Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, fragma είπε

Εμένα μου είπε οτι "μολις πουλήθηκε" αυτό που είχαν ετοιμοπαράδοτο και δεν προλαβαν να ανανεωσουν την αγγελία. Καλά τωρα... Και εγώ πωλητής ήμουν.. Μασάει η κατσίκα ταραμά; 🤣 

οκ , δεν αντιλέγω , αλλά σίγουρα θα έπαιρνα τηλέφωνα σε όλους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, korakios είπε

πάει για δίλιτρο με 156 άλογα , δε γίνεται σύγκριση

και πριν σύγκρινες την octavia με αυτό που έχεις , αν δεν είναι ίδιας κατηγορίας δεν έχει νόημα

Εγώ έχω βεκτρα 1600 100hp μετατροπή και αυτά που σκέφτομαι για οκτάνια 6-7 ετών μεταχειρισμένο 1.4τουρμπο .. ο φίλος έχει λίγο πιο παλιό αλλά δεν έχουμε διάφορα πάνω από 1.5€/ στα 100χλμ..θα περιμένω να δω τι θα γίνει..

Για μικρά δε το σκέφτομαι με τπτ για την μικρή  αυτονομία του φ.α.και για  το μικρότερο ακόμα από το κανονικό τους Πορτ παγκαζ.... 

Πάνω στην ανατίμηση πέτυχα του φ.α. 😐

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, tselotrelo είπε

Εγώ έχω βεκτρα 1600 100hp μετατροπή και αυτά που σκέφτομαι για οκτάνια 6-7 ετών μεταχειρισμένο 1.4τουρμπο .. ο φίλος έχει λίγο πιο παλιό αλλά δεν έχουμε διάφορα πάνω από 1.5€/ στα 100χλμ..θα περιμένω να δω τι θα γίνει..

Για μικρά δε το σκέφτομαι με τπτ για την μικρή  αυτονομία του φ.α.και για  το μικρότερο ακόμα από το κανονικό τους Πορτ παγκαζ.... 

Πάνω στην ανατίμηση πέτυχα του φ.α. 😐

Πιστεύετε οτι έχει νοήμα να μπεί υγραέριο σε ένα Corsa 1.4 του 2009 με το οποίο μετακινείται τώρα η κόρη μου και που σκόπευα να ξεφορτωθώ γιατί μου φαίνεται οτι έχει παλιώσει; 

Επεξ/σία από fragma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tselotrelo είπε

Εγώ έχω βεκτρα 1600 100hp μετατροπή και αυτά που σκέφτομαι για οκτάνια 6-7 ετών μεταχειρισμένο 1.4τουρμπο .. ο φίλος έχει λίγο πιο παλιό αλλά δεν έχουμε διάφορα πάνω από 1.5€/ στα 100χλμ..θα περιμένω να δω τι θα γίνει..

προσωπικά θα το κρατούσα, γενικότερα δεν είναι εποχή για αμάξι

10 λεπτά πριν, tselotrelo είπε

Για μικρά δε το σκέφτομαι με τπτ για την μικρή  αυτονομία του φ.α.και για  το μικρότερο ακόμα από το κανονικό τους Πορτ παγκαζ.... 

πάρα πολλοί έχουν βάλει οροφής, σίγουρα δεν είναι εργονομικό αλλά είναι μια λύση

τώρα για το 9λιτρο , αν κινείσαι εκτός δικτύου παίρνεις και μπετόνι στη χειρότερη για να μην έχεις ανασφάλεια

γενικά όμως αν δεν έχει θέμα το αμάξι σου θα το κρατούσα όπως είναι , εκτός αν γράφεις άπειρα χιλιόμετρα

1 λεπτό πριν, fragma είπε

Πιστεύεις οτι έχει νοήμα να μπεί υγραέριο σε ένα Corsa 1.4 του 2009 με το οποίο μετακινείται τώρα η κόρη μου και που σκόπευα να ξεφορτωθώ γιατί μου φαίνεται οτι έχει παλιώσει; 

https://www.insomnia.gr/forums/topic/185683-αυτοκίνητα-με-υγραέριο-γνώμες/?do=getNewComment

Spoiler

γενικά η μετατροπή σε lpg ενός υπάρχον αυτοκινήτου είναι η πιο οικονομική λύση που παίζει αυτήν την περίοδο

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, korakios είπε

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

γενικά η μετατροπή σε lpg ενός υπάρχον αυτοκινήτου είναι η πιο οικονομική λύση που παίζει αυτήν την περίοδο

 

Νομίζω οτι έχεις δίκιο. Δεν είναι εποχή για σπατάλες τωρα. Είχα πάντα την τάση να αλλάζω αμάξι κάθε 5 χρόνια, και το Κορσάκι του 09 που είχε ξεμείνει μου φαινεται αρχαιολογία, ενω είναι πολύ τίμιο αμαξάκι. Αντε τώρα να το πω στη κόρη ομως που της υποσχέθηκα καινουργιο.. Θα της δίνω το ID4 που και που για να μη μου κρατάει μούρη.. 

Επεξ/σία από fragma
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, fragma είπε

Το Ibiza CNG πως σας φαίνεται;

Χάλια! Γι αυτό έχω 2 🤣, ένα Ελληνικό style edition + 1 Γερμανικό fr edition, μοντέλα 2018. 

Υπάρχουν μεταχειρισμένα στα 13 - 13.5 - 14 Κ που είναι vfm για εμένα... ο καθένας το βλέπει αλλιώς.... 

Σε cng το παλιότερο είναι του 2018, δεν το λες παλιό και δεν έχει καμία διαφορά στην ασφάλεια με το νεότερο facelift που κυκλοφορεί. 

Ουσιαστικά είναι 2 γενιές και μια Face-lift Edition αυτή η νέα ( 2022 ) με το νέο εσωτερικό. 

2018 11.7kg max με 43λτρ ντεποζιτο βενζίνης, 5 αρι σασμάν. 

Σε συνδιασμο καυσίμων περί των 950-1000χλμ αυτονομία, μέχρι σήμερα 118.000χλμ το style, 0 προβλήματα, από δική μου μ@#€&@ το χειμώνα σε ζόρισμα με παγωνιά - βαθμούς , είχα ραγισει το μοτερακι των υαλοκαθαριστηρων, ζημιά κόστους 20€!

Το Fr είναι φερμένο φέτος από Γερμανία, κυκλοφορεί 1 μήνα εδώ... 

2019 κοντά στα 13kg;; cng με 9λτρ βενζίνης, 6αρι σασμάν. 

2022 εσωτερικό κυρίως κι ελαφρώς εξωτερικό lifting με ίδια λοιπά χαρακτηριστικά. ε το 2019+ μοντέλο. 

Τα 90αρια στις χαμηλές στροφές γονατιζουν, όταν μπαίνει το turbo είναι οκ, μια συνήθεια είναι.. 

 

Επεξ/σία από terry308
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, fragma είπε

Πιστεύετε οτι έχει νοήμα να μπεί υγραέριο σε ένα Corsa 1.4 του 2009 με το οποίο μετακινείται τώρα η κόρη μου και που σκόπευα να ξεφορτωθώ γιατί μου φαίνεται οτι έχει παλιώσει; 

Αν διαβάσεις ερωτήσεις στο θέμα εδώ ή στην ομάδα στο facebook, ψάχνονται ακόμα και για μοντέλα 1999. Το δικό σου είναι "του κουτιού".

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, fragma είπε

Εμένα μου είπε οτι "μολις πουλήθηκε" αυτό που είχαν ετοιμοπαράδοτο και δεν προλαβαν να ανανεωσουν την αγγελία. Καλά τωρα... Και εγώ πωλητής ήμουν.. Μασάει η κατσίκα ταραμά; 🤣 

Ούτε γίγαντες γιαχνί να ήταν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Έχουμε τυχόν εδώ μέσα κάποιον κάτοχο Kamiq με CNG, να μάς μεταφέρει εμπειρίες;

Έχει κάνει mini review σε προηγμένες σελίδες...  ή βασικά σε άλλο θέμα... 

@paylidis

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Έχουμε τυχόν εδώ μέσα κάποιον κάτοχο Kamiq με CNG, να μάς μεταφέρει εμπειρίες;

Τα έχω γράψει αναλυτικά σε 2-3 μεριές για τσεκαρε τα με αναζήτησή 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλείνει το πρατήριο ΕΚΟ ,Αθήνα , στο Κωροπί που είχε και φυσικό αέριο , άγνωστο αν η (υπεράχρηστη) fisikon ανοίξει άλλο στην περιοχή

https://www.fisikon.gr/anastoli-leitourgias-tou-pratiriou-eko-fisikon-sto-koropi/

για αναστολή μιλά , οι υπάλληλοι πάντως είπαν για κλείσιμο του πρατηρίου γενικότερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο έχω μελετήσει τις συνολικές συνθήκες, καταλήγω στο να πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή στη χώρα, το CNG ως λύση για την παρούσα φάση σε όχημα με μικρό ντεπόζιτο βενζίνης, αποτελεί λύση στην εξής περίπτωση:

- Δεύτερο όχημα πόλης σε πόλη που έχει πρατήριο fisikon (και όχι ιδιωτικό).

Δεν μπορεί να αποτελεί το πρώτο οικογενειακό όχημα για all-around χρήση στην επικράτεια επί «παντός καιρού», άνευ όρων. Ως δεύτερο όχημα πόλης, δεν έχεις το άγχος των ανεφοδιασμών και να βρεις καμία φορά κλειστό το εκάστοτε πρατήριο CNG. Το πας και με βενζίνη, μέχρι να ανοίξει. Επίσης, στο σενάριο του δεύτερου οχήματος πόλης, τοποθετώ και κοντινές υπεραστικές μετακινήσεις σε αποστάσεις που φτάνει η αυτονομία CNG για πήγαινε-έλα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...