Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, draculias είπε

βάσεις αμορτισέρ (top mount), ούτε αυτό το περίμενα, το αμάξι δεν το ζορίζω αλλά εξ' ορισμού είναι και αδύνατον να ζοριστεί 

Τις άλλαξες; 

Κόστος;  πως κατάλαβες ότι θέλουν αλλαγή; 

3 ώρες πριν, unforgiven είπε

Μεγάλο πρόβλημα, για μένα, στα περισσότερα καινούρια CNG το πολύ μικρό ρεζερβουάρ. Αν βρεθείς σε μέρος χωρίς πρατήριο ΦΑ (πχ διακοπές), θα βαρεθείς να γεμίζεις.

Κάτοχος μοντέλου ibiza 2018 με 43λτρ βενζίνης 

Πήραμε ξανά ίδιο μοντέλο, μεταχειρισμένο από Γερμανία, με καλύτερο εξοπλισμό fr έκδοση , λόγω πολύ καλής τιμής αλλά κυρίως γιά το μεγάλο ντεποζιτο βενζίνης. 

Οι διαφορές στο ντεποζιτο φ. α. μεταξύ 2018 μοντέλου και μετα το 2019 είναι περίπου 3;; κιλά, οπως έχω παρατηρήσει στα γκρουπ του Facebook, δεν έχει ιδιαίτερα αυξημένη αυτονομία, δεν ξέρω αν παίζει ρόλο και η αλλαγή από 5αρι (2018) σε 6η (2019-2022) σασμάν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όσοι έχετε αυτοκίνητα CNG με αυτόματο γύρισμα στη βενζίνη, όταν τελειώσει το CNG στο ντεπόζιτο, έχετε τυχόν αντιμετωπίσει προβλήματα από την αραιή (ή καθόλου) εμπλοκή της βενζίνης;

Αν παραμείνει πάνω από 6μηνο αχρησιμοποίητη η βενζίνη στο ντεπόζιτο, είναι πιθανό να πάρει κανείς στα χέρια αντλίες και άλλα πράγματα λόγω «σαπίσματος».

Ακολουθείτε τυχόν κάποιο πλάνο περιοδικά, τύπου «αφήνω να τελειώσει το CNG για να γυρίσει αυτόματα σε βενζίνη, να την κάψει και στο τελείωμά της, πηγαίνω για ανεφοδιασμό CNG»;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Όσοι έχετε αυτοκίνητα CNG με αυτόματο γύρισμα στη βενζίνη,

όλα έτσι κάνουν

17 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

όταν τελειώσει το CNG στο ντεπόζιτο, έχετε τυχόν αντιμετωπίσει προβλήματα από την αραιή (ή καθόλου) εμπλοκή της βενζίνης;

όχι ,γυρνά ομαλά σε βενζινη

18 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Αν παραμείνει πάνω από 6μηνο αχρησιμοποίητη η βενζίνη στο ντεπόζιτο, είναι πιθανό να πάρει κανείς στα χέρια αντλίες και άλλα πράγματα λόγω «σαπίσματος».

μπα, πιο πολύ ρόλο παίζει να υπάρχει επαρκή ποσότητα να ψύχεται η αντλία . Στα 9λιτρα έτσι κι αλλιώς πάντα γεμάτα τα έχουν.

20 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Ακολουθείτε τυχόν κάποιο πλάνο περιοδικά, τύπου «αφήνω να τελειώσει το CNG για να γυρίσει αυτόματα σε βενζίνη, να την κάψει και στο τελείωμά της, πηγαίνω για ανεφοδιασμό CNG»;

εγώ ανα τετράμηνο συμπληρώνω λίγο , περισσότερο εξατμίζεται παρά την καίω . το panda έχει επιλογή χειροκίνητα να αλλάζεις και επειδή ροπιάζει πιο χαμηλά σε βενζίνη και δίνει παραπάνω άλογα ,Πήλιο με ac φορτωμένο βρίσκω ευκαιρία και καίω εκεί λίγη βενζίνη

βέβαια τώρα με τις τωρινές τιμές της βενζίνης το έχω σταματήσει...

τα vag μετά απο ανεφοδιασμό με cng ,γυρνάνε σε βενζίνη για κάποια χιλιόμετρα , υπάρχει και τρόπος απο ότι διάβασα με odb να αλλάζουν χειροκίνητα

α, επίσης στα 9λιτρα έχει παρατηρηθεί οτι η ένδειξη βενζίνης κολλά κάποιες φορές , απο αντιπροσωπία είπαν να καίνε που και που βενζίνη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, korakios είπε

όλα έτσι κάνουν

Ναι, ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Εννοούσα αυτά που μπορούν να γυρίζουν μόνο αυτόματα και όχι χειροκίνητα. Άρα, ο κάτοχος πρέπει να έχει μια στρατηγική να ανανεώνει περιοδικά τη βενζίνη στο ντεπόζιτο και να μη μένει άκαυτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Ναι, ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Εννοούσα αυτά που μπορούν να γυρίζουν μόνο αυτόματα και όχι χειροκίνητα. Άρα, ο κάτοχος πρέπει να έχει μια στρατηγική να ανανεώνει περιοδικά τη βενζίνη στο ντεπόζιτο και να μη μένει άκαυτη.

Με obd11 μπορεί να επιλέξει το καύσιμο που επιθυμεί , ή κάποιοι άλλοι απομονώνουν τον εγκέφαλο του φ.α. οπότε καίνε βενζίνη 

0 πρόβλημα με 0 φ.α. για περίπου 3-4μηνο 

χωρίς βενζίνη δεν το έχω αφήσει , αλλά όπως αναφέρουν μερικοί , μάλλον θα εξατμιστεί μετά το 6μηνο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε

Ναι, ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Εννοούσα αυτά που μπορούν να γυρίζουν μόνο αυτόματα και όχι χειροκίνητα. Άρα, ο κάτοχος πρέπει να έχει μια στρατηγική να ανανεώνει περιοδικά τη βενζίνη στο ντεπόζιτο και να μη μένει άκαυτη.

πανεύκολο είναι , μια βλάβη να τύχει σε πρατήριο , μια εκδρομή εκτός δικτύου να πας την καις 😛

πλάκα έχει 3 και ο κούκος είμαστε με cng , αισθάνομαι οτι δίνουμε συνέντευξη 😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

πανεύκολο είναι , μια βλάβη να τύχει σε πρατήριο , μια εκδρομή εκτός δικτύου να πας την καις 😛

πλάκα έχει 3 και ο κούκος είμαστε με cng , αισθάνομαι οτι δίνουμε συνέντευξη 😂

Παραπάνω είμαστε αλλά κάποιοι ντρέπονται 😛  , όπως ντρεπόμαστε εμείς κατά το γέμισμα cng  😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, korakios είπε

πλάκα έχει 3 και ο κούκος είμαστε με cng , αισθάνομαι οτι δίνουμε συνέντευξη 😂

Μπορείτε να φτιάξετε ένα YouTube channel. 😀

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, terry308 είπε

Τις άλλαξες; 

Κόστος;  πως κατάλαβες ότι θέλουν αλλαγή; 

Δεν γνωρίζω κόστος, μάλλον δεν θα μάθω, θα μου τα περάσει ο άνθρωπος στην εγγύηση, δεν νοείται τέτοιο πρόβλημα σε τέτοιο όχημα με 57.000χλμ. Θα ενημερώσω όταν έρθει αυτή η ώρα.

Στο άλλο όχημα της οικογένειας (Α3 1.8Τ) που μου συνέβη στα 100.000+ χλμ το καταλαβαίνεις όταν βρίσκεσαι σε ακινησία και στρίβεις αργά το τιμόνι δεξιά-αριστερά και στην πορεία του ακούς ένα (όχι δυνατό σε θόρυβο) τακ-τακ από μπροστά. Το αυτοκίνητο είχε φάει αρκετό  "κυνήγι" από εμένα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεν είναι τίποτε το τρομερό, τις άλλαξα μετά από επιπλέον 20-30 χιλ. χλμ όταν αποφάσισα να αλλάξω αμορτισέρ (γλιτώνεις διπλό κόστος εργασίας για λύσιμο)

δεν ξέρω αν παίζει ρόλο και η αλλαγή από 5αρι (2018) σε 6η (2019-2022) σασμάν

αν και παίζουν διάφοροι παράγοντες καθοριστικό ρόλο (τρόπος οδήγησης, εντός/εκτός πόλης κτλ) θεωρητικά θα έπρεπε να είχες συγκριτικά μικρότερη κατανάλωση. Όχι μεγάλη, αλλά αισθητή συγκριτικά. Θα έχεις όμως πιο ξεκούραστο μοτέρ με την 6η αντί για τελική 5η και στα "κόκκινα" ο κινητήρας.

Προσωπικά πιστεύω αυτό που λέω "θεωρητικά" παραπάνω για τον επιπλέον λόγο ότι στα Ibiza & Arona έχουν πολύ "κοντά" κιβώτια, μικρές σχέσεις, τουλάχιστον με ότι αυτοκίνητο έχω οδηγήσει στη ζωή μου μέχρι τώρα.

 

14 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Όσοι έχετε αυτοκίνητα CNG με αυτόματο γύρισμα στη βενζίνη, όταν τελειώσει το CNG στο ντεπόζιτο, έχετε τυχόν αντιμετωπίσει προβλήματα από την αραιή (ή καθόλου) εμπλοκή της βενζίνης;

Όχι, πάντα αυτόματα μπαίνει η βενζίνη χωρίς κανένα θέμα.

Αν παραμείνει πάνω από 6μηνο αχρησιμοποίητη η βενζίνη στο ντεπόζιτο, είναι πιθανό να πάρει κανείς στα χέρια αντλίες και άλλα πράγματα λόγω «σαπίσματος».

Ακολουθείτε τυχόν κάποιο πλάνο περιοδικά, τύπου «αφήνω να τελειώσει το CNG για να γυρίσει αυτόματα σε βενζίνη, να την κάψει και στο τελείωμά της, πηγαίνω για ανεφοδιασμό CNG»;

Δεν θα το μάθω ποτέ, το έχω κανόνα μία φορά στο μήνα επίτηδες να μη ανεφοδιάζω φ.α. και να το "σκίζω" (όσο είναι δυνατό αυτό βέβαια σε 1000άρη κινητήρα) με την βενζίνη μέχρι να τελειώσει.

Με το φυσικό αέριο κινούμαι σαν "Παναγία" για να μου δίνει αυτό που υπόσχεται εξαρχής (μεγάλη οικονομία), με την βενζίνη ξυπνάω κινητήρα/τούρμπο, ανεβάζω κατακόρυφα στροφές, καίω ότι μπορεί να έχει μαζέψει εσωτερικά (αν και μάκα από πού να την βρει όταν κινείσαι με φ.α. 🙂)

Και γενικότερα βενζίνη (ειδικά την πεντακάθαρη, κρυστάλλινη ελληνική βενζίνη...) αποφεύγω να μένει μήνες αχρησιμοποίητη στο ντεπόζιτο. Και φίλτρο βενζίνης αλλάζω σχετικά συχνά ( σε έναν ιδανικό κόσμο δεν θα το άλλαζα ποτέ όπως και ορίζεται, απλά η χώρα μας δεν συγκαταλέγεται στα μέλη του ιδανικού κόσμου)

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλος με cng βάζει 5λίτρα βενζίνη σε κάθε γέμισμα φυσικού αερίου...

Έχει octavia με 45άρι και έτσι είναι σχεδόν πάντα πάνω από την μέση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 4.5-5 κιλα στα 100 που έχει ο φίλος οκτάνια με 1.4 φ.α./κιλο έφτασε ακόμα και με εμένα με υγραέριο..8-8.5 λ/100 με 1€ το λίτρο..και το σκεφτόμουν να πάρω σύντομα σαν το δικό του για την οικογένεια... απελπίστηκα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tselotrelo είπε

Με 4.5-5 κιλα στα 100 που έχει ο φίλος οκτάνια με 1.4 φ.α./κιλο έφτασε ακόμα και με εμένα με υγραέριο..8-8.5 λ/100 με 1€ το λίτρο..και το σκεφτόμουν να πάρω σύντομα σαν το δικό του για την οικογένεια... απελπίστηκα 

αν έχεις μέση 8-8.5 λίτρα υγραέριο ,σε ίδιο αμάξι με ίδιο τρόπο οδήγησης ,σε ίδιες διαδρομές και βρίσκεις με 1€ τότε ναι , μένεις με υγραέριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

αν έχεις μέση 8-8.5 λίτρα υγραέριο ,σε ίδιο αμάξι με ίδιο τρόπο οδήγησης ,σε ίδιες διαδρομές και βρίσκεις με 1€ τότε ναι , μένεις με υγραέριο

Εγώ μέση υγραέριο έχω 6.5 με 0.97€ τι λίτρο

Υπολογίζω με CNG να κάνω οικονομία κάνα 400€ το χρόνο (ανάλογα και το αυτοκίνητο) εχθές βρήκα ένα Β200 Μερσεντές 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Εγώ μέση υγραέριο έχω 6.5 με 0.97€ τι λίτρο

Υπολογίζω με CNG να κάνω οικονομία κάνα 400€ το χρόνο (ανάλογα και το αυτοκίνητο) εχθές βρήκα ένα Β200 Μερσεντές 

Ποσο υπολογίζεις να καίει σε φυσικό αέριο και πόσα χιλιόμετρα κάνεις το χρονο για να γλυτώσεις 400€? Από απορία ρωταω γιατί το σκεφτόμουν. Και εγώ και δε μου βγαίναν τα κουκια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...