Προς το περιεχόμενο

Ghost of Tsushima [PS4][PS5]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 684
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, babality είπε

μολις το τελειωσα το tsushima. τι να πεις γι'αυτο το πραμα. επος απλα. μακαρι να ηταν ετσι τοσο τελεια ολα τα games. 

πόσες ωρες χρειαστηκες?

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

Τερμάτισα χθες το εν λόγω game. Μου το έφερε ο Άγιος Βασίλης, αλλά δεν είχα προλάβει να ασχοληθώ και το πήρα σερί τώρα με τα χιόνια, το ξεπέταξα σε μια εβδομάδα. Αρκετά καλό κι ευχάριστο σαν game, αλλά σε καμία περίπτωση GOTY material που διάβαζα πριν δυο χρόνια, πολύ κατώτερο από TLOU2 (το αναφέρω γιατί είχαν βγει την ίδια χρονιά και τα συνέκριναν μεταξύ τους τότε). Αν του έβαζα βαθμό θα ήταν γύρω στο 7αράκι.

Γενικά η Sony πρέπει να τo κοιτάξει λίγο το repetitivity στα exclusives της, αν είναι να συνεχίσουν τα 3rd-party action/adventures θα πρέπει να προστίθενται νέα στοιχεία που να αλλάζουν το gameplay για να διαφοροποιούνται το ένα από το άλλο. Για παράδειγμα το Spider-man ή το God of War σου έδιναν κάτι το διαφορετικό στο immersion μέσω του gameplay τους, το Ghost of Tsushima επί της ουσίας reskin των Tomb Raider/Uncharted είναι, απλά παίζεις με katana και bow. Ήταν και το σενάριο αδιάφορο, οπότε έδεσε το γλυκό.

Επίσης, θα πρέπει να σταματήσουν να κάνουν χελωνονιντζάκια τους πρωταγωνιστές, να πηδάνε και να σκαρφαλώνουν σαν πιθήκια, κουράζει όλη αυτή η επιρροή από το Assassin's Creed. Θα μου άρεσε να βλέπω πιο συχνά χαρακτήρες με βάρος (και σε σώμα και σε ύφος) όπως ο Arthur από το RDR2, γκώσαμε με τους superheroes.

  • Like 2
Δημοσ.
2 hours ago, Malthador said:

Τερμάτισα χθες το εν λόγω game. Μου το έφερε ο Άγιος Βασίλης, αλλά δεν είχα προλάβει να ασχοληθώ και το πήρα σερί τώρα με τα χιόνια, το ξεπέταξα σε μια εβδομάδα. Αρκετά καλό κι ευχάριστο σαν game, αλλά σε καμία περίπτωση GOTY material που διάβαζα πριν δυο χρόνια, πολύ κατώτερο από TLOU2 (το αναφέρω γιατί είχαν βγει την ίδια χρονιά και τα συνέκριναν μεταξύ τους τότε). Αν του έβαζα βαθμό θα ήταν γύρω στο 7αράκι.

Γενικά η Sony πρέπει να την κοιτάξει λίγο το repetitivity στα exclusives της, αν είναι να συνεχίσουν τα 3rd-party action/adventures θα πρέπει να προστίθενται νέα στοιχεία που να αλλάζουν το gameplay για να διαφοροποιούνται το ένα από το άλλο. Για παράδειγμα το Spider-man ή το God of War σου έδιναν κάτι το διαφορετικό στο immersion μέσω του gameplay τους, το Ghost of Tsushima επί της ουσίας reskin των Tomb Raider/Uncharted είναι, απλά παίζεις με katana και bow. Ήταν και το σενάριο αδιάφορο, οπότε έδεσε το γλυκό.

Επίσης, θα πρέπει να σταματήσουν να κάνουν χελωνονιντζάκια τους πρωταγωνιστές, να πηδάνε και να σκαρφαλώνουν σαν πιθήκια, κουράζει όλη αυτή η επιρροή από το Assassin's Creed. Θα μου άρεσε να βλέπω πιο συχνά χαρακτήρες με βάρος (και σε σώμα και σε ύφος) όπως ο Arthur από το RDR2, γκώσαμε με τους superheroes.

Μόλις το τερμάτισα κι εγώ κι έχω περίπου την ίδια άποψη. Ίσως να του έβαζα λίγο καλύτερη βαθμολογία αλλά σε καμιά περίπτωση GOTY κτλ που διάβαζα. Νομίζω γράφονταν πιο πολύ για αντίδραση προς το TLOU2. Οι μάχες πάντως απολαυστικές για εμένα και δεν θα το έλεγα reskin Tomb Raider/Uncharted. Πολύ καλύτερο σε gameplay σε σχέση με Uncharted που με είχε κουράσει.  Δεν έχω πιάσει ακόμα το iki island αλλά δε νομίζω να αλλάξει κάτι.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Malthador είπε

Τερμάτισα χθες το εν λόγω game. Μου το έφερε ο Άγιος Βασίλης, αλλά δεν είχα προλάβει να ασχοληθώ και το πήρα σερί τώρα με τα χιόνια, το ξεπέταξα σε μια εβδομάδα. Αρκετά καλό κι ευχάριστο σαν game, αλλά σε καμία περίπτωση GOTY material που διάβαζα πριν δυο χρόνια, πολύ κατώτερο από TLOU2 (το αναφέρω γιατί είχαν βγει την ίδια χρονιά και τα συνέκριναν μεταξύ τους τότε). Αν του έβαζα βαθμό θα ήταν γύρω στο 7αράκι.

Γενικά η Sony πρέπει να την κοιτάξει λίγο το repetitivity στα exclusives της, αν είναι να συνεχίσουν τα 3rd-party action/adventures θα πρέπει να προστίθενται νέα στοιχεία που να αλλάζουν το gameplay για να διαφοροποιούνται το ένα από το άλλο. Για παράδειγμα το Spider-man ή το God of War σου έδιναν κάτι το διαφορετικό στο immersion μέσω του gameplay τους, το Ghost of Tsushima επί της ουσίας reskin των Tomb Raider/Uncharted είναι, απλά παίζεις με katana και bow. Ήταν και το σενάριο αδιάφορο, οπότε έδεσε το γλυκό.

Επίσης, θα πρέπει να σταματήσουν να κάνουν χελωνονιντζάκια τους πρωταγωνιστές, να πηδάνε και να σκαρφαλώνουν σαν πιθήκια, κουράζει όλη αυτή η επιρροή από το Assassin's Creed. Θα μου άρεσε να βλέπω πιο συχνά χαρακτήρες με βάρος (και σε σώμα και σε ύφος) όπως ο Arthur από το RDR2, γκώσαμε με τους superheroes.

Εκλαψα με την τελευταια παραγραφο και συμφωνω στο ακεραιο αν και δεν εχω ασχοληθει ακομα με το συγκεκριμενο..

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Malthador είπε

Επίσης, θα πρέπει να σταματήσουν να κάνουν χελωνονιντζάκια τους πρωταγωνιστές, να πηδάνε και να σκαρφαλώνουν σαν πιθήκια, κουράζει όλη αυτή η επιρροή από το Assassin's Creed.

Εκτος αν φτιαξουν νεο παιχνιδι με χελωνονιντζακια ή με πιθηκακια. Το συμπληρωνω γιατι σκεψου να εχεις τον Ντονατελο κι αντι για nunchaku να εχεις περιστροφα.

Spoiler

Οκ φευγω μονος μου, μη βαρατε.

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Malthador είπε

Τερμάτισα χθες το εν λόγω game. Μου το έφερε ο Άγιος Βασίλης, αλλά δεν είχα προλάβει να ασχοληθώ και το πήρα σερί τώρα με τα χιόνια, το ξεπέταξα σε μια εβδομάδα. Αρκετά καλό κι ευχάριστο σαν game, αλλά σε καμία περίπτωση GOTY material που διάβαζα πριν δυο χρόνια, πολύ κατώτερο από TLOU2 (το αναφέρω γιατί είχαν βγει την ίδια χρονιά και τα συνέκριναν μεταξύ τους τότε). Αν του έβαζα βαθμό θα ήταν γύρω στο 7αράκι.

Γενικά η Sony πρέπει να τo κοιτάξει λίγο το repetitivity στα exclusives της, αν είναι να συνεχίσουν τα 3rd-party action/adventures θα πρέπει να προστίθενται νέα στοιχεία που να αλλάζουν το gameplay για να διαφοροποιούνται το ένα από το άλλο. Για παράδειγμα το Spider-man ή το God of War σου έδιναν κάτι το διαφορετικό στο immersion μέσω του gameplay τους, το Ghost of Tsushima επί της ουσίας reskin των Tomb Raider/Uncharted είναι, απλά παίζεις με katana και bow. Ήταν και το σενάριο αδιάφορο, οπότε έδεσε το γλυκό.

Επίσης, θα πρέπει να σταματήσουν να κάνουν χελωνονιντζάκια τους πρωταγωνιστές, να πηδάνε και να σκαρφαλώνουν σαν πιθήκια, κουράζει όλη αυτή η επιρροή από το Assassin's Creed. Θα μου άρεσε να βλέπω πιο συχνά χαρακτήρες με βάρος (και σε σώμα και σε ύφος) όπως ο Arthur από το RDR2, γκώσαμε με τους superheroes.

Θα συμφωνήσω με το τελευταίο, δεν είναι ninja ο Jin. Όσο αναφορά το GOTY θα συμφωνήσω ως ένα βαθμό. Το TLOU2 έχει σίγουρα πολύ καλύτερο production, αλλα προτιμώ το GOT γιατί πολύ απλά δεν με ενόχλησε το story του. Aλλωστε το TLOU2 είναι story driven, αυτό όχι.

Επίσης είναι λάθος η σύγκριση με τα αλλα games που είπες γιατί το GOW είναι το τέταρτο game, το Uncharted επίσης. Αυτό είναι φρέσκο ip, οποτε όταν και αυτό φτάσει στο τέταρτο μπορείς να τα συγκρίνεις. Για μένα το game έχει παρα πολύ καλές βάσεις, καλύτερες από τα series που ανέφερες και θα φανεί στο δεύτερο.

Από εκεί και πέρα έχει παρα πολύ καλο combat system, το οποιο είναι το πιο σημαντικό στην τελική όταν την περισσότερη ώρα την περνάς fighting σε τέτοια games.

Τέλος δεν θα έλεγα το story αδιάφορο, θα το έλεγα όχι ιδιαίτερο. Παρόλα αυτά λειτούργησε άψογα για ένα open-world samurai game, ειδικά από μια δυτική εταιρία.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, kostiger είπε

Εκλαψα με την τελευταια παραγραφο και συμφωνω στο ακεραιο αν και δεν εχω ασχοληθει ακομα με το συγκεκριμενο..

Αυτό γίνεται για την διευκόλυνση του gamer, φαντάσου αντί να μπορείς να ανέβεις ένα βράχο σαν τον spiderman να πρέπει να πας γύρω γύρω, το ίδιο και όταν πηδάς από ύψος, δεν θα ήταν ποιο ρεαλιστικό αλλά super βαρετό;

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, DiAvOl είπε

Αυτό γίνεται για την διευκόλυνση του gamer, φαντάσου αντί να μπορείς να ανέβεις ένα βράχο σαν τον spiderman να πρέπει να πας γύρω γύρω, το ίδιο και όταν πηδάς από ύψος, δεν θα ήταν ποιο ρεαλιστικό αλλά super βαρετό;

Προτιμω ενα touch ρεαλισμου απο το πανηγυρι τυπου Assassin's που με 2 αλματα ο αλλος σκαρφαλωνει στην κορυφη της Παναγιας των Παρισιων..

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, kostiger είπε

Προτιμω ενα touch ρεαλισμου απο το πανηγυρι τυπου Assassin's που με 2 αλματα ο αλλος σκαρφαλωνει στην κορυφη της Παναγιας των Παρισιων..

Θεωρώ ότι το GoT είναι λίγο πιο ρεαλιστικό σε αυτό (όχι εντελώς...ένα βήμα παραπάνω), πχ δεν μπορείς να ανέβεις από παντού, ανεβαίνει λίγο πιο αργά, θέλει προσεκτικές κινήσεις...και το βασικότερο....λίγο πιο μεγάλο το άλμα/πτώση και πέθανες. Δεν θα το σύγκρινα με το Assassins Creed με τίποτα.

  • Like 1
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, nick_souvlaki είπε

Θεωρώ ότι το GoT είναι λίγο πιο ρεαλιστικό σε αυτό (όχι εντελώς...ένα βήμα παραπάνω), πχ δεν μπορείς να ανέβεις από παντού, ανεβαίνει λίγο πιο αργά, θέλει προσεκτικές κινήσεις...και το βασικότερο....λίγο πιο μεγάλο το άλμα/πτώση και πέθανες. Δεν θα το σύγκρινα με το Assassins Creed με τίποτα.

Όπως έγραψα, δυστυχώς ακόμα δεν έχω καταφέρει να ασχοληθώ με το παιχνίδι, αλλά ναι φαντάζουν αυτα στα μάτια μου προς τη σωστή κατεύθυνση.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
5 hours ago, gRim said:

 Οι μάχες πάντως απολαυστικές για εμένα και δεν θα το έλεγα reskin Tomb Raider/Uncharted.

 

3 hours ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Από εκεί και πέρα έχει παρα πολύ καλο combat system, το οποιο είναι το πιο σημαντικό στην τελική όταν την περισσότερη ώρα την περνάς fighting σε τέτοια games.

Το combat system του Ghost of Tsushima έχει δύο σημαντικές παθογένειες για εμένα:

1. Τα περισσότερα skills πάνε στον βρόντο. Τουλάχιστον στο hard που το τερμάτισα, οι melee μάχες έβγαιναν για πλάκα μόνο με τετράγωνο, κύκλο και L1, όλα τα υπόλοιπα ήταν περιττά. Ήταν το ίδιο πρόβλημα που συνάντησα στο HZD, αφού βάζουν δυο κιλά skills, θεωρώ ότι πρέπει να με «αναγκάζει» να χρησιμοποιώ το 90%, τουλάχιστον στην hard δυσκολία και πάνω.

2. Τα duels έχουν κλειδωμένα skills, λες και έχουν ξεπηδήσει από game του 2010. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην με αφήνει να ανάψω την katana ή να τραβήξω bow. Σε όλο το game κάνεις ανταρτοπόλεμο, στα duels τον έπιανε το ηθικό του τον Jin να φέρνει στα ίσια την μάχη;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...