Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει και η επιλογή μεταχειρισμένου προ 2018, το οποίο έχει και 40+λτρ βενζίνης, δεν μπορούν όλες οι οικογένειες να συντηρούν 2 οχήματα 😉, υπάρχουν επιλογές οικογενειακων, μεσαίων και "μικρών". 

Μικρότερο κόστος κτήσης, 0 αναμονή, μικρότερη απώλεια €€ σε περίπτωση μεταπώλησης. 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, terry308 είπε

Υπάρχει και η επιλογή μεταχειρισμένου προ 2018, το οποίο έχει και 40+λτρ βενζίνης, δεν μπορούν όλες οι οικογένειες να συντηρούν 2 οχήματα 😉, υπάρχουν επιλογές οικογενειακων, μεσαίων και "μικρών". 

Μικρότερο κόστος κτήσης, 0 αναμονή, μικρότερη απώλεια €€ σε περίπτωση μεταπώλησης. 

Θεωρητικά, ναι υπάρχει.

Πρακτικά, με τις τιμές που έχουν εκτοξευτεί τα μεταχειρισμένα (ποσοστιαία μεγαλύτερες αυξήσεις από τα καινούρια), και με το ρίσκο αν δεν έχεις αξιόπιστο μάστορα να μπορεί να ελέγξει τα πάντα (και στο CNG κομμάτι του αυτοκινήτου), δεν υπάρχει επιλογή. Πηγαίνεις σε καινούριο CNG και παραλαμβάνεις εντός 2-5 μηνών, στις υπάρχουσες λύσεις.

Στο θέμα του δεύτερου οχήματος, αναφέρομαι στα οικογενειακά σενάρια, όπου η λύση του δεύτερου δεν είναι ελαστική, αλλά αναγκαία επιλογή. Εκεί, πιστεύω, το CNG μπορεί να δώσει μια λύση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Θεωρητικά, ναι υπάρχει.

Πρακτικά, με τις τιμές που έχουν εκτοξευτεί τα μεταχειρισμένα (ποσοστιαία μεγαλύτερες αυξήσεις από τα καινούρια), και με το ρίσκο αν δεν έχεις αξιόπιστο μάστορα να μπορεί να ελέγξει τα πάντα (και στο CNG κομμάτι του αυτοκινήτου), δεν υπάρχει επιλογή. Πηγαίνεις σε καινούριο CNG και παραλαμβάνεις εντός 2-5 μηνών, στις υπάρχουσες λύσεις.

Στο θέμα του δεύτερου οχήματος, αναφέρομαι στα οικογενειακά σενάρια, όπου η λύση του δεύτερου δεν είναι ελαστική, αλλά αναγκαία επιλογή. Εκεί, πιστεύω, το CNG μπορεί να δώσει μια λύση.

δεν έχει παρουσιαστεί περίπτωση που το σύστημα του cng να παρουσιάσει κάτι εξειδικευμένο

απλά στην 20ετία που θα θέλει αλλαγή η δεξαμενή δεν έχουμε πληροφορίες τι παίζει  , τώρα πλησιάζουν τα πρώτα panda/punto , θα δείξει

όσο για τα μτχ ανέβηκαν κανα διχίλιαρο max , λιγότερο φυσικά απο τα καινούρια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Είχα cng (tgi) ibiza 4 χρόνια ,εχει 120.000χλμ ποτέ δεν χρειάστηκε κάτι γιά το cng σύστημα,τώρα το κυκλοφορεί ο αδερφός μου. 

Πριν 40 ημέρες έθεσα σε κυκλοφορία μεταχειρισμένο Ibiza tgi 2018 πάλι, με 100.000χλμ, φορτωμένο εξοπλιστικά από Γερμανία, fr έκδοση, σε τελική τιμή φθηνότερα από το πιο οικονομικό Ibiza tgi του car. gr. & λόγω budget και λόγω τιμής των εγχώριων μεταχειρισμένων & κυρίως των τιμών καινούργιων cng + το μικρό ρεζερβουάρ .

Με λίγα €€ παραπάνω, μπορούσα να φέρω Leon & leon st, αλλά δεν υπάρχει ανάγκη χώρων. 

Επιλογές υπάρχουν, ανάλογα με το τι ζητάει και τι προσφέρει ο καθένας. 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, korakios είπε

όσο για τα μτχ ανέβηκαν κανα διχίλιαρο max , λιγότερο φυσικά απο τα καινούρια

Έχω δει μεταχειρισμένα να έχουν ανέβει πολύ περισσότερο από το 2χίλιαρο.

14 ώρες πριν, terry308 είπε

Πριν 40 ημέρες έθεσα σε κυκλοφορία μεταχειρισμένο Ibiza tgi 2018 πάλι, με 100.000χλμ, φορτωμένο εξοπλιστικά από Γερμανία, fr έκδοση, σε τελική τιμή φθηνότερα από το πιο οικονομικό Ibiza tgi του car. gr. & λόγω budget και λόγω τιμής των εγχώριων μεταχειρισμένων & κυρίως των τιμών καινούργιων cng + το μικρό ρεζερβουάρ .

Με λίγα €€ παραπάνω, μπορούσα να φέρω Leon & leon st, αλλά δεν υπάρχει ανάγκη χώρων. 

Δεν ξέρω τί γίνεται με το αν κάποιος βρήκε «ένα κομμάτι ευκαιρία», ας μιλήσουμε με διαθέσιμες επιλογές σε ευρεία γκάμα.

Έψαξα σήμερα όλο το mobile.de. Ενδεικτικά Ibiza TGI του 2018, περίπου στα 100.000-150.000χλμ, είναι όλα στα 13.000-15.000 ευρώ τιμή εκεί, με πολύ συχνότερη εμφάνιση στα 14000 ευρώ. +2000 ευρώ για να στο φέρει κάποιος επαγγελματίας, δηλαδή να κάνει εκτελωνισμό και να πάει να το φέρει. Είμαστε στα 15.000-17.000 ευρώ, με επικρατούσα τιμή στα 16.000.

Καινούριο κάνει στην Ελλάδα 19.000 κλειδί στο χέρι.
Μεταχειρισμένο από Γερμανία, χωρίς σοβαρό έλεγχο από γνώστη του TGI, φορτωμένο με 100.000-150.000χλμ, 3.000 ευρώ λιγότερο από το καινούριο εδώ;

Δεν το βλέπω ως ευκαιρία. 😂

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Δεν ξέρω τί γίνεται με το αν κάποιος βρήκε «ένα κομμάτι ευκαιρία», ας μιλήσουμε με διαθέσιμες επιλογές σε ευρεία γκάμα.

Έψαξα σήμερα όλο το mobile.de. Ενδεικτικά Ibiza TGI του 2018, περίπου στα 100.000-150.000χλμ, είναι όλα στα 13.000-15.000 ευρώ τιμή εκεί, με πολύ συχνότερη εμφάνιση στα 14000 ευρώ. +2000 ευρώ για να στο φέρει κάποιος επαγγελματίας, δηλαδή να κάνει εκτελωνισμό και να πάει να το φέρει. Είμαστε στα 15.000-17.000 ευρώ, με επικρατούσα τιμή στα 16.000.

Με γρήγορη αναζήτηση στο car , ιδιώτη , όχι εισαγωγής

https://www.car.gr/320836823

https://www.car.gr/323340121

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε 🤣 , ήμουν τυχερός που βρήκα το δικό μου fr σε πολύ καλή τιμή και βγήκε φθηνότερο από το φθηνότερο ibiza tgi στο car.gr. 🙂

12.000€ δίπλα στην Ιταλία 

Με 13.000€ είναι στην Ελλάδα με Έξοδα ταξιδιού + τελωνείου.. αλλά τόσο έχει και στην Ελλάδα. 

Πάμε στα -5/6000€ τα οποία είναι τα έξοδα για καύσιμα 4 ετών, 75,000χλμ με cng & 40.000χλμ με βενζινη, σημειωμένα από την 1η ημέρα, για εμένα είναι αξιοσημείωτη διαφορά, για άλλους είναι ένα Panda... για άλλους δεν ξέρω αξίζει η αγορά μτχ  , end of story. 

Ο καθένας με τις επιλογές του το έχουμε ξαναπεί πχ :

Fr 2018 με full εξοπλισμό (όχι σα τα Ελληνικά) με τελωνείο και έξοδα ναι πάει 15.500€

Και ναι θα το προτιμούσα έναντι ενός καινούργιου "γυμνού" στα 18.000+ 

2500€+ για καύσιμα ,λάστιχα, services κτλ 

Screenshot_20220613-150025-01.jpeg

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

Με γρήγορη αναζήτηση στο car , ιδιώτη , όχι εισαγωγής

https://www.car.gr/320836823

https://www.car.gr/323340121

Δεν ψάχνω Ibiza, δεν μού κάνει σε χώρους. Απλά έκανα την έρευνα πάνω στην παραπάνω αναφορά για εισαγωγή από εξωτερικό.

Στις οικογενειακές μου ανάγκες, το ελάχιστο των χώρων που χρειάζομαι είναι τύπου Arona, Kamiq, πάντα για 2ο πόλης, όπως έχουμε αναλύσει.

Δεν υπάρχουν επιλογές σε μεταχειρισμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε

Δεν ψάχνω Ibiza, δεν μού κάνει σε χώρους. Απλά έκανα την έρευνα πάνω στην παραπάνω αναφορά για εισαγωγή από εξωτερικό.

Στις οικογενειακές μου ανάγκες, το ελάχιστο των χώρων που χρειάζομαι είναι τύπου Arona, Kamiq, πάντα για 2ο πόλης, όπως έχουμε αναλύσει.

Δεν υπάρχουν επιλογές σε μεταχειρισμένα.

πάρε ένα μτχ hybrid και γύρνα το σε υγραέριο να ξεμπερδεύεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

πάρε ένα μτχ hybrid και γύρνα το σε υγραέριο να ξεμπερδεύεις

Αν εμπιστευόμουν το υγραέριο, θα ήμουν ήδη στο παράπλευρο νήμα. 😂

Σοβαρά hybrid είναι μόνο τα Toyota, που έχουν αναμονή 18-20 μήνες. Πάει κι αυτή η λύση άκλαυτη. 😂

Είπαμε ξανά, το CNG είναι για πολύ λίγους σε πολύ ειδικές συνθήκες και ανάγκες, σε συγκεκριμένες περιοχές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Στις οικογενειακές μου ανάγκες, το ελάχιστο των χώρων που χρειάζομαι είναι τύπου Arona, Kamiq, πάντα για 2ο πόλης, όπως έχουμε αναλύσει.

Δύσκολοι στόχοι,όσα είναι προς πώληση, έχουν τιμές ακριβότερες από αυτές της αγοράς τους.! 

Θα κοιτούσα leon st / octavia combi , λόγω ανάγκης χώρων και κυρίως λόγω κινητήρα.. αλλά δεν κάνουν για (μεγαλου)πολη αν δεν υπάρχει πυλωτή / parking κτλ 

edit : Είχα πετύχει στο πρατήριο της Κοζάνης, ένα golf variant κουκλί!!! 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, terry308 είπε

Δύσκολοι στόχοι,όσα είναι προς πώληση, έχουν τιμές ακριβότερες από αυτές της αγοράς τους.! 

Θα κοιτούσα leon st / octavia combi , λόγω ανάγκης χώρων και κυρίως λόγω κινητήρα.. αλλά δεν κάνουν για (μεγαλου)πολη αν δεν υπάρχει πυλωτή / parking κτλ 

Ακριβώς αυτό λέω εδώ και μερικές δημοσιεύσεις. Ότι αυτά που ψάχνω δεν συμφέρουν ως μεταχειρισμένα, οπότε κάποιος πάει σε καινούριο αναγκαστικά.

Τα octavia, leon, μεγάλα μεγέθη για 2ο πόλης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Ακριβώς αυτό λέω εδώ και μερικές δημοσιεύσεις. Ότι αυτά που ψάχνω δεν συμφέρουν ως μεταχειρισμένα, οπότε κάποιος πάει σε καινούριο αναγκαστικά.

Τα octavia, leon, μεγάλα μεγέθη για 2ο πόλης.

ναι , arona και ειδικά το kamiq κρατάνε τέρμα ψηλά τιμές , το ίδιο και πριν τις ανατιμήσεις

άρα αφού δε θες υγραέριο , δε κοιτάς εισαγωγής , κλείσε καινούριο

προσωπικά θα έπαιρνα ένα μτχ punto με εξακριβωμένα χιλιόμετρα αν το panda ήταν μικρό για τις ανάγκες μου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο, σε μια διερεύνηση που έκανα σε καινούρια, έπεσα και στο Skoda Octavia το τελευταίο.

Δεν έχω καταφέρει να βρω στα specs, το μέγεθος της δεξαμενής βενζίνης, στο 1.5 G-TEC. Γνωρίζουμε πόσο έχει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Άσχετο, σε μια διερεύνηση που έκανα σε καινούρια, έπεσα και στο Skoda Octavia το τελευταίο.

Δεν έχω καταφέρει να βρω στα specs, το μέγεθος της δεξαμενής βενζίνης, στο 1.5 G-TEC. Γνωρίζουμε πόσο έχει;

9λιτρα είναι όλα του vag πλέον, αλλά θα πάρεις octavia για 2ο πόλης ????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...