Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, alfeios είπε

Εγω ενα χρονο τωρα φορτιζω συνεχεια με πιστωτικές και ποτέ δεν ειχα χρεωση

Είναι γενικό αυτό δεν ισχύει σε κάθε περίπτωση και σε κάθε top-up μέσω κάρτας!

  • Απαντ. 12k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εχει αλλαξει και σε αλλους το IBAN απο την εφαρμογη ή μονο σε εμενα???

απο GB89EVO εγινε LT42

τι παιχτηκε?

πηγα να στειλω λεφτα και λεω ας κανω ενα check στο IBAN και εβγαλε αλλο...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, asdfnikos είπε

Είναι γενικό αυτό δεν ισχύει σε κάθε περίπτωση και σε κάθε top-up μέσω κάρτας!

Εξηγησε μου

5 λεπτά πριν, verylife78 είπε

εχει αλλαξει και σε αλλους το IBAN απο την εφαρμογη ή μονο σε εμενα???

απο GB89EVO εγινε LT42

τι παιχτηκε?

πηγα να στειλω λεφτα και λεω ας κανω ενα check στο IBAN και εβγαλε αλλο...

οι υπηρεσίες της revolut θα παρεχονται πλέον με εδρα την Λιθουανια

Σταδιακα θα αλαξουν ολα τα ΙΒΑΝ και θα γινουν Λιθουανίας, θα ξεκινουν με LT

 

Αλλα δες εδω, για προσωρινα:

IMG_20201012_183524.jpg

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, verylife78 είπε

Παντως προσπαθω απο Viva να στειλω λεφτα και μου λεει οτι ειναι λαθος το IBAN ... με το LT.

τι να κανω?

καπου τα εχεις μπερδεψει

Πώς προσπαθεις;

Οταν κανεις φορτιση top up της Revolut από κάρτα (λες Visa), δεν βαζεις ΙΒΑΝ

Μόλις τώρα, alfeios είπε

καπου τα εχεις μπερδεψει

Πώς προσπαθεις;

Οταν κανεις φορτιση top up της Revolut από κάρτα (λες Visa), δεν βαζεις ΙΒΑΝ

Συγνωμη λάθος

Διαβασα Visa αντι για Viva

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, verylife78 είπε

μα την αλλη φορα ειχα βαλει ΙΒΑΝ το εχω και αποθηκευομενο μαλιστα ...γιαυτο πηγα να το κανω παλι ετσι

 

10 λεπτά πριν, alfeios είπε

Συγνωμη λάθος

Διαβασα Visa αντι για Viva

 

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, verylife78 είπε

εχει αλλαξει και σε αλλους το IBAN απο την εφαρμογη ή μονο σε εμενα???

απο GB89EVO εγινε LT42

τι παιχτηκε?

πηγα να στειλω λεφτα και λεω ας κανω ενα check στο IBAN και εβγαλε αλλο...

Kαι email έχουν στείλει και ειδοποίηση μέσω την εφαρμογής αν θυμάμαι καλά.

Λογω brexit κλπ

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Kαι email έχουν στείλει και ειδοποίηση μέσω την εφαρμογής αν θυμάμαι καλά.

Λογω brexit κλπ

τωρα τι να σου πω...οτι δεν μου εχει ερθει τιποτα???

Δημοσ.
1 ώρα πριν, verylife78 είπε

εχει αλλαξει και σε αλλους το IBAN απο την εφαρμογη ή μονο σε εμενα???

απο GB89EVO εγινε LT42

τι παιχτηκε?

πηγα να στειλω λεφτα και λεω ας κανω ενα check στο IBAN και εβγαλε αλλο...

Ισχύουν και τα 2 ΙΒΑΝ για δύο μήνες μετά την αλλαγή.

Μετά το δίμηνο το GB καταργείται.

Να θυμάσαι τέλος του έτους χοντρικά, μετά Brexit.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, for4 είπε

Στα 300€ ζητάει προμήθεια 4,01€, δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνει σε 2 από τις 3 τράπεζες.

με top up το κάνει αυτό. Με έμβασμα δεν έχω δοκιμάσει.

Αυτό ισχύε και ισχύει πάντα στις business κάρτες (credit/debit). Δοκίμασε με απλή κάρτα credit/debit.

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, verylife78 είπε

τωρα τι να σου πω...οτι δεν μου εχει ερθει τιποτα???

Welcome to our new European entity!

Hey ***********,

A few weeks ago, we let you know that all our Central & Eastern European Revolut customers will be moving over to our European entity in Lithuania (called “Revolut Payments UAB”). Today, we have officially made the switch!

If you haven't already, please take a moment to read your new Terms and Conditions here. If you use our Revolut Junior product, you can find your new Revolut Junior Terms here.

New SWIFT & EUR SEPA IBAN

We have changed the IBAN that you currently use to receive SWIFT & EUR SEPA payments. If you receive transfers via Revolut, you’ll need to share your new IBAN with your employer, friends and family. You can find your new IBAN by selecting your Profile icon in the Revolut app, tapping on the Settings icon, selecting “Account details” and then choosing an account.

To make the transition easier, you can continue to use both your old and new IBAN to receive international transfers for two months, until 28/11/2020. After 28/11/2020, transfers to your old IBAN will fail to arrive and will automatically be returned to the sender.

What about my Revolut Insurance policy?

If you have any of our travel or device insurance products, your policy has been migrated over to our new entity.

  • Your policy number(s) and insurance provider(s) will stay the same.
  • Your coverage limits will be calculated in EUR instead of GBP (e.g. if you were previously covered for £10,000,000 worth of overseas medical cover, you will now be covered for €10,000,000)
  • If you’re mid-trip during the migration, your cover won’t be affected.

Please select your Profile icon > Widgets tab > Insurance in the app to see your updated policy.

Unhappy for any reason?

If you would like more information about the migration, you can find a link to a helpful FAQ here.

If you would like to make a complaint or speak with a customer support agent, then the best way to get in touch with us is through our in-app customer support chat. If for any reason you’re still not happy with these changes, you can close your Revolut account for free by selecting your Profile icon in the Revolut app, tapping on the Settings icon, scrolling to the bottom of the page, and choosing “Close account”.

 

 

Mon, 28 Sep, 
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Doubt είπε

Δες στα ανεπιθύμητα.

Βασικα δεν πηγαινει σε όλους μαζί. Εμένα ηρθε πριν λίγες μέρες. Άρα μπορεί να του ερθει

Δημοσ.
1 ώρα πριν, vagstef είπε

Βασικα δεν πηγαινει σε όλους μαζί. Εμένα ηρθε πριν λίγες μέρες. Άρα μπορεί να του ερθει

Αφού άλλαξε το ΙΒΑΝ έπρεπε να το έχει λάβει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...