Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξανακοιταω το συμβαν και ειναι πραγματι μια δυσκολη αποφαση. 

 

Οι συγκρισεις με Μονακο 2016 και αλλα συμβαντα οπου πιθανως καποιος να βγηκε εκτος και να ψιλοαπεκτησε πλεονεκτημα και να μην τιμωρηθηκε κλπ ειναι ατοπες, γιατι ο Vettel δεν πηρε ποινη γιατι βγηκε εκτος και μπορει να απεκτησε πλεονεκτημα, αλλα γιατι εκανε rejoin unsafely και εβγαλε εκτος πιστας τον Χαμ. Στο Μονακο 2016 και σε αλλα παρομοια συμβαντα δεν υπηρχε unsafe rejoin.

Σχετικα παρομοιο σκηνικο ειναι το Max-Kimi Suzuka 2018, οπου ο Μax εφαγε ποινη:

Εδω τι διαβαζαμε για το περιστατικο, οπου ο Max βγηκε εκτος, εκανε unsafe rejoin και στριμωξε τον Κιμι εκτος πιστας με αποτελεσμα την επαφη:

https://www.insomnia.gr/forums/topic/672376-formula-1-2018/page/44/

Στις 7/10/2018 στις 9:20 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αυτο με τον κιμι ηταν ασχημο...Βγηκε yolo τελειως και πηρε ολο το οδοστρωμα δεν του αφησε καν χωρο, και ειπε μετα οτι θα μπορουσε να περιμενει να βγω xD
Σιγα μην εβαζε και οπισθεν ρε Max...λες και ειναι ο πρωτος του αγωνας στα καρτ...

 

Στις 7/10/2018 στις 9:29 ΠΜ, tommy^ είπε

Α ειπε οτι θα μπορουσε να περιμενει ο Κιμι να ξαναμπει στην πιστα; Τοσο γελοιος;

Με κανα 2 μαυρες σημαιουλες θα εστρωνε χαρακτηρα, αλλα ποιος να του τις δωσει;

 

Στις 7/10/2018 στις 11:21 ΠΜ, Diinekis21 είπε

Στο SkySports λύσαξαν σε αυτή τη μετάδοση. Το περιστατικό Max-Kimi το έλεγαν 50-50!! ..

Max στον ασύρματο "Eπρεπε να περιμένει (ο Κimi) και να μου επιτεθεί στην επόμενη"!!

 

Στις 7/10/2018 στις 11:33 ΠΜ, tommy^ είπε

Μολις ειδα το σκηνικο Φερ-Ραι και ειναι 200% φταιξιμο του Φερ.

Απαραδεκτος.

Στις 7/10/2018 στις 12:18 ΜΜ, tommy^ είπε

...Με τετοιο ιστορικο ο Φερσταπεν επρεπε να φαει μαυρη σημαια στο περιστατικο με τον Κιμι...

 

Στις 9/10/2018 στις 12:11 ΜΜ, greg4 είπε

Ο Verstappen πάει πάντα φουλ γκάζι παντού, δεν αφήνει χώρο σε κανέναν και μετά απλά λέει; Και τι να έκανα; να έκοβα; Εδώ ο αθεόφοβος έχασε τα φρένα προχτές, βγήκε έξω από την πίστα και μετά δήλωσε ο θεός "he could have waited for me". Χαχα, ο τύπος βγαίνει εκτός και λέει γιατί δεν έκοψαν οι υπόλοιποι για να μην με περάσουν.

Χωρια οτι εριξαν το φταιξιμο αποκλειστικα στον Max(μεχρι και για μαυρη σημαια φθασαμε να διαβαζουμε!), εχει ενδιαφερον οτι περυσι καποιοι εκραζαν τον Μαξ που ελεγε για το συμβαν με τον Κιμι "he could have waited for me", αλλα φετος ειναι αποδεκτη η παρομοια δικαιολογια του Vettel, που ειπε οτι ο Ham επρεπε να παρει την εσωτερικη και θα τον περναγε.

-----------------------------------------------------

 

Προσωπικα, επαναλαμβανω πως ηταν μια δυσκολη αποφαση, αλλα πιστευω μαλλον δικαιη. Αυτα χωρις να εχω τα δεδομενα τηλεμετριας, οποτε θα μπορουσε να θεωρηθει και αγωνιστικο συμβαν. Αν ομως ο Vettel πατησε γκαζι οταν μπηκε στην πιστα, τοτε ειναι ευκολη αποφαση: ποινη γιατι εκανε unsafe rejoin πατωντας γκαζι με αποτελεσμα να γλυστρησει ακομα περισσοτερο και να στριμωξει τον Χαμ εκτος πιστας αναγκαζοντας τον να κανει ελιγμο αποφυγης.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
4 minutes ago, haHa said:

Εδω τι διαβαζαμε για το περιστατικο, οπου ο Max βγηκε εκτος, εκανε unsafe rejoin και στριμωξε τον Κιμι:

https://www.insomnia.gr/forums/topic/672376-formula-1-2018/page/44/

Shots fired. 😛

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakjim είπε

Πραγματικά δεν έχει νόημα η συζήτηση.

Ένας εμπειρότατος (Ιταλός , να τα λέμε και αυτά), οδηγός αγώνων, με νίκες, με καριέρα, με δεδομένα τηλεμετρίας, πήρε μια απόφαση.

Προσωπικά εμπιστεύομαι τον ειδικό, από όλους τους φωστήρες του ινσόμνια.

Όντως δεν έχει νόημα η συζήτηση μαζί σου. Εξακολουθείς σε όλες μα σε όλες σου τις απαντήσεις να πετάς και το ειρωνικό σου σχόλιο...και να δικαιώνεις το ότι τελικά γίναμε τενεκεδούπολη εδώ μέσα. Στο σχολείο σε κορόιδευαν οι συμμαθητές και σου έχει μείνει αυτός ο τρόπος να απαντάς όταν διαφωνείς; Κρίμα να πετάς στα σκουπίδια την όποια γνώμη έχεις σωστή ή λάθος, με τέτοιο τρόπο που απαντάς. Έλα και ένα ignore να μην βλέπω καν τις απαντήσεις σου...   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, papoys1 είπε

Ναι σίγουρα είναι άδικο να περιμένεις τρεις μήνες την παρθενική σου  νίκη και να τη χάνεις με αυτό τον τρόπο.

Από την άλλη όμως το άθλημα και οι κανόνες αυτό λένε.Αν δεν τον τιμωρούσαν θα νομιμοποιούσαν την κάθε έξοδο κατά λάθος ή εσκεμένη.Και εμένα δεν μου άρεσε που έχασε έτσι η αγαπημένη μου Φεράρι την εφετεινή της νίκη αλλά το να λέμε ότι η ποινή δεν είναι δίκαιη δεν έπρεπε να μπει και όλα τα υπόλοιπα είναι τελείως λάθος.

Και αν ο Χάμιλτον δεν έκοβε και κοπανούσε πάνω του τι θα λέγαμε;;;;;;Η Φεράρι είναι μεγάλη ομάδα που έχει μικρύνει πάρα πολύ μπροστά στη Μερσέντες.Αυτά που έκανε μετά ο Φέτελ είναι αστειότητες και αδικαιολόγητα.Πληρώνεται πολύ καλά για να κερδίζει στην πίστα και εκεί πρέπει να το δείχνει.Και  μας έχει δείξει αρκετές φορές ότι είναι μικρός για αυτή τη μεγάλη ομάδα.

 

3 ώρες πριν, yositosi είπε

Βλέπω από χθες το βράδυ αναλύσεις υπεραναλύσεων για το τι οδηγείται, που και πως... Εγώ προσωπικά δεν έχω ιδέα! Ισως να μπορούσε να το πάρει πιο ευθεία και να μπει από τα δεξιά (αν δεν ήταν στην ένταση της στιγμής φυσικά), ίσως και όχι. Δίκαιη η ποινή; Για το θέαμα σίγουρα όχι, επί της ουσίας, τεκμηριώνεται. Αν δεν έπεφτε θα υπήρχαν γκρίνιες; Σίγουρα ναι αλλά από την άλλη πλευρά. Είναι ωραίο να κερδίζονται έτσι αγώνες; Και πάλι σίγουρα όχι. Θα είχαμε δυνατή μάχη αν δεν το έδιναν; Σίγουρα ναι αν και πραγματικά δεν είδα πουθενά να είχε το τόσο edge ο Hamilton για να περάσει σε αυτή την πίστα.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι για άλλη μια φορά ο Seb έσπασε υπό πιεση και κανείς δεν το σχολιάζει! Ο Seb είχε ένα πραγματικά γρήγορο αμάξι, το οποίο απλά πάλευε να φτάσει ο Hamilton, και πραγματικά μόνος του και από το πουθενά το "έχασε". Ακόμα πιο άσχημο δε αυτό που έγινε ξανά με τον Λεκλερκ, και με την όλη αναμπουμπούλα της ποινής κανείς δεν ασχολήθηκε. Ο μικρός στο τέλος είχε την ταχύτητα για αρκετούς γύρους και μάζεψε από τους πρώτους δύο 5 δευτερόλεπτα, αλλά παρόλα αυτά και για λόγο που προσωπικά τουλάχιστον δεν κατάλαβα ποτέ, τον έβαλαν για αλλαγή ελαστικών πολλούς γύρους μετά και αφού είχε χάσει πολύ χρόνο! (το σουρεαλιστικό του να παίρνεις οδηγό υποτίθεται προοπτικής να γίνει νούμερο 1, και να τον γαλουχείς πεισματικά σαν 2ο!!)

Αυτό είπα και εγώ φίλε μου.Δεν είναι η πρώτη φορά και πιστεύω ούτε η τελευταία που ο Φέτελ δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά υπό πίεση.Για αυτό ποτέ δεν πρόκειται να κερδίσει πρωτάθλημα από το Χάμιλτόν έστω και αν τα δύο αυτοκίνητα είναι ισοδύναμα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Όντως δεν έχει νόημα η συζήτηση μαζί σου. Εξακολουθείς σε όλες μα σε όλες σου τις απαντήσεις να πετάς και το ειρωνικό σου σχόλιο...και να δικαιώνεις το ότι τελικά γίναμε τενεκεδούπολη εδώ μέσα. Στο σχολείο σε κορόιδευαν οι συμμαθητές και σου έχει μείνει αυτός ο τρόπος να απαντάς όταν διαφωνείς; Κρίμα να πετάς στα σκουπίδια την όποια γνώμη έχεις σωστή ή λάθος, με τέτοιο τρόπο που απαντάς. Έλα και ένα ignore να μην βλέπω καν τις απαντήσεις σου...   

Τον βλέπεις πώς σε βλέπει;

220px-Emanuele_Pirro_2012_WEC_Fuji_2.jpg

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι ο Σεμπ είναι αποδεδειγμένα κατώτερος στο όριο έναντι του Χαμ, δεν έχει την παραμικρή σημασία με τα αίσχη σε ότι αφορά αποφάσεις.

Κοιτώντας μόνο το χθεσινό, χάνουμε το δάσος των προηγούμενων ετών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, liakjim είπε

Τον βλέπεις πώς σε βλέπει;

220px-Emanuele_Pirro_2012_WEC_Fuji_2.jpg

spacer.png

Μαθηματικά σήμερα στις πανελλήνιες; Άντε φέτος έχει και πρώτη φορά ψήφο...σούπερ η χρονιά!!! Μεγαλώνουμε σιγά σιγά ε;

Όλος ο πλανήτης που ασχολείται με το σπορ, πρώην οδηγοί, δημοσιογράφοι, όσοι εμπλέκονται με την f1, πλην Mercedes και Χάμιλτον έχουν να λένε τα χειρότερα για την απόφαση...εδώ όμως έχουμε καναπέδες που μας δείχνουν τηλεμετρία! 

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ο Daniel Riciardo:

"Daniel Ricciardo about the penalty against Vettel: "If he pulls a little further to the left, he'll spin. When he brakes on the grass, he'll spin too. There was not much room for Lewis but still enough."

"Daniel Ricciardo: I had an identical situation with Lewis in 2016 Monte Carlo. He had to go through the emergency exit and almost pushed me into the wall on his return. With me it was tighter than now with him. He didn't get a penalty. That was a good thing. It was a hard racing."

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, greg4 είπε

Και ο Daniel Riciardo:

"Daniel Ricciardo about the penalty against Vettel: "If he pulls a little further to the left, he'll spin. When he brakes on the grass, he'll spin too. There was not much room for Lewis but still enough."

"Daniel Ricciardo: I had an identical situation with Lewis in 2016 Monte Carlo. He had to go through the emergency exit and almost pushed me into the wall on his return. With me it was tighter than now with him. He didn't get a penalty. That was a good thing. It was a hard racing."

Τι να ξέρει ο μυρωδιάς ρε...εδώ λέμε έχουμε καναπέδες - τενεκέδες με τηλεμετρία!!! :-)

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά περί μη κανονικής επιστροφής στη πίστα και ότι θα έπρεπε να μείνει πιο αριστερά γιατί αναγκάστηκε ο Λιουης να φρενάρει είναι κουραφέξαλα. Ο Χάμιλτον όταν τον είδε να το χάνει, πριν μπει στα χορταρια, ήξερε πολύ καλά που θα πάει ο Φετελ, περίμενε να τον δει να σκάει πάνω στο τοίχος και ετοιμαζόταν να αποφύγει τα συντρίμμια. Αυτό δεν  ειναι υπόθεση είναι ικανότητα των οδηγών αγώνων. Δεν του έκατσε η φάση και παραπονέθηκε σαν γκομενίτσα που δεν της πέτυχε η περμανατ. Οι αγωνοδίκες έχοντας το γραμμα του νόμου με το μέρος τους φοβούμενοι την σκιά τους αποφάσισαν ότι αποφάσισαν. Καλύτερα για όλους να μην ασχοληθούν πάλι με το άθλημα κάνουν ζημιά, ας πάνε στο μοντελινγκ.

Επίσης πολλοί αναφέρονται οτι έπρεπε να χάσει τον αγωνα ο Φετελ επειδή εκανε λάθος. Δεν πάει έτσι, γιατί καθαρά αγωνιστικά ο Λουης έκανε περισσότερα, γιαυτό δεν μπορούσε να περάσει στα ίσια με ανοιχτό DRS, άλλα λάθη κοστίζουν και άλλα όχι. Τα λάθη του Λουης δεν του επέτρεψαν να περάσει και το λαθος του Φετελ δεν τον καρφωσε στον τοιχο και οι 2 τυχεροί, με το Φετελ κατηγορούμενο που δεν καρφώθηκε σε τοιχο. 

Το θέμα είναι η FIA τι θα κάνει με τα καραγκιοζιλίκια του Φετελ να μην πάει το μονοθέσιο στη θέση του, να μην είναι στις δηλώσεις και να αλλάζει τα νούμερα μπροστά από την μερσεντες

Αυτό πρέπει να σηκώνει και αποκλεισμό από τον επόμενο αγώνα αν θυμάμαι καλά τον κανονισμό Εδώ θέλω να δω την ερμηνεία, έχουν τα @@? 

Ελπίζω ο Τοντ να θυμηθεί τις ήμερες που πήγαινε στους κριτές και ζητούσε δικαίως να βγάζουν εγκαιρα τις μπλε σημαιες να περνάει ο Σουμι οταν κυνηγούσε τον Μικα και να δράσει για το καλό του αθλήματος μαζί με τον Ρος που ξέρει καλύτερα απο τον καθένα  την σημασία του κάθε χιλιοστού της πρώτης θέσης σε αγώνα.

Πολλοί εκθιάζουν τον Τομπαζη (προφανώς επειδή είναι Ελληνας) αλλά και εκείνος έκανε λάθη σε αυτά που εισήγαγε  στον τομέα της αεροδυναμικής γιατί αντί να μειώσει την ψαλίδα την αύξησε. Στην F1 κυριοι για να αλλάξεις τον πρώτο ή έστω να τον ζορισεις πρεπει να τον ξεβολέψεις. Τομπάζη ξύπνα!!! το έκανες περισσότερο βαρετό, θα του έλεγα εγώ αν τον συναντούσα στο δρόμο.

Οι αγώνες F1 δεν είναι βόλτα στην πόλη. Ευτυχώς που οι αγωνοδίκες δεν είναι όλοι σαν τους χθεσινούς. Θα είχαν πάρει την άδεια από τον Μαξ και το άθλημα θα ήταν φτωχότερο.

 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, dkstopo είπε

Οι αγώνες F1 δεν είναι βόλτα στην πόλη. Ευτυχώς που οι αγωνοδίκες δεν είναι όλοι σαν τους χθεσινούς. Θα είχαν πάρει την άδεια από τον Μαξ και το άθλημα θα ήταν φτωχότερο.

Δουλειά των αγωνοδικών δεν είναι να κάνουν το άθλημα "πλουσιότερο" αλλα ασφαλέστερο. Οταν κινείσαι με 300 χιλιόμετρα την ώρα οι κανόνες για εσένα και τους άλλους οδηγούς δεν πρέπει απλά να είναι αυστηροί, πρέπει να είναι ευαγγέλιο, εκτός αν σας αρέσει να βγαίνουν πτώματα απο συντρίμια για να έχετε πλουσιότερο θέαμα.

Ο Vettel, βγήκε ΕΚΤΟΣ πίστας, οποιοσδήποτε ηταν ο λόγος της επιστροφής του με αυτόν τον τρόπο, επέστρεψε ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ στην πίστα. Ξαναλέω, σαν φίλαθλος, δεν θα έδινα την ποινή ούτε μια στο εκατομμύριο, γιατι είναι "αδικο" για τον κόπο του Φέτελ. Αυτό ομως είναι που ξεχωρίζει εμένα απο τον αγωνοδίκη. Ο δεύτερος πολύ που χέστηκε για τον κοπο του Φετελ. Απο νούμερα και πίνακες κρίνει, και αυτό κατα τη γνώμη μου ειναι το σωστό, οταν μιλάμε για ένα τόσο επικίνδυνο σπορ.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dimoskoutr είπε

Όλος ο πλανήτης που ασχολείται με το σπορ

Μη σου πω το σύμπαν.

Περιμένω να μου πεις αν ο 5άκις νικητής του Λε Μαν, σε καλύπτει ως προσόντα ή να πω στη FIA να στείλεις το βιογραφικό σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι φαίνεται το επίπεδο της συζήτησης έχει πέσει στα τάρταρα.

Οκ είπαμε την άποψή μας , του καναπέ επιμένω.

Σοβαρό αντεπιχείρημα πέραν της προσωπικής άποψης άλλων οδηγών, φορέων, ειδικών κτλ που όμως δεν έχουν τηλεμετρία διαθέσιμη, δεν βλέπω, οπότε είναι και αυτά σπαμ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...