Προς το περιεχόμενο

Diablo III Topic v2


dante14023

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φεύγουμε και πάλι απο το θέμα που είναι αν το game είναι "νεκρό".

 

Τα νούμερα είναι νούμερα, αλλά χωρίς context δεν εχουν κάποιο νόημα. Αλήθεια, εξαιρώντας το Minecraft κ το GTA που είναι ΜΜΟ, μπορεί να συγκριθεί το D3 με όλα τα υπόλοιπα από τη λίστα, πχ Μάριο Καρτ και Τέτρις?!?! Μιλάμε για χάσμα και ως προς το είδος και ως προς το κοινό που απευθύνεται. Πρέπει να συγκρίνουμε τα πράγματα με άλλα αντίστοιχά τους και όχι με αυτά που θέλουμε. Δεν μπορείς να συγκρίνεις το D3 με το WoW και το Overwatch γιατί δεν στέκει μία τέτοια σύγκριση. Με αυτή τη λογική, το D3 θα έπρεπε να έχει περισσότερο/πιο ενεργό κοινό και απο το WoW!

 

Επίσης με αυτά που λέει το άρθρο μιλάμε για πωλήσεις σε PC, XBOX και PS οπότε όπως καταλαβαίνεις αλλάζουν αρκετά και τα νούμερα και ο τρόπος που διαμορφώνονται. Πιστεύω ότι για να είχαμε μία καλή εικόνα για το πόσο playerbase θα έπρεπε να είναι ενεργό, θα έπρεπε να δουμε πόσες πωλήσεις έκανε το RoS και να συκγρίνουμε με το σημερινό playerbase. Το vanilla D3 είναι διαφορετικό game από το RoS.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω πάντως, ποιο θα έπρεπε να ήταν το playerbase για να μην θεωρείται το D3 "νεκρό"? 

 

πολυ σωστα τα λες, πανω κατω θα εγραφα τα ιδια.

 

απλως να προσθεσω το εξης. το προβλημα με το D3 ηταν οτι ειχε την ατυχια να μην πιασει το Auction House με λεφτα. επομενως δεν υπηρχει ενας μηχανισμος που να αποφερει σταθερο κερδος σε βαθος χρονου. Το αποτελεσμα ηταν να μην αποτελει πλεον προτεραιοτητα για την Blizzard, οπως ειναι τα αλλα παιχνιδια της. Αυτο ειχε σιγουρα αντικτυπο στην προσθηκη φρεσκου περιεχομενου, κυριως με την μορφη expansions. Μαλιστα καπου διαβασα, οτι ηταν να βγει 2ο exp αλλα εξαιτιας της αποτυχιας του AH, αποφασισανε να το σπασουν και να το προσφερουν δωρεαν ως patch content ολα αυτα τα χρονια. Kαι απο την στιγμη που δεν υπηρχε καινουργιο περιεχομενο για να διατηρησει το ενδιαφερον του μεσου παικτη, οι περισσοτεροι στραφηκαν σε αλλους τιτλους, το playerbase του συρρικνωθηκε και απομεινανε μονο οι hardcore fans. 

 

για εμενα μια σωστοτερη συγκριση που θα εδειχνε ποσο "νεκρο" ειναι το παιχνιδι , θα ηταν αν γινοταν με τον προκατοχο: ποσο μεγαλο ηταν το playbase του D2 αφου περασε το ιδιο χρονικο διαστημα, με αυτο του D3, μετα την πρεμιερα του. και φυσικα αναλογικα με τις πωλησεις τους.

Ενας λογος παραπανω για να μην κοστιζει καθολου χρηματα αυτο ειπα και εγω και ολος ο κοσμος που κραζει.

 

ε ναι, προφανως οι προγραμματιστες και καλλιτεχνες που τον σχεδιασαν, τον υλοποιησαν και τον τεσταραν, θα πληρωθουν με αερα κοπανιστο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 454
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

 

ε ναι, προφανως οι προγραμματιστες και καλλιτεχνες που τον σχεδιασαν, τον υλοποιησαν και τον τεσταραν, θα πληρωθουν με αερα κοπανιστο.

Ειδα και σε μας στο pc με τις δικαιολογιες περι μονιμου online και στις κονσολες μια χαρα εχουν και offline.

 

Και δεν θα κατσω να αναφερθω στο αρχικο diablo 3 με το AH πως ηταν πριν βγει το reaper of souls.

 

Απλα κανω υπομονη και εγω και ολοι(γιαυτο δεν εχει ακομα ανακοινωθει ολως τυχαιως)να ανακοινωθει πρωτα η τιμη και τι ακριβως συμπεριλαμβανει.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το vanilla d3 εξακολουθει να ειναι η αγαπημενη μου εκδοχη του παιχνιδιου. Απιστευτο καψιμο με 3 φιλους να κανουμε min-maxing να βγαλουμε το 2ο ακτ κ 3ο ακτ. Τοτε ξεχωριζες, τωρα κλαιν, τι να με πει το gr no 200, θυμαμαι πριν το παρατησω, οι περισσοτεροι απλα μπαιναν βλεπαν το enemy type k αν δεν ηταν skeletons/zombies ξανα εξω για να τους κατσει. Pylons exploits και μαλακιες. Challange δεν υπαρχει στο παιχνιδι, το αφαιρεσανε οταν νερφαρανε ολο το παιχνιδι μετα απο ενα διμηνο. 

 

@Fulgore offline σε κονσολα ειναι τραγικο το παιχνιδι, απιστευτο dupping + cheating

 

Pricing 30 ευρω βλεπω εγω με διαφορα καλουδια κλασσικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Fulgore offline σε κονσολα ειναι τραγικο το παιχνιδι, απιστευτο dupping + cheating

Δεν μιλησα πουθενα το αν αξιζει ή οχι το offline. Μιλησα για τις ηλιθιες δικαιολογιες που ελεγαν τοτε για ποιο λογο δεν εχει offline το diablo 3 ενω υπαρχει στις κονσολες. Ακου εδω φοβερη απαντηση

 

https://www.pcgamesn.com/diablo/blizzard-why-diablo-3-pc-will-always-be-always-online-co-op-not-value-added-feature-it-ideal

''Because not a lot of people connect their consoles to the internet,''

να σου θυμισω οτι εχω αναφερει και σε αλλα θεματα που μαζευεται πλεον ο περισσοτερος online κοσμος,σε κονσολες ή pc και οτι αλλο γνωστο παιχνιδι της activision(Destiny)ηταν always online.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Destiny και φυσικα ολα τα παιχνιδια που εχουν ανταγωνιστικο κομματι,  απαγορευουν το offline saving για πολλους λογους, dupping cheating etc. Δε βλεπω που ειναι το κακο με το always online σε τετοιας φυσης παιχνιδια. To d3 στις κονσολες ειναι τραγικο οπως ειπα, βαλανε σιζονς με disabed mail για το dupping αλλα και παλι υπαρχει. Τωρα στο d3 δε ξερω ακριβως γιατι δεν υπηρχε η δυνατοτητα αρχικα, τωρα με τα σιζονς να πω ναι υπαρχει νοημα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

DLC με 2-3 μικροαλλαγες κ μία νέα κλάσση είναι. Μλκία κίνηση; Μπορεί. p2w; καμία σχέση... ας κράζουμε για πράγματα που ισχύουν (πχ οι σερβερς μετά το GR90 "κρεμάνε") και όχι για ότι μας κατέβει στο κεφάλι.

 

Σωστά, γιατί η Blizzard είναι μια εταιρεία που μας έχει συνηθίσει στις well-balanced κλάσεις και ποτέ καμία δεν είναι OP σε σχέση με κάποια άλλη...

 

 

Μαλιστα καπου διαβασα, οτι ηταν να βγει 2ο exp αλλα εξαιτιας της αποτυχιας του AH, αποφασισανε να το σπασουν και να το προσφερουν δωρεαν ως patch content ολα αυτα τα χρονια. Kαι απο την στιγμη που δεν υπηρχε καινουργιο περιεχομενο για να διατηρησει το ενδιαφερον του μεσου παικτη, οι περισσοτεροι στραφηκαν σε αλλους τιτλους, το playerbase του συρρικνωθηκε και απομεινανε μονο οι hardcore fans.

 

Μπορούσαν να ακολουθήσουν το μοντέλο του 2ου Diablo. Το always online ήταν -σχετικά- περιττό στο D3 (ένας από τους λόγους που ακόμα παίζει κόσμος D2 είναι το local lan play), ενώ θα μπορούσαν απλά να βγάζουν expansions με νέο content, όπως έκαναν στο SC2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδα και σε μας στο pc με τις δικαιολογιες περι μονιμου online και στις κονσολες μια χαρα εχουν και offline.

 

Και δεν θα κατσω να αναφερθω στο αρχικο diablo 3 με το AH πως ηταν πριν βγει το reaper of souls.

 

Απλα κανω υπομονη και εγω και ολοι(γιαυτο δεν εχει ακομα ανακοινωθει ολως τυχαιως)να ανακοινωθει πρωτα η τιμη και τι ακριβως συμπεριλαμβανει.

 

το οnline ηταν απαραιτητο για την ασφαλεια του παιχνιδιου, η μηπως εχουμε ξεχασει το χαλι με τα cheats/hacks στο D2?

το τι γινεται στις κονσολες ειναι διαφορετικο θεμα, αφου εκει πρεπει να ακολουθησουν την πολιτικη της εταιρειας που παρεχει την πλατφορμα. ενας λογος απο οτι φαινεται, που αφαιρεσαν τελειως το PTR του OW, ηταν για να σταματησει η κλαψα των consoles players. 

Σωστά, γιατί η Blizzard είναι μια εταιρεία που μας έχει συνηθίσει στις well-balanced κλάσεις και ποτέ καμία δεν είναι OP σε σχέση με κάποια άλλη...

 

 

 

Μπορούσαν να ακολουθήσουν το μοντέλο του 2ου Diablo. Το always online ήταν -σχετικά- περιττό στο D3 (ένας από τους λόγους που ακόμα παίζει κόσμος D2 είναι το local lan play), ενώ θα μπορούσαν απλά να βγάζουν expansions με νέο content, όπως έκαναν στο SC2.

 

το progression system και το AH  του D3, δεν θα μπορουσε να υπαρξει χωρις τις δικλειδες ασφαλειας του always online. επισης λεφτα δεν βγαζεις απο τα lan games. δυστυχως οι εποχες εχουν αλλαξει και οι gaming οικοι ακολουθουν συγχρονα επιχειρηματικα μοντελα για να εξασφαλισουν την μεγιστη επιστροφη των επενδυσεων τους. αν βγει Diablo 4, θα εχει παλι always online, διοτι παλι θα περιμενουν κερδος απο αυτο σε βαθος χρονου. οχι με AH οπως προσπαθησαν, αλλα με vanity items, loot boxes, κτλ. θα δουμε πως θα το κανουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το οnline ηταν απαραιτητο για την ασφαλεια του παιχνιδιου, η μηπως εχουμε ξεχασει το χαλι με τα cheats/hacks στο D2?

το τι γινεται στις κονσολες ειναι διαφορετικο θεμα, αφου εκει πρεπει να ακολουθησουν την πολιτικη της εταιρειας που παρεχει την πλατφορμα. ενας λογος απο οτι φαινεται, που αφαιρεσαν τελειως το PTR του OW, ηταν για να σταματησει η κλαψα των consoles players. 

Απο την στιγμη που ενα παιχνιδι εχει offline τι μας ενδιαφερει πως παιζει ο καθενας? Αν ευχαριστιεται να χρησιμοποιει cheats/hacks σε offline δικαιωμα του.

 

Στο online βεβαια ας επεφταν ban αν βλεπαμε τετοια πραγματα οπως γινεται και στο GTA. Μια χαρα bans με το τσουβαλι πεφτουν στο online του και μια χαρα ο κοσμος συνεχιζει να το αγοραζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ομοιως και η Blizzard ενδιαφερεται πως θα προστατεψει την επενδυση της, πως θα στησει μια πλατφορμα που θα της αποφερει συνεχεια κερδη. προφανως το AH και οι παγκοσμιες καταταξεις δεν θα ειχαν νοημα σε ενα παιχνιδι που θα γινοταν ευκολα hacked.

οπως ο καθε παικτης κοιταει το δικο του συμφερον, ετσι και καθε εταιρεια κοιταει το δικο της. ετσι ειναι η ζωη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

ομοιως και η Blizzard ενδιαφερεται πως θα προστατεψει την επενδυση της, πως θα στησει μια πλατφορμα που θα της αποφερει συνεχεια κερδη. προφανως το AH και οι παγκοσμιες καταταξεις δεν θα ειχαν νοημα σε ενα παιχνιδι που θα γινοταν ευκολα hacked.

οπως ο καθε παικτης κοιταει το δικο του συμφερον, ετσι και καθε εταιρεια κοιταει το δικο της. ετσι ειναι η ζωη.

 

α) To Diablo 2 της απέφερε κέρδη χωρίς always online ή/και χωρίς paid DLC's;

β) Το SC2 της απέφερε κέρδη, μόνο με expansions;

γ) Το WoW της απέφερε κέρδη με συνδρομητικό μοντέλο;

δ) Από το Overwatch βγάζουν λεφτά ή κι αυτό για την ψυχή της μάνας τους το έφτιαξαν;

 

Έχουν τόσα μοτίβα που δούλεψαν/δουλεύουν και αυτό που κατέληξαν ότι θα τους αποφέρει κέρδη στο D3 είναι το paid AH και τα paid patches.

 

Ok, θα βγάλουν καλό χαρτζηλικάκι τα παιδιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) οτι κερδη ηρθαν απο το D2, ηρθαν μονο απο τις πωλησεις και το merchandise. με το real money AH του D3 oμως, θα ειχαν σταθερα κερδη καθε μηνα για χρονια. καταλαβαινεις την διαφορα;

β)τα πραγματικα κερδη του SC2 ερχονται απο το e-sports κομματι του. κατι mini dlc που βγαζουν ειναι απλως το χαρτζιλικι.

γ)το WoW παραμενει και η μεγαλυτερη πηγη εσοδων τους ακομη και σημερα. what's your point? να βγαζανε το D3 με συνδρομη; θα πατωνε πριν καν κυκλοφορησει.

δ)again, what's your point?

 

δεν ξερω για ποιο λογο επελεξαν το συγκεκριμενο επιχειρηματικο μοντελο με το AH. φανταζομαι θα επαιξε ρολο το AH του WoW και σκεφτηκανε να το εφαρμοσουν με αληθινα λεφτα στο D3. μαλιστα, υπηρχε και η φημη οτι θα παρουσιαζαν αντιστοιχο AH και για το WoW.

προφανως δεν επιασε και αυτο τους χαλασε τα σχεδια. αυτο ομως δεν σημαινει οτι στο επομενο Diablo, αν βγει, δεν θα ξαναδοκιμασουν αλλον τροπο για να γινει μια μονιμα κερδοφορα επενδυση.

 

οι εταιρειες μεγεθους Blizzard, δεν κοιτανε απλως να βγαλουν κερδος, ο σκοπος τους ειναι να βγαλουν μεγιστο κερδος απο τις επενδυσεις τους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

δ)again, what's your point?

 

Το point είναι ότι το OW είναι μεγάλο project (γι΄ αυτό άφησα στην άκρη το Heroes of the Storm, δεν το θεωρώ εξίσου μεγάλο) και το οποίο δεν τους αποφέρει κέρδη σε βάθος χρόνου.

 

 

Ενιγουέι, εάν ήθελαν να έχουν κέρδη μακροχρόνια, θα έπρεπε imho να ακολοθήσουν το μοντέλο του WoW. Τι πάει να πει «θα πάτωνε»; Όταν ήταν ισχυρό το brand name δεν θα πάτωνε, μια χαρά θα τα σκάγαμε σε συνδρομητικό μοντέλο με συνεχόμενο content. Το RMAH ήταν προδιαγεγραμμένο ότι θα αποτύχει. Ο κόσμος έπαιζε Diablo για να σκοτώνει το boss και να παίρνει το loot, όχι για να αγοράζει το loot με τα λεφτά του. Διάννοιες που δεν κατάφεραν να το προβλέψουν. Τώρα το μόνο που κατάφεραν είναι να σκοτώσουν το brand name και να χάσουν όλοι το ενδιαφέρον τους για το game.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το point είναι ότι το OW είναι μεγάλο project (γι΄ αυτό άφησα στην άκρη το Heroes of the Storm, δεν το θεωρώ εξίσου μεγάλο) και το οποίο δεν τους αποφέρει κέρδη σε βάθος χρόνου.

 

 

 

το OW δεν τους αποφερει κερδη σε βαθος χρονου;;;;   :-D

 

δηλαδη, ο κοσμος ειχε προβλημα να πληρωνει για το λοοτ αντι να σκοτωνει για να το παιρνει, αλλα δεν θα ειχε προβλημα να πληρωνει μηνιαια για να σκοτωνει για να το παιρνει;   :huh:

επισης απο που βγαινει το συμπερασμα οτι σκοτωσανε το brand? το Anniversary event ειχε μεγαλη απηχηση, ενω δεν καθοντουσαν να βγαλουν ενα νεο class με πληρωμη, αν ξερανε οτι δεν θα υπηρχε κοσμος για να το αγορασει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

το OW δεν τους αποφερει κερδη σε βαθος χρονου??????  :-D  :-D  :-D

 

Τους αποφέρει; Δεν ξέρω, είναι το μόνο Blizzard game που δεν έχω αγοράσει, νόμιζα ότι μόνο το base game αγοράζεις και παίζεις, δεν γνωρίζω αν έχει in-app purchases ή paid DLC's.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...