Προς το περιεχόμενο

Μη αποδοση "επιστροφης" eurobank στις προσφορες "20% επιστροφη Black Friday στον Γερμανο 20-25 Νοεμβριου 2018" ;


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άρα μιλάμε για το τέλος της επόμενης εβδομάδας. 

Πάντως εμένα μου είπε ο υπάλληλος ότι έκανε αίτημα και έδωσα τηλέφωνο επικοινωνίας να με ενημερώσει το αρμόδιο τμήμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators

Χωρίς να θέλω να φανώ εριστικός λέγοντάς σας ότι «σας τα 'λεγα», ήταν δεδομένο ότι το eshop του Γερμανού θα κάνει μαμουνιά με την €πιστροφή. Δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνουν και σίγουρα δεν είναι η τελευταία.

Η τράπεζα θα σας βάλει τους πόντους στην εφαρμογή, αλλά θα πρέπει να τους ενοχλήσετε στο helpdesk τηλεφωνικά και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα γίνει άμεσα. Σε αντίστοιχη περίπτωση που την έπαθα στα Mediamarkt οι πόντοι μπήκαν μετά από ένα μήνα περίπου και αφού είχα μιλήσει με την Eurobank καμιά δεκαριά φορές.

Γενικά, όσοι ασχολείστε με την €πιστροφή, να αποφεύγετε να ψωνίζετε από τα eshops. Καλύτερα από φυσικά καταστήματα και η κάρτα να περνάει από POS της Eurobank. Μόνο έτσι θα είστε σίγουροι.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 minutes ago, greengr21 said:

φιλικα,ασχετη περιπτωση φιλε και καλο ειναι το σβησεις,οι αγορες που εχουμε κανει ειναι online οι αποδειξεις δεν εχουν σχεση,ολες οι συναλλαγες περασμενες στο e-banking ειναι...

Καθόλου άσχετο. Εγώ αγόρασα και πλήρωσα ηλεκτρονικά (παραλαβή στο κατάστημα) τώρα με την προσφορά του γερμανού, μπήκε 1% επιστροφή και όταν τους πήρα τηλ μου ζητησαν να τους αποστείλω αντίγραφο απο ο,τι απόδειξη παρέλαβα σε ένα mail.

 

συνεπώς πράγματι ΜΗΝ ΠΕΤΑΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Επεξ/σία από marmagia
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσθέσω ότι ανάλογο πρόβλημα έχω με τα yellows της Πειραιώς. Η WIND είχε επιστροφή 20% σε yellows την εβδομάδα της Black Friday για οποιαδήποτε αγορά σε φυσικό κατάστημα. Αγόρασα ένα κινητό αξίας 199€ αλλά δεν μου βάλανε τίποτα. Επικοινώνησα μαζί τους και μου ζήτησαν τις αποδείξεις και τις έστειλα με email. Αν δεν το έπαιρνα χαμπάρι θα μου τα είχανε φάει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως εγώ που έκανα την αγορά με πιστωτική, ακόμα δεν έχει φανεί η πρώτη δόση ενώ συνήθως εμφανίζεται το πολύ 2-3 μέρες μετά την αγορά. Άρα έχει να κάνει με την ενημέρωση των συστημάτων της τράπεζας και του Γερμανού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, greengr21 είπε

φιλικα,ασχετη περιπτωση φιλε και καλο ειναι το σβησεις,οι αγορες που εχουμε κανει ειναι online οι αποδειξεις δεν εχουν σχεση,ολες οι συναλλαγες περασμενες στο e-banking ειναι...

Και εγώ ηλεκτρονικά είχα κάνει την αγορά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην τρελενεστε κυριοι , οσοι δικαιουνται καποιο ποσο επιστροφης θα το λαβουν 100% .

Σιγουρα δεν ειναι και το ιδανικοτερο που σας επιστρεφονται με καθυστερηση λογω του προβληματος στο συστημα τους ,αλλα δεν θα τα χασετε.

και οσον αφορα τα σχολια τυπου μαιμουνια λαμογια κλπ  ειναι τελιως ατοπα και μη αληθη.

Επεξ/σία από aspirini
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sxbruno είπε

Τις παραγγελίες από τον Γερμανό τις έχετε παραλάβει όλοι; Εγώ ακόμα περιμένω το nokia 8 και δεν εχω καμμία ενημέρωση. 

παρ'τους τηλ και email κι αμα σου πουν μα μου δεν εχουμε αποθεμα πες τους η κοσμοτε εχει.επισης πηγαινε απ το καταστημα,εμενα ηρθε μηνυμα μια μερα αφου ειχα παραλαβει ηδη.
https://www.cosmote.gr/eshop/global/gadgets/productDetailsTangible.jsp?productId=ger_20368775

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Παραγγελία  24/11. Τα λεφτά τα πήραv αμέσως..μπαίνω τώρα banking..βλέπω εκκαθάριση 26/11... wtf

 Και σε μενα λεει 27/11 αλλα μιλησα με την τραπεζα και μου ειπε οτι φαινεται πως η δεσμευση εγινε 23/11 οποτε δικαιουμαι κανονικα την "επιστροφη"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, marmagia είπε

Μόλις με πήραν τηλέφωνο. Μου είπαν οτι τάχα μου είναι τεχνικό πρόβλημα και μέχρι τα μέσα της εβδομάδας θα έχει πιστωθεί η επιστροφή

Και εμένα το ίδιο , μην ανησυχείτε αδικα.

Απλά λίγο υπομονή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, marmagia είπε

Εγώ αγόρασα και πλήρωσα ηλεκτρονικά (παραλαβή στο κατάστημα) τώρα με την προσφορά του γερμανού, μπήκε 1%

Έχω την εντύπωση πως στους όρους έλεγε πως αν πληρώσεις ηλεκτρονικά και επιλέξεις παραλαβή απ το κατάστημα δεν ίσχυε το 20%.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...