Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Toyota yaris 99-05


ARTHURLUFFY

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Καπως περιεργα τα λες.Τα Clio τι θεματα ειχαν με τα ηλεκτρικα ακριβως?Δεν ισχυει οτι αντικατασταθηκαν με Bosch.Επισης η αισθηση των σαζμαν των 106-206 που λες οτι γινεται σουπα,περα για περα της φαντασιας σου.Εχω Rallye με 250.000 χλμ και δεν εχω αλλαξει ποτε ντιζακια και το σαζμαν δεν εχει ουτε χιλιοστο κενο(ο λεβιες).Εχουμε στην δουλεια Yaris 2001 μοντελο(μαλλον Γαλλικο αλλα δεν παιρνω και ορκο) του οποιου ο λεβιες εχει ενα καρο κενο,για να βαλεις οπισθεν θελει προσπαθεια.Η αισθηση των σαζμαν στα Γαλλικα ειναι λιγο σαν πλαστικη θα ελεγα,το Yaris εχει καλυτερη αισθηση οταν αλλαζεις ταχυτητες αλλα οχι οτι μετα απο χιλιομετρα η αισθηση στα Γαλλικα γινεται σουπα,καμια σχεση.Επισης το Yaris που εχουμε στην δουλεια ειναι το 1300αρι,μεχρι τα 120 χλμ καλα παει,μετα ψοφιο,φανταζομαι το 1000αρι.Απο αισθηση οδηγησης απαραδεκτο,εισαι αρκετα ψηλα οταν οδηγας,κλισεις αρκετες στις στροφες και γενικα καμια πληροφορηση στο τιμονι.Αρκετα παλιο οπως ειπαν μερικοι,καλυτερα TS να μαζεψεις κανενα φραγκο και να πας σε κατι πιο καινουργιο,το i20 ειναι πολυ καλο μοντελο.

Τα Clio είχανε θέματα με τους πολλαπλασιαστές τους, το σύστημα ενεργοποίησης των φωτιστικών, τον αισθητήρα θέσης πεταλούδας γκαζιού, και επίσης την πλεξούδα του γκαζιού. Και ναι, ισχύει ότι αντικαταστάθηκαν με Bosch. Για να το λέω, το λέω γιατί το ξέρω όχι από την φαντασία μου. Αντικαταστάθηκαν από Valeo σε Bosch όλα τα προαναφερθέντα στοιχεία μετά το 2003 και μέχρι το 2005 που έβγαινε το ΙΙ. Καμία σημασία δεν έχει πλέον βέβαια γιατί όσοι είχανε και παλαιότερα τα άλλαξαν όλα με Bosch στην πορεία αφού σε όλα τα Clio II χάλασαν αυτά που έγραψα αργά ή γρήγορα. Για το 106, επίσης δεν το είπα από την φαντασία μου αλλά από προσωπική εμπειρία, αλλά επειδή δεν έχω οδηγήσει πολλά μπορεί να έτυχε. Όσο για το Yaris, επιβεβαιώνω αυτά που λες για κλίσεις αμαξώματος, τώρα για το "ψόφιο" που λες μετά τα 120, τι περιμένεις από ένα αμάξι 92 ίππων αν θυμάμαι καλά? Να πετάει μετά τα 120? Είπαμε... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 67
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

γιατί δεν κρατάς το μάζντα ακόμα και όταν έχεις την δυνατότητα πας σε καινούριο ή μτχ 3-4 χρόνων υβριδικό ή πετρέλαιο αν σ ενδιαφέρει η κατανάλωση .... μην πας και δώσεις χρήματά για αυτοκίνητο 15ετία

Να κρατήσεις το μαζντα με το υγραέριο όσο πάει και μετά να δώσεις λεφτά να πάρεις ένα καινούριο ή, ιδανικά, ένα μεταχειρισμένο διετίας. Θα χάσεις λιγότερα χρήματα έτσι, δεν το συζητώ. 

Καλά, αν διαλέξεις γερμανικό θα δεις τι εστί αξιοπιστία (από την ανάποδη). 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομίζω ότι έχει πέσει και τόσο πολύ η ποιότητα των αυτοκινήτων. 

Απλά τα παλιότερα ήταν ακριβά σε κόστος απόκτησης ενώ:

1) Δεν είχαν καθόλου ηλεκτρικά, 2) Δεν είχαν αερόσακους, 3) Δεν είχαν πολύ πολύπλοκη τεχνολογία, 4) Δεν είχαν καμία ασφάλεια, 5) Είχαν συνήθως πολύ απλοικούς κινητήρες. Οπότε τι μπορούσε να χαλάσει;

Σήμερα απλά έχουν εξισωθεί σχεδόν οι περισσότερες εταιρείες στο θέμα της ποιότητας και έχει κλείσει κατά πολύ η ψαλίδα στο θέμα αξιοπιστίας. οτι πληρώνεις παίρνεις όμως πάντα.

Ναι μεν οι γιαπωνέζοι παρείχαν αξιοπιστία παλιότερα, αλλά δεν είναι αυτό το μοναδικό κριτήριο αγοράς, υπάρχει και η ενεργητική/παθητική ασφάλεια.  

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 ώρες πριν, GenesisX είπε

Δεν νομίζω ότι έχει πέσει και τόσο πολύ η ποιότητα των αυτοκινήτων. 

Απλά τα παλιότερα ήταν ακριβά σε κόστος απόκτησης ενώ:

1) Δεν είχαν καθόλου ηλεκτρικά, 2) Δεν είχαν αερόσακους, 3) Δεν είχαν πολύ πολύπλοκη τεχνολογία, 4) Δεν είχαν καμία ασφάλεια, 5) Είχαν συνήθως πολύ απλοικούς κινητήρες. Οπότε τι μπορούσε να χαλάσει;

Σήμερα απλά έχουν εξισωθεί σχεδόν οι περισσότερες εταιρείες στο θέμα της ποιότητας και έχει κλείσει κατά πολύ η ψαλίδα στο θέμα αξιοπιστίας. οτι πληρώνεις παίρνεις όμως πάντα.

Ναι μεν οι γιαπωνέζοι παρείχαν αξιοπιστία παλιότερα, αλλά δεν είναι αυτό το μοναδικό κριτήριο αγοράς, υπάρχει και η ενεργητική/παθητική ασφάλεια.  

Καλά, αν διαλέξεις γερμανικό θα δεις τι εστί αξιοπιστία (από την ανάποδη). 

  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
2 ώρες πριν, tedkald είπε

Καλά, αν διαλέξεις γερμανικό θα δεις τι εστί αξιοπιστία (από την ανάποδη). 

Κουραστικό εχει γινει 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
25 λεπτά πριν, phanispal είπε

Ε δε μπορείς να πεις ότι πέφτει και πολύ έξω, όσο κι αν κουράζεσαι.

Παρά πολύ αλλά δεν έχει σημασία. Δεν ασχολούμαι πλέον με αντίκες 20ετιας.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά είχα και γερμανικό και γιαπωνέζικο. Οποιος αγοράζει οπαδικά, το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτός χάνει.

Ξέρω πολλούς που το παίζουν "αξιόπιστοι" με γιαπωνέζικα και δεν παραδέχονται καν τις βλάβες που τους βγάζει. Να μην ξεχνάμε και το σκάνδαλο της toyota με τους αερόσακους...

Οπως και πολλοί πάλι που προτείνουν  σε νέους και άπειρους οδηγούς κάτι yaris 20ετίας για αξιοπιστία, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη την ασφάλεια οδήγησης.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν εκφυλιστεί τελείως η συζήτηση σε αντεγκλήσεις και προσωπικές προτιμήσεις (υποθέτω με επιχειρήματα) απλά να υπενθυμίσω ότι την άρχισε άνθρωπος με -προφανώς- πολύ περιορισμένα οικονομικά μέσα για να συζητάει Yaris 15 ετών και βάλε. Μέσα στην κρίση δυστυχώς οι περισσότεροι συμπολίτες μας δεν έχουν τα οικονομικά μέσα να αγοράσουν έστω καινούργιο Suzuki Celerio για να θέσω ένα απλό παράδειγμα. Για όσους δεν τους αρέσει το συγκεκριμένο όχημα (το Yaris που λέγαμε) ας του προτείνουν κάτι εξίσου φθηνό που δεν θα χρειαστεί τόσα και άλλα τόσα για να έλθει σε οδηγήσιμη ασφαλή κατάσταση και δεν θα τον ξετινάξει οικονομικά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
23 λεπτά πριν, phanispal είπε

ync1i.jpg

Γιατί δεν βάζεις και το προηγούμενο golf μου που πουλήθηκε με πάνω από 300.000 χλμ χωρις κανένα πρόβλημα? 

 

Η θα συγκρίνουμε ένα πιεσμενο gt με πάνω από 220 άλογα με τον κουβά? 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 minutes ago, amagawd said:

Γιατί δεν βάζεις και το προηγούμενο golf μου που πουλήθηκε με πάνω από 300.000 χλμ χωρις κανένα πρόβλημα? 

Η θα συγκρίνουμε ένα πιεσμενο gt με πάνω από 220 άλογα με τον κουβά? 

 

 

Άρα κατά μέσο όρο η VW έχει ίδια αξιοπιστία με ένα Hyundai για παράδειγμα? 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, NickTG είπε

Άρα κατά μέσο όρο η VW έχει ίδια αξιοπιστία με ένα Hyundai για παράδειγμα? 

Σε ατμοσφαιρικα ναι.ας βγαλει τουρμπατους πουσαρισμενους κινητηρες η huyndai και να δουμε ποσο αξιοπιστοι ειναι σε βαθος χρονου.ενας ατμοσφαιρικος κινητηρας αν κανεις σωστα τα service δεν παθαινει τιποτα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το λαμπακι μπορει να αναψει απο οποιαδηποτε αιτια.Γραψε χιλιομετρα και ειδος βλαβης.Γιατι τετοιο αυτοκινητο εχω στην οικογενεια και με περιπου 100.000  ειναι τελειως απροβληματιστο.Λαδια και βενζινη.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.