teodor_ch Δημοσ. Παρασκευή στις 11:06 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:06 πμ 14 ώρες πριν, Jiakometi είπε Στα BEV η Tesla είναι πρώτη παγκοσμίως το πρώτο εξάμηνο του 2025. BYD Revenue Breakdown (H1 2025) • BEV Sales: 1,056,064 units. Tesla Revenue (H1 2025) Tesla sold 720,803 BEVs in H1 2025. Άρα η BYD ξεπέρασε τη tesla στις πωλήσεις.
Jiakometi Δημοσ. Παρασκευή στις 11:21 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:21 πμ 14 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Άρα η BYD ξεπέρασε τη tesla στις πωλήσεις. Σε αριθμό οχημάτων ναι βέβαια ….
koostas2001 Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Το παγκόσμιο δεν ενδιαφέρει τοσο, αλλα τι γίνεται στην ελλαδα.. όσο πέφτουν οι πωλησεις ελλαδα μειωνεται η πιθανότητα επέκτασης του δικτυου, πχ εγκαταλειφτηκε το σχεδιο επεκτασης Θεσσαλονίκης Την ιδια ωρα ο σφακιανακης κανει τη γνωστη επιθετικη πολιτικη του με τη byd με δικτυο σε πολλα.σημεια πανελληνια
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Μόλις τώρα, koostas2001 είπε πχ εγκαταλειφτηκε το σχεδιο επεκτασης Θεσσαλονίκης Ισχύει όντως ότι ακυρώθηκε η κάθετη μονάδα στη Θεσσαλονίκη, που τόσο πολύ διαφήμιζαν οι έλληνες πωλητές ότι «έρχεται» εδώ και 2 χρόνια;
@pnea1973 Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Η ανάπτυξη μιας εταιρείας θα έπρεπε να δώσει ώθηση και στην ανάπτυξη και των άλλων. Στα Γιάννενα εκτός απο BYD πλέον έχουμε και jaecoo!
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες Μια σύντομη σύνοψη. Ιούλιος 2023 https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/anoixe-to-neo-katastima-tis-tesla-sti-thessaloniki-poy-vrisketai-poia-einai-ta-oraria/ Φεβρουάριος 2024 https://www.emakedonia.gr/tesla-gkazonei-sti-thessaloniki-kai-anazitei-choroys-stin-pista-tis-aytokinisis-687574 Δεκέμβριος 2024 https://www.voria.gr/article/tesla-fortsarei-kai-anazita-ti-nea-tis-stegi-sti-thessaloniki «Έρχεται, όπου να 'ναι», όπως λένε οι πωλητές της αυτά τα 2 χρόνια. 😂
koostas2001 Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, @pnea1973 είπε Η ανάπτυξη μιας εταιρείας θα έπρεπε να δώσει ώθηση και στην ανάπτυξη και των άλλων. Στα Γιάννενα εκτός απο BYD πλέον έχουμε και jaecoo! αυτα ειναι "οικονομικα" των βαλκανιων καμμια αμερικανικη εταιρια δεν λειτουργει ετσι... αμα παει ο ceo της τεσλα και πει "παμε να κανουμε μοναδα σε καθε πολη της ελλαδος γιατι εχει και η toyota ή γιατι κανει ο σφακιανακης" θα γελανε και οι πετρες μαζι του στο δσ Επεξ/σία πριν από 15 ώρες από koostas2001 2
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες Μόλις τώρα, koostas2001 είπε αυτα ειναι "οικονομικα" των βαλκανιων καμμια αμερικανικη εταιρια δεν λειτουργει ετσι... αμα παει ο ceo της τεσλα και πει "παμε να κανουμε μοναδα σε καθε πολη της ελλαδος γιατι εχει και η toyota ή γιατι κανει ο σφακιανακης" θα γελανε και οι πετρες μαζι του στο δσ Οικονομικά των Βαλκανίων, η στρατηγική του μεγαλύτερου κατασκευαστή του πλανήτη, της Toyota, που θέλει να έχει παρουσία και υποστήριξη παντού; 🤣 Η Tesla πώς θα υποστηρίξει βλάβες, π.χ. στην ελληνική επικράτεια, με παρουσία Service μόνο στην Αθήνα; Μην αρχίσουμε πάλι την ανάλυση με το Mobile Service, που ψευδώς λένε οι πωλητές ότι πάει παντού, αλλά πάει ΜΟΝΟ Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
koostas2001 Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες ενταξει, το παραδειγμα της toyota δεν ειναι προς συγκριση με byd tesla, δεδομενου οτι ειναι μαρκα με χρονια κυριαρχιας στην ελλαδα και δουλευει αλλιως το συστημα (μια κεντρικη αντιπροσωπεια και πολλες τοπικες στυλ franchise) αλλα μεταξυ byd tesla προτιμω τη συντηρητικη επεκταση του δικτυου της tesla παρα την ανοητη επεκτατικη πολιτικη της byd (του σφακιανακη) που παει να κανει αντιπροσωπειες παντου η tesla για να κανει θεσσαλονικη αντιπροωπεια , μελετησε κοστος αποκτησης χωρου, ενοικια, αμοιβες προσωπικου, προοπτικη αγορας και ειδε οτι δεν τη συμφερει οικονομικα.. και ορθως εμεινε αθηνα.. αν προκυψει κατι αλλο, ισως στο μελλον ερθει θεσσαλονικη ο σφακανιακης, σαν ειδε φως, ητοι ότι πουλαει η byd στην ελλαδα με τα φτηνα ηλεκτρικα, παει και γεμιζει σαν ελληναρας ολη την ελλαδα με αντιπροσωπειες του να τα οικονομησει γρηγορα...παιρνει μια υπαλληλο, που δεν ξερει τιποτα εξειδικευμενο, για τις πωλησεις, εναν αποφοιτο μηχανολογο ηλεκτρολογο με μια μερα τηλεκπαιδευση πανω στα byd για το συνεργειο, παιρνει και ο,τι δανειο υπαρχει και δεν υπαρχει, και γεμιζει τη χωρα με παραρτηματα της θυγατρικης εταιριας της byd παντου... σε καμμια τετραετια, που θα τα εχει οικονομησει, και αμα δει πτωση στις πωλησεις byd , θα τραβηξει μια πτωχευση τη θυγατρικη που ασχολειται με τα byd και θα ασχοληθει με κατι αλλο.. και μετα ψαξτε για σερβις στη .. βουλγαρια..αλλωστε εχει τη σχετικη.... εμπειρια... 1
jimmy1966 Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες 8 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Ισχύει όντως ότι ακυρώθηκε η κάθετη μονάδα στη Θεσσαλονίκη, που τόσο πολύ διαφήμιζαν οι έλληνες πωλητές ότι «έρχεται» εδώ και 2 χρόνια; δεν ισχυει!!!
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες 33 λεπτά πριν, jimmy1966 είπε δεν ισχυει!!! Έχεις να μάς μεταφέρεις κάποια πιο συγκεκριμένα πράγματα που γνωρίζεις ή είναι εικασία;
primeragt Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες 1 hour ago, koostas2001 said: ενταξει, το παραδειγμα της toyota δεν ειναι προς συγκριση με byd tesla, δεδομενου οτι ειναι μαρκα με χρονια κυριαρχιας στην ελλαδα και δουλευει αλλιως το συστημα (μια κεντρικη αντιπροσωπεια και πολλες τοπικες στυλ franchise) αλλα μεταξυ byd tesla προτιμω τη συντηρητικη επεκταση του δικτυου της tesla παρα την ανοητη επεκτατικη πολιτικη της byd (του σφακιανακη) που παει να κανει αντιπροσωπειες παντου η tesla για να κανει θεσσαλονικη αντιπροωπεια , μελετησε κοστος αποκτησης χωρου, ενοικια, αμοιβες προσωπικου, προοπτικη αγορας και ειδε οτι δεν τη συμφερει οικονομικα.. και ορθως εμεινε αθηνα.. αν προκυψει κατι αλλο, ισως στο μελλον ερθει θεσσαλονικη ο σφακανιακης, σαν ειδε φως, ητοι ότι πουλαει η byd στην ελλαδα με τα φτηνα ηλεκτρικα, παει και γεμιζει σαν ελληναρας ολη την ελλαδα με αντιπροσωπειες του να τα οικονομησει γρηγορα...παιρνει μια υπαλληλο, που δεν ξερει τιποτα εξειδικευμενο, για τις πωλησεις, εναν αποφοιτο μηχανολογο ηλεκτρολογο με μια μερα τηλεκπαιδευση πανω στα byd για το συνεργειο, παιρνει και ο,τι δανειο υπαρχει και δεν υπαρχει, και γεμιζει τη χωρα με παραρτηματα της θυγατρικης εταιριας της byd παντου... σε καμμια τετραετια, που θα τα εχει οικονομησει, και αμα δει πτωση στις πωλησεις byd , θα τραβηξει μια πτωχευση τη θυγατρικη που ασχολειται με τα byd και θα ασχοληθει με κατι αλλο.. και μετα ψαξτε για σερβις στη .. βουλγαρια..αλλωστε εχει τη σχετικη.... εμπειρια... Καλά δεν ανοίγουν έτσι τόσα χρόνια αντιπροσωπείες, μια χαρά franchise στήνουν με τρίτους που για να το πετύχουν πρέπει να έχουν κ κάθετη μονάδα σέρβις. Για όλα τα περίεργα υπάρχει ειδικό τμήμα στα κεντρικά που ασχολείται έτσι κ αλλιώς. Πχ στο psa Ελλάδα είναι 20 άτομα τμήμα που πάει αριστερά κ δεξιά και ασχολείται με όλα τα κουλά καθώς κ με τυχόν γνωστά θέματα. Ούτε Αμερική έχουν κάθετες ιδιοκτήτες μονάδες οι εταιρείες έτσι κ αλλιώς πλην Τέσλα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα