Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε σεις, έκανα το Θεσσαλονίκη - Σόφια - Θεσσαλονίκη με 17€ και το γκάζι +10-20km/h από το όριο. 

Ωραίες εποχές. Έλεγες πάμε εκδρομή, εσείς τα διόδια εγώ τα καύσιμα και την έβγαζες τζάμπα! Μετά κέρναγες και τους καφέδες και ήσουν ο άπλας της παρέας...

Επεξ/σία από alejsalonica
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Τα γκολφ 1.4 από που χάνουν λάδια συνήθως; Κάτι συγκεκριμένο για έλεγχο / προσοχή;

Ευχαριστώ!

δε χάνουν απο κάπου , αν τσιμπά εξαρτάται τις συνθήκες και την ποιότητα του λαδιού , δες ανα πόσο έκανε αλλαγές με 10000χλμ το μέγιστο και τι λάδι έβαζε . αν το είχε παρατημένο και καίει λάδι αβέρτα μην ασχολείσαι γιατί 99% δε θα είναι απο τσιμουχάκια βαλβίδων

ένα ψιλο θέμα που βγάζουν (σε ταξί συνήθως ,δλδ μετά απο πολλά χλμ) , είναι οτι γυρνάνε σε βενζίνη γιατί διαβάζουν λάθος μείγμα σε κύλινδρο. Πολλοί την πάτησαν και άνοιξαν καπάκι με 1000+ κόστος γιατί έτσι τους είπαν απο αντιπροσωπία , αλλά είναι θέμα εγκεφάλου και γίνεται επαναπρογραμματισμός. (αν δε φταίει μπουζι/μπουζοκαλώδιο/πολλαπλασιαστής/μπεκ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, korakios είπε

δε χάνουν απο κάπου , αν τσιμπά εξαρτάται τις συνθήκες και την ποιότητα του λαδιού , δες ανα πόσο έκανε αλλαγές με 10000χλμ το μέγιστο και τι λάδι έβαζε . αν το είχε παρατημένο και καίει λάδι αβέρτα μην ασχολείσαι γιατί 99% δε θα είναι απο τσιμουχάκια βαλβίδων

ένα ψιλο θέμα που βγάζουν (σε ταξί συνήθως ,δλδ μετά απο πολλά χλμ) , είναι οτι γυρνάνε σε βενζίνη γιατί διαβάζουν λάθος μείγμα σε κύλινδρο. Πολλοί την πάτησαν και άνοιξαν καπάκι με 1000+ κόστος γιατί έτσι τους είπαν απο αντιπροσωπία , αλλά είναι θέμα εγκεφάλου και γίνεται επαναπρογραμματισμός. (αν δε φταίει μπουζι/μπουζοκαλώδιο/πολλαπλασιαστής/μπεκ)

Από κάπου χάνει, στάζει. Κάρτερ; Τσιμούχα; Δεν ξέρω

 Castrol 5-30 με αλλαγές στις 7.000 (υπερβολικό το βρίσκω)

Ευχαριστώ για την απάντηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Από κάπου χάνει, στάζει. Κάρτερ; Τσιμούχα; Δεν ξέρω

 Castrol 5-30 με αλλαγές στις 7.000 (υπερβολικό το βρίσκω)

Ευχαριστώ για την απάντηση 

Να δεις στην αντιπροσωπεία και όχι στον κυρ Μήτσο της γειτονιάς αν μου επιτρέπεις. Στο δικό μου vw up! βάζαμε 10-40 όλα τα σερβις στην αντιπροσωπεία και στα 45.000 που κλείσαμε για σερβις το προγραμματισμένο με πήρανε τηλέφωνο από την πρωην ΕΤΕΑ οτι τους ήρθε mail από τα κεντρικά στη Γερμανία πως στο εν λόγω αμάξι πρέπει να μπαίνει λάδι 10-30. Σιγά μην το ξέρει αυτό ο κυρ Μήτσος της γειτονιάς που από βιβλιογραφία δεν έχει ιδέα και μαζί με το δικό σου volkswagen φτιάχνει και ένα opel στο βωμό του έλα μωρέ φράγκα είναι. Να δεις αν υπάρχει ανάκληση σε κάτι. 

Μια φορά έκανα το λάθος να πάω σε σερβις της γειτονιάς, και είδα αυτό που δεν έπρεπε να δω. Δεν ταίριαζε το παγούρι του αντιψυκτικού κλασικά ιμιτασίον σε ένα άλλο αμάξι και λέει το μεγάλο μαστόρι στον άνθρωπο γ@μησε το θα στο βιδώσω με το ζόρι και ας είναι από άλλο μοντέλο δεν πειράζει που δεν ταιριάζει. Θα στο τριμάρω και όλα καλά.

Επεξ/σία από tilaverboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Από κάπου χάνει, στάζει. Κάρτερ; Τσιμούχα; Δεν ξέρω

 Castrol 5-30 με αλλαγές στις 7.000 (υπερβολικό το βρίσκω)

Ευχαριστώ για την απάντηση 

Μάλλον καρτερ ? Τι να σου πούμε εξ αποστάσεως  ?!

πηγαινε το σε συνεργείο, αν στάζει θα φανεί από που  . Ποιο πήρες ?

Όσο για τα 7000χλμ λογικό αν τα έκανε μέσα σε πόλη , καλά έκανε ο προηγούμενος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Να δεις στην αντιπροσωπεία και όχι στον κυρ Μήτσο της γειτονιάς αν μου επιτρέπεις. Στο δικό μου vw up! βάζαμε 10-40 όλα τα σερβις στην αντιπροσωπεία και στα 45.000 που κλείσαμε για σερβις το προγραμματισμένο με πήρανε τηλέφωνο από την πρωην ΕΤΕΑ οτι τους ήρθε mail από τα κεντρικά στη Γερμανία πως στο εν λόγω αμάξι πρέπει να μπαίνει λάδι 10-30. Σιγά μην το ξέρει αυτό ο κυρ Μήτσος της γειτονιάς που από βιβλιογραφία δεν έχει ιδέα και μαζί με το δικό σου volkswagen φτιάχνει και ένα opel στο βωμό του έλα μωρέ φράγκα είναι. Να δεις αν υπάρχει ανάκληση σε κάτι. 

Μια φορά έκανα το λάθος να πάω σε σερβις της γειτονιάς, και είδα αυτό που δεν έπρεπε να δω. Δεν ταίριαζε το παγούρι του αντιψυκτικού κλασικά ιμιτασίον σε ένα άλλο αμάξι και λέει το μεγάλο μαστόρι στον άνθρωπο γ@μησε το θα στο βιδώσω με το ζόρι και ας είναι από άλλο μοντέλο δεν πειράζει που δεν ταιριάζει. Θα στο τριμάρω και όλα καλά.

Σε αντιπροσωπεία το πήγαινε 

Αυτό που λες είναι μια εμπειρία από κακό μάστορα. Υπάρχουν και καλοί και όχι αντιπροσωπείες

3 ώρες πριν, korakios είπε

Μάλλον καρτερ ? Τι να σου πούμε εξ αποστάσεως  ?!

πηγαινε το σε συνεργείο, αν στάζει θα φανεί από που  . Ποιο πήρες ?

Όσο για τα 7000χλμ λογικό αν τα έκανε μέσα σε πόλη , καλά έκανε ο προηγούμενος 

Δεν ξέρω αν τα έκανε σε πόλη

 Δεν έχω πάρει. Βλέπω ένα με το 1.4 το μοτέρ.

Εξ αποστάσεως λέω μήπως υπάρχει κάτι γνωστό που να συμβαίνει στα περισσότερα

Κάτι για τσιμούχα λέει ο ιδιοκτήτης, δεν είναι σίγουρος, και για κόστος 50 100 200 Ευρώ 

Ευχαριστώ κ πάλι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Εξ αποστάσεως λέω μήπως υπάρχει κάτι γνωστό που να συμβαίνει στα περισσότερα

δεν έχει αναφερθεί κάτι για χάσιμο λαδιού σε vag/fiat cng

36 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Κάτι για τσιμούχα λέει ο ιδιοκτήτης, δεν είναι σίγουρος, και για κόστος 50 100 200 Ευρώ 

πρέπει να το δεις απο κοντά και να το πας ο ίδιος για έλεγχο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, korakios είπε

δεν έχει αναφερθεί κάτι για χάσιμο λαδιού σε vag/fiat cng

πρέπει να το δεις απο κοντά και να το πας ο ίδιος για έλεγχο

Spot check και αντίστοιχες εταιρείες είναι οκ για τέτοια αμάξια; Ή θέλει αντιπροσωπεία; Αν ναι, σε ποια (Αττική) και με τι ~κόστος;

Ξέρω για την σποτ ακούγονται διάφορα. Θα χρησιμοποιήσω μια άλλη, απλά δεν θυμάμαι το όνομα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Spot check και αντίστοιχες εταιρείες είναι οκ για τέτοια αμάξια; Ή θέλει αντιπροσωπεία; Αν ναι, σε ποια (Αττική) και με τι ~κόστος;

Ξέρω για την σποτ ακούγονται διάφορα. Θα χρησιμοποιήσω μια άλλη, απλά δεν θυμάμαι το όνομα .

καλύτερα άνοιξε άλλο νήμα , αν θυμάμαι καλά υπήρχε νήμα για τη σποτ και έχουν αναφερθεί κανα 2 άλλες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, korakios είπε

καλύτερα άνοιξε άλλο νήμα , αν θυμάμαι καλά υπήρχε νήμα για τη σποτ και έχουν αναφερθεί κανα 2 άλλες

Οκ το ερώτημα βέβαια δεν είναι για την σποτ.

Είναι αν πρέπει να πάω σε αντιπροσωπεία για έλεγχο σε τέτοιο αμάξι (τούρμπο, cng με 58.000 σενσορες) ή με εταιρείες σαν την σποτ μπορώ να κάνω δουλειά. Και αν ναι για την αντιπροσωπεία, σε ποια (γιατί πάλι έχω ακούσει διάφορα για κάποιες) και με τι κόστος (περίπου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Οκ το ερώτημα βέβαια δεν είναι για την σποτ.

Είναι αν πρέπει να πάω σε αντιπροσωπεία για έλεγχο σε τέτοιο αμάξι (τούρμπο, cng με 58.000 σενσορες) ή με εταιρείες σαν την σποτ μπορώ να κάνω δουλειά. Και αν ναι για την αντιπροσωπεία, σε ποια (γιατί πάλι έχω ακούσει διάφορα για κάποιες) και με τι κόστος (περίπου)

Γενικά ένα εργοστασιακό cng αυτοκίνητο δεν διαφοροποιείται τρομερά σε σχέση με ένα τυπικό βενζίνης (στη συντήρηση εννοώ), από τα λίγα που χρειάζονται έλεγχο είναι οι μπουκάλες.  Επειδή όμως αυτές αλλάζουν κάθε 20 χρόνια, όπως και να έχει θα είσαι καλυμμένος. Άρα για να απαντήσω γενικά στο ερώτημα σου, αν το αυτοκίνητο από μηχανολογικής άποψης είναι εντάξει, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ελέγξεις κάτι παραπάνω για το σύστημα φυσικού αερίου, άρα θεωρώ δεν θα έχεις πρόβλημα με spot check κλπ και θα κάνεις τη δουλειά σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kaktos77 είπε

Γενικά ένα εργοστασιακό cng αυτοκίνητο δεν διαφοροποιείται τρομερά σε σχέση με ένα τυπικό βενζίνης (στη συντήρηση εννοώ), από τα λίγα που χρειάζονται έλεγχο είναι οι μπουκάλες.  Επειδή όμως αυτές αλλάζουν κάθε 20 χρόνια, όπως και να έχει θα είσαι καλυμμένος. Άρα για να απαντήσω γενικά στο ερώτημα σου, αν το αυτοκίνητο από μηχανολογικής άποψης είναι εντάξει, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ελέγξεις κάτι παραπάνω για το σύστημα φυσικού αερίου, άρα θεωρώ δεν θα έχεις πρόβλημα με spot check κλπ και θα κάνεις τη δουλειά σου.

βρηκα την αλλη εταιρεια (car check) η οποια τον αντιστοιχο ελεγχο τον εχει 87€ ενω η σποτ~50 (με κωδικο κοσμοτε), ενω τον εξτρα έλεγχου λαδιού και εκτιμηση χλμ τον έχει ~130€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, alejsalonica είπε

Προσοχή στο πρατήριο στο ΣΕΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ στην άνοδο. Κάτι έχει η αντλία και δείχνει ότι θέλει. Σε 15άρες δεξαμενές έβαλε και καλά 20kg.

το θέμα είναι αν έβγαλε τα παραπάνω χλμ , αν όχι έχει πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...