσει έναντι τιμήματος

 

έχει διαφορά και καλό είναι να ακριβολογούμε για να μην καταντήσει το θέμα σαν εκείνο που κλειδώθηκε

 

από τα παραπάνω

οφείλετε να επιμείνετε σε έγγραφη επικοινωνία και να απαιτείτε απαντήσεις-αντικατάσταση-αποζημίωση

(δυστυχώς υπάρχει ο φόβος να τραβήξει η ιστορία σε χρόνο και κόστος)

 

ΑΝ το προϊόν είναι κλεμμένο

φαίνεται πως το κατάστημα προσπαθεί να αναιρέσει με μηδενικό κόστος τις συνέπειες της μεταπώλησης

όταν ο καταναλωτής έχει ζημιωθεί και εξαπατηθεί

 

σε τελική ανάλυση δύο είναι τα ζητούμενα

- διακρίβωση της πραγματικής εικόνας της κατάστασης

- αποζημίωση του καταναλωτή (λχ αντικατάσταση του προϊόντος, ηθική βλάβη, αποθετική ζημία κλπ)

 

τέλος περί Dell , ΑΝ το προϊόν είναι κλεμμένο

- εφ' όσον πώληση δεν υπήρξε, αντίστοιχα δεν υπάρχουν και αξιώσεις περί εγγύησης καθώς αυτές απορρέουν από νόμιμη πώληση

και 

- καμία Dell δε μπορεί να ρισκάρει να περιβάλει με νομικό μανδύα μια παράνομη πώληση, ούτε είναι προς το συμφέρον της εικόνας της να αδιαφορεί ως προς τη διακίνηση των προΪόντων της πέραν των κανόνων νομιμότητας

 

ΑΝ αποδειχθεί ότι μιλάμε για κλεμμένα προϊόντα πάντα

 

 

ΥΓ: η αστυνομία που έχει ενημερώσει το afasia,

υποθέτω πως υπάρχει στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου προς ενημέρωση

(αν κάποιος νομίζει ότι τον συμφέρει να «ενημερωθεί»)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...