Προς το περιεχόμενο

Shadow of the Tomb Raider [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 675
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Fulgore

23 ώρες πριν, Spartan117 είπε

Η πραγματική μπουκάλα στο Shadow έρχεται από το Dx11.

Dx11

750920_2018091508073980cmq.jpg

Dx12

750920_20180915080239ekdf9.jpg

Το CPU Render πάει περίπατο... Το Dx12 είναι 5 φορές πιο γρήγορο.

Επεξ/σία από Spartan117
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιχνιδαρα και μου αρεσει και η υλοποιηση HDR  αρκετα.. Μια χαρα τρεχει επισης σε 4k , τουλαχιστον μεχρι στιγμης,  νομιζω εχει καλυτερα frametimes απο το προηγουμενο αλλα θα δειξει και αργοτερα..

Moυ αρεσει επισης που μπορεις να παραμετροποιησεις το επιπεδο δυσκολιας.. Παντα ηθελα λιγο πιο challenging το παιχνιδι χωρις ομως να μου σπανε τα νευρα οι γριφοι απο επιπεδο χρονου και δυσκολιας. Οποτε το παιζω στο δυσκολο αλλα με μετριους τους γριφους που θα ειναι χρονοβορα διαδικασια ακομη και αν ξερεις τι πρεπει να κανεις για να τους ξεπερασεις..

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε

Παιχνιδαρα και μου αρεσει και η υλοποιηση HDR  αρκετα.. Μια χαρα τρεχει επισης σε 4k , τουλαχιστον μεχρι στιγμης,  νομιζω εχει καλυτερα frametimes απο το προηγουμενο αλλα θα δειξει και αργοτερα..

Moυ αρεσει επισης που μπορεις να παραμετροποιησεις το επιπεδο δυσκολιας.. Παντα ηθελα λιγο πιο challenging το παιχνιδι χωρις ομως να μου σπανε τα νευρα οι γριφοι απο επιπεδο χρονου και δυσκολιας. Οποτε το παιζω στο δυσκολο αλλα με μετριους τους γριφους που θα ειναι χρονοβορα διαδικασια ακομη και αν ξερεις τι πρεπει να κανεις για να τους ξεπερασεις..

Διάβασα κάπου ότι αξίζει στο επίπεδό HARD σε όλα. έτσι θα κάνω και εγώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Acmilangr2 είπε

Διάβασα κάπου ότι αξίζει στο επίπεδό HARD σε όλα. έτσι θα κάνω και εγώ

Στο exploration και γριφους σιγουρα, τωρα στο gunplay εβαλα normal γιατι με controller δεν μπορω και δεν νομιζω οτι ειναι και το δυνατο του σημειο tbh. Επισης αν τα βαλεις ολα στο hard νομιζω οτι κανει save μονο σε campsite, οποτε το παραμικρο λαθος μπορει να σε παει 20-30 λεπτα πισω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, ADHD είπε

Στο exploration και γριφους σιγουρα, τωρα στο gunplay εβαλα normal γιατι με controller δεν μπορω και δεν νομιζω οτι ειναι και το δυνατο του σημειο tbh. Επισης αν τα βαλεις ολα στο hard νομιζω οτι κανει save μονο σε campsite, οποτε το παραμικρο λαθος μπορει να σε παει 20-30 λεπτα πισω..

Oχι  αυτό είναι στο deadly obsession στο exploration οχι στο hard για το save.. Στο hard απλα δεν είναι αναμμενα τα bonfires πρέπει να τα ανάψεις εσύ.. 

Μου αρέσει γιατί στο hard δεν αναπληρώνει την ενέργεια σου κατά την διάρκεια της μάχης και στο exploration επίσης δεν ισχύουν τα survival instincts. 

Οπως είπα για εμενα οι γριφοι συνήθως δεν αλλάζουν αλλά γίνονται απλά πιο δύσκολοι και χρειάζονται να βγουν σε περιορισμένο χρόνο.. Οπότε για εμενα δεν έχει νόημα να κάτσω δυο ώρες πάνω από ένα γρίφο γιατί μπορεί να χρειάζεται απλά να τον κάνω τέλεια.. 

Αν ήταν όπως στα παλιά TR που κατά βάση έπαιζαν μεγάλο ρόλο οι γριφοι στο παιχνίδι νομίζω δεν θα σκεφτόμουν έτσι βέβαια.. Δεν δίνει βέβαια hints οπότε ίσως το γυρίσω και αυτό στο hard θα δείξει αν είναι ευκολοι οι γριφοι 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α οκ δεν το ηξερα αυτο, παντως για τους γριφους το εχω στο hard και δεν εχω συναντήσει κανέναν δύσκολο ακόμα. Τουλάχιστον να συγκρίνεται με αρχικά επίπεδα portal/talos, ολα ειναι απλοϊκά, μπορεί αργότερα να έχει καλύτερους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, KilliK είπε

την σωστη φορμουλα την βρηκαν, στον περισσοτερο κοσμο δεν αρεσει ομως..

Αυτος ο κοσμος ας παει να παιξει fortnite και pubg. Η εξερευνηση παντα ηθελε περισσοτερο μυαλο και σκεψη ειδικα αν εχει αρκετους γριφους στα tombs. Χαιρομαι που επεστρεψε σε αυτο το μοτιβο το shadow το rise ειχε σιγουρα περισσοτερα tombs απο το προηγουμενο και αυτο ακομα περισσοτερα. Απο τις κορυφαιες τριλογιες των τελευταιων χρονων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...