Προς το περιεχόμενο

Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά , έχουν αναφερθεί προβλήματα πρασινίσματος και σε BOE οθόνες καθώς και επίσης παρτίδες με κακοκολημμένες οθόνες, προφανώς παίρνουν τα προβληματικά και τα ανακατασκευάζουν. Επίσης η καινούρια προσφορά mate 20 pro με το 1+1 δώρο μου μυρίζει μπαρούτι..... 

Ήταν να το πάρω άμεσα αλλά αμφιταλαντεύομαι σε mate 20 pro ή iphone xs. To θέμα είναι οτι το mate 20 pro τα προσφέρει όλα out of the box

Επεξ/σία από nosstrom
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/12/2018 στις 7:38 ΜΜ, margaritagr είπε

Να πούμε σε αυτό το σημείο πως τα ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ της εταιρείας συνεχίζονται. 

Χρήστες που δέχονται κινητά αντικατάστασης παραλαμβάνουν συσκευές με τσαλακωμένο μέσα χαρτιά = ανοιγμένα συσκευασίες ,αλλά και ανακατασκευασμενες! Μόλις τώρα διάβασα ποστ χρήστη που πήρε κινητό με οθόνη αλλαγμένη που φαίνεται! 

Ισχύει το άκουσα και εγώ φίλε μου . Κάτι  με τη κόλλα που φαινόταν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/12/2018 στις 10:48 ΜΜ, plpapadopoulos είπε

Σου ανέφερα παραπάνω ποιό είναι το επίσημο αλλά θέλησες μάλλον να κάνεις τα δικά σου... :)

Ανέτρεξε στο ποστ μου και θα δεις αναλυτικά τα πάντα ακριβώς πριν από το video.

Μια χαρά αλλάζει τη οθόνη με BOE το service αν τους το ζητήσεις, το έχει αναφέρει και κάποιος χρήστης σε ποστ ή αγγελία (δε θυμάμαι και δεν έχω το χρόνο να ψάξω).

Ελπίζω αυτό που πήρες να μην έχει LG πάλι μόνο και ταλαιπωριέσαι άδικα γιατί είναι κρίμα και δε φταίς κιόλας, πέρα από την πλάκα.

6η μέρα χωρίς συσκευή πάντως και η huawei με κάνει πάσα στο service και το service στην huawei. Έχει εγκριθεί αντικατάσταση συσκευής αλλά κανείς δεν μπορεί να μου πει ποτέ θα παραλάβω. 

Είναι απλά τραγικοί. Και δεν τα βάζω με την ts solutions (αν και δεν ήξερα δυστυχώς ότι είναι η πρώην αρβατο) αλλά με την χουα. Πληρώνεις 1000+ ευρώ για να μην έχεις συσκευή εν τέλη. Ασοβαροι στις απαντήσεις τους. 

Γελοίο το ότι δεν κάνουν επίσημα ανάκληση όλων των συσκευών με LG οθόνες. 

Και καλά εγώ... Είχα την δυνατότητα να πάρω ένα mi8 να κάνω την δουλειά μου μέχρι να έρθει. Ένας άλλος που δεν την έχει? Μένει τόσο καιρό χωρίς τηλέφωνο? 

Ήταν η μόνη ανδροιδ συσκευή που μπορούσε να με κρατήσει. Μόλις παραλάβω πουλάω και πάω σε ios πάλι. 

Η huawei έσβησε για μένα τουλάχιστον μέχρι να σοβαρευτεί. 

Και ελπίζω όταν έρθει η νέα συσκευή να είναι με ΒΟΕ οθόνη και να μην έχουμε τα ίδια. 

Θα το ανοίξω μπροστά τους κι αν υποψιαστώ επισκευή κτλ θα τους πάρει ο διάολος. 

Ξέρει κανείς αν υπάρχει τρόπος να. Κινηθούμε νομικά? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλλη ερωτηση. 

Γιατι δε το επεστρεψες απο εκει που το αγορασες για επιστροφη χρηματων ή αλλαγη με καινουριο ιδιο? 

Στις πρωτες 30 μερες θεωρειται DOA και δε χρειαζεται να μπλεκεις με το service. 

Καθε σοβαρο καταστημα θα τηρησει το DOA. 

Εγω αυτο εκανα με το δικο μου στην Αγγλια απο οπου και το αγορασα (απο ομιλο Dixons) . Κουβεντα δεν ειπαν οι ανθρωποι και χαρηκαν οταν το επομενο που μου δωσανε ηταν με BOE οθονη οταν το ξεσφραγισαμε. 

Μη το ματιασω, κλεινω 10-12 μερες απο τοτε, πολυ ευχαριστημενος και ουτε hulk, ουτε τιποτε πλεον. :)

Επεξ/σία από plpapadopoulos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, plpapadopoulos είπε

Αλλη ερωτηση. 

Γιατι δε το επεστρεψες απο εκει που το αγορασες για επιστροφη χρηματων ή αλλαγη με καινουριο ιδιο? 

Στις πρωτες 30 μερες θεωρειται DOA και δε χρειαζεται να μπλεκεις με το service. 

Καθε σοβαρο καταστημα θα τηρησει το DOA. 

Εγω αυτο εκανα με το δικο μου στην Αγγλια απο οπου και το αγορασα (απο ομιλο Dixons) . Κουβεντα δεν ειπαν οι ανθρωποι και χαρηκαν οταν το επομενο που μου δωσανε ηταν με BOE οθονη οταν το ξεσφραγισαμε. 

Μη το ματιασω, κλεινω 10-12 μερες απο τοτε, πολυ ευχαριστημενος και ουτε hulk, ουτε τιποτε πλεον. :)

Πουθενα δεν αναγραφεται οτι οι πρωτες 30μερες θεωρουνται DOA.

Το DOA και ποσες μερες σου δινει αφορα αποκλειστικα και μονο τον πωλητη και κανενα αλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Phone gallery πειραια το πήρα. 

Για οτιδήποτε συμβεί από εκεί και μετά σε παραπέμπουν στα επίσημα Service. 

Το θέμα είναι αν μπορούμε να κάνουμε κάτι. 

Δεν είναι πλέον μεμονωμένα περιστατικά. Όποιος πήρε συσκευή με LG πάνελ έχει θέμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, stiflerakos είπε

6η μέρα χωρίς συσκευή πάντως και η huawei με κάνει πάσα στο service και το service στην huawei. Έχει εγκριθεί αντικατάσταση συσκευής αλλά κανείς δεν μπορεί να μου πει ποτέ θα παραλάβω. 

Είναι απλά τραγικοί. Και δεν τα βάζω με την ts solutions (αν και δεν ήξερα δυστυχώς ότι είναι η πρώην αρβατο) αλλά με την χουα. Πληρώνεις 1000+ ευρώ για να μην έχεις συσκευή εν τέλη. Ασοβαροι στις απαντήσεις τους. 

Γελοίο το ότι δεν κάνουν επίσημα ανάκληση όλων των συσκευών με LG οθόνες. 

Και καλά εγώ... Είχα την δυνατότητα να πάρω ένα mi8 να κάνω την δουλειά μου μέχρι να έρθει. Ένας άλλος που δεν την έχει? Μένει τόσο καιρό χωρίς τηλέφωνο? 

Ήταν η μόνη ανδροιδ συσκευή που μπορούσε να με κρατήσει. Μόλις παραλάβω πουλάω και πάω σε ios πάλι. 

Η huawei έσβησε για μένα τουλάχιστον μέχρι να σοβαρευτεί. 

Και ελπίζω όταν έρθει η νέα συσκευή να είναι με ΒΟΕ οθόνη και να μην έχουμε τα ίδια. 

Θα το ανοίξω μπροστά τους κι αν υποψιαστώ επισκευή κτλ θα τους πάρει ο διάολος. 

Ξέρει κανείς αν υπάρχει τρόπος να. Κινηθούμε νομικά? 

Τι εννοεις οτι η Huawei σε κανει πασα στο service?Που ακριβως ηθελες να σου πει να μιλησεις απο την στιγμη που η συσκευη βρισκεται στο service και δεν αγορασες απευθειαν απο την Huawei(οπως ειναι λογικο)?Μεχρι και το service που πηγε η συσκευη δεν ειναι καν το επισημο της εταιρειας(παρολο που δεχεται και κινητα Huawei).

Επισης απο την στιγμη που εχει εγκριθει η αντικατασταση συσκευης,εκει μιλας με τον πωλητη/καταστημα αγορας,αρα παλι δεν καταλαβαινω που ακριβως ειναι το προβλημα.

Ενω δηλαδη καταλαβαινω αυτα που λες περι LG οθονων,χανεις το δικιο σου πιο κατω που γινεσαι τερμα υπερβολικος. Γιατι σε Ios αν πας τι θα αλλαξει δηλαδη,θα σε δουν στο service και σε μιση ωρα θα σου αλλαξουν συσκευη? Δηλαδη επειδη παιρνει λιγο παραπανω η διαδικασια αντικαταστασης σε ενα τηλεφωνο,ριχνεις ακυρο σε ολο το Android?Ωραια λογικη......

Και στην τελικη οπως λεω συνεχεια καθε φορα που καποιος μπαινει και κραζει τα εδω service,αγοραστε απο Amazon να εχετε το κεφαλι σας ησυχο.

 

1 λεπτό πριν, stiflerakos είπε

Phone gallery πειραια το πήρα. 

Για οτιδήποτε συμβεί από εκεί και μετά σε παραπέμπουν στα επίσημα Service. 

Το θέμα είναι αν μπορούμε να κάνουμε κάτι. 

Δεν είναι πλέον μεμονωμένα περιστατικά. Όποιος πήρε συσκευή με LG πάνελ έχει θέμα 

Το εν λογω καταστημα και ο καθε πωλητης απο την στιγμη που δεν εχουν καποιο εξειδικευμενο service στο καταστημα τους για να μπορει να τσεκαρει το κινητο, σαν αποκλειστικοι πωλητες λενε το αυτονοητο.

Οτι δηλαδη το κινητο θα σταλει πρωτα στο service να δει τι παιζει και αν το service δωσει το οκ κανουν αυτοι αντικατασταση. Πουθενα δεν αναφερεται ομως ποσο διαστημα θα παρει αυτο,ειδικα μιας και επεσες και σε περιοδο γιορτων.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ δηλαδή θεωρείς λογικό το ότι έδωσα τόσα λεφτά για να καταλήξω να μην έχω συσκευή? 

Η μήπως έχει κάποια λογική το ότι η εταιρεία δεν βγαίνει επίσημα να κάνει ανάκληση? 

Αλλά υπολογίζει στο ότι δεν θα το δουν / ασχοληθούν όλοι. 

Αυτό είναι ασοβαρο για μένα. 

Το οτι θα μείνω τουλάχιστον 10 μέρες χωρίς τηλέφωνο είναι χαζο

Εάν είχαν κάνει όμως ανάκληση θα περιμέναμε όλοι το στοκ και θα πηγαιναμε να πάρουμε απευθείας την νέα συσκευή και τέλος. 

Με την πολιτική της Χαβάη τα έχω, ούτε με το κατάστημα σέρβις ούτε με το κατάστημα πώλησης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, stiflerakos είπε

Εσύ δηλαδή θεωρείς λογικό το ότι έδωσα τόσα λεφτά για να καταλήξω να μην έχω συσκευή? 

Η μήπως έχει κάποια λογική το ότι η εταιρεία δεν βγαίνει επίσημα να κάνει ανάκληση? 

Αλλά υπολογίζει στο ότι δεν θα το δουν / ασχοληθούν όλοι. 

Αυτό είναι ασοβαρο για μένα. 

Το οτι θα μείνω τουλάχιστον 10 μέρες χωρίς τηλέφωνο είναι χαζο

Εάν είχαν κάνει όμως ανάκληση θα περιμέναμε όλοι το στοκ και θα πηγαιναμε να πάρουμε απευθείας την νέα συσκευή και τέλος. 

Με την πολιτική της Χαβάη τα έχω, ούτε με το κατάστημα σέρβις ούτε με το κατάστημα πώλησης 

Αυτο που εσυ και πολλοι αλλοι δεν καταλαβαινετε ειναι οτι το γεγονος οτι αγοραζεις ενα κινητο 1000ευρω,δεν σημαινει οτι θα εχεις Premium/καλυτερη αντιμετωπιση απο το αν αγοραζες ενα κινητο 150ευρω. 

Επισης για το θεμα της ανακλησης κρουσματα με πρασινες οθονες αλλα σε μικροτερο βαθμο εχουν και με BOE panel και οχι με LG.

Και ουτε ολα τα κινητα με LG panel εχουν το εν λογω θεμα παγκοσμιως που πωλειται το Mate 20 pro.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τέλος πάντων. Δεν καταλαβαίνω τον λόγο που πρέπει να μιλάμε σε αυτούς τους τόνους. 

Ώρες ώρες νιώθω ότι μιλάω με την ίδια τη Hua. 

Και ναι φίλτατε. Όταν αγοράσεις και πληρώσεις Mercedes δεν περιμένεις την ίδια αντιμετώπιση με το αν αγόραζες Fiat. 

Σ αρέσει δεν σ αρέσει έτσι δουλεύει ο κόσμος. 

Δεν υπάρχει όμως λόγος να χάσουμε την υπομονή μας μέρες που είναι. Ο καθένας το βλέπει από την δική του μεριά και έτσι κουλ που σε βλέπω μάλλον δεν είσαι παθών. 

 

 

Καλές γιορτές, χρόνια καλά! 

Επεξ/σία από stiflerakos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα συμφωνησω μαζι σου. Το ποσο ειναι αρκετα μεγαλο για να κανει καποιος τον Αλεκο. 

Απο την αλλη το οτι δε το πηγες απευθειας στη Μιχαλακοπουλου, οπως και το οτι αγορασες απο ενα καταστημα που δεν προσφερει (!?!?!) DOA, ειναι ισως η αιτια ολων των προβληματων. 

Βασει ευρωπαϊκου νομου εχεις 14 μερες υπαναχωρησης, 28 ή 30 μερες DOA και αυτα τα δυο τα απαιτεις απο τον πωλητη, οπως τα απαιτησα κι εγω και οι ιδιοι μου ειπαν οτι ειναι αυτονοητα και οτι δε χρειαζεται να παει η συσκευη μου στο service, εκτος αν το επιλεξω εγω συγκεκριμενα.

Ολα τα αλλα που διαβασα απο ορισμενους παραπανω, ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε. 

Η μονη περιπτωση να εχεις μεινει 10 μερες χωρις συσκευη ειναι να ειναι out of stock οπως εγινε αρχες Νοεμβριου στην Αγγλια λογω υψηλων πωλησεων και επιατροφων ορισμενων Hulkawei. Καμια αλλη. 

 

Στο δια ταυτα, το android δε φταιει σε κατι και το Mate 20 Pro και τo Galaxy note 9, και το 6Τ και το Mi Mix 3, ειναι εξαιρετικες επιλογες για καθε τσεπη στο βεληνεκες 500 - 1000 ευρω. Και σε πληροφορω θα προτιμουσα εκαστη απι τις συσκευες εναντι του οποιουδηποτε iphone, γιατι μου δινουν ολες κατι που με κανενα iphone δε θα εχω: Ελευθερια χρησης και πανω απο ενα χρονο αρχικη εργοστασιακη εγγυηση. Δε νομιζω οτι χρειαζεται παραπερα αναλυση αυτο... 

Ευχομαι κι ελπιζω οτι θα ξεμπερδεψεις συντομα. Δυστυχως λογω εορτων ειναι πιο ζορικα τα πραγματα για ολους, αλλα καλυτερα για εμενα για να βεβαιωθεις οτι πηρες και latest batch. 

Επεξ/σία από plpapadopoulos
Upd
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, stiflerakos είπε

Και ναι φίλτατε. Όταν αγοράσεις και πληρώσεις Mercedes δεν περιμένεις την ίδια αντιμετώπιση με το αν αγόραζες Fiat. 

Εμ εκει ακριβως ειναι που την πατατε οι περισσοτεροι.

Δεν αγοραζεις mercedes αγαπητε,αγοραζεις ενα κινητο τηλεφωνο που σε 1 χρονο απο τωρα(οπως το mate 10 pro)θα εχει μιση αξια απο οσο εχει τωρα.

Καλυτερη αντιμετωπιση να ζητας σε Premium brands/προιοντα τυπου Omega και rollex οχι σε smartphones που ειναι πολυ πιθανο σε βαθος χρονου να βγαλουν προβλημα.

Δεν μιλας με την ιδια την Huawei απλα ετσι λειτουργει η κοινωνια στο κομματι των smarphones σε ολες τις εταιρειες πανω κατω.

Το καταστημα επιλογης και το service οπως και το οτι ειμαστε σε γιορτινη περιοδο δεν βοηθανε και αυτα σε κατι.

Αλλα ειμαι σιγουρος οτι και Iphone να αγοραζες και να πηγαινε στο ιδιο service αυτη την περιοδο,παλι θα σου επαιρνε μερες.

18 λεπτά πριν, plpapadopoulos είπε

 πανω απο ενα χρονο αρχικη εργοστασιακη εγγυηση.

Τι εννοεις?Τα Iphone 2χρονια εγγυηση επισημης αντιπροσωπειας εχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συσκευή αυτή,την οποία θα παρω σε λίγο καιρό μόλις στρώσουν τα πράγματα,είναι πολύ μεγάλο ρίσκο να την αγοράσεις αυτήν τη στιγμή από οπουδήποτε άλλου εκτός από τις μεγάλες αλυσίδες.Απο τις αλυσίδες τουλάχιστον ξέρεις ότι έχεις το DOA,αν μπλέξεις με τα Σκρουτζομαζαγα κλάφτα Χαράλαμπε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Εγώ αγόρασα σφραγισμένο μτχ αγορασμένο στις 27/12 και ήταν με boe οθόνη ευτυχώς .Το μόνο αρνητικό που με έκανε να πάρω αυτήν την συσκευή και άργησα τόσο πολύ να την πάρω ήταν αυτό .Στην ουσία ήθελα ένα Samsung S9 plus αλλά με μπαταρία τέρας ,κάμερα που να είναι από τις καλύτερες που κυκλοφορούν στην αγορά ,και navigation bar κάτω τύπου iPhone .Αυτό νομίζω είναι το Mate 20 pro και γι αυτό και έχει πουλήσει τρελά και θα πούλαγε πολύ περισσότερα αν δεν είχε τα προβλήματα στην οθόνη .Θα έπρεπε να τα πάρουν όλα πίσω προοληπτικά όσα έχουν πουλήσει με lg οθόνες γιατί αυτοί ξέρουν ή να βγάλουν ειδοποίηση να πηγαίνει ο καταναλωτής αν δεν ξέρει τι οθονη έχει το κινητό του στο κατάστημα που το αγόρασε και αν είχε lg να γινόταν άμεση αντικατάσταση .Τότε θα ανέβαινε κι άλλο στα μάτια μου .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/12/2018 στις 4:19 ΜΜ, moure είπε

Η συσκευή αυτή,την οποία θα παρω σε λίγο καιρό μόλις στρώσουν τα πράγματα,είναι πολύ μεγάλο ρίσκο να την αγοράσεις αυτήν τη στιγμή από οπουδήποτε άλλου εκτός από τις μεγάλες αλυσίδες.Απο τις αλυσίδες τουλάχιστον ξέρεις ότι έχεις το DOA,αν μπλέξεις με τα Σκρουτζομαζαγα κλάφτα Χαράλαμπε.

Ακόμα θέματα υπάρχουν. Και πολλοί που είχαν/έχουν Και note, γράφουν ότι παραμένει ο βασιλιάς. 

Στο άλλο φόρουμ ακόμα χρήστες δέχονται ανακατασκευασμενα τηλέφωνα ως καινούρια!! 

Που να πας να μπλεξεις;; 

Όχι μόνο δεν αναγνώρισαν το πρόβλημα επίσημα και δημόσια, αλλά κοροϊδεύουν και τον κόσμο με συσκευές με αλλαγμενες οθόνες. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...