Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα

Προσπαθώ να βρω πραγματική κατανάλωση στο αυτοκίνητα skoda Octavia kai scala cng προσπαθησα να βρω περίπου 20 σελίδες πίσω αλλά δε βρήκα κάτι όποιος γνωρίζει .. από γέμισμα σε γέμισμα παρακαλώ όχι υπολογιστικά όπως βγάζει το αυτοκίνητο

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1.3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, tselotrelo είπε

Καλησπέρα

Προσπαθώ να βρω πραγματική κατανάλωση στο αυτοκίνητα skoda Octavia kai scala cng προσπαθησα να βρω περίπου 20 σελίδες πίσω αλλά δε βρήκα κάτι όποιος γνωρίζει .. από γέμισμα σε γέμισμα παρακαλώ όχι υπολογιστικά όπως βγάζει το αυτοκίνητο

Ευχαριστώ

το καμικ που ειναι ιδιο σχεδον με το σκαλα (λιγο μεγαλυτερο και βαρυτερο σκαφος το καμικ βεβαια) εχει σε εμας μεση πραγματική 4.6-4.8 κιλα/100 χλμ (διαδρομες εντος πολης με κλιματισμό). Σιγουρα πεφτει και πιο κατω αν δεν εχεις βαρυ ποδι (εχω δει κατι 3.8 απο χρηστες αλλα θα ελεγα πιο ρεαλιστικο ενα 4-4.1). Οποτε για μια μεση με βαρυ ποδι στο σκαλα υπολογιζε 4.5 κιλα..

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, tselotrelo είπε

Καλησπέρα

Προσπαθώ να βρω πραγματική κατανάλωση στο αυτοκίνητα skoda Octavia kai scala cng προσπαθησα να βρω περίπου 20 σελίδες πίσω αλλά δε βρήκα κάτι όποιος γνωρίζει .. από γέμισμα σε γέμισμα παρακαλώ όχι υπολογιστικά όπως βγάζει το αυτοκίνητο

Ευχαριστώ

Δεν υπάρχει standar κατανάλωση/αυτονομία 

Παίζουν πολλά ρόλο :

Εξωτερική θερμοκρασία (χειμώνας-καλοκαίρι)

Υπάρχον ή μη cng εντός δεξαμενών 

Πίεση πρατηρίου ( έαν βάζει κι άλλος στη δίπλα αντλία) 

Πίεση ελαστικών 

Φορτίο 

Δεξί πόδι οδηγού 

Πορεία ή πόλη , ανηφόρες κατηφόρες κτλ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, terry308 είπε

Δεν υπάρχει standar κατανάλωση/αυτονομία 

Παίζουν πολλά ρόλο :

Εξωτερική θερμοκρασία (χειμώνας-καλοκαίρι)

Υπάρχον ή μη cng εντός δεξαμενών 

Πίεση πρατηρίου ( έαν βάζει κι άλλος στη δίπλα αντλία) 

Πίεση ελαστικών 

Φορτίο 

Δεξί πόδι οδηγού 

Πορεία ή πόλη , ανηφόρες κατηφόρες κτλ 

Άμα από άδειο το γεμίσεις έχει σταθερό αριθμό κιλών..με μια απλή διαίρεση βγαίνει η κατανάλωση ..

Τώρα για την πίεση ελαστικών? Δε μπορώ να πω κάτι ότι λέει το κάθε όχημα.

Μιλαμε νομίζω πάντα για μια νορμάλ οδήγηση κάνοντας πάνω από 250χλμ θα έχει από όλα προφανώς και ανηφόρες και κατηφόρες ... σιγουρα οποίος μιλάει για κατανάλωση αναφέρει εντός ,εκτός  ή μικτή χρήση .. αλλά οποια γνώμη πάντα είναι σεβαστή 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, tselotrelo είπε

Άμα από άδειο το γεμίσεις έχει σταθερό αριθμό κιλών..με μια απλή διαίρεση βγαίνει η κατανάλωση ..

Τώρα για την πίεση ελαστικών? Δε μπορώ να πω κάτι ότι λέει το κάθε όχημα.

Μιλαμε νομίζω πάντα για μια νορμάλ οδήγηση κάνοντας πάνω από 250χλμ θα έχει από όλα προφανώς και ανηφόρες και κατηφόρες ... σιγουρα οποίος μιλάει για κατανάλωση αναφέρει εντός ,εκτός  ή μικτή χρήση .. αλλά οποια γνώμη πάντα είναι σεβαστή 

 

https://www.spritmonitor.de/en/ εδώ μπορείς να δείς μέση κατανάλωση από χρήστες 

Από άδειο ΔΕΝ εχει σταθερή ποσότητα κιλών , αυτό σου εξηγώ , δεν είναι βενζίνη βάλε 20λίτρα ή 20€ και τέλος 

Το χειμώνα θα πάρει και 15 κιλά και το καλοκαίρι μπορεί να πάρει και 12 κιλά θα ανάψεις και ac/clima, έτσι ΔΕΝ βγάζεις μέση κατανάλωση , έχω πετύχει cngη να πηγαίνει με 90χλμ/ώρα κι άλλος nicknames να μη λέμε με 150χλμ/ώρα ...

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tselotrelo είπε

Άμα από άδειο το γεμίσεις έχει σταθερό αριθμό κιλών..με μια απλή διαίρεση βγαίνει η κατανάλωση ..

Τώρα για την πίεση ελαστικών? Δε μπορώ να πω κάτι ότι λέει το κάθε όχημα.

Μιλαμε νομίζω πάντα για μια νορμάλ οδήγηση κάνοντας πάνω από 250χλμ θα έχει από όλα προφανώς και ανηφόρες και κατηφόρες ... σιγουρα οποίος μιλάει για κατανάλωση αναφέρει εντός ,εκτός  ή μικτή χρήση .. αλλά οποια γνώμη πάντα είναι σεβαστή 

 

προσωπικα σχεδον παντα βαζω 13.5 κιλα, καλοκαιρι θα πεσει στα 13 χειμωνα εχω δει εως και 14.5... τα νουμερα που σου ειπα ειναι για 13.5 κιλα..

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, terry308 είπε

https://www.spritmonitor.de/en/ εδώ μπορείς να δείς μέση κατανάλωση από χρήστες 

Από άδειο ΔΕΝ εχει σταθερή ποσότητα κιλών , αυτό σου εξηγώ , δεν είναι βενζίνη βάλε 20λίτρα ή 20€ και τέλος 

Το χειμώνα θα πάρει και 15 κιλά και το καλοκαίρι μπορεί να πάρει και 12 κιλά θα ανάψεις και ac/clima, έτσι ΔΕΝ βγάζεις μέση κατανάλωση , έχω πετύχει cngη να πηγαίνει με 90χλμ/ώρα κι άλλος nicknames να μη λέμε με 150χλμ/ώρα ...

Ευχαριστώ για το σύνδεσμο ,

Φιλικά πάντα τα ίδια ισχύουν ακριβώς και στην βενζίνη..τώρα για τη διαφορά θερμοκρασίας δεν έχει σημασία άμα καις περιπου 5λ/100 (λέω τυχαία).. άμα βάλεις 15 κιλά θα κάνεις περίπου 300 χλμ άμα βάλεις 12κιλα θα κάνεις περίπου 220 με ίδια οδήγηση και χωρίς κλιματισμό .. εγώ υγραέριο έχω με τον ίδιο τρόπο μετράμε τη κατανάλωση...εκτός άμα χάνω κάτι εξήγησε μου παρακαλώ

32 λεπτά πριν, paylidis είπε

προσωπικα σχεδον παντα βαζω 13.5 κιλα, καλοκαιρι θα πεσει στα 13 χειμωνα εχω δει εως και 14.5... τα νουμερα που σου ειπα ειναι για 13.5 κιλα..

Ευχαριστώ για τις απαντησεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Είχα ξεκινήσει το παρόν θέμα πριν από χρόνια, τότε που είχε γίνει το hype εγχώρια και λίγο μετά έκοψε η τάση, αφού αποφάσισε και το VW group να μη σχεδιάσει νέους κινητήρες ... και πολλά άλλα που μπήκαν ως εκτίμηση μελλοντικής κατάστασης.

Αυτή τη στιγμή, οι ενεργειακές ανακατατάξεις, πώς τοποθετούν το CNG, αν μπορεί να μάς διαφωτίσει κάποιος που έχει παρακολουθήσει τις εξελίξεις;

Έτσι κι αλλιώς πάμε στην ηλεκτροκίνηση, αλλά μέχρι τότε (ειδικά στη χώρα μας), έχει ξαναμπει το CNG στο παιχνίδι ως μια λύση μειωμένης κατανάλωσης, που να αξίζει κανείς να πάρει;

Οι τιμές του CNG πώς πάνε σε ποσοστιαίες αυξήσεις σε σχέση με αυτές της βενζίνης; Τί εκτίμηση υπάρχει για τα επόμενα χρόνια; (όσο επισφαλής κι αν είναι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Είχα ξεκινήσει το παρόν θέμα πριν από χρόνια, τότε που είχε γίνει το hype εγχώρια και λίγο μετά έκοψε η τάση,

hype δε διαπίστωσα ποτέ , απλά επιδοτήσεις παίζανε για αγορά cng , αλλά έχει χρόνια που σταμάτησαν

μετά βγάλανε για επαγγελματικά για πολύ μικρό χρονικό διάστημα

5 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

αφού αποφάσισε και το VW group να μη σχεδιάσει νέους κινητήρες

την εξέλιξη σταματά είπαν , μια ραδιοαρβύλλα ήταν να σπρώξει κάποια κομμάτια , μετά το άλλαξαν , είπαν και για βιοκαύσιμα 😁. εννοείται δε σταμάτησε την παραγωγή ....

8 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Αυτή τη στιγμή, οι ενεργειακές ανακατατάξεις, πώς τοποθετούν το CNG, αν μπορεί να μάς διαφωτίσει κάποιος που έχει παρακολουθήσει τις εξελίξεις;

το πιο φθηνό καύσιμο με διαφορά

9 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Έτσι κι αλλιώς πάμε στην ηλεκτροκίνηση, αλλά μέχρι τότε (ειδικά στη χώρα μας), έχει ξαναμπει το CNG στο παιχνίδι ως μια λύση μειωμένης κατανάλωσης, που να αξίζει κανείς να πάρει;

πάντα ήτανε στο παιχνίδι  , παραμένει το θέμα οτι πρέπει φυσικά να υπάρχει πρατήριο στην περιοχή σου και αν είσαι Αθήνα ή Θεσ/κη πρέπει να εξυπηρετούν 2 πρατήρια λόγω τυχών κίνησης ή βλάβης

Φυσικά καλό είναι να μην πάρει κάποιος μιας και θα αγχώνεται αν ταξιδεύσει εκτός δικτύου cng για το που θα βρει υπερσπάνια βενζίνη ανα 150χλμ ,λόγω του οτι τα καινούρια (πλην του Panda) έχουν 9 λίτρα βενζίνης και βενζινάδικα δεν υπάρχουν 😛

12 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Οι τιμές του CNG πώς πάνε σε ποσοστιαίες αυξήσεις σε σχέση με αυτές της βενζίνης;

είχε τη μεγαλύτερη αύξηση , απο 0,835 σε 1,35 €/κιλό

13 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Τί εκτίμηση υπάρχει για τα επόμενα χρόνια; (όσο επισφαλής κι αν είναι)

τελειώνει η προθεσμία (βασικά τελείωσε , τελειώνει η παράταση) και φέτος θα δούμε τα τελευταία πρατήρια απο ΕΣΠΑ (fisikon) , επομένως μέχρι τέλους του έτους θα υπάρξουν κάποια νέα (άνοιξε Χαλκίδα , θα ανοίξει τώρα στη Βέροια)

φάγανε πολλά λεφτά , τώρα σειρά έχει η μάσα με ταχυφορτιστές ....

υπάρχουν κάποιες ανακοινώσεις για άνοιγμα νέων , εννοείται δεν παίρνει κάποιος cng αν δεν υπάρχουν πρατήρια που να εξυπηρετούν

Τα εκτός fisikon , ιδιωτικά ,είναι πιο ακριβά με κορύφωση στα Τρίκαλα που είναι 1,65 τώρα , είχε φτάσει και 2.30 αλλά δεν αντέδρασε κανένας επομένως δεν αξίζει να πάρει κάποιος εκεί (δεν έχει άλλο πρατήριο)

Οι μελλοντικές τιμές είναι άγνωστες , προσωπικά και σήμερα cng θα έπαιρνα αν έπαιρνα νέο αμάξι

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα δεν είναι τόσο η αύξηση ανά κιλό, αλλά ανά 100χλμ, με τις παλιές τιμές αλλά και απέναντι στα υγρά καύσιμα. 

117.000χλμ σε 4  χρόνια και πήγαμε πάλι σε 2ο όχημα φ.α., ως αντικατάσταση έτερου οικογενειακου οχήματος, 20 ετίας με μετατροπή σε υγραέριο, προσωπικά δεν υπάρχει ανταγωνισμός ως προς την οικονομία μετακίνησης. 

Δεν είναι για όλους το cng για διάφορους λόγους, πρατήρια, γκάμα αυτοκινήτων, κινητήρων κτλ 

 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πώς είναι οι εμπειρίες από σύγκριση Ibiza/Scala/Polo και Arona/Kamiq με τον TGI;

Τόσο σε γενικότερη εντύπωση, όσο και ειδικά σε αξιοπιστία και υποστήριξη από την εκάστοτε ελληνική αντιπροσωπεία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

όσο και ειδικά σε αξιοπιστία και υποστήριξη από την εκάστοτε ελληνική αντιπροσωπεία;

ότι έχω διαβάσει απο το fb group

κάποια Arona βγάζανε θέμα στον πνεύμονα πριν κάτι χρόνια και το αλλάζανε άμεσα στην εγγύηση και κάποιες περιπτώσεις με δίσκο που σε κάποιους τον άλλαξαν σε κάποιους όχι (άσχετο με cng)

2 panda με πρόβλημα στη βάση μηχανής , μια τύπισσα πάλι με panda άφησε χωρίς λάδια το μοτέρ , μετά έγινε υπερσυμπλήρωση , μετά οκ , κάηκε , έγινε αντικατάσταση στην εγγύηση

οι αντιπροσωπίες Αθήνας,Θεσ/κης,Χαλκίδας αρμέγουν σε σερβις τα Fiat πολύ άσχημα (αλλά οκ αφού το πάνε εκεί καλά κάνουν)

μετά σε vag υπήρχε γνωστό θέμα με το dsg αλλά είναι άσχετο με cng , βέβαια κάηκε κόσμος ειδικά ταξί με octavia (νομίζω κάνανε μήνυση δεν έμαθα την εξέλιξη)

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Πώς είναι οι εμπειρίες από σύγκριση Ibiza/Scala/Polo και Arona/Kamiq με τον TGI;

Τόσο σε γενικότερη εντύπωση, όσο και ειδικά σε αξιοπιστία και υποστήριξη από την εκάστοτε ελληνική αντιπροσωπεία;

Για Arona TGI θα πω, αλλά και πάλι ανεξάρτητα θέματα από cng.

Γρύλλος παραθύρου οδηγού (σιγά θα μου πείτε το πρόβλημα, αλλά είναι αιώνιο πρόβλημα της Seat... το είχε παρουσιάσει 4 φορές και στο ibiza που είχα προ 20ετίας...να μου έτυχε πάλι η εξαίρεση??

βάσεις αμορτισέρ (top mount), ούτε αυτό το περίμενα, το αμάξι δεν το ζορίζω αλλά εξ' ορισμού είναι και αδύνατον να ζοριστεί 😎

Χιλιόμετρα 57.000 (αγορασμένο μέσα του 2019)

Κοστολόγια νορμάλ για επίπεδα αντιπροσωπείας. Υποστήριξη καλή.

Από ότι έχω καταλάβει (με διορθώνετε αν είναι) η μόνη "ιδιαιτερότητα"/διαφορά στην συντήρησή του σε σχέση με βενζινοκίνητα είναι ότι χρησιμοποιεί μπουζί ιριδίου αποκλειστικά. 

Μετά από 3 χρόνια καθημερινής χρήσης, θα το ήθελα λίγο πιο σπιρτόζικο (ειδικά για Εθνική/Αττική όδό που χρησιμοποιείται) αλλά αυτό το γνώριζα και προ αγοράς (1000άρι και τρικύλινδρο γαρ...). Το σώζει κάπως το μικροσκοπικό του turbo, διαφορετικά θα περπατούσε.

Παρόλα τα ενεργειακά χαράτσια, εξακολουθεί να επιβεβαιώνει το αρχικό λόγο αγοράς του:

δεν "απασχολεί" την τσέπη σου 👍

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΥΓ. επιβεβαιώνω και εγώ θέμα στο dsg φίλου σε μαμά Α3 1.4 με φυσικό αέριο (2014 ή 15 μοντέλο) με 256.000χλμ, γερό "κουστούμι" η ζημιά. Φανταστική επιλογή το dsg, αλλά εάν σου δημιουργήσει πρόβλημα κλαις...

Επεξ/σία από draculias
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλο πρόβλημα, για μένα, στα περισσότερα καινούρια CNG το πολύ μικρό ρεζερβουάρ. Αν βρεθείς σε μέρος χωρίς πρατήριο ΦΑ (πχ διακοπές), θα βαρεθείς να γεμίζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, unforgiven είπε

Μεγάλο πρόβλημα, για μένα, στα περισσότερα καινούρια CNG το πολύ μικρό ρεζερβουάρ. Αν βρεθείς σε μέρος χωρίς πρατήριο ΦΑ (πχ διακοπές), θα βαρεθείς να γεμίζεις.

ο καθένας τα βάζει κάτω , πχ άλλος έχει θέμα με το μειωμένο χώρο αποσκευών και δε θέλει να βάλει οροφής, άλλος τρώει ουρά σε πρατήριο γιατί δεν το βολεύει άλλη ώρα ή άλλο πρατήριο και σκάνε τα ταξί , άλλος δε θέλει vag κτλ κτλ

πάντως (αν περισσεύει χώρος) υπάρχουν και ειδικά δοχεία για βενζίνη . Είχε πάρει ένα μέλος για Πελοπόννησο αλλά περισσότερο αγχολυτικό ήτανε και δεν το χρησιμοποίησε

Μου κάνει εντύπωση πάντως που τα έχουνε 9λιτρα , ενώ η νομοθεσία γράφει <15 λίτρα για να θεωρείται μονού καυσίμου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...