Προς το περιεχόμενο

Ως καταναλωτές προτιμάτε να σας απευθύνονται στον ενικό ή τον πληθυντικό ;


Kenny McCormick

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, polaki είπε

Είπα τη δική μου εμπειρία, και σίγουρα μόνο από αυτά που έχω δει εγώ. 
Προφανώς και θέλω οι μαθητές να έχουν επαφές μαζί μου, 38 χρονών είμαι όχι 70, αλλά οι επαφές αυτές όταν το γυρνάνε στον ενικό, γινόμαστε πιο πολυ φιλαράκια. Εμπειρικά, περισσότερα "προβλήματα" δημιουργούν όσοι το γυρνάνε στον ενικό, παρά όσοι παραμένουν πληθυντικό. Δεν έχω δει κάποιον να φέρνει καφέ μες την τάξη ας πούμε όταν μου μιλάει πληθυντικό, ενώ αντιθέτως πολλοί που το έχουν γυρίσει στον ενικό με ρωτάνε κιολας αν θέλω και εγώ. Η τάξη όμως είναι για μάθημα και υπάρχουν κανόνες (απτη σχολή), δεν είναι για να πίνουμε καφέ, στην τελική αν δεν μου αρέσει εμένα πρωτίστως ο κανόνας αυτός, κακώς συνεργάζομαι με τη συγκεκριμένη σχολή που το απαιτεί, όσο οπισθοδρομικό και αν το θεωρούμε. 

συμφωνω σ αυτο που λες, δεν ειπα οτι εκανες κατι λαθος, αν μη τι αλλο πολυ καλα κανεις που τους θετεις ορια. ο πληθυντικος ομως που κολλαει? αμα ερθει δηλαδη αυριο καποιος που σ μιλαει στο πληθυντικο με καφε, τον αφηνεις επειδη σ μιλαει στο πληθυντικο αρα σε σεβεται? την απαντηση τη ξερουμε και οι δυο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 225
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

συμφωνω σ αυτο που λες, δεν ειπα οτι εκανες κατι λαθος, αν μη τι αλλο πολυ καλα κανεις που τους θετεις ορια. ο πληθυντικος ομως που κολλαει? αμα ερθει δηλαδη αυριο καποιος που σ μιλαει στο πληθυντικο με καφε, τον αφηνεις επειδη σ μιλαει στο πληθυντικο αρα σε σεβεται? την απαντηση τη ξερουμε και οι δυο

Νομίζω βλέπεις το δέντρο και όχι το δάσος. 

Το ότι κάποιος μιλάει πληθυντικό δε σημαίνει ότι αυτομάτως σέβεται, ούτε προφανώς ότι θα τον άφηνα. 

Το ότι μιλάει στον ΕΝΙΚΟ όμως, αυξάνει ραγδαία τις πιθανότητες να μη σέβεται και να θεωρεί ότι είμαστε ίσα κ όμοια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, polaki είπε

Νομίζω βλέπεις το δέντρο και όχι το δάσος. 

Το ότι κάποιος μιλάει πληθυντικό δε σημαίνει ότι αυτομάτως σέβεται, ούτε προφανώς ότι θα τον άφηνα. 

Το ότι μιλάει στον ΕΝΙΚΟ όμως, αυξάνει ραγδαία τις πιθανότητες να μη σέβεται και να θεωρεί ότι είμαστε ίσα κ όμοια. 

και πλεον ειναι στο χερι σου να του δειξεις ποια ειναι η θεση του καθενος, ή οχι. 

υγ. αν πιστευεις οτι δεν εισαστε ισα και ομοια να ριξεις μια ματια στο συνταγμα. ειπαμε τριτοκοσμικοι, οχι κι ετσι ομως..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

και πλεον ειναι στο χερι σου να του δειξεις ποια ειναι η θεση του καθενος, ή οχι. 

υγ. αν πιστευεις οτι δεν εισαστε ισα και ομοια να ριξεις μια ματια στο συνταγμα. ειπαμε τριτοκοσμικοι, οχι κι ετσι ομως..

Εξακολουθείς να μη θέλεις να καταλάβεις, το δε Σύνταγμα δεν γνωρίζω που κολάει.

Για εξήγησέ μου όμως τί εννοείς είναι στο χέρι μου να του δείξω ποιά είναι η θέση του καθενός? Δηλαδή? Τί προτείνεις εσύ να γίνει δηλαδή? Να του βάλω 0 στην κόλλα και να φέρει τον κηδεμόνα του? Ή να τον σηκώσω στη γωνία με το ένα πόδι όρθιο? Σοβαρέψου σε παρακαλώ και άσε την ειρωνία. Το τί κανω και τί δεν κάνω όταν βλέπω έλειψη σεβασμού σε οποιαδήποτε περίπτωση είναι δικό μου θέμα. Από 14 σελίδες σχόλια που οι μισοί υποστηρίζουν το ένα και οι μισοί το άλλο, εσύ έφαγες σκάλωμα εσύ επειδή ανέφερα εγώ για μαθητές. Δε σε βλέπω να σχολιάζεις όμως το διοικητικό προσωπικό για το οποίο επίσης μίλησα. Σε έπιασε ο πόνος για τους μαθητές εσένα...

Ανέφερα πολλαπλές φορές ότι η ΔΙΚΗ ΜΟΥ εμπειρία είναι ότι όταν ένα τσούρμο πιτσιρικάδες (που έχουν μεγαλώσει με τα instagram και τα facebook που μπαίνει ο κάθε πικραμένος και πίσω από την ανωνυμία μιλάει με ΕΣΧΑΤΟ τρόπο για τον συνάνθρωπό του ακόμα και σε περιπτώσεις θανάτου όπως είδαμε με την περίπτωση της 21χρονης στη Ρόδο) στο γυρνάει στον ενικό, η πιθανότητα να χαθεί η μπάλα είναι πολύ μεγάλη. 

Αν εσύ έχεις διαφορετικά βιώματα, μίλα με βάση αυτά, και μην ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ να με κάνεις να δείχνω ότι θεωρω πως εγώ και οι μαθητές μου δεν είμαστε ισα και όμοια με βάση το Σύνταγμα (what the fuck απλά) γιατί πρώτον δεν είπα κάτι τέτοιο και προφανώς δεν το πιστεύω.

Επεξ/σία από polaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

υγ. αν πιστευεις οτι δεν εισαστε ισα και ομοια να ριξεις μια ματια στο συνταγμα. ειπαμε τριτοκοσμικοι, οχι κι ετσι ομως..

H κοινωνικη σχεση που εχει ενας καθηγητης με τον μαθητη του δεν ειναι αυτη που οριζει το συνταγμα προφανως. 

ειναι σαν να μου λες οτι δεν υπαρχει ιεραρχια πχ σε μια εταιρια γιατι ετσι λεει το συνταγμα ή οτι δεν ειναι αναγκη να πηγαινει για προπονηση ο Μπουζουκης γιατι συμφωνα με το συνταγμα εχει ιδια δικαιωματα με τον προπονητη του τον Δωνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, polaki είπε

Είπα τη δική μου εμπειρία, και σίγουρα μόνο από αυτά που έχω δει εγώ. 
Προφανώς και θέλω οι μαθητές να έχουν επαφές μαζί μου, 38 χρονών είμαι όχι 70, αλλά οι επαφές αυτές όταν το γυρνάνε στον ενικό, γινόμαστε πιο πολυ φιλαράκια. Εμπειρικά, περισσότερα "προβλήματα" δημιουργούν όσοι το γυρνάνε στον ενικό, παρά όσοι παραμένουν πληθυντικό. Δεν έχω δει κάποιον να φέρνει καφέ μες την τάξη ας πούμε όταν μου μιλάει πληθυντικό, ενώ αντιθέτως πολλοί που το έχουν γυρίσει στον ενικό με ρωτάνε κιολας αν θέλω και εγώ. Η τάξη όμως είναι για μάθημα και υπάρχουν κανόνες (απτη σχολή), δεν είναι για να πίνουμε καφέ, στην τελική αν δεν μου αρέσει εμένα πρωτίστως ο κανόνας αυτός, κακώς συνεργάζομαι με τη συγκεκριμένη σχολή που το απαιτεί, όσο οπισθοδρομικό και αν το θεωρούμε. 

Είναι λίγο περίεργη η κατάσταση. 

Τα όρια τα σέβοντε και τα κρατάνε φοιτητές που έχουν μία παιδεία. Συνήθως τέτοιοι φοιτητές δεν υπάρχουν σε ΙΕΚ. Δηλαδή, εάν ήσουν σε μία σχολή με βάση πάνω από 15 (π.χ.) θα ήταν λιγότερες οι πιθανότητες να συμβούν αυτά που λες και γίνονται όταν "γυρνάς στον ενικό". 

Θα πόνταρα ότι ο χρήστης που έφαγε σκάλωμα μαζί σου είναι των ΙΕΚ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, polaki είπε

Εξακολουθείς να μη θέλεις να καταλάβεις, το δε Σύνταγμα δεν γνωρίζω που κολάει.

Για εξήγησέ μου όμως τί εννοείς είναι στο χέρι μου να του δείξω ποιά είναι η θέση του καθενός? Δηλαδή? Τί προτείνεις εσύ να γίνει δηλαδή? Να του βάλω 0 στην κόλλα και να φέρει τον κηδεμόνα του? Ή να τον σηκώσω στη γωνία με το ένα πόδι όρθιο? Σοβαρέψου σε παρακαλώ και άσε την ειρωνία. Το τί κανω και τί δεν κάνω όταν βλέπω έλειψη σεβασμού σε οποιαδήποτε περίπτωση είναι δικό μου θέμα. Από 14 σελίδες σχόλια που οι μισοί υποστηρίζουν το ένα και οι μισοί το άλλο, εσύ έφαγες σκάλωμα εσύ επειδή ανέφερα εγώ για μαθητές. Δε σε βλέπω να σχολιάζεις όμως το διοικητικό προσωπικό για το οποίο επίσης μίλησα. Σε έπιασε ο πόνος για τους μαθητές εσένα...

Ανέφερα πολλαπλές φορές ότι η ΔΙΚΗ ΜΟΥ εμπειρία είναι ότι όταν ένα τσούρμο πιτσιρικάδες (που έχουν μεγαλώσει με τα instagram και τα facebook που μπαίνει ο κάθε πικραμένος και πίσω από την ανωνυμία μιλάει με ΕΣΧΑΤΟ τρόπο για τον συνάνθρωπό του ακόμα και σε περιπτώσεις θανάτου όπως είδαμε με την περίπτωση της 21χρονης στη Ρόδο) στο γυρνάει στον ενικό, η πιθανότητα να χαθεί η μπάλα είναι πολύ μεγάλη. 

Αν εσύ έχεις διαφορετικά βιώματα, μίλα με βάση αυτά, και μην ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ να με κάνεις να δείχνω ότι θεωρω πως εγώ και οι μαθητές μου δεν είμαστε ισα και όμοια με βάση το Σύνταγμα (what the fuck απλά) γιατί πρώτον δεν είπα κάτι τέτοιο και προφανώς δεν το πιστεύω.

το ειπες ομως ;)

μην τον αφησεις να μπει με το καφε, ή αν ειναι μεσα βγαλε τον εξω. αμα εσυ δε μπορεις να θεσεις τα ορια μεσα στα οποια θα γινεται το μαθημα, δικο σου σφαλμα.

αφου θες προσωπικες εμπειριες..

στο λυκειο πηγαινα σε φροντιστηριο, ειχαμε στην εκθεση ενα καθηγητη, γελαστο, χαρωπο, κλπ που μιλαγαμε στον ενικο. μια χαρα μαθημα εκανε αφου ειχε θεσει ορια και αμα το παρατραβαγαμε καταληγαμε στο διαδρομο μεχρι την επομενη διδακτικη ωρα.

 ο φορτιστης ψιλοπετυχε το ιεκ (αν και ειμαι τει κανονικα, ασε π δεν εφαγα σκαλωμα γι αυτο :P)

στο ιεκ λοιπον ειχαμε και σχετικα νεα ατομα και πιο μεγαλους. οι μεγαλοι ειχαν τη ταση να μιλανε στο πληθυντικο, οι πιο νεοι ημασταν αναμεικτα. γενικα παντως επαιζε ρολο και ο δασκαλος, δηλαδη καποιοι που στον εναν μιλαγαν στο πληθυντικο σε αλλον μιλαγαν στον ενικο. 

ασχετα ομως με το τροπο που μιλαγε ο καθενας, και καφεδες φερνανε στη ταξη και μιλαγανε αμα το μαθημα δεν τους ενδιεφερε. αρα εγω δεν εχω παρατηρησει καμια διαφορα στο σεβασμο αναμεσα στους με και τους δε στο τμημα μου. σε αλλα τμηματα που χαν μονο πιτσιρικια γινοταν της κακομοιρας, αρα πιστευω σε τμηματα με "παιδια" τα πραματα ξεφευγουν πιο ευκολα απ οτι σε τμηματα με ενηλικες. γιατι? δε ξερω, γενικα και γω οσο πιο μικρος τοσο πιο χαζος ημουν (και ακομα ειμαι :P)

παμε τωρα γιατι σκαλωσα... γιατι εισαι δασκαλος. οταν εχεις φαει ποσα χρονια να σπουδαζεις δεν επιτρεπεται να πεφτεις στη παγιδα της εμπειριας χωρις να σκεφτεις ΓΙΑΤΙ γινεται κατι. αν ισχυε καθολικα η εμπειρια σου τοτε θα την ειχαν παρατηρησει ολοι, απ τη στιγμη που δε γινεται αυτο σημαινει οτι συμβαινει κατι αλλο. οπως ειπες μονος σ, μπορει να ναι νεοι και να χανεται ευκολα η μπαλα (τα υπολοιπα δε ξερω που κολλανε)

παμε τωρα σ αυτο π σ χα πει στην αρχη, δε ξερεις ποσο σε σεβεται ο αλλος απ το αμα μιλαει στον ενικο ή πλυθηντικο. δεν ειπα ποτε οτι δε παιζει καποιοι να σε σεβονται λιγοτερο για αλλους λογους.

γιατι να πω για τις σχεσεις με τους συναδελφους σου? και γω στο πληθυντικο θα μιλαγα να κραταω τις αποστασεις

 

4 ώρες πριν, Fortistis είπε

Είναι λίγο περίεργη η κατάσταση. 

Τα όρια τα σέβοντε και τα κρατάνε φοιτητές που έχουν μία παιδεία. Συνήθως τέτοιοι φοιτητές δεν υπάρχουν σε ΙΕΚ. Δηλαδή, εάν ήσουν σε μία σχολή με βάση πάνω από 15 (π.χ.) θα ήταν λιγότερες οι πιθανότητες να συμβούν αυτά που λες και γίνονται όταν "γυρνάς στον ενικό". 

Θα πόνταρα ότι ο χρήστης που έφαγε σκάλωμα μαζί σου είναι των ΙΕΚ. 

μη το λες. ημουν κωλοφαρδος και περασα με 13-14 εκει, μετα λογο μιας αλλαγης θες καλο 17+ για να σε παρουν. και πιστεψε με τα τμηματα με του καλους βαθμους ηταν απαραδεκτα. αντιστοιχα καποια τμηματα πριν απο μας ηταν εξισου απαραδεκτα, δε ξερω ομως με τι βαθμο περασαν εκεινοι

5 ώρες πριν, ManFromEarth είπε

H κοινωνικη σχεση που εχει ενας καθηγητης με τον μαθητη του δεν ειναι αυτη που οριζει το συνταγμα προφανως. 

ειναι σαν να μου λες οτι δεν υπαρχει ιεραρχια πχ σε μια εταιρια γιατι ετσι λεει το συνταγμα ή οτι δεν ειναι αναγκη να πηγαινει για προπονηση ο Μπουζουκης γιατι συμφωνα με το συνταγμα εχει ιδια δικαιωματα με τον προπονητη του τον Δωνη.

κανεις λαθος. αμα θελει να μη παει ο μπουζουκης για προπονηση εχει καθε δικαιωμα. βεβαιως μετα ο προπονητης του εχει αντιστοιχα καθε δικαιωμα να τον τρεχει στα δικαστηρια γιατι θα χει παραβιασει το συμβολαιο του. (ειναι κανονικα ονοματα ποδοσφαιριστων αυτα ή τα πες στη τυχη? δεν ασχολουμαι :P)

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

και πλεον ειναι στο χερι σου να του δειξεις ποια ειναι η θεση του καθενος, ή οχι. 

υγ. αν πιστευεις οτι δεν εισαστε ισα και ομοια να ριξεις μια ματια στο συνταγμα. ειπαμε τριτοκοσμικοι, οχι κι ετσι ομως..

Μάλλον αναφέρεσαι στην...πλατεία και όχι στον θεμελιώδη νόμο στον οποίο στηρίζονται (θεωρητικά) όλοι οι υπόλοιποι.

Αν το έχεις διαβάσει (μάλλον επικεφαλίδες σε βλέπω να έχεις συγκρατήσει) η ισότητα αφορά την ισότητα απέναντι στο νόμο και τα ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις πάλι σε σχέση με το νόμο. Πουθενά δε λέει ότι μαθητής και καθηγητής είναι υποχρεωτικά φιλάρες ούτε ότι εγώ πρέπει να παίζω καρπαζιές με τον εργοδότη μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Μάλλον αναφέρεσαι στην...πλατεία και όχι στον θεμελιώδη νόμο στον οποίο στηρίζονται (θεωρητικά) όλοι οι υπόλοιποι.

Αν το έχεις διαβάσει (μάλλον επικεφαλίδες σε βλέπω να έχεις συγκρατήσει) η ισότητα αφορά την ισότητα απέναντι στο νόμο και τα ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις πάλι σε σχέση με το νόμο. Πουθενά δε λέει ότι μαθητής και καθηγητής είναι υποχρεωτικά φιλάρες ούτε ότι εγώ πρέπει να παίζω καρπαζιές με τον εργοδότη μου.

ωπα κατσε, αυτο φανηκε να λεω? σοβαρα ρωταω διοτι δεν εννοουσα αυτο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

ωπα κατσε, αυτο φανηκε να λεω? σοβαρα ρωταω διοτι δεν εννοουσα αυτο..

Εγώ έτσι το διάβασα. Και δε νομίζω ότι χωράει το σύνταγμα στην παρούσα συζήτηση με κανένα τρόπο ή την όποια ερμηνεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Εγώ έτσι το διάβασα. Και δε νομίζω ότι χωράει το σύνταγμα στην παρούσα συζήτηση με κανένα τρόπο ή την όποια ερμηνεία.

οκ, να εξηγηθω λοιπον αφου εχω δημιουργησει μπερδεμα. απαντουσα σ αυτο

18 ώρες πριν, polaki είπε

Το ότι μιλάει στον ΕΝΙΚΟ όμως, αυξάνει ραγδαία τις πιθανότητες να μη σέβεται και να θεωρεί ότι είμαστε ίσα κ όμοια. 

προφανως και ειναι ΟΛΟΙ ισα και ομοια, ασχετα αν ειναι μαθητες, δασκαλοι, στρατιωτικοι, φουρναρηδες. ειδικα δε οταν μιλαμε για δευτεροβαθμια, οπου μπορεις να πετυχεις μεγαλους ανθρωπους. πχ. στο τμημα μου ειχα 40 και 50ηδες με χρονια στο κουρμπετι, παιδια, σκυλια και ενα καρο ευθυνες, φανταζεσαι κανα δασκαλο να πηγαινε να τους πει "θαρεις ειμαστε ισα και ομοια?" επειδη μιλησανε στον ενικο? 

απο κει και περα δεν προτεινα ποτε οτι δεν πρεπει να εχουν ολοι ρολο και να ειναι υπευθυνοι. προφανως και αλλο ρολο εχει καποιος καθηγητης και αλλο ενας μαθητης, αλλα και οι δυο εχουν την κοινη υποχρεωση να γινει με ομαλο τροπο το μαθημα. αντιστοιχα σε μια εταιρια, ο καθε υπαλληλος ή διευθυντης εχει το δικο του ρολο, κλπ. ολοι ομως παραμενουν ανθρωποι, κανενας δεν ειναι ανωτερος ανθρωπος απο τον αλλον, ακομα και αν ο ενας δινει εντολες και ο αλλος εχει την υποχρεωση να τις εκτελει

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

οκ, να εξηγηθω λοιπον αφου εχω δημιουργησει μπερδεμα. απαντουσα σ αυτο

προφανως και ειναι ΟΛΟΙ ισα και ομοια, ασχετα αν ειναι μαθητες, δασκαλοι, στρατιωτικοι, φουρναρηδες. ειδικα δε οταν μιλαμε για δευτεροβαθμια, οπου μπορεις να πετυχεις μεγαλους ανθρωπους. πχ. στο τμημα μου ειχα 40 και 50ηδες με χρονια στο κουρμπετι, παιδια, σκυλια και ενα καρο ευθυνες, φανταζεσαι κανα δασκαλο να πηγαινε να τους πει "θαρεις ειμαστε ισα και ομοια?" επειδη μιλησανε στον ενικο? 

απο κει και περα δεν προτεινα ποτε οτι δεν πρεπει να εχουν ολοι ρολο και να ειναι υπευθυνοι. προφανως και αλλο ρολο εχει καποιος καθηγητης και αλλες ενας μαθητης, αλλα και οι δυο εχουν την κοινη υποχρεωση να γινει με ομαλο τροπο το μαθημα. αντιστοιχα σε μια εταιρια, ο καθε υπαλληλος ή διευθυντης εχει το δικο του ρολο, κλπ. ολοι ομως παραμενουν ανθρωποι, κανενας δεν ειναι ανωτερος απο τον αλλον, ακομα και αν ο ενας δινει εντολες και ο αλλος εχει την υποχρεωση να τις εκτελει

Νομίζω ότι σε αυτό που quotάρεις και λες ότι απαντάς, είναι ξεκάθαρο (τουλάχιστον σε μένα) ότι το "ίσα κι όμοια" αναφέρεται στη θέση τους σε κάποια συγκεκριμένη δομή (θες σχολείο; θες εταιρία;) και όχι γενικότερα στην κοινωνία ή ότι άλλο.

Σίγουρα αν πιάσεις το post αυτόνομο μπορεί κάποιος να παρανοήσει και ίσως να καταλήξει σε αυτό που λες εσύ.

Αφού όμως είχατε ένα διάλογο και μιλούσατε ξεκάθαρα για συγκεκριμένο θέμα (καθηγητές-μαθητές) νομίζω ότι η όποια παρανόηση δεν έχει βάση αφού μιλάτε για κάτι πολύ συγκεκριμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haris_216 είπε

Νομίζω ότι σε αυτό που quotάρεις και λες ότι απαντάς, είναι ξεκάθαρο (τουλάχιστον σε μένα) ότι το "ίσα κι όμοια" αναφέρεται στη θέση τους σε κάποια συγκεκριμένη δομή (θες σχολείο; θες εταιρία;) και όχι γενικότερα στην κοινωνία ή ότι άλλο.

Σίγουρα αν πιάσεις το post αυτόνομο μπορεί κάποιος να παρανοήσει και ίσως να καταλήξει σε αυτό που λες εσύ.

Αφού όμως είχατε ένα διάλογο και μιλούσατε ξεκάθαρα για συγκεκριμένο θέμα (καθηγητές-μαθητές) νομίζω ότι η όποια παρανόηση δεν έχει βάση αφού μιλάτε για κάτι πολύ συγκεκριμένο.

συμφωνω σ αυτο που λες με μια διαφορα, το συγκεκριμενο θεμα μιλαει για πληθυντικο, ενικο και σεβασμο, γι αυτο εχω την αισθηση οτι το λεει σαν "ειμαι ανωτερος και απαιτω σεβασμο". κρινοντας απ τις απαντησεις που χω λαβει μαλλον τον παρεξηγησα και εκανα λαθος που αναφερα το συνταγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ΙΕΚ δεν είναι δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά μετά-δευτεροβάθμια (είναι στην κατηγορία σχολών διετούς και υπερδιετούς φοίτησης). Τουλάχιστον ας μάθουν αυτοί που πάνε σε ΙΕΚ σε τι πάνε και μην λένε ό,τι να ‘ναι.

Το «17 για να περάσω σε ΙΕΚ» είναι εντελώς γελοίο επιχείρημα απέναντι στο «σχολή με βάση 15». Το «17» αναφέρεται σε βαθμούς σχολείου και, το πιο πιθανό, από ΕΠΑΛ, ενώ το «βάση 15» σε βαθμό πανελληνίων. Όσοι λένε κάτι τέτοια είτε γνωρίζουν τα παραπάνω και εσκεμμένα προσπαθούν να παραπλανήσουν, είτε δεν το γνωρίζουν και λένε ό,τι τους φανεί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, Fortistis είπε

Τα ΙΕΚ δεν είναι δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά μετά-δευτεροβάθμια (είναι στην κατηγορία σχολών διετούς και υπερδιετούς φοίτησης). Τουλάχιστον ας μάθουν αυτοί που πάνε σε ΙΕΚ σε τι πάνε και μην λένε ό,τι να ‘ναι.

Το «17 για να περάσω σε ΙΕΚ» είναι εντελώς γελοίο επιχείρημα απέναντι στο «σχολή με βάση 15». Το «17» αναφέρεται σε βαθμούς σχολείου και, το πιο πιθανό, από ΕΠΑΛ, ενώ το «βάση 15» σε βαθμό πανελληνίων. Όσοι λένε κάτι τέτοια είτε γνωρίζουν τα παραπάνω και εσκεμμένα προσπαθούν να παραπλανήσουν, είτε δεν το γνωρίζουν και λένε ό,τι τους φανεί. 

οκ, σ ευχαριστω για τη διορθωση. απλα ειχα στο μυαλο μου οτι μετραει ως ΔΕ στις προκυρηξεις, δεν ηξερα οτι επισημα ειναι μετα-δευτεροβαθμια (μετραει καπου αυτο?)

δεν ηθελα να παραπλανησω κανεναν, δε μ περασε απ το μυαλο οτι καποιος μπορει να μη ξερει με ποιο βαθμο περνας σε ιεκ. εμενα παντως σιγουρα δε με βοηθησε, απο ΓΕΛ περασα και τα χαρτια εχουν μικρη διαφορα (1.5 βαθμο), αρα ειμαι μετριοτατος και με το να και με τ αλλο χαρτι. παντως στο ιεκ ηταν γενικα ανθρωποι που ειχαν ηδη βγαλει αλλη σχολη ή εχουν περασει σε μια. δε ξερω τι βαθμο ηθελε η σχολη τους, στη δικια μου ειχα περασει με 13 βαθμο πανελληνιων (δε θυμαμαι μορια να σ πω).

αυτο που θελω να πω ειναι δε βρηκα καποια διαφορα απ οτι σε μια ανωτερη σχολη. αν μη τι αλλο, επειδη ειχαμε υποχρεωτικη παρουσια, παρολο που ειχαμε το 1/3 των μαθητων που θα χε ενα τμημα ανωτερης σχολης, ειχαμε πολλαπλασια ατομα που παρακολουθουσαν τις θεωριες. στο ΤΕΙ ηταν 3 και ο κουκος, ενω στο ΙΕΚ ημασταν καμια 30αρια στην αιθουσα

α ναι, και δεν ειχαμε και πολιτικο-φυλλαδες σε καθε μαμημενο τοιχο. ελπιζω να χει μπει καποιο μετρο σ αυτο το θεμα στα τει..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...