Προς το περιεχόμενο

Η Apple τινάζει την μπάνκα στον αέρα στην Ευρώπη με τις τιμές των νέων iPhone, πρωταθλήτρια η Ελλάδα


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, vgiozo είπε

Ορθολογικός λόγος είναι η εκτίμηση του δημογραφικού σου στόχου και της αγοράς...σε μια χώρα σαν την Ελλάδα, με μικρό πορτοφόλι και προτίμηση σε VFM κινητά, μια καθιερωμένη μάρκα δεν κυνηγάει όγκο πωλήσεων...

...τα προιόντα της καταδεικνύουν status περισσότερο...οπότε αν το κοινό σου είναι περιορισμένο, γιατί να κάνεις ευρείες εκπτώσεις (προσαρμογές στην γενικότερη αγορά/δυνατότητες), προωθητικές ενέργειες τιμών σε νέα μοντέλα (όπως κάνει η Huawei, που διεκδικεί καταξίωση και κοινό ακόμη) κοκ;

...όσοι έχουν τα γκαφρά και θέλουν να ξεχωρίζουν - μαζί κι όσοι δεν τα έχουν ακριβώς, αλλά επιδιώκουν το στίγμα της περίοπτης κατανάλωσης - θα το αγοράσουν είτε κάνει κάνει 100-200€ πάνω είτε κάτω...

Ορθολογικός λόγος είναι η εκτίμηση του δημογραφικού σου στόχου και της αγοράς...σε μια χώρα σαν την Ελλάδα, με μικρό πορτοφόλι και προτίμηση σε VFM κινητά, μια καθιερωμένη μάρκα δεν κυνηγάει όγκο πωλήσεων...

...τα προιόντα της καταδεικνύουν status περισσότερο...οπότε αν το κοινό σου είναι περιορισμένο, γιατί να κάνεις ευρείες εκπτώσεις (προσαρμογές στην γενικότερη αγορά/δυνατότητες), προωθητικές ενέργειες τιμών σε νέα μοντέλα (όπως κάνει η Huawei, που διεκδικεί καταξίωση και κοινό ακόμη) κοκ;

...όσοι έχουν τα γκαφρά και θέλουν να ξεχωρίζουν - μαζί κι όσοι δεν τα έχουν ακριβώς, αλλά επιδιώκουν το στίγμα της περίοπτης κατανάλωσης - θα το αγοράσουν είτε κάνει κάνει 100-200€ πάνω είτε κάτω...

βρε ανθρωπε τι ορθολογικες κοινωνιολογικες αναλυσεις και τριχες κατσαρες βραδυατικα?

η Γερμανια εχει 19% φπα + 0% φορο πνευματικων δικαιωματων, η Ελλαδα 24% φπα + (2% - 6%) φορο υπερ δικαιουχων πνευματικων δικαιωματων. Αρα ο Ελληνας πληρωνει το ιδιο κινητο ακριβοτερα απο τον Γερμανο, γιατι αυτο επελεξε να κανει. Το ιδιο και ο Ιταλος (αυτος εχει 22% φπα) κοκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 684
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αν δεν κυνηγά όγκο πωλήσεων τι κυνηγάει; Branding; Δεν το χρειάζεται αυτό, την ξέρει και η κουτσή Μαρία. Δεν νομίζω να υπάρχει άλλη μάρκα κινητού με μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα. Και την μάνα μου να ρωτήσεις για το iPhone ξέρει ότι είναι τηλέφωνο, μπορεί να μην ξέρει ότι είναι της Apple βέβαια.

Κατά τα λοιπά υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που το κινητό είναι λίγο πιο ακριβό εδώ από ότι σε άλλες χώρες. Μεταφορικά και ΦΠΑ είναι δύο, ενδεχομένως να υπάρχουν κι άλλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, fredd0 είπε

βρε ανθρωπε τι ορθολογικες κοινωνιολογικες αναλυσεις και τριχες κατσαρες βραδυατικα?

η Γερμανια εχει 19% φπα + 0% φορο πνευματικων δικαιωματων, η Ελλαδα 24% φπα + (2% - 6%) φορο υπερ δικαιουχων πνευματικων δικαιωματων. Αρα ο Ελληνας πληρωνει το ιδιο κινητο ακριβοτερα απο τον Γερμανο, γιατι αυτο επελεξε να κανει. Το ιδιο και ο Ιταλος (αυτος εχει 22% φπα) κοκ.

Η δική σου ορθολογική εκτίμηση δλδ είναι ότι οι εταιρείες αδιαφορούν για τη διάρθρωση της καταναλωτικής αγοράς σε διάφορες χώρες και τις προβλέψεις καταναλωτικών συμπεριφορών σε σχέση με τη δική τους διαφοροποίηση προϊόντων (κατά χαρακτηριστικά/κατηγορίες) και οι τιμές ορίζονται αποκλειστικά και μόνο από τον φόρο;

 

17 λεπτά πριν, elorant είπε

Αν δεν κυνηγά όγκο πωλήσεων τι κυνηγάει; Branding; Δεν το χρειάζεται αυτό, την ξέρει και η κουτσή Μαρία. Δεν νομίζω να υπάρχει άλλη μάρκα κινητού με μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα. Και την μάνα μου να ρωτήσεις για το iPhone ξέρει ότι είναι τηλέφωνο, μπορεί να μην ξέρει ότι είναι της Apple βέβαια.

Κατά τα λοιπά υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που το κινητό είναι λίγο πιο ακριβό εδώ από ότι σε άλλες χώρες. Μεταφορικά και ΦΠΑ είναι δύο, ενδεχομένως να υπάρχουν κι άλλοι.

Δεν κατάλαβες, ακριβώς το αντίθετο γρα΄φω….είναι εδραιωμένη, τη ξέρουν όλοι...λόγω ονόματος όμως δεν χρειάζεται να κυνηγάει το κοινό για να τη γνωρίσει (όπως κάνει η Huawei τα τελευταία χρόνια)

...αλλά είναι και εταιρεία "κύρους" και τα προϊόντα της είναι πάντα ακριβά...αυτοί που θα τα σκάσουν, θα τα έσκαγαν είτε ήταν 100-200€ πάνω είτε κάτω...

...με άλλα λόγια κι η μάνα σου θα ξέρει το iPhone, αλλά δεν θα τρέξει να αγοράσει το iPhone όταν χρειαστεί κινητό...

...συνεπώς η Apple δεν μπορεί να κυνηγά τον όγκο, όπως η Xiaomi ή και η Huawei επίσης, αν και σε ψηλότερη τιμολογιακή κατηγορία από τη Xiaomi…

.στην αγορά της Ελλάδας, με πιο δεδομένο/μικρό δημογραφικό στόχο, γιατί να ρίξει τιμές - αρχικές ή με προωθητικές ενέργειες (σε καινουρια μοντέλα τουλάχιστον) ;;

Θα κερδίσει κάτι παραπάνω αν κόψει 100€; Θα πάρει τους αγοραστές της Huawei;;

Και ξεκολλάμε και λίγο, δεν μιλάμε μόνο για τις αρχικές τιμές, αλλά για ευρύτερη τιμολογιακή πολιτική-προσφορές-προωθητικές ενέργεις κοκ (όπως κάνει σε νέα μοντέλα η Huawei και τα δίνει δύο μαζί, πχ)

Επεξ/σία από vgiozo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, vgiozo είπε

Η δική σου ορθολογική εκτίμηση δλδ είναι ότι οι εταιρείες αδιαφορούν για τη διάρθρωση της καταναλωτικής αγοράς σε διάφορες χώρες και τις προβλέψεις καταναλωτικών συμπεριφορών σε σχέση με τη δική τους διαφοροποίηση προϊόντων (κατά χαρακτηριστικά/κατηγορίες) και οι τιμές ορίζονται αποκλειστικά και μόνο από τον φόρο;

η δικη μου εκτιμηση ειναι οτι η τιμη προ φορων (τα λεφτα που εισπραττει ο εισαγωγεας δηλαδη, γιατι οι φοροι πανε στο κρατος) του ιδιου iphone στη Γερμανια και στην Ελλαδα απεχει λιγοτερα απο 3 ευρω, σε μια συσκευη τελικου κοστους (στον καταναλωτη) γυρω στα 1000.

Οποτε ναι, με 3 ευρω στο 1000ρικο το θεωρω 100000000000% απιθανο  να προσπαθει η κατα τοπους αντιπροσωπια της καθε εταιρειας να διαμορφωσει η να εκμεταλευτει καταναναλωτικη συμπεριφορα. Πιο πιθανο αυτη η ελαχιστη διαφορα να οφειλεται σε μεταφορικα κοστη, η κοστη παρτιδας ( αλλο αγορα 10 εκ αλλο αγορα 83 εκ) κοκ.

Και οι ινδοι το μικρο Iphone το πληρωνουν 920 ευρω. Αλλα guess what? 15% απο αυτα ειναι φορος εισαγωγης γιατι η ινδια αποφασισε να 'επιδοτησει' τα κινητα made in India φορολογοντας τις εισαγωγες, και 7,5% το αντιστοιχο ΦΠΑ.

 

Δεν ειναι ολα κοινωνικα πειραματα, τα περισσοτερα ειναι απλοι αριθμοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, fredd0 είπε

η δικη μου εκτιμηση ειναι οτι η τιμη προ φορων (τα λεφτα που εισπραττει ο εισαγωγεας δηλαδη, γιατι οι φοροι πανε στο κρατος) του ιδιου iphone στη Γερμανια και στην Ελλαδα απεχει λιγοτερα απο 3 ευρω, σε μια συσκευη τελικου κοστους (στον καταναλωτη) γυρω στα 1000.

Οποτε ναι, με 3 ευρω στο 1000ρικο το θεωρω 100000000000% απιθανο  να προσπαθει η κατα τοπους αντιπροσωπια της καθε εταιρειας να διαμορφωσει η να εκμεταλευτει καταναναλωτικη συμπεριφορα. Πιο πιθανο αυτη η ελαχιστη διαφορα να οφειλεται σε μεταφορικα κοστη, η κοστη παρτιδας ( αλλο αγορα 10 εκ αλλο αγορα 83 εκ) κοκ.

Και οι ινδοι το μικρο Iphone το πληρωνουν 920 ευρω. Αλλα guess what? 15% απο αυτα ειναι φορος εισαγωγης γιατι η ινδια αποφασισε να 'επιδοτησει' τα κινητα made in India φορολογοντας τις εισαγωγες, και 7,5% το αντιστοιχο ΦΠΑ.

Δεν ειναι ολα κοινωνικα πειραματα, τα περισσοτερα ειναι απλοι αριθμοι.

Εισάγεις μια αντίστιξη ανάμεσα σε "απλούς αριθμούς" όπως τους λες εσύ, και καταναλωτικές συμπεριφορές και οικονομική διάρθρωση (που επίσης διαμορφώνουν "αριθμούς") που νομίζω πως είναι 'ατοπη...

Άλλη είναι η τιμολογιακή πολιτική μιας εταιρείας ("γοήτρου) σε μια αγορά γοήτρου όπως οι ΗΠΑ άλλη σε μια χώρα σαν την Ελλάδα, αλλιώς επηρεάζονται τα οικονομικά μεγέθη και υπολογισμοί αν η εταιρεία αυτή σε κάποιες αγορές επιθυμεί πολύ ορατή παρουσία (πολλά εξειδικευμένα καταστήματα), αλλιώς είναι αν τα προϊόντα της είναι περισσότερο προσβάσιμα στους καταναλωτές μέσω διαδικτύου ή σε αλυσίδες λιανικής (διαφορικού μεγέθους), αλλιώς κινείται σε χώρες όπου τα προϊόντα της είναι προσβάσιμα, βάσει μισθών, σε μικρότερα ή μεγαλύτερα μέρη του πληθυσμού κοκ.

Αυτές οι παράμετροι που εσύ διαχωρίζεις και τις βλέπεις μέχρι και αντικρουόμενες, στη πραγματικότητα συναρμόζονται για να παραγάγουν αυτούς τους "απλούς αριθμούς" στους οποίους αναφέρεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@vgiozo

Δεν αντιλέγω σε αυτά που λες. Η Apple σαφώς και είναι εταιρεία πολυτελείας και γι αυτό δεν ρίχνει και ποτέ τις τιμές της, όπως δεν τις ρίχνει και η Rolex για παράδειγμα. Θεωρούν και δικαίως ότι αν ρίξουν την τιμή αυτό θα βλάψει την εικόνα τους. Ότι η Apple γενικώς αδιαφορεί για τις συνθήκες της εκάστοτε χώρας είναι καταγεγραμμένη πραγματικότητα, δες ας πούμε τις τιμές των κινητών της στην Ινδία. Δεν πρόκειται να ρίξουν τιμές ποτέ και πουθενά γιατί αυτό μετά θα βλάψει όλες τις άλλες αγορές. Κι αυτό αφορά όλες τις φίρμες πολυτελείας. Παράδειγμα ένα tag heuer ρολόι που κοίταζα τις προάλλες είχε ίδια τιμή εδώ με Αγγλία. Κι εντάξει, μπορεί σε μερικά είδη να έχεις μικρές διαφορές γιατί είναι και θέμα εισαγωγέων/αντιπροσώπων αλλά εδώ έχεις μια εταιρία που πουλάει παντού.

Και ναι, δεν κυνηγά volume γιατί τα περιθώρια κέρδους που έχει είναι πολύ υψηλότερα από τον ανταγωνισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, vgiozo είπε

Εισάγεις μια αντίστιξη ανάμεσα σε "απλούς αριθμούς" όπως τους λες εσύ, και καταναλωτικές συμπεριφορές και οικονομική διάρθρωση (που επίσης διαμορφώνουν "αριθμούς") που νομίζω πως είναι 'ατοπη...

Άλλη είναι η τιμολογιακή πολιτική μιας εταιρείας ("γοήτρου) σε μια αγορά γοήτρου όπως οι ΗΠΑ άλλη σε μια χώρα σαν την Ελλάδα, αλλιώς επηρεάζονται τα οικονομικά μεγέθη και υπολογισμοί αν η εταιρεία αυτή σε κάποιες αγορές επιθυμεί πολύ ορατή παρουσία (πολλά εξειδικευμένα καταστήματα), αλλιώς είναι αν τα προϊόντα της είναι περισσότερο προσβάσιμα στους καταναλωτές μέσω διαδικτύου ή σε αλυσίδες λιανικής (διαφορικού μεγέθους), αλλιώς κινείται σε χώρες όπου τα προϊόντα της είναι προσβάσιμα, βάσει μισθών, σε μικρότερα ή μεγαλύτερα μέρη του πληθυσμού κοκ.

Αυτές οι παράμετροι που εσύ διαχωρίζεις και τις βλέπεις μέχρι και αντικρουόμενες, στη πραγματικότητα συναρμόζονται για να παραγάγουν αυτούς τους "απλούς αριθμούς" στους οποίους αναφέρεσαι.

 

ξεκινησες την κουβεντα με κατι τελειως ακυρο, οτι δηλαδη η apple στην Ελλαδα τσιμπαει την τιμη γιατι ξερει οτι δε θα κανει ογκο

2 ώρες πριν, vgiozo είπε

Βασικά επειδή ακριβώς δεν περιμένουν όγκο πωλήσεων τσιμπάνε την τιμή...ξέρουν ότι θα αγοράσουν όσοι πλούτισαν εν μέσω / τη γλίτωσαν (με όποιο τρόπο) από τη κρίση ή όσοι ψωνισμένοι θέλουν να ανέβουν κοινωνική κατηγορία.

σου εξηγησα οτι αυτο δεν ισχυει, η διαφορα ειναι μονο φοροι. Αν εμπεδωσες οτι η τιμολογιακη πολιτικη της apple ειναι μια, παγκοσμια, και η ιδια εδω και πανω απο 10 χρονια, και οι τοπικες διαφορες στην Ευρωπη ειναι φοροι, παμε παρακατω.

Το οτι ανοιγει apple store Αγγλια, Γερμανια, Γαλλια, Ολλανδια, Ιταλια, Τουρκια κοκ και δεν ανοιγει Ελλαδα, Δανια, Βουλγαρια, Εσθονια κοκ ειναι εμπορικη πολιτικη, δεν ειναι ομως τιμολογιακη πολιτικη. Προσφορες (στα iphone) δεν εχει κανει ποτε η apple πουθενα στον κοσμο. Μια τιμη, για ενα χρονο, οταν βγει καινουργιο μοντελο εκπτωση στο παλιο, μεγαλυτερη εκπτωση στο 2 γενιες πισω. Αυτο ειναι το συνολο των προσφορων της. Και στην Ελλαδα, και οπου εχει Apple Store, και οπου δεν εχει. Εμπορικη πολιτικη ειναι να υποστηριζει με δικα της μαγαζια τα προιοντα της οπου τα προιοντα της εχουν μεγαλη διεισδυση. Αυτο δεν εχει ομως τιποτα να κανει με τις τιμες που χρεωνει τα προιοντα της, αυτες ειναι ανελαστικες. Και φυσικα η apple θα ανοιξει καταστημα εκει που πουλαει 1εκ Iphone και οχι εκει πουλαει 1000.

Την apple τη νοιαζει το bottom line. Οι πωλησεις φθηνουν, επιλογη της ειναι να τοποθετησει τα προιοντα της στο καλαθι premium και να χρεωνει καθε χρονο 15% για το σουπερ γουαου καινουργιο. Ετσι θεωρει οτι θα καλυψει τη διαφορα απο τις φθηνουσες πωλησεις.Ετσι κι αλλιως, στις 'μεγαλες' χωρες ελαχιστοι αγοραζουν κινητα με μετρητα. Οι περισσοτεροι πανε στην tmobile και φτιαχνουν ενα πλανο που με πχ 50 δολλαρια το μηνα εχουν το καινουργιο iphone για 2 χρονια και υπηρεσιες φωνης/data. Σε δυο χρονια που 'ληγει' εχουν πληρωσει το iphone και ξανα το ιδιο με το 'καινουργιο' μοντελο, με πχ $55 αυτη τη φορα αφου κανουν trade in το παλιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, vgiozo είπε

...συνεπώς η Apple δεν μπορεί να κυνηγά τον όγκο, όπως η Xiaomi ή και η Huawei επίσης, αν και σε ψηλότερη τιμολογιακή κατηγορία από τη Xiaomi…

Αφού στις χώρες με υψηλό εισόδημα έχει τρελλές πωλήσεις απ ' όλα τα προιόντα που βγάζει , σιγά μην κάτσει να κυνηγάει τον όγκο , αφού τζιράρει από παντού , υπάρχουν αμέτρητες εταιρίες που τζιράρουν καλύτερα σε κάποιες χώρες οπότε καλύπτουν τα μαγαζιά τους που δεν πάνε καλά B)

 

3 ώρες πριν, elorant είπε

Η Apple σαφώς και είναι εταιρεία πολυτελείας και γι αυτό δεν ρίχνει και ποτέ τις τιμές της, όπως δεν τις ρίχνει και η Rolex για παράδειγμα. Θεωρούν και δικαίως ότι αν ρίξουν την τιμή αυτό θα βλάψει την εικόνα τους.

Καλά τα ίδια κάνει και η Gucci στο Κολωνάκι , όπως και η Armani Store δεν έκανε ποτέ εκπτώσεις , η Rolex πχ και στον αντιπρόσωπο να πας , δεν σου κάνει καθόλου έκπτωση , εδώ φέτος η Burberry δεν έκαψε τα ρούχα της για να μη βγουν σε Bazaar ;

 https://www.lifo.gr/now/world/201050/i-burberry-ekapse-polyteli-royxa-aksias-31-ekat-eyro-gia-na-min-poylithoyn-ftina-sti-maza

Απλά κρατάνε υψηλά το κόστος για να μη τα παίρνουν όλοι και πέσει η φήμη τους , εν μέρει είναι σωστή η πολιτική τους . Έχεις ( και θες να τ σκάσεις ) ; Το παίρνεις , αλλιώς πας σε άλλη επιλογή .

Πάντως ρε παιδιά αυτό που βλέπω και γελάω είναι το Smart 500 cc diesel και το i phone δίπλα , μπάνιο στη Λούτσα και δεν συμαζεύεται , η τέλεια ισορροπία , πρέπει κάποιοι να ξυπνήσουν ( το i phone είναι συνδεδεμένο με μπάνιο στο Αστέρα Βουλιαγμένης και σίγουρα ένα καλό δίλιτρο αυτοκίνητο ) αυτός ο λαός όλα ανάποδα τα κάνει ( χωρίς παρεξήγηση ) B)

Επεξ/σία από ss13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, elorant είπε

Πάω να φορτώσω τις πιστωτικές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, ss13 said:

Αφού στις χώρες με υψηλό εισόδημα έχει τρελλές πωλήσεις απ ' όλα τα προιόντα που βγάζει , σιγά μην κάτσει να κυνηγάει τον όγκο , αφού τζιράρει από παντού , υπάρχουν αμέτρητες εταιρίες που τζιράρουν καλύτερα σε κάποιες χώρες οπότε καλύπτουν τα μαγαζιά τους που δεν πάνε καλά B)

Καλά τα ίδια κάνει και η Gucci στο Κολωνάκι , όπως και η Armani Store δεν έκανε ποτέ εκπτώσεις , η Rolex πχ και στον αντιπρόσωπο να πας , δεν σου κάνει καθόλου έκπτωση , εδώ φέτος η Burberry δεν έκαψε τα ρούχα της για να μη βγουν σε Bazaar ;

 https://www.lifo.gr/now/world/201050/i-burberry-ekapse-polyteli-royxa-aksias-31-ekat-eyro-gia-na-min-poylithoyn-ftina-sti-maza

Απλά κρατάνε υψηλά το κόστος για να μη τα παίρνουν όλοι και πέσει η φήμη τους , εν μέρει είναι σωστή η πολιτική τους . Έχεις ( και θες να τ σκάσεις ) ; Το παίρνεις , αλλιώς πας σε άλλη επιλογή . 

Πάντως ρε παιδιά αυτό που βλέπω και γελάω είναι το Smart 500 cc diesel και το i phone δίπλα , μπάνιο στη Λούτσα και δεν συμαζεύεται , η τέλεια ισορροπία , πρέπει κάποιοι να ξυπνήσουν ( το i phone είναι συνδεδεμένο με μπάνιο στο Αστέρα Βουλιαγμένης και σίγουρα ένα καλό δίλιτρο αυτοκίνητο ) αυτός ο λαός όλα ανάποδα τα κάνει ( χωρίς παρεξήγηση ) B)

Καλά μεταξύ μας δεν είναι και το τρελό ποσό που απαγορεύει στον οποιονδήποτε να το πάρει. Πόσους βλέπετε γύρω σας που έχουν Iphone και κάνουν αναπάντητες ή δεν έχουν να βάλουν βενζίνη στο μηχανάκι. Απλά το έχει πλάσσάρει έτσι ώστε να φαίνεται σαν Status symbol κυριολεκτικά του φτώχού και είναι κάτι που φαίνεται άμεσα και ειναι και αναγνωρίσιμο σε σχέση με ένα πχ ρολοι(που πολλοί δεν το παρατηρούν)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παίρνεις αλλά γιατί να το πάρεις. Νταξει δεν βγάζω τόσα τον μήνα εδώ θα ήμουν άμα έβγαζα; Αλλά ας πάρουμε παράδειγμα τα Χριστούγεννα που έρχονται.

Δώρο+μισθός+επίδομα αδείας το παίρνεις αλλά γιατί να δώσω όλα αυτά για να τρώω μελομακάρονα στο σαλόνι μου μονος μετά;

Κάποιοι όμως σκέφτονται έτσι... Εκεί είναι το λάθος για τον εαυτό τους.

Άλλη πήρε τα 400€ της Έφης Αχτσιογλου για τους ανέργους πίεσε την γιαγιά της και πήρε το X και χαίρεται. Τι να το κάνεις της ειπα; Διακοπές Νάξο 5 μέρες τώρα και σουβλάκι/κρέπα μόνο τώρα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/9/2018 στις 3:32 ΜΜ, markoliaz είπε

το iphone δεν ειναι ακριβο, θυμαμαι εποχες 1997-2001 υπηρχαν μοντελα nokia παντοφλες τοτε με 300.000 δραχμες...απλα τοτε ηταν αλλιως και η οικονομια της χωρας..τα εχετε ξεχασει...ναι για τα σημερινα δεδομενα της χωρας μας ειναι ακριβο..αλλα ουσιαστικα ΔΕΝ ειναι ακριβο...ναι ξερω σας εκαψα τον εγκεφαλο..........αλλα υπαρχει μια δοση αληθειας σε αυτο που ειπα!!!! :)

Απλα κλαιω!!!!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 16/09/2018 at 04:14, fredd0 said:

 

Την apple τη νοιαζει το bottom line. Οι πωλησεις φθηνουν, επιλογη της ειναι να τοποθετησει τα προιοντα της στο καλαθι premium και να χρεωνει καθε χρονο 15% για το σουπερ γουαου καινουργιο. Ετσι θεωρει οτι θα καλυψει τη διαφορα απο τις φθηνουσες πωλησεις.Ετσι κι αλλιως, στις 'μεγαλες' χωρες ελαχιστοι αγοραζουν κινητα με μετρητα. Οι περισσοτεροι πανε στην tmobile και φτιαχνουν ενα πλανο που με πχ 50 δολλαρια το μηνα εχουν το καινουργιο iphone για 2 χρονια και υπηρεσιες φωνης/data. Σε δυο χρονια που 'ληγει' εχουν πληρωσει το iphone και ξανα το ιδιο με το 'καινουργιο' μοντελο, με πχ $55 αυτη τη φορα αφου κανουν trade in το παλιο.

Δεν νομιζω οτι το κυριο μελημα της ειναι να καλυψει τη διαφορα απο τις μειωμενες πωλησεις.

Το βασικο θεμα με την ανοδο των τιμων, ειναι οτι θελει (για τους λογους πρεστιζ που προαναφερθηκαν), να παραμενει το ακριβοτερο brand κινητων. That being said, οσο ανεβαινουν οι τιμες των android ναυαρχιδων προς τα πανω, μοιραια η apple θα αυξησει τις τιμες για να συνεχισει να ειναι το ακριβοτερο brand.

Eπιπλεον, τα 1χχχ ευρω του iphone μου φαινονται ΠΟΛΥ πιο λογικα απο τα 900 του Galaxy Note 9 που στην τελικη παιρνει τσαμπα OS απο την google και το κανει customize, σε αντιθεση με το iOS που κοστιζει πολυ παραπανω στην apple. Οταν λοιπον ο ενας με 900 ευρω σου πουλαει h/w specs συν ενα OS το οποιο ειναι ελευθερο και μπορει ο καθενας να το στησει με δικο του brand name (οπως και γινεται), βλεπω πολυ πιο λογικο ενα κλειστο OS του οποιου εχει την αποκλειστικοτηταα μια εταιρεια και γενικα θεωρειται εξαιρετικο, να πουλιεται παραπανω. Λογικο επισης ειναι να το κοστολογει παραπανω οταν εχει σκοπο να το αναβαθμιζει για πολλα χρονια παραπανω (αυτα εχουν κοστος για την εταιρεια, δεν ειναι απλα μια αποφαση καποιου μαρκετινιστα ή καποιου οικονομικου που θελει να καλυψει τη διαφορα απο τις μειωμενες πωλησεις).

Αν οι samsung/OnePlus/HTC κλπ παιζαν τις ναυαρχιδες τους στα 500 ευρω, τοτε προφανως η apple δυσκολα θα ξεπερνουσε τα 1.000 ευρω. Οσο οι androidαδες πουλανε το ετοιμο & open source OS για ενα μηνιατικο, τοσο η apple θα εχει περιθωριο να αυξανει τις τιμες σχεδον εκ του ασφαλους.

 

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...