Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Στο συγκεκριμένο κτήριο (Lathrop λέει το βίντεο) δεν υπάρχει κανένα, ούτε και σε μια μικρή γωνιά.

Ναί, μιλάω για το Gigafactory. Και τώρα αν μπείς στο site τους, δείχνει το rendering:

https://www.tesla.com/gigafactory?redirect=no

Και αυτή είναι η πραγματικότητα:

gf1.jpg.beb8fc1242ac2c2b0fbff41149742fc5.jpg

Τα Φ/Β είναι στην μία άκρη της στέγης μόνο. Παρεπιπτόντως, έχουν κάνει πάρκιν αυτοκινήτων, κανονικά με ασφαλτόστρωση το σημείο οπου υποτίθεται θα γίνει η μελλοντική επέκταση του εργοστασίου.

To Lathrop νομίζω δέν είναι κάν δικό τους εξολοκλήρου για να βάλουν PV.

 

 

5 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Αφού ο ίδιος ο Musk είπε ότι η Tesla θα πεθάνει εάν ξεκινήσουν να παράγουν τα φθηνά από τώρα. Θες να πεθάνει η Tesla?

 

0,3% μεικτά περιθώρια για τα ακριβά Model 3. Τα καθαρά δηλαδή είναι αρνητικά.

Για το φτηνό μοντέλο των 35 χιλιάδων θα είναι ακόμα πιό αρνητικά.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, gbras είπε

Απο την φωτογραφια εβγαλες το συμπερασμα οτι ειναι παρατημενα εβδομαδες? Και ειναι τα ιδια αυτοκινητα? Εκτος και αν ξερεις κατι αλλο ειναι εντελως αιθαιρετο συμπερασμα

Αν ηταν ετσι θα ειχαν ξεκινησει να φτιαχνουν τα φθηνοτερα μοντελα. Εκτος απο αυτο για τα Model S και X δεν εχει πεσει η ζητηση οποτε...

Dj8EOeJUUAAvj1m.jpg

Εκτός και αν πέρασε η σκόνη της Σαχάρας και από εκεί.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, NT1G είπε

Εκτός και αν πέρασε η σκόνη της Σαχάρας και από εκεί.

Τυχαία τα γουρούνια μετά από αρκετά εκατομμύρια χρόνια εξελίχτηκαν να κοιλιούνται στη λάσπη? Η σκόνη είναι οικολογικό φίλτρο για την υπεριώδη ακτινοβολία του καλοκαιριού. Νομίζεις θα σέβονταν τόσο λίγο τους πελάτες τους ώστε να έχουν αποθηκευμένα αυτοκίνητα των 60-120 χιλιάδων στα χωράφια το κατακαλόκαιρο χωρίς μουσαμά? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, NT1G είπε

Dj8EOeJUUAAvj1m.jpg

Εκτός και αν πέρασε η σκόνη της Σαχάρας και από εκεί.

Και με ενα αερα γινονται σε μια μερα ετσι τα αυτοκινητα, παντου χωμα εχει απο οτι βλεπω. Ασε που με την προηγουμενη φωτογραφια μου κανει για διαφορετικη τοποθεσια.

7 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Τυχαία τα γουρούνια μετά από αρκετά εκατομμύρια χρόνια εξελίχτηκαν να κοιλιούνται στη λάσπη? Η σκόνη είναι οικολογικό φίλτρο για την υπεριώδη ακτινοβολία του καλοκαιριού. Νομίζεις θα σέβονταν τόσο λίγο τους πελάτες τους ώστε να έχουν αποθηκευμένα αυτοκίνητα των 60-120 χιλιάδων στα χωράφια το κατακαλόκαιρο χωρίς μουσαμά? 

Δεν ειναι 60 - 120 χιλ αλλα 50 - 70κ δολλαρια. Αν αντιστοιχησεις μισθους και νομισμα οτι ειναι για τον Ελληνα το αυτοκινητο των 20Κ ευρω ειναι τα 60κ δολλαρια για ενα Αμερικανο. Μην προκαλουμε λοιπον εντυπωσεις οτι ειναι πανακριβο!

Θα συμφωνησω οτι η εικονα να ειναι τα αυτοκινητα ετσι χυμα δεν ειναι οτι καλυτερο, αλλα πες μου εχεις δει σε αλλες εταιριες που βαζουν τα αυτοκινητα τους? Εξω στον ηλιο ειναι σε τεραστιους χωρους και μιλαω επειδη τα εχω δει ο ιδιος στη Κορεα της Hundai.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, gbras είπε

Και με ενα αερα γινονται σε μια μερα ετσι τα αυτοκινητα, παντου χωμα εχει απο οτι βλεπω. Ασε που με την προηγουμενη φωτογραφια μου κανει για διαφορετικη τοποθεσια.

Δεν ειναι 60 - 120 χιλ αλλα 50 - 70κ δολλαρια. Αν αντιστοιχησεις μισθους και νομισμα οτι ειναι για τον Ελληνα το αυτοκινητο των 20Κ ευρω ειναι τα 60κ δολλαρια για ενα Αμερικανο. Μην προκαλουμε λοιπον εντυπωσεις οτι ειναι πανακριβο!

Θα συμφωνησω οτι η εικονα να ειναι τα αυτοκινητα ετσι χυμα δεν ειναι οτι καλυτερο, αλλα πες μου εχεις δει σε αλλες εταιριες που βαζουν τα αυτοκινητα τους? Εξω στον ηλιο ειναι σε τεραστιους χωρους και μιλαω επειδη τα εχω δει ο ιδιος στη Κορεα της Hundai.

Ποιος είπε ότι μιλάω για ευρώ και μπλέκεις αντιστοιχίες νομισμάτων και μισθούς στην Ελλάδα? Και ποιος σου είπε ότι τα αμάξια στις ΗΠΑ είναι πιο ακριβά επειδή έχουν δήθεν ψηλούς  μισθούς (btw το οικογενειακό εισόδημα στις ΗΠΑ είναι median $60000). Ιδιες τιμές έχουν με εδώ (Corolla 132hp στην Ελλάδα 16700E στις ΗΠΑ $18700 = 16100E). 

Από $50000 ξεκινάνε τα model 3 και φτάνουν στα από 64. Υπάρχουν και αρκετά Model X στη φωτό που είναι από $86000 και φτάνουν στις από $140 000! Ναι πάμφθηνα είναι τα $60-120 000 που ανάφερα. είναι προφανώς προπαγάνδα ότι είναι ακριβά αμάξια. 

Και συγκρίνεις τις απαιτήσεις για Hyundai των 15000 με τα Tesla των από $50- από $140000. Ότι νάνε πλέον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gbras είπε

Και με ενα αερα γινονται σε μια μερα ετσι τα αυτοκινητα, παντου χωμα εχει απο οτι βλεπω. Ασε που με την προηγουμενη φωτογραφια μου κανει για διαφορετικη τοποθεσια.

Δεν ειναι 60 - 120 χιλ αλλα 50 - 70κ δολλαρια. Αν αντιστοιχησεις μισθους και νομισμα οτι ειναι για τον Ελληνα το αυτοκινητο των 20Κ ευρω ειναι τα 60κ δολλαρια για ενα Αμερικανο. Μην προκαλουμε λοιπον εντυπωσεις οτι ειναι πανακριβο!

Θα συμφωνησω οτι η εικονα να ειναι τα αυτοκινητα ετσι χυμα δεν ειναι οτι καλυτερο, αλλα πες μου εχεις δει σε αλλες εταιριες που βαζουν τα αυτοκινητα τους? Εξω στον ηλιο ειναι σε τεραστιους χωρους και μιλαω επειδη τα εχω δει ο ιδιος στη Κορεα της Hundai.

 

Οπότε το Camry των ~ $25 k στο Αμέρικα είναι σαν να κάνει 8500 € στην Ελλάδα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Το οτι άνοιξαν τις παραγγελείες για όλους πρίν ένα μήνα, δείχνει ακριβώς αυτό, οτι η ζήτηση, τουλάχιστον για τα ακριβά μοντέλα, έκει καταρρεύσει.

Ναι. Οκ. Έχει καταρρεύσει και την ίδια ώρα δεν ανοίγουν την αγορά του ακριβού μοντέλου στον υπόλοιπο κόσμο. Έτσι, ακριβώς είναι.

3 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

 0.3 μεικτά περιθώρια για τα ακριβά Model 3. Τα καθαρά δηλαδή είναι αρνητικά.

Για το φτηνό μοντέλο των 35 χιλιάδων θα είναι ακόμα πιό αρνητικά.

Το πρώτο τρίμηνο που πούλησε 8.000 ήταν αρνητικό το μεικτό και μάλιστα κατά πολύ. Το δεύτερο τρίμηνο που πούλησε 18.000 ήταν οριακά θετικό. Για τα επόμενα τρίμηνα, που θα πουλήσει τουλάχιστον 50.000 και 70.000, το μεικτό προβλέπεται 15% και 20% αντίστοιχα. Και όσο θα ανεβαίνει η παραγωγή, όσο θα μειώνονται τα scrap και όσο θα πετυχαίνει καλύτερες τιμές από τους προμηθευτές λόγω αύξησης της ποσότητας, τόσο θα βελτιώνεται το μεικτό. Που το περίεργο ακριβώς;

58 λεπτά πριν, NT1G είπε

Οπότε το Camry των ~ $25 k στο Αμέρικα είναι σαν να κάνει 8500 € στην Ελλάδα;

Ναι αυτό σου λέει. Ότι αν θες να αντιστοιχισεις τον αμερικανό που παίρνει camry με 25.000 με έναν Έλληνα, ο Έλληνας παίρνει με 8500 ένα οποιοδήποτε μεταχειρισμένο.

4 ώρες πριν, Whargoul είπε

Κατ' αρχήν το Μ3, είναι αμάξι με βαρβάτη ιστορία. Τουλάχιστο γράφε το με το όνομα του Model 3. 

Επίσης όταν λέμε να καταφέρνει να φτιάχνεις σταθερά 5Κ την εβδομάδα, συμπεριλαμβάνονται άδειες προσωπικού, στάσεις για επιδιορθώσεις, στάσεις για Service κλπ. Αν θέλει να βάζει τους υπαλλήλους του να δουλέυουν 12/24 η βάρδια, 6/7 την εβδομάδα και μετά να τους δίνει μια βδομάδα άδεια, δεν είναι δικαιολογία για χαμηλή παραγωγή.  Το ότι έβγαλε 16Κ δείχνει ότι ακόμη δεν έχει φτάσει το σταθερό αριθμό παραγωγής που θέλει. Nothing more, nothing less 16<<20. Επίσης άλλο 16Κ, άλλο 20. Είναι 25% διαφορά! 

Επίσης ο Musk μπορεί να λέει ότι θέλει για τα peak values παραγωγής. Ο ίδιος απέδειξε πριν 1 μήνα ότι δεν έχουν νόημα με τον τρόπο που φαντάζεται τη σημασία αυτών των νούμερων. Ο ίδιος είπε πριν 7 μέρες ότι το επόμενο τρίμηνο θα πάει 50-55k model 3. Άρα  4100-4600 αμάξια την εβδομάδα. Πουθενά κοντά στα 5000 που υποτίθετε έφτασε πριν 1+ μήνα, κάτω από τα 4700 που υποθέτεις εσύ και πουθενά κοντά στο διάστημα 4500-6000 που είναι η υποτιθέμενη min και ελάχιστη-max παραγωγή

Με λίγα λόγια, οι υποθέσεις σου για παραγωγή 4700-6000+, αντιτίθενται στις ανακοινώσεις του Musk για παραγωγή 4100-4600.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.14a0fbf8f9b42e9427efca4c00416ec2.png

1ον. Όπως θέλω θα το γράφω και για την ακρίβεια όπως με βολεύει. Από το κινητό γράφω, δεν θα αλλάζω όλη την ώρα αγγλικο/ελληνικό για να μην σου θίξω το ιστορικό αμάξι σου. Έλεος δηλαδή.

2ον. Who cares; Ο Μασκ ήθελε να αποδείξει τις δυνατότητές του εργοστασίου, έστω και για μια εβδομάδα, και τις απέδειξε. Σταθερά θα πιάσει αυτά τα νούμερα όσο πιο γρήγορα μπορέσει. Ήθελε να κάνει την εταιρεία γρήγορα κερδοφόρα και με θετικές ροές και φαίνεται να το καταφέρνει, για την ακρίβεια θα το ξέρουμε σε λιγότερο από τρεις μήνες.

3ον. Πιστεύω ότι το τρίτο τρίμηνο τελικά θα παράξει λίγο παραπάνω από ότι έχει δηλώσει (δηλαδή  57.000 με 60.000 αντί για 50.000 με 55.000). Ίσως το κάνει επίτηδες για να φανεί ότι η εταιρεία πια ξεπερνάει τις προβλέψεις του και να αντιστρέψει το κακό κλίμα του τελευταίου έτους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Ναι. Οκ. Έχει καταρρεύσει και την ίδια ώρα δεν ανοίγουν την αγορά του ακριβού μοντέλου στον υπόλοιπο κόσμο. Έτσι, ακριβώς είναι.

Επειδή δεν είναι απλά μια απόφαση, ας αρχίσουμε να πουλάμε αμάξια από δω και από κει, και δεν είναι όλος ο κόσμος τυφλά προβατάκια που χαίρονται και με σπασμένα A-pillar. Για να ανοίξεις την αγορά σε άλλες χώρες πρέπει να έχεις εκτός από τις κατάλληλες άδειες εισαγωγής, και το κατάλληλο support, τροφοδοσία ανταλλακτικών κλπ πράγμα που αν κρίνουμε από την Νορβηγία που είναι από τις χώρες με τη μεγαλύτερη απορρόφηση ηλεκτρικών, και μια από τις πιο οργανωμένες χώρες του κόσμου, τα έκανε επιεικώς σκατά και το παραδέχεται και η ίδια η Electrek Tesla’s difficult service situation in Norway is a scary glimpse at potential future in other markets

Αναφορά σε κείμενο

In the first half of the year, Tesla became the company with the fourth-highest number of complaints registered with the Norwegian Consumer Council. In 2017, it held the 24th spot.

Πήγαινε τώρα εσύ σε αυτή την αγορά και άρχισε να τους πουλάς μαζικά κι άλλα οχήματα πριν λύσεις τα προβλήματα

42 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Ναι. Οκ. Έχει καταρρεύσει και την ίδια ώρα δεν ανοίγουν την αγορά του ακριβού μοντέλου στον υπόλοιπο κόσμο. Έτσι, ακριβώς είναι.

Το πρώτο τρίμηνο που πούλησε 8.000 ήταν αρνητικό το μεικτό και μάλιστα κατά πολύ. Το δεύτερο τρίμηνο που πούλησε 18.000 ήταν οριακά θετικό. Για τα επόμενα τρίμηνα, που θα πουλήσει τουλάχιστον 50.000 και 70.000, το μεικτό προβλέπεται 15% και 20% αντίστοιχα. Και όσο θα ανεβαίνει η παραγωγή, όσο θα μειώνονται τα scrap και όσο θα πετυχαίνει καλύτερες τιμές από τους προμηθευτές λόγω αύξησης της ποσότητας, τόσο θα βελτιώνεται το μεικτό. Που το περίεργο ακριβώς;

Ναι αυτό σου λέει. Ότι αν θες να αντιστοιχισεις τον αμερικανό που παίρνει camry με 25.000 με έναν Έλληνα, ο Έλληνας παίρνει με 8500 ένα οποιοδήποτε μεταχειρισμένο.

1ον. Όπως θέλω θα το γράφω και για την ακρίβεια όπως με βολεύει. Από το κινητό γράφω, δεν θα αλλάζω όλη την ώρα αγγλικο/ελληνικό για να μην σου θίξω το ιστορικό αμάξι σου. Έλεος δηλαδή.

2ον. Who cares; Ο Μασκ ήθελε να αποδείξει τις δυνατότητές του εργοστασίου, έστω και για μια εβδομάδα, και τις απέδειξε. Σταθερά θα πιάσει αυτά τα νούμερα όσο πιο γρήγορα μπορέσει. Ήθελε να κάνει την εταιρεία γρήγορα κερδοφόρα και με θετικές ροές και φαίνεται να το καταφέρνει, για την ακρίβεια θα το ξέρουμε σε λιγότερο από τρεις μήνες.

3ον. Πιστεύω ότι το τρίτο τρίμηνο τελικά θα παράξει λίγο παραπάνω από ότι έχει δηλώσει (δηλαδή  57.000 με 60.000 αντί για 50.000 με 55.000). Ίσως το κάνει επίτηδες για να φανεί ότι η εταιρεία πια ξεπερνάει τις προβλέψεις του και να αντιστρέψει το κακό κλίμα του τελευταίου έτους

Who cares πόσα αυτοκίνητα μπορείς να παράξεις σταθερά και who cares πόσα αυτοκίνητα μπορείς να παραδώσεις, ενώ το σημαντικό είναι πόσα μπορείς να παράξεις με το μαστίγιο?

Μάλιστα, οπότε πρέπει και να πιστεύουμε τις προβλέψεις σου που είσαι πιο αισιόδοξος και απο τον CEO της εταιρείας και λες ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις σου και την ψυχολογική ανάλυση της αγορά που έκανες, ο CEO λέει μαλακίες στους μετόχους του σε σχέση με τους στόχους.

Έλεος. Καταλάβετε τι γράφετε ώρες ώρες? 

 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το γράψω άλλη μια φορά:

Μπορεί να θεωρώ το φαινόμενο tesla ως μια εκπληκτική φούσκα/αεροπλανάκι/ponzi/πυραμίδα ΑΛΛΑ θεωρώ τον Musk ένα εκπληκτικό πωλητή! Κυριολεκτικά μπορεί να πουλήσει καταψύκτες υπαίθρου σε Εσκιμώους.

Γιατί;

Tweetαρε οτι αν η μετοχή φτάσει τα 420 σκέφτεται να κάνει την εταιρεία private και ότι το κεφάλαιο ειναι εξασφαλισμένο. Για οσους δεν ξέρουν, private σημαίνει οτι δεν θα εχει υποχρεωση να δημοσιεύει αναλυτικά οικονομικά στοιχεία (με τη μορφή που πρεπει να κάνει τώρα). Βέβαια στα δικά μου ματια το το tweet αυτό ειναι stock manipulation, αλλά η σκέψη μου δεν εχει σημασία. 

Είδηση -> http://fortune.com/2018/08/07/elon-musk-tweet-tesla/

Τον θαυμάζω τον άτιμο, αλλά προϊόντα του, δε θα αγόραζα με τίποτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, isay said:

Θα το γράψω άλλη μια φορά:

Μπορεί να θεωρώ το φαινόμενο tesla ως μια εκπληκτική φούσκα/αεροπλανάκι/ponzi/πυραμίδα ΑΛΛΑ θεωρώ τον Musk ένα εκπληκτικό πωλητή! Κυριολεκτικά μπορεί να πουλήσει καταψύκτες υπαίθρου σε Εσκιμώους.

Γιατί;

Tweetαρε οτι αν η μετοχή φτάσει τα 420 σκέφτεται να κάνει την εταιρεία private και ότι το κεφάλαιο ειναι εξασφαλισμένο. Για οσους δεν ξέρουν, private σημαίνει οτι δεν θα εχει υποχρεωση να δημοσιεύει αναλυτικά οικονομικά στοιχεία (με τη μορφή που πρεπει να κάνει τώρα). Βέβαια στα δικά μου ματια το το tweet αυτό ειναι stock manipulation, αλλά η σκέψη μου δεν εχει σημασία. 

Είδηση -> http://fortune.com/2018/08/07/elon-musk-tweet-tesla/

Τον θαυμάζω τον άτιμο, αλλά προϊόντα του, δε θα αγόραζα με τίποτα. 

Βαρυ το να λες οτι θαυμαζης εναν παπατζή.

Θελω να πιστευω οτι αναφερεσαι αποκλειστικα στο οτι το παπατζιλικι του , του ανοιγει τους επιχειρηματικους οριζοντες που αναφερεις. Αλλα ως ανθρωπο να θαυμασω καποιον επειδη ειναι επιδεξιος παπατζης, οχι.

Κι επισης, μενει να δουμε που θα τον οδηγησει το παπατζιλικι σε οτι αφορα τις εταιρειες στις οποιες ειναι CEO. To μονο βεβαιο ειναι οτι ο αρχικος ενθουσιασμος που επικρατουσε γυρω απο το ονομα του (ο χαμος που δημιουργησε ο ιδιος ακριβως με αυτην την ικανοτητα στο παπατζιλικι) σιγα σιγα δινει τη θεση του σε σκεπτικισμο, σε ερωτηματα και σε οχι και τοσο φοβερες οικονομικες καταστασεις οσο θα περιμενε κανεις απο μια εταιρεια που...σχεδον κανει θαυματα...

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, YourTrueLegend είπε

Βαρυ το να λες οτι θαυμαζης εναν παπατζή.

Θελω να πιστευω οτι αναφερεσαι αποκλειστικα στο οτι το παπατζιλικι του , του ανοιγει τους επιχειρηματικους οριζοντες που αναφερεις. Αλλα ως ανθρωπο να θαυμασω καποιον επειδη ειναι επιδεξιος παπατζης, οχι.

Κι επισης, μενει να δουμε που θα τον οδηγησει το παπατζιλικι σε οτι αφορα τις εταιρειες στις οποιες ειναι CEO.

Διάβασε πάλι το μήνυμα μου. Τον θαυμάζω αλλά απο αυτόν δε θα αγοραζα τίποτα, σαφέστατα γιατί τον θεωρώ παπατζα. Ημουν σαφής.

Με τον ίδιο τρόπο θα θαυμάσω ένα παιδάκι που έβαλε χέρι στο γλυκό και μετά επινοεί μια εκπληκτική ιστορία, με εξωγήινους, τη θεία Στελλα και τον γκάρφιλντ για να να με πεισει οτι άλλος φταίει. Θαυμασμος στην φαντασία και οξυδέρκεια, αλλά η σφαλιάρα-σφαλιάρα.

6 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Αναμενόμενο το halt. Βασικά ήταν και παράνομο αυτό που έκανε, αλλά πανουργα και κουτοπονηρα έξυπνο. Το αν θα του βγει παλούκι είναι άλλο θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είτε τα οικονομικά της εταιρείας όντως πάνε κατά διαόλου και θέλει να την κάνει private για να μην δίνει οικονομικές αναφορές και να περισώσει την κατάσταση, αλλιώς για ποιο λόγο να θέλεις να κάνεις Private μια εταιρεία που υποτίθεται έχει λαμπρό μέλλον στις επόμενες δεκαετίες και προχθές απέδειξε ότι ξεπέρασε τους κινδύνους και υποτίθεται ότι βρίσκεται στην καλύτερη περίοδο από τη μέρα της ίδρυσης της, είτε λέει αρλούμπες πάλι και τώρα σίγουρα θα φάει τα μούτρα του μια και καλή μιας και δεν έμεινε μόνο στο Tweet

https://www.tesla.com/blog/taking-tesla-private

Αναφορά σε κείμενο

As a public company, we are subject to wild swings in our stock price that can be a major distraction for everyone working at Tesla, all of whom are shareholders. Being public also subjects us to the quarterly earnings cycle that puts enormous pressure on Tesla to make decisions that may be right for a given quarter, but not necessarily right for the long-term. Finally, as the most shorted stock in the history of the stock market, being public means that there are large numbers of people who have the incentive to attack the company.

 

Απ' τ' αλήθεια πάντως έκανε την όλη υπόθεση couch potato serial. Χρειαζόμαστε pop corn

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πάγωμα άρθηκε και συνεχίστηκε κανονικά η διαπραγμάτευση της μετοχής. Δήλωσε ότι θα αγοράσει τις μετοχές προς 420$ ώστε η εταιρία να γίνει ιδιωτική, όπως πχ η SpaceX. Τέτοιες προσωπικότητες έχουν φανατικούς εχθρούς και φίλους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, gbras είπε

Και με ενα αερα γινονται σε μια μερα ετσι τα αυτοκινητα, παντου χωμα εχει απο οτι βλεπω. Ασε που με την προηγουμενη φωτογραφια μου κανει για διαφορετικη τοποθεσια.

Δεν ειναι 60 - 120 χιλ αλλα 50 - 70κ δολλαρια. Αν αντιστοιχησεις μισθους και νομισμα οτι ειναι για τον Ελληνα το αυτοκινητο των 20Κ ευρω ειναι τα 60κ δολλαρια για ενα Αμερικανο. Μην προκαλουμε λοιπον εντυπωσεις οτι ειναι πανακριβο!

Θα συμφωνησω οτι η εικονα να ειναι τα αυτοκινητα ετσι χυμα δεν ειναι οτι καλυτερο, αλλα πες μου εχεις δει σε αλλες εταιριες που βαζουν τα αυτοκινητα τους? Εξω στον ηλιο ειναι σε τεραστιους χωρους και μιλαω επειδη τα εχω δει ο ιδιος στη Κορεα της Hundai.

 

9 ώρες πριν, Whargoul είπε

Ποιος είπε ότι μιλάω για ευρώ και μπλέκεις αντιστοιχίες νομισμάτων και μισθούς στην Ελλάδα? Και ποιος σου είπε ότι τα αμάξια στις ΗΠΑ είναι πιο ακριβά επειδή έχουν δήθεν ψηλούς  μισθούς (btw το οικογενειακό εισόδημα στις ΗΠΑ είναι median $60000). Ιδιες τιμές έχουν με εδώ (Corolla 132hp στην Ελλάδα 16700E στις ΗΠΑ $18700 = 16100E). 

Από $50000 ξεκινάνε τα model 3 και φτάνουν στα από 64. Υπάρχουν και αρκετά Model X στη φωτό που είναι από $86000 και φτάνουν στις από $140 000! Ναι πάμφθηνα είναι τα $60-120 000 που ανάφερα. είναι προφανώς προπαγάνδα ότι είναι ακριβά αμάξια. 

Και συγκρίνεις τις απαιτήσεις για Hyundai των 15000 με τα Tesla των από $50- από $140000. Ότι νάνε πλέον

 

τι κουλα ειναι αυτα?

 

το μεσο αυτοκινητο που αγοραζει ο Αμερικανος κοστιζει $36,000 [https://mediaroom.kbb.com/2018-01-03-Average-New-Car-Prices-Set-Record-High-Up-Nearly-2-Percent-In-December-2017-According-To-Kelley-Blue-Book

τα tesla ΕΙΝΑΙ ακριβα αυτοκινητα, ακομα και το model 3 που βγαινει κοντα στα $45,000 ειναι ακριβο αυτοκινητο, τα αλλα ειναι σε επιπεδα υπερ-πολυτελων/σπορ αυτοκινητων. Το model s Παιζει σε τιμες BMW 7 Series και Mercedes S Class, το Model X σε τιμες BMW X6, Mercedes GLE, Porsche Cayenne. O Μεσος Αμερικανος δεν οδηγει τετοια αυτοκινητα, μη λεμε κουλα. Η συγκριση με την Ελλαδα ειναι ακυρη γιατι Ελλαδα οσο πιο ακριβο ειναι το αυτοκινητο τοσο ανεβαινουν οι δασμοι (και μετα τεκμηρια κλπ) γιαυτο και δε πουλιεται τιποτα. Το 1000ρι μπορει να εχει ιδια τιμη με Αμερικη, το πολυτελες των 3500 κυβικων μπορει Ελλαδα να κοστιζει +50% +τεκμηρια

 

edit, για του λογου το αληθες αριστερα η 'βασικη' S Class στην Αμερικη, $90,000 (περιπου 77,000 eur) δεξια το ιδιο αυτοκινητο Ελλαδα (126,000eur). Μιλαμε για χαοτικες διαφορες της ταξης του 40% στο 'φτηνο' μοντελο. Αυτα ανταγωνιζεται το Model S

merc.jpg

Επεξ/σία από fredd0
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...