Προς το περιεχόμενο

Toyota CHR hybrid


nurse

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, isim είπε

Το diesel θα είναι για πολύ καιρο ακομα μαζι μας. Το μονο που απαγορευουν είναι τα euro 4. Πληροφορηση μεσα από αντιπροσωπεια peugeot, Shell και επισης στελεχος σε εταιρια leasing.

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η τεχνολογία όσο ότι όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες αφαιρούν DPF και λοιπά συστήματα με αποτέλεσμα να δουλεύουν Euro-3-4 ή και χείροτερα. Έχει καταντήσει ενοχλητικό να σταματάς πλέων σε κάθε φανάρι και αν έχεις ντίζελ μπροστά σου να ρουφάς καυσαέριο σαν να είμαστε στο 90'ς. Και επειδή οι κυβερνήσεις μας είναι διαχρονικά ανίκανες να κάνουν ελέγχους σίγουρα αργά ή γρήγορα θα έρθουν τα αντικίνητρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 λεπτά πριν, karaLRS είπε

μάλλον κάνω κάτι λάθος που έδωσα 10 χιλιάρικα λιγότερο από ένα υβριδικό και πάω στην δουλειά με πέντε λίτρα πετρέλαιο αντί για τον συνάδελφο που έχει 7 λίτρα βενζίνη. μιλάω για 20 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο με 70% σε εθνική οδό.

Σιγουρα οχι.... Μια χαρα επιλογη εκανες αν η χρηση σου ειναι αυτη..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, karaLRS είπε

μάλλον κάνω κάτι λάθος που έδωσα 10 χιλιάρικα λιγότερο από ένα υβριδικό και πάω στην δουλειά με πέντε λίτρα πετρέλαιο αντί για τον συνάδελφο που έχει 7 λίτρα βενζίνη. μιλάω για 20 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο με 70% σε εθνική οδό.

Χλωμό να πήρες καινούργιο diesel με μόλις 6.000€...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, KAKADI είπε

Απ το CHR εννοει προφανως φανταζομαι..

Αν εννοεί σε σχέση με το C-HR τότε όχι μόνο είναι εντελώς άκυρη η σύγκριση supermini με suv, αλλά και η διαφορά στα νούμερα της κατανάλωσης που αναφέρει δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Χλωμό να πήρες καινούργιο diesel με μόλις 6.000€...

το chr του συναδέλφου έφτασε 27κ ενώ το δικό μου c3 aircross euro 6d πήγε 18κ.

αυτός δίνει καθημερινά 15€ πήγαινε έλα στην δουλειά (140 χιλιόμετρα) , εγώ δίνω  9€.

μες την πόλη σαφώς και έχει καλή κατανάλωση αλλά μες στήν Πάτρα δεν βλέπεις διάφορα ειδικά και με τα 25 λεπτά που κοστίζει η βενζίνη παραπάνω.

σίγουρα το chr έχει τεχνολογία πάνω του γι'αυτό και η τιμή.. παρόλα αυτά πολύ think green μας πασάρουν και start and stop κλπ. το Diesel είναι ακόμα εργαλείο καλό

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν εννοεί σε σχέση με το C-HR τότε όχι μόνο είναι εντελώς άκυρη η σύγκριση supermini με suv, αλλά και η διαφορά στα νούμερα της κατανάλωσης που αναφέρει δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

για ίδια κατηγορία b-suv μιλάω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, karaLRS είπε

μάλλον κάνω κάτι λάθος που έδωσα 10 χιλιάρικα λιγότερο από ένα υβριδικό και πάω στην δουλειά με πέντε λίτρα πετρέλαιο αντί για τον συνάδελφο που έχει 7 λίτρα βενζίνη. μιλάω για 20 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο με 70% σε εθνική οδό.

Εννοείται αυτο , το αμαξάκι του θέματος είναι το υπέρτατο , κάτι σαν τον Κιμ Γιονγκ Ουν (김정은) των αυτοκίνητων.

Όποιος αγοράζει οτιδήποτε άλλο είναι κορόιδο και δεν ξέρει που πάνε τα 4 ακόμα και αυτοί οι άσχετοι με τα κίτρινα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, lary7 είπε

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η τεχνολογία όσο ότι όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες αφαιρούν DPF και λοιπά συστήματα με αποτέλεσμα να δουλεύουν Euro-3-4 ή και χείροτερα. Έχει καταντήσει ενοχλητικό να σταματάς πλέων σε κάθε φανάρι και αν έχεις ντίζελ μπροστά σου να ρουφάς καυσαέριο σαν να είμαστε στο 90'ς. Και επειδή οι κυβερνήσεις μας είναι διαχρονικά ανίκανες να κάνουν ελέγχους σίγουρα αργά ή γρήγορα θα έρθουν τα αντικίνητρα.

εντάξει δηλαδή μαζί με τα ξερά να καούν και τα χλωρά; υπάρχουν και συντηρημένα Diesel με adblue που είναι πεντακάθαρα. δεν υπάρχει τέλειος κύκλος. και οι μπαταρίες για να φορτίζουν θέλουν 1800 κυβικά καθώς και αρκετά απόβλητα κάποια στιγμή. ( ίσως υπάρχει πρόβλεψη για ανακύκλωση δεν ξέρω)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μονο κακο με τα diesel ειναι οτι ανεβαινουν ραγδαια και πολυ οι ρυποι με τα χιλιομετρα.Ενα diesel μετα τα 100.000 πετα καρκινο απο πισω.Πολλα παραδειγματα γνωστων, που οταν ηταν καινουργια ηταν ακαπνιστα και αμυριστα.Εβαζες την μυτη στην εξατμιση και δεν μυριζες τιποτα και μετα απο  καποια χιλιομετρα μυριζουν.Και η γ@μημενη  βρωμα απο το πετρελαιο δεν παλευται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, karaLRS είπε

το chr του συναδέλφου έφτασε 27κ ενώ το δικό μου c3 aircross euro 6d πήγε 18κ.

αυτός δίνει καθημερινά 15€ πήγαινε έλα στην δουλειά (140 χιλιόμετρα) , εγώ δίνω  9€.

μες την πόλη σαφώς και έχει καλή κατανάλωση αλλά μες στήν Πάτρα δεν βλέπεις διάφορα ειδικά και με τα 25 λεπτά που κοστίζει η βενζίνη παραπάνω.

σίγουρα το chr έχει τεχνολογία πάνω του γι'αυτό και η τιμή.. παρόλα αυτά πολύ think green μας πασάρουν και start and stop κλπ. το Diesel είναι ακόμα εργαλείο καλό

για ίδια κατηγορία b-suv μιλάω

Μην προσπαθείς να τα ισοπεδώσεις όλα, το C-HR δεν είναι στην κατηγορία b-suv, είναι στην κατηγορία c-suv! Το c3 aircross στην ουσία είναι βασισμένο στο πάτωμα του c3 το οποίο είναι κατηγορίας Β (B-Segment), αν θες ντε και καλά να το συγκρίνεις με κάποιο υβριδικό τότε να το συγκρίνεις με το yaris hybrid, αυτό είναι στην ίδια κατηγορία.

Όσο για τη διαφορά κατανάλωσης, από το ίδιο σημείο ξεκινάτε, την ίδια ακριβώς διαδρομή ακολουθείτε, την ίδια ώρα φτάνετε, το ίδιο ακριβώς στυλ οδήγησης έχετε? Αν η απάντηση είναι σε όλα ναι τότε όπως είπα και παραπάνω η διαφορά κατανάλωσης δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, αν η απάντηση δεν είναι σε όλα ναι τότε συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.

 Όσο για την κατανάλωση μέσα στην πόλη, εκεί είναι που τα υβριδικά παίζουν μπάλα μόνα τους, η διαφορά υπέρ των υβριδικών στην κατανάλωση είναι πολύ μεγαλύτερη από τα 25c διαφοράς του καυσίμου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μην προσπαθείς να τα ισοπεδώσεις όλα, το C-HR δεν είναι στην κατηγορία b-suv, είναι στην κατηγορία c-suv! Το c3 aircross στην ουσία είναι βασισμένο στο πάτωμα του c3 το οποίο είναι κατηγορίας Β (B-Segment), αν θες ντε και καλά να το συγκρίνεις με κάποιο υβριδικό τότε να το συγκρίνεις με το yaris hybrid, αυτό είναι στην ίδια κατηγορία.

Όσο για τη διαφορά κατανάλωσης, από το ίδιο σημείο ξεκινάτε, την ίδια ακριβώς διαδρομή ακολουθείτε, την ίδια ώρα φτάνετε, το ίδιο ακριβώς στυλ οδήγησης έχετε? Αν η απάντηση είναι σε όλα ναι τότε όπως είπα και παραπάνω η διαφορά κατανάλωσης δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, αν η απάντηση δεν είναι σε όλα ναι τότε συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.

 Όσο για την κατανάλωση μέσα στην πόλη, εκεί είναι που τα υβριδικά παίζουν μπάλα μόνα τους, η διαφορά υπέρ των υβριδικών στην κατανάλωση είναι πολύ μεγαλύτερη από τα 25c διαφοράς του καυσίμου.

με 370 λίτρα πορτπαγκαζ να το χαίρετε η Toyota που το οριοθετεί στο c-suv.

σχετικά με την κατανάλωση το υβριδικό 1800 βενζίνη πόσο καίει με 110 χιλιόμετρα σε εθνική;

σίγουρα 1-2 λίτρα παραπάνω από το Diesel + τα .25€ βγαίνει αρκετή διαφορά.

 

να βάλουμε και λίγο sprintmonitor?

5.21 lt /100km ( 7.8€ τα 100 χιλιόμετρα)

6.29lt /100km ( 8.2€ τα 100 χιλιόμετρα)

δεν νομίζω ότι δικαιολογείται την τόση τεράστια διαφορά τιμής ανάμεσα σε εκδόσεις hybrid και Diesel

Screenshot_20190406-155653.png.c4253567f8249fefb0d84026285aec8e.pngScreenshot_20190406-155546.png.887891660daefbbc7fda2f7899432bd6.png

 

Επεξ/σία από karaLRS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, karaLRS είπε

 

Μα είναι δυνατόν να συγκρίνεται ανόμοια αυτοκίνητα? Ούτε η κατηγορία είναι ίδια, ούτε ο κυβισμός. Είστε 200-300 κιλά ελαφρύτερος αν είδα καλά και με 400 κυβικά μικρότερο κινητήρα. Το Πορτ μπαγκαζ δεν έχει σχέση με την κατηγορία. Είναι δυνατόν με τόση διαφορά βάρους να έχουν την ίδια ευστάθεια αυτά τα δύο αυτοκίνητα στην εθνική οδό? Έχετε οδηγήσει βαρύ αυτοκίνητο σε μεγάλο ταξίδι με δυνατό κινητήρα? Δεν μιλάω για 60-70 χλμ, αλλά για 600χλμ. Με το δικό σας θα φτάσετε κομμάτια στην κούραση με το βαρύ θα πάτε και για ένα ποτό μόλις φτάσετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, karaLRS είπε

με 370 λίτρα πορτπαγκαζ να το χαίρετε η Toyota που το οριοθετεί στο c-suv.

σχετικά με την κατανάλωση το υβριδικό 1800 βενζίνη πόσο καίει με 110 χιλιόμετρα σε εθνική;

σίγουρα 1-2 λίτρα παραπάνω από το Diesel + τα .25€ βγαίνει αρκετή διαφορά.

να βάλουμε και λίγο sprintmonitor?

5.21 lt /100km ( 7.8€ τα 100 χιλιόμετρα)

6.29lt /100km ( 8.2€ τα 100 χιλιόμετρα)

δεν νομίζω ότι δικαιολογείται την τόση τεράστια διαφορά τιμής ανάμεσα σε εκδόσεις hybrid και Diesel

Screenshot_20190406-155653.png.c4253567f8249fefb0d84026285aec8e.pngScreenshot_20190406-155546.png.887891660daefbbc7fda2f7899432bd6.png

Τι βλεπω εγω απ το παραπανω??? Οτι το diesel τον πινει και επισημα...

Δηλαδη το Skoda Karoq του πατερα μου ας πουμε 1600 diesel που του κοστισε 30000 ευρω τον πινει ασχημα απ το C-HR των 26500 ειδικα μεσα στη πολη..

C-suv και τα δυο... Το μικροτερο πορτπαγκαζ του C-HR οφειλεται στη κουπε σχεδιαση του.. Μη μπερδευεστε καποιοι καποιοι εδω περα..

Τωρα αν μου συγκρινεις C3 βαλτο διπλα με το yaris και καλοφαγωτο και παλι..

Τωρα αν πηγαινεις μονο εθνικη απο μονος μου σου ειπα πριν οτι εκανες καλη επιλογη...

Οσο αφορα την πολη ομως μη το ζοριζεις γτ εισαι λαθος.. Πολυ λαθος μαλιστα.. 16000 εχει και το yaris.

Α και αφου πρεπει να τα πουμε και ολα καλη τυχη με την μεταπωληση μετα το 20..

Που ολος ο κοσμος μονο diesel δε θα παιρνει με την αβεβαιοτητα που θα υπαρχει στον αερα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κάνει 750χλμ σε μια μέρα με το C-HR και κατέβηκα πετώντας από μέσα, ήθελα κι άλλο.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλακεία έκανε ο πατέρας σου με το σκουντα.. Γιατί δεν του είπες να πάρει την αμαξαρα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...