Προς το περιεχόμενο

Απάτη από εταιρείες κινητής;


Gryzor

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα άπαντες!

 

Τις προάλλες πήγε ο πεθερός μου σε κατάστημα της Wind με σκοπό να αλλάξει πρόγραμμα γιατί πλήρωνε κάμποσα. Εκεί τον ενημερώσαν πως το πρόγραμμα είχε αλλάξει από μόνο του (!) με μία απλή σημείωση στον έντυπο λογαριασμό (!!) και πως τον δέσμευε μέχρι τον Ιούνιο (!!!) και πως, αν το έσπαγε, θα πλήρωνε €240 (!!!!). Ο άνθρωπος τους είπε, πάτε καλά, χίλια μηνύματα και ειδοποιήσεις μου στέλνετε και αλλάξατε το συμβόλαιό μου με μία σημείωση στο λογαριασμό τον οποίο ουδέποτε κοιτάω;

 

Τέλος πάντων, έφυγε άπρακτος (προφανώς μετά τον Ιούνιο η Wind δεν θα τον ξαναδεί), αλλά... τσέκαρα κι εγώ το λογαριασμό μου στην Cosmote. Ως δια μαγείας, υπάρχει η εξής πανέμορφη παράγραφος στις τελευταίες σελίδες:

 

 


Σημαντικό να γνωρίζετε: Από 15/01/18 αυξάνονται τα ενσωματωμένα ΜΒ του προγράμματός σας για πλοήγηση στο Ιnternet από 2560 σε 3072 ΜΒ και παράλληλα το ονομαστικό μηνιαίο σας πάγιο από 22,16 σε 24,06 ευρώ. Έχετε το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής σας αζημίως (εξαιρούνται τυχόν υπόλοιπα επιδότησης τερματικού εξοπλισμού), εντός 1 μηνός από την παρούσα κοινοποίηση

 

Δηλαδή: οι κύριοι κάνουν μονομερή τροποποίηση της σύμβασης επί τα χείρω (μια που με χρεώνουν περισσότερο στο πάγιο), και μάλιστα (όπως και στην περίπτωση του πεθερού μου) από τη μία με ταράζουν σε emails, SMS, push notifications, φάε burgers, πάρε εισιτήρια, ψώνισε κτλ κτλ, αλλά αυτό το χώνουν στις σελίδες του λογαριασμού τον οποίο και σπανίως κοιτάω (και όταν τον κοιτάω δεν φτάνω καν εκεί).

 

Ξέρει κανείς τίποτε γι αυτή τη νέα πρακτική;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δε νομίζω ότι στέκει,

ο λογαριασμός δεν είναι εξώδικο να έχει νομική ισχύ οτι τον έλαβες και τον διάβασες.

Μπορεί να χαθεί ,να μην σταλει κτλ...

Άρα νομικά δε στέκει αλλά θέλει χρήματα για να το κυνηγήσει και να δικαιωθεί.

 

Τουλάχιστον ας κάνει μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή για να το κοιτάξουν το θέμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ΕΕΤΤ σκεφτόμουνα. Δεν με νοιάζει πρακτικά γιατί θα πήγαινα έτσι κι αλλιώς να αλλάξω πρόγραμμα, αλλά το βρίσκω εξόχως προσβλητικό και απαράδεκτο σαν πρακτική.

 

Θεωρητικά (νομικός δεν είμαι) μπορεί να γίνει μονομερής τροποποίηση σύμβασης εαν πρόκειται για καθαρή βελτίωση όρων. Αυτή όμως δεν υπάρχει εδώ πέρα - ναι μεν πέφτει το κόστος/ΜΒ αλλά σου ανεβάζουν το *πάγιο* κόστος, άρα θες δε θες πληρώνεις περισσότερα (κι εγώ δεν θέλω - ήδη πολλά μου είναι). ξεφτίλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δε νομίζω ότι στέκει,

ο λογαριασμός δεν είναι εξώδικο να έχει νομική ισχύ οτι τον έλαβες και τον διάβασες.

Μπορεί να χαθεί ,να μην σταλει κτλ...

Άρα νομικά δε στέκει αλλά θέλει χρήματα για να το κυνηγήσει και να δικαιωθεί.

 

[...]

 

 

Με την ίδια λογική, ουδέποτε έλαβα λογαριασμό κινητής/σταθερής/ΔΕΗ/νερού, άρα δεν οφείλω προσαυξήσεις που δεν πληρώνω. Και κακώς πάνε να μου το κόψουν. 

 

Τα καθάρματα... 

Εγω ΕΕΤΤ σκεφτόμουνα. Δεν με νοιάζει πρακτικά γιατί θα πήγαινα έτσι κι αλλιώς να αλλάξω πρόγραμμα, αλλά το βρίσκω εξόχως προσβλητικό και απαράδεκτο σαν πρακτική.

 

Θεωρητικά (νομικός δεν είμαι) μπορεί να γίνει μονομερής τροποποίηση σύμβασης εαν πρόκειται για καθαρή βελτίωση όρων. Αυτή όμως δεν υπάρχει εδώ πέρα - ναι μεν πέφτει το κόστος/ΜΒ αλλά σου ανεβάζουν το *πάγιο* κόστος, άρα θες δε θες πληρώνεις περισσότερα (κι εγώ δεν θέλω - ήδη πολλά μου είναι). ξεφτίλα...

 

 

Φυσικά και επιτρέπεται μονομερής τροποποίηση των όρων μιας σύμβασης, ακόμη και προς το χειρότερο - ΕΦ'ΟΣΟΝ προβλέπεται από την αρχική σύμβαση ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Το κατά πόσο είναι καταχρηστικός τέτοιος όρος είναι άλλο θέμα. 

 

Προσωπικά προτείνω ΕΕΤΤ και Συνήγορο του Καταναλωτή - Γ.Γ. Καταναλωτή.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο λογαριασμός είναι επίσημο τιμολόγιο που απλά καταγράφει τις πραγματοποιηθήσες (ή, σε άλλες περιπτώσεις, τις μελλοντικές) υποχρεώσεις του συμβαλλόμενου. Με έμφαση στο "συμβαλλόμενος"¨- έχεις συμφωνήσει σε αυτές τις χρεώσεις. Το να σου αλλάξουν τη συμφωνία δίνοντάς σου χαριστικά κι ένα μήνα (τί καλοί!) για να εκφράσεις αντίρηση, είναι νομίζω εντελώς διαφορετικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την ίδια λογική, ουδέποτε έλαβα λογαριασμό κινητής/σταθερής/ΔΕΗ/νερού, άρα δεν οφείλω προσαυξήσεις που δεν πληρώνω. Και κακώς πάνε να μου το κόψουν. 

 

Τα καθάρματα... 

 

Μα τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Θα μας τρελάνεις; 

Εδώ του κάνανε ανανέωση συμβολαίου χωρίς να το δεχτεί και χωρίς να υπάρχει καμία απόδειξη οτι ενημερώθηκε.

Και του δώσανε προθεσμία 1 μήνα να εναντιωθεί. 

Μπορεί να έλειπε στην Αμερική 2 μήνες και να μην πήρε το λογαριασμό. 

Είναι δηλαδή υποχρεωμένος να είναι συνέχεια σπίτι του να περιμένει τη wind πότε θα αποφασίσει να κάνει ανανέωση;  :cry:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και επιτρέπεται μονομερής τροποποίηση των όρων μιας σύμβασης, ακόμη και προς το χειρότερο - ΕΦ'ΟΣΟΝ προβλέπεται από την αρχική σύμβαση ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Το κατά πόσο είναι καταχρηστικός τέτοιος όρος είναι άλλο θέμα. 

 

 

 

Ερμ... όχι. Γενικώς υπάρχουν περιπτώσεις όπου μπορεί να γίνει μονομερής τροποποίηση, για συγκεκριμένους όμως λόγους και με συγκεκριμένη διαδικασία. Αλλιώς εννοείται όλοι θα κάναν μία πανέμορφη μονομετρή τροποποίηση που θα σε έδενε ας πούμε για 25 χρόνια με τριπλή τιμή και διάφορα άλλα όμορφα.

 

Δείτε και αυτό το πολύ ενδιαφέρον: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/announce/2015-03-24-Epistoli-EETT-unilateral.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύπτονται από τους όρους του αρχικού συμβολαίου οι εταιρείες. Αν το ψάξεις θα δεις ότι λέει ότι μπορούν να τροποποιήσουν τους όρους ενημερώνοντας το πελάτη στον λογαριασμό και με ανακοίνωση στην ιστοσελίδα τους , όπου όσοι διαφωνούν έχουν το δικαίωμα για ένα μήνα να αποχωρήσουν αζημίως. (νομίζω θα αλλάξει σε 3 μήνες αυτό ).

 

Μου έγινε και εμένα πριν 2 μήνες αλλά εγώ το είδα και πήγα έκανα αίτηση διακοπής και φορητότητας με αποτέλεσμα να υποχωρήσουν και τελικά να μου κάνουν προσφορά καλύτερη από αυτήν που είχα πριν.  

 

Είναι ύπουλοι αλλά νόμιμοι. 

 

Σίγουρα θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό η συναίνεση να γίνεται μέσω ηχογραφημένης κλήσης και όχι με κάτι τόσο μικρά γράμματα στο κάτω μέρος του λογαριασμού που αρκετοί δεν διαβάζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχαχα :D

 

...

 

Κατ'αρχάς, να ξεκαθαρίσουμε κάτι: το ότι κάτι είναι μέσα σε σύμβαση που έχεις υπογράψει, δεν το καθιστά και νόμιμο. Πλείστες όσες περιπτώσεις που έχουν κριθεί καταχρηστικοί όροι. Έτσι και εδώ, βάση της επιστολής του ΣτΚ που παρέθεσα, προφανώς δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι από το 2015 και είναι απλά μια επιστολή που εκφράζει προβληματισμούς προκειμένου να  υπάρξουν βελτιώσεις στο νομοθετικό πλαίσιο. Το θέμα είναι τι ισχύει νομικά τώρα και προσωπικά δε πιστεύω ότι οι εταιρείες θα έβαζαν στα συμβόλαιά τους κάτι που δεν στέκει.

 

Εγώ μαζί σου είμαι στο ότι είναι ύπουλοι και κοιτάνε διαρκώς πως να στη φέρουν και πως να σου δυσκολέψουν τη ζωή  + φυσικά ότι αποτελούν μέγιστο καρτέλ αφού κάνουν όλες ακριβώς τις ίδιες αυξήσεις την ίδια στιγμή και πλέον το μόνο τους τις ξεχωρίζει είναι ότι η μια είναι πράσινη η άλλη μπλε κόκκινη.

 

Απλά πιστεύω ότι τόσο μεγάλες εταιρείες καλύπτουν το κώλο τους. 

 

Εντωμεταξύ τελείως οφ τόπικ 

αλλά βλέπω ότι επικεφαλής στο συνήγορο είναι ο Λευτέρης Ζαγορίτης (γνωστός πολιτικός από εποχή ΝΔ Καραμανλή) και έχω πάθει ένα τρελό Mandela effect ότι ο Ζαγορίτης πριν 1-2 χρόνια είχε πεθάνει αλλά το ψάχνω στο ίντερνετ και εμφανίζεται ότι είναι ακόμα στο ίδιο πόστο. Με ποιον μπερδεύομαι , θα έπαιρνα όρκο ότι θυμάμαι ότι είχε φύγει από τη ζωή πρόσφατα σχετικά

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει καταντήσει αηδία το θέμα, πρέπει να έχουν κάνει 3~4 αυξήσεις σε διάστημα ενός έτους...

 

Η πλάκα είναι ότι επειδή χρησιμοποιώ πιστωτική της Eurobank με επιστροφή στη Cosmote, τυχαίνει να μου έρχονται λογαριασμοί με μονοψήφιο ποσό ευρώ

 

Άντε τώρα να κάτσεις να ανοίξεις λογαριασμό 4 ευρώ που εξοφλείται με πάγια εντολή, για να ψάχνεις κάθε μήνα αν έχει αύξηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει καταντήσει αηδία το θέμα, πρέπει να έχουν κάνει 3~4 αυξήσεις σε διάστημα ενός έτους...

 

Η πλάκα είναι ότι επειδή χρησιμοποιώ πιστωτική της Eurobank με επιστροφή στη Cosmote, τυχαίνει να μου έρχονται λογαριασμοί με μονοψήφιο ποσό ευρώ

 

Άντε τώρα να κάτσεις να ανοίξεις λογαριασμό 4 ευρώ που εξοφλείται με πάγια εντολή, για να ψάχνεις κάθε μήνα αν έχει αύξηση

Συμφωνώ και εγώ το ίδιο.Ο λογαριασμός ηλεκτρονικός μόνο,και η πληρωμή επίσης.Δεν έχω ανοίξει σχεδόν 2 χρόνια.Τώρα θα το κοιτάω κάθε μήνα.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αύξηση στο πάγιο μπορούν να κάνουν έως τώρα τουλάχιστον (βγήκε νέος κανονισμός που νομίζω έχει ισχύ από τη νέα χρονιά ότι δεν θα μπορούν να αυξάνουν το πάγιο στη διάρκεια της σύμβασης)

 

Να κάνουν ανανέωση δεν μπορούν αν δεν δώσεις συγκατάθεση (η ανανέωση συμβόλαιο γίνεται και τηλεφωνικά αρκετές φορές όπως το πλασάρουν δεν καταλαβαίνεις τι γίνεται)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συγκεκριμένη εταιρία έχει «συνήθειο» να χρεώνει παραπάνω και όπου πιάσει.

 

Σε εμένα στο παρελθόν είχαν κάνει το ίδιο ακραία πράγματα.

Συγκεκριμένα με είχαν χρεώσει με αλχημείες 4 μήνες παραπάνω (για ADSL μόνο) που έγιναν 6 γιατί λέει δεν τους ειδοποίησα όταν άλλαξα πάροχο (ενημερώνονται αυτόματα από το σύστημα του νέου παρόχου).

Ακολούθως μου έστειλαν άλλους 3 λογαριασμούς που κάθε φορά αφαιρούσαν και κάτι και οι υπάλληλοι-τηλεφωνικώς-προσπαθούσαν να με πείσουν ότι αυτό είναι το νόμιμο (μίλησα με τουλάχιστον 6 διαφορετικά άτομα)…

 

Ξεμπέρδεψα μετά 6+ μήνες και ήρθε μηδενικός λογαριασμός (ο 5ος στη σειρά), όταν τους είπα ότι θα στείλω αναφορά και όλους τους προηγούμενους λογαριασμούς στην αρμόδια αρχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...