Προς το περιεχόμενο

Ποια Ταινία Μόλις Είδατε; [Part III]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/3/2024 στις 7:39 ΜΜ, Ntinaras είπε

Ειδα πριν κανενα μηνα το Kimi

MV5BYjFmOWUwYjgtM2UyYS00M2FmLTgwNmUtMWIw

το ειδα σε πτηση της aegean γιατι δεν ειχαν wifi :P

 

Ειναι αρκετα δυστοπικο, με ωραια μηνυματα και επιτελους καποιο πρωτοτυπο και ενδιαφερον σεναριο!

Κουραστηκα πια με Super hero movies και liam neeson τυπους να δερνουν τους παντες.

Ειναι low budget παραγωγη, και φαινεται ακομα και απο τις καμερες, καθως τα νυχτερινα πλανα εχουν τεζα θορυβο.

Αλλα η ταινια προχωραει αψογα και σε κραταει. 

6.9/10 απο εμενα.

Αυτό με τα νυχτερινά πλάνα πως το έλυναν ταινίες 100 χρόνια πριν και δεν μπορεί να γίνει τώρα δεν καταλαβαίνω.

Βλέπεις και μεγάλες παραγωγές πχ GoT αλλά και το HoD που είτε ολόκληρα επεισόδια είτε σε συγγεκριμένες σκηνές πρέπει να ρυθμίσω την οθόνη μου με ειδικό τρόπο για να δω κάτι και μπορεί να μην το δω ή να το δω με σωρό artifacts και παλαιότερες ταινίες απλώς αλλάζουν λίγο τον φωτισμό και σου δίνουν αυτή την αίσθηση της νύχτα, πχ να τον κάνουν κάπως μπλε(βλ. Harry potter) το οποίο και αυτό φθηνό trick είναι και δεν χρειάζεσαι 455445875 φώτα.

Φαίνεται πάντως ενδιαφέρον ταινία και δεν την είχα υπ όψιν. Σ ευχαριστώ.

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Αυτό με τα νυχτερινά πλάνα πως το έλυναν ταινίες 100 χρόνια πριν και δεν μπορεί να γίνει τώρα δεν καταλαβαίνω.

Βλέπεις και μεγάλες παραγωγές πχ GoT αλλά και το HoD που είτε ολόκληρα επεισόδια είτε σε συγγεκριμένες σκηνές πρέπει να ρυθμίσω την οθόνη μου με ειδικό τρόπο για να δω κάτι και μπορεί να μην το δω ή να το δω με σωρό artifacts και παλαιότερες ταινίες απλώς αλλάζουν λίγο τον φωτισμό και σου δίνουν αυτή την αίσθηση της νύχτα, πχ να τον κάνουν κάπως μπλε(βλ. Harry potter) το οποίο και αυτό φθηνό trick είναι και δεν χρειάζεσαι 455445875 φώτα.

Φαίνεται πάντως ενδιαφέρον ταινία και δεν την είχα υπ όψιν. Σ ευχαριστώ.

Παλια ηταν με film

και επισης φωτιζαν τα σκηνικα και απλα το πειραζαν στο Post. Γι αυτο δεν ειχαν θορυβο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μετά από δύο πολύ θετικές κριτικές, ώρα και για μία αρνητική.

Πραγματικά θα ήθελα να γράψω καλύτερα πράγματα για το Saison Morte αλλά δυστυχώς έχει σοβαρά θέματα.

Θα ξεκινήσω με ένα πρόβλημα που τείνει να εξελιχτεί σε διαχρονικό στις ελληνικές ταινίες, κι αυτό είναι η άθλια ηχοληψία. Πέρα από τον τραγέλαφο του να υποχρεώνεσαι να ανεβάζεις τον ήχο στα ύψη στους διαλόγους και καπάκι να τον ρίχνεις στα όρια του mute όταν παίζει μόνο μουσική, είναι απλά απαράδεκτο να μην μπορούν να πιάσουν τι λέει ο ηθοποιός, όσο κακή εκφορά λόγου κι αν έχει, όταν παίζει με μισή πλάτη στην κάμερα.

Μακάρι, όμως, το πρόβλημα του Saison Morte να ήταν μόνο ο ήχος.

Ενώ η ιδέα είναι εξαιρετική (Μήλος, το χειμώνα, ερημιά/βροχή/απομόνωση) για το σκηνικό, το σενάριο έχει φαιδρές τρύπες. Είναι αδύνατο να μιλήσω για αυτό χωρίς βομβαρδισμό από spoilers (αστυνομική ταινία γαρ) αλλά εκτός του ότι έχουμε καταιγισμό από σεναριακές αφέλειες, από την αρχή έως το τέλος (κυριολεκτικά στην τελευταία σκηνή πριν πέσουν οι τίτλοι) ο βασικός αφηγηματικός μηχανισμός (αναδρομές στο παρελθόν μέσα από διάφορες οπτικές) ακυρώνεται από το σενάριο ενώ όποιος δεν έχει περάσει τα τελευταία τριάντα χρόνια κλεισμένος σε κάποια σπηλιά θα καταλάβει το ποιος και το τι από το πρώτο μισό της ταινίας. Αστυνομική ταινία και να μην έχεις καμία "αγωνία" για την εξέλιξη της πλοκής...

Ειλικρινά δεν έχω διάθεση να φανώ αρνητικός, είναι φιλότιμη προσπάθεια και η σκηνοθεσία του Τότσικα συμπαθητική, δεδομένων και των αντικειμενικών περιορισμών (προϋπολογισμός, σενάριο), αν και σε ορισμένες σκηνές το χάνει τελείως (πλάνο/κάδρο/αποστάσεις) και τέλος πάντων δεν είναι του πεταματού, έχει και μερικές αξιόλογες σκηνές, με ζηλευτό ρεαλισμό.

Δεν θα πω να μην τη δείτε, το αντίθετο: δείτε τη. Δεν είναι αντικειμενικά καλή ταινία, αλλά έχει κάποιες ενδιαφέρουσες ιδέες, έχει συμπαθητικά στοιχεία, αλλά νομίζω πως χάθηκε μια πολύ καλή ευκαιρία για κάτι αισθητά σημαντικότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρίν λίγες ώρες βγήκα από την αίθουσα και το Dune II. Ως κάποιος που έχει δει περίπου 3 χιλιάδες ταινίες/σειρές και έχει βάλει ούτε 30 10αρια... Βάζω 10/10.

 

Ήταν καταπληκτική οπτικοακουστικά. Ο Ζιμερ ξεπέρασε τον ίδιο του τον εαυτό, ο Βιλενεβ απέδειξε για άλλη μια φορά ότι έχει κάτι να πει στην κουβέντα των καλύτερων σκονοθετων αυτή τη στιγμή και γενικά ήταν όλα φανταστικά.

 

Οι σκηνές μάχης, η φωτογραφία, η μουσική, όλα.

 

Το προτείνω σε όλους και σίγουρα να το δουν στο σινεμά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε θυμάμαι να έχω συγκινηθεί ποτέ περισσότερο από καμία άλλη ταινία εκτός από αυτή. Δε θα σας πω τίποτα απλά δείτε την, οι άνθρωποι πολλές φορές γινόμαστε πολύ σκληροί. Και δε θα ξεχάσω ποτέ την τελευταία σκηνή.

MV5BNTgwYjYyZDAtYzQ0Yi00MDljLWFlNjItNDlmOTE4YTdiMmVjXkEyXkFqcGdeQXVyNjc5NjEzNA@@._V1_.jpg.82bff1d99f861e34391bcab3695072f0.jpg

https://www.imdb.com/video/imdb/vi2532295449/?ref_=ext_shr

Au hazard Balthazar.

Επεξ/σία από metal2
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 02/03/2024 at 19:52, Arkin said:

Léon: The Professional[1994][Extended Cut]

61-P-HNp5-Qs-L-AC-UF894-1000-QL80.jpg

https://www.imdb.com/title/tt0110413

Τι μπορεις να γραψεις για την καλυτερη ταινια του Luc Besson την πρωτη ταινια της απολαυστικης 14χρονης Natalie Portman εχοντας ταυτοχρονα και 2 τεραστιους ηθοποιους τον Jean Reno στο μεγαλυτερο ρολο της ζωης του και τον σταθερα εξαιρετικο Gary Oldman στο ρολο του σιχαμερα κακου αστυνομικου? Ολος ο ρυθμος μια ανασα. Μπορει σαν σεναριο να μην ειναι κατι τρελο εννοω εξωτερικα ειναι μια ταινια εγκληματος με διαφθορα μαφια εκτελεστης ναρκωτικα οταν αφησουμε στην ακρη ομως ολο αυτο το οποιο δρα ως υποβαθρο βλεπουμε την πραγματικη καρδια της ταινιας. Τη σχεση ενος αγραμματου αγνου εκτελεστη και ενος μικρου κοριτσιου που εχοντας μεγαλωσει σε ενα δυσκολο περιβαλλον βρισκει την αγαπη στα ματια ενος εκτελεστη ο οποιος σαν ρολος ειναι οτι πιο ιδιαιτερο εχουμε δει στον κινηματογραφο. Παρολο που ξερεις σαν θεατης οτι ειναι εκτελεστης βλεπεις οτι εγινε ετσι για καποιο σοβαρο λογο. Εχει την αθωοτητα και την καρδια ενος μικρου παιδιου και φαινεται σε καθε διαλογο με την Portman. Η οποια Portman νομιζω οτι μετα την Jodie Foster στον ταξιτζη του 1976 ειναι η καλυτερη υποκριτικη που εχω δει ποτε μου ισως και καλυτερη. Μετρημενες οι σκηνες δρασης κυριως οτι δεν ειναι υπερβολικες ειναι οσο οσο και εχουν χαρακτηρα. Ο Oldman ειναι ο κλασικος διεφθαρμενος αστυνομικος μονο που το παει σε αλλο επιπεδο σε αυτο που λιγοι ηθοποιοι μπορουν να το πανε ο Oldman εχει την τρελα και το παρουσιαστικο και απλα τον απολαμβανεις αν και παραλληλα τον μισεις σαν χαρακτηρα στην ταινια. Εννοειται αξιζει η extended εκδοση με 23 λεπτα παραπανω απο την theatrical δειχνει πολλες σκηνες παραπανω που δινουν βαθμους στην ταινια και γενικα τελειωνεις και θες και αλλο. Ο Jean Reno ειναι μεγαλος ηθοποιος αλλα οι αλλες ταινιες που εχει κανει απεχουν αρκετα απο αυτο το αριστουργημα. Το Ναταλακι εχει κανει και το δυνατο V for Vendetta που δεν απεχει πολυ απο το Leon. Διαχρονικη συναισθηματικη αμειλικτη μια ταινια που τα εχει ολα. Αδικηθηκε παρα πολυ απο τα Οσκαρ εκεινη τη χρονια και γενικα δεν πηρε βραβεια ενω αξιζε πολλα. 10/10

 

City Of God[Cidade De Deus[2002]

71-Hok-I188f-L.jpg

https://www.imdb.com/title/tt0317248

Ακομα μια πολυ δυνατη ταινια αυτη τη φορα βγαλμενη απο τη ζωη και μαλιστα απο τα χειροτερα προαστια του Ριο ντε Τζανειρο σε μια πολη που λεγετε η πολη του θεου. Βρισκομαστε στις αρχες του 1960 οπου μια παρεα μικροι γκανγκστερς που κανουν μικρο ληστειες θα πανε για την μεγαλη μπαζα. Mastermind ολου αυτου ενα μικρο παιδι. Οταν ολα πανε στραβα αυτο το μικρο παιδι θα εξελιχθει αργοτερα προς τα μεσα της δεκαετιας του 1970 ως ενας απο τους πιο αιμοσταγεις ναρκεμπορους της περιοχης. Παραλληλα ενα μικρο παιδι φιλος του αλλου απο τη δεκαετια του 1960 προσπαθει να γινει δημοσιογραφος αναμεσα σε ολη αυτη την αιματοχυσια. Η ταινια μας δειχνει καθε πτυχη ολου αυτου του βουρκου. Στο πως μικρα παιδια κυκλοφορανε με ενα οπλο στις φαβελες στο πως η αστυνομια κανει το κοροϊδο με το αναλογο αντιτιμο στο πως οι γονεις πληρωνουν ολα αυτα με το αιμα των παιδιων τους και γενικα η ταινια σε βαζει τοσο ηρεμα σε ολο αυτο τον υποκοσμο που οι περισσοτεροι του δυτικου κοσμου εχουμε μονο δει σε ταινιες η ακουσει στις ειδησεις που απλα μπραβο στο σκηνοθετικο διδυμο των Fernando Meirelles/Kátia Lund για αυτο που εδωσαν στους θεατες. Χωρις υπεκφυγες χωρις ευκολιες παρα μονο με την θλιβερη πραγματικοτητα των γεγονοτων και την αμειλικτη αιματοχυσια σκιαγραφησαν ενα κοσμο σκοτεινο τοσο σκοτεινο που ακομα και σε ταινια να το βλεπεις λες δεν μπορει. Επρεπε να παρει ξεκαθαρα Οσκαρ για κινηματογραφηση και σκηνοθεσια εκεινη τη χρονια. 10/10

 

Apocalypse Now[1979][Redux Version]

3087397-sa.jpg

https://www.imdb.com/title/tt0078788

Το μεγαλυτερο επος του Francis Ford Coppola μαζι με το Godfather το οποιο κερδισε 2 Οσκαρ εκεινη τη χρονια καλυτερης ταινιας και κινηματογραφησης. Ανετα για μενα η καλυτερη πολεμικη ταινια με ενα τελος τοσο ψαγμενο οσο η μεταλλαξη των ανθρωπων μεσα απο τη φρικη του πολεμου. Ο Martin Sheen ειναι απλα τρομερος στο ρολο του Λοχαγου ο οποιος με λιγους ακομα στρατιωτες πηγαινει σε μυστικη αποστολη να σκοτωσει τον συνταγματαρχη Walter E. Kurtz[Marlon Brando] ο οποιος δρα μονος του και ανεξελεγκτος. Τον Kurtz δεν θα τον γνωρισουμε παρα μονο στο τελευταιο μισαωρο αλλα το χτισιμο ενος παραφρον ενος θρυλου μεσα απο τις αναφορες που διαβαζει ο Λοχαγος Willard μεχρι να φτασουμε στον προορισμο χτιζει ενα απαραμιλλο μυστηριο. Απο εκει και περα δεν μπορω να πιστεψω οτι η ταινια βγηκε το 1979. Η κινηματογραφηση τα εφε η φρικη του πολεμου σχεδον καθε σεκανς δρασης ειναι Οσκαρικο ολο αυτο που εχει δημιουργησει ο Coppola και απλα το χαζευεις. Θεϊκος ο ρολος του Robert Duvall αρκετα μικρος του Harrison Ford και χαρηκα και μια απο τις πρωτες μεγαλες εμφανισεις του μικρου 18χρονου Laurence Fishburne ως ενας απο το πληρωμα του Λοχαγου. Η Redux εκδοση για μενα ειναι η απολυτη εκδοση για να δει κανεις παρολο που χαλαει λιγο τον καταιγιστικο ρυθμο βλεπουμε και μια αλλη οπτικη του πολεμου πιο πολιτικοποιημενη και παρολο που η μικρη παρενθεση με την Γαλλικη συνοικια ειναι καπως out of place δεν με χαλασε. Το 2019 κυκλοφορησε η Final Cut η οποια ειναι μικροτερη απο τη Redux αλλα μεγαλυτερη απο τη Theatrical που ειναι η μικροτερη και η πιο δεμενη και λενε οτι ειναι αυτη η απολυτη εκδοση. Οπως και να εχει η ταινια ειναι ενα επος ειτε δουμε την μικροτερη ειτε την μεγαλυτερη εκδοση της απλα αλλαζει ο ρυθμος της. Η τρελα ο τρομος ενος αληθινου πολεμου με εκατομμυρια θυματα αποτυπωνεται στο 1000% και η ολη μεταλλαξη ενος ανθρωπου που εχει δει πολλα δεν ειχε ποτε πριν λαβει τετοια υποσταση οπως εδω. 10/10

Η Αποκάλυψη, δυστυχώς, έχασε το Oscar καλύτερης ταινίας από το Κράμερ εναντίον Κράμερ, που είναι πολύ καλή ταινία αλλά το να μην πάρει Oscar η Αποκάλυψη είναι μια απ'τις μεγάλες αδικίες των εν λόγω βραβείων. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aquaman And The Lost Kingdom[2023]

MV5-BMz-Zl-ZDQ5-NWIt-Y2-Rj-MC00-Nj-Ri-LT

https://www.imdb.com/title/tt9663764

Την ξεκινησα με πολυ χαμηλες προσδοκιες και χαιρομαι που ηταν τελικα ευχαριστη με πολυ δυνατα εφε δραση αν και προφανως προβλεπομενο σεναριο χαρτινοι χαρακτηρες και μια δοση απο συναισθημα εκει προς το τελος. Αν ξερεις τι πας να δεις με λιγα λογια δεν θα απογοητευτεις. Ειμαι σιγουρος οτι η ταινια σνομπαριστηκε και λογο Amber Heard και γιατι το συμπαν της DC ειναι γενικα ενας αχταρμας στη συνοχη. Απο εκει και περα εχουμε και λεμε. Στα περισσοτερα σημεια ειδικα με τον Momoa δεν περνει τον εαυτο της στα σοβαρα. Εχει και μια τρελα ο ηθοποιος την οποια βγαζει σε καθε ταινια του τα τελευταια χρονια και αφου αυτο θελει να περασει τι να τον κανουμε. Μου αρεσε το διδυμο με τον αδερφο του ο οποιος ας πουμε εξιλεωθηκε απο τα κακα προηγουμενα. Ειναι μια τρελη ταινια προβλεψιμη ατελειωτη δραση ατελειωτα εφε ενα σεναριο 3-4 γραμμων και καποιες απολαυστικες σεκανς. Οποιος περιμενει κατι παραπανω να μεινει μακρια. Το BluRay που κυκλοφορησε σημερα απλα ριχνει σαγονια σε ποιοτητα εικονας και ηχο. Τρομερο release και μπραβο. Ειδικα εκει στη ζουγκλα αλλα και οι σκηνες στο βυθο λιγο πριν το πρωτο μισο απλα χαζευεις απο τα εφε και την ποιοτητα. Σιγουρα δεν αρκουν αυτα για μια καλη ταινια γιατι δεν ειναι μια καλη ταινια με ολη τη σημασια της λεξης αλλα ελαχιστες οι καλες ταινιες με superheroes τα τελευταια χρονια οποτε πας απο πριν με προοπτικη που ξερεις τι θα δεις και σιγουρα θα περασετε καλα. 6.6/10

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ταινία ασπρόμαυρη του 1966 εξαιρετική.

Nayak - Ο Ήρωας
Nayak (also released under the translated title The Hero, and as Nayak: The Hero) is a 1966 Indian Bengali-language drama film composed, written, and directed by Satyajit Ray. It was Ray's second entirely original screenplay, after Kanchenjungha (1962). The story revolves around a matinee idol on a 24-hour train journey from Kolkata to Delhi to receive a national award. However, he ends up revealing his mistakes, insecurities and regrets to a young journalist, who realises that behind all his arrogant facade lies a deeply troubled man as his life's story is gradually revealed through seven flashbacks and two dreams.

Η σκηνή του ονείρου με το χρήμα έχει αποδοθεί άρτια από ηθοποιό και σκηνοθέτη.Μπορει να φανεί ότι ένα τέτοιο όνειρο έχει δει η σκεφτεί ο καθένας από εμάς.

Πολύ ενδιαφέρουσα ταινία και από σκηνοθετικής πλευράς. Δείτε την εδώ. 

 

Επεξ/σία από metal2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dune: Part Two

H συνέχεια της μεταφοράς των γνωστών βιβλίων επικής επιστημονικής φαντασίας.

Δεν νομίζω να μου έχουν ξεφύγει πολλές από τις σοβαρές ταινίες επιστημονικής φαντασίας, πολύ περισσότερο τριλογίες. Μάλλον τις έχω δει όλες. Και το σενάριο αυτό (ο καταπιεστής άρχοντας, ο χαρισματικός ηγέτης που θα του αντισταθεί, οι οικογένειες που μάχονται για την κυριαρχία) το έχω δει επίσης άπειρες φορές. Πόσες ακόμη να αντέξω;

Αν είναι σαν τα Dune του Villeneuve, πάρα πολλές. Πολλές φορές έμεινα με ανοιχτό το στόμα, κάποιες ξέχασα να αναπνεύσω, μερικές πετάχτηκα ελαφρά από την καρέκλα. Η πρώτη του απόπειρα στην επιστημονική φαντασία (Το Bladerunner 2049 ), παρότι πολύ καλό αντικειμενικά, προσωπικά δεν με ξετρέλανε απόλυτα, αλλά εδώ μου έδωσε την αίσθηση ότι πρώτη φορά έβλεπα αυτό το χιλιοειπωμένο σενάριο. Τα κάδρα του και η φωτογραφία του είναι όσο πιο μεγάλα γίνεται αλλά την παράσταση κλέβει ο Zimmer. Η μεγάλος συνθέτης πάντα έβρισκε τρόπο να κάνει αισθητή την παρουσία του σε όλες τις ταινίες, αλλά εδώ κλέβει την παράσταση και φτάνει στο σημείο να "καπελώνει" πολλές φορές όλα τα υπόλοιπα στοιχεία της ταινίας. 

Εξαιρετική πλοκή, χαρακτήρες που εξελίσσονται μπροστά στα μάτια σου και για τους οποίους νοιάζεσαι, πολύ καλό καστ. Άραγε υπάρχει ακόμη ελπίδα για το είδος; Αν κάποιος μπορεί να ξεπεράσει τα Dune του Villeneuve, ναι. Το θέμα είναι αν μπορεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
21 minutes ago, Voodooman said:

Η πρώτη του απόπειρα στην επιστημονική φαντασία (Το Bladerunner 2049 )

Η δεύτερη, η πρώτη ήταν το Arrival

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδα κι εγω το πολυσυζητημενο Poor Things, για την ακριβεια μεχρι στιγμης το μισο. Η εντυπωση μου με μια λεξη: Σκουπιδια

Παρακολουθουμε τις σεξουαλικες περιπετειες μια νεκραναστημενης-Φρανκενσταϊν νεαρας, που για εναν περιεργο λογο εχει μεγαλο γκελ στους αντρες😄 Βαρετη ανουσια πλοκη, και λεξιλογιο εξεζητημενο το οποιο δε ξερω κι εγω σε ποιους  απευθυνεται. Μαλλον ο σεναριογραφος βρισκονταν σε κρασοκατανυξη οταν το εγραφε.

Οποτε, να ρωτησω αν στο αλλο μισο προκειται να γινει καποια ανατροπη, να αποκτηθει καποιο ενδιαφερον. Αν οχι να μη χασω αλλο χρονο.

emma-stone-poor-things.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

6 λεπτά πριν, dasos2024 είπε

Ειδα κι εγω το πολυσυζητημενο Poor Things, για την ακριβεια μεχρι στιγμης το μισο. Η εντυπωση μου με μια λεξη: Σκουπιδια

Παρακολουθουμε τις σεξουαλικες περιπετειες μια νεκραναστημενης-Φρανκενσταϊν νεαρας, που για εναν περιεργο λογο εχει μεγαλο γκελ στους αντρες😄 Βαρετη ανουσια πλοκη, και λεξιλογιο εξεζητημενο το οποιο δε ξερω κι εγω σε ποιους  απευθυνεται. Μαλλον ο σεναριογραφος βρισκονταν σε κρασοκατανυξη οταν το εγραφε.

Οποτε, να ρωτησω αν στο αλλο μισο προκειται να γινει καποια ανατροπη, να αποκτηθει καποιο ενδιαφερον. Αν οχι να μη χασω αλλο χρονο.

emma-stone-poor-things.jpg

Νομίζω πως τις ταινίες του Λάνθιμου πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε σαν το τραγούδι που στέλνουμε φέτος στη Eurovision : αν αρέσουν στους κουτόφραγκους η δικιά μας γνώμη περιττεύει.

Επεξ/σία από KyrGR
  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
4 minutes ago, Voodooman said:

Όλο το ξεχνάω ότι το Arrival -τυπικά- εντάσσεται στο είδος!.. 

Αρκετά καλό κι αυτό πάντως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...