Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 λεπτά πριν, greg4 είπε

Δεν επέστρεψε επίκνδυνα, επέστρεψε με τον ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ τρόπο που μπορούσε, κάνοντας τις διορθώσεις που έπρεπε. Οτιδήποτε άλλο αν έκανε θα είχε εγκαταλείψει και αυτός και ο Hamilton.

Γιατί αποφεύγετε να σχολιάσετε ότι ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι οδηγοί έχουν κατα-κεραυνώσει την απόφαση; Για το ότι δεν υπάρχει ένας που να είπε ότι είχε νόημα η ποινή;

Επίσης γιατί αποφεύγετε να σχολιάσετε ότι το ίδιο έγινε στον hamilton το 2016 στο Monaco και το 2018 στη Γερμανία και απλά πήρε reprimant? 

Το σοβαρό αντεπιχείρημα είναι ότι όταν έκανε την τελευταία διόρθωση και απέκτησε τον έλεγχο, δεν έκανε δεξιά αλλά πήγε ευθεία. Δηλαδή ότι έκανε ότι μπορούσε να το σώσει και μόλις απέκτησε έλεγχο δεν έκανε κάποια κίνηση να κλείσει τον άλλο. Και ότι όλο το συμβάν είναι RACING incident και αυτό που λέμε, είναι "lethemrace", είναι κατάντια για το άθλημα το χθεσινό. Αρκεί να δεις έναν αγώνα motogp όπου μένεις κάγκελο σε σχέση με το άθλιο θέαμα που προσφέρει η f1

 Ε εμφανώς πιο γρήγορη; Για race pace μιλάμε, όχι για qualify. 4,5s ήταν η διαφορά μετά το pit και την έκλεισε μέσα σε 5 laps...

Και ο Hamilton εκανε και 3 φορές lock τα ελαστικά του στην 10

Η ferrari με τον vettel ειχε μια χαρα race pace στο πρωτο stint με την μεσαια και κρατουσε ανετα τα 2sec διαφορα. Μολις μπηκε η σκληρη φανηκε οτι η mercedes δουλευε καλυτερα αλλα και παλι σε ολη την πιστα ητα 0.5 sec πισω απο την ferrari και μολις φτανανε στην στροφη 10 τους γλενταγε στην mercedes. Πιστευω οτι στον καναδα τα δυο μονοθεσια ηταν αποκυτως ισοδυναμα το καθενα πιο ισχυρο στον τομεα του.

Η γνωμη των οδηγων ειναι πιο σωστη απο του καθενα μας. Ομως δεν ξερω εαν επαρκει αυτη χωρις την τηλεμετρια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, haHa είπε

Ξανακοιταω το συμβαν και ειναι πραγματι μια δυσκολη αποφαση. 

Οι συγκρισεις με Μονακο 2016 και αλλα συμβαντα οπου πιθανως καποιος να βγηκε εκτος και να ψιλοαπεκτησε πλεονεκτημα και να μην τιμωρηθηκε κλπ ειναι ατοπες, γιατι ο Vettel δεν πηρε ποινη γιατι βγηκε εκτος και μπορει να απεκτησε πλεονεκτημα, αλλα γιατι εκανε rejoin unsafely και εβγαλε εκτος πιστας τον Χαμ. Στο Μονακο 2016 και σε αλλα παρομοια συμβαντα δεν υπηρχε unsafe rejoin.

Σχετικα παρομοιο σκηνικο ειναι το Max-Kimi Suzuka 2018, οπου ο Μax εφαγε ποινη:κανει ελιγμο αποφυγης.

Καμια μα καμια σχεση το περιστατικο Μαξ-Κιμι με το χτεσινο γιατι ο Μαξ ειχε απολυτο ελεγχο του αυτοκκινητου του μετα το μπλοκαρισμα αφου κατω δεν εχει γρασιδι εκει.

Πραγματικα εκτος τοπου και χρονου ο παραλληλισμος σου.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, greg4 είπε

 

Επίσης γιατί αποφεύγετε να σχολιάσετε ότι το ίδιο έγινε στον hamilton το 2016 στο Monacο..

Ειναι διαφορετικο συμβαν τελειως. Στο Μονακο 2016 εκανε safe rejoin o Ηam. Χθες πηρε ποινη ο Vettel οχι επειδη βγηκε εκτος, αλλα επειδη δεν εκανε safe rejoin και στριμωξε τον αλλον οδηγο εκτος πιστας υποχρεωονοντας τον σε ελιγμο αποφυγης, ακριβως επειδη δεν εκανε safe rejoin.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, papp0us είπε

O Vettel είχε έλεγχο του αυτοκινήτου, ειδε που ειναι ο χάμιλτον, έκοψε το τιμόνι δεξιά, ο χάμιλτον φρέναρε. ΔΕΝ έχει καμία σημασία γιατι ξαναμπήκε, με τον τρόπο που μπήκε

Μάλλον δεν ισχύει αυτό. Ο Φέτελ είχε μερικώς τον έλεγχο και το έχασε όταν οι πίσω τροχοί ήταν στο γρασίδι και πάτησε γκάζι για να μπει μέσα -> υπερστροφή -> τιμόνι δεξιά για διόρθωση -> μπήκε στη γραμμή του Χάμιλτον

Εκεί είναι το λάθος για μένα, που προφανώς προέκυψε από την αγωνία του Φέτελ να μπει μέσα γρήγορα, αντί να μπει ασφαλώς => ποινή

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Καμια μα καμια σχεση το περιστατικο Μαξ-Κιμι με το χτεσινο γιατι ο Μαξ ειχε απολυτο ελεγχο του αυτοκκινητου του μετα το μπλοκαρισμα αφου κατω δεν εχει γρασιδι εκει.

Πραγματικα εκτος τοπου και χρονου ο παραλληλισμος σου.

Εδω ειναι που κανεις λαθος: Το οτι ο Vettel δεν ειχε ελεγχο του αυτοκινητου ηταν απορροια των δικων του κινησεων και λαθων. Τελος, ενω εχει αποκτησει ο Vettel τον ελεγχο του μονοθεσιου, τοτε αποφασιζει να αλλαξει τη γωνια του τιμονιου στριμωχνοντας τον Hamilton εκτος πιστας και υποχρεωνοντας τον σε ελιγμο αποφυγης.

Αν δεν παταγε γκαζι ο Vettel, τοτε θα ειχε καλυτερο ελεγο του μονοθεσιου.

------

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, haHa είπε

Εδω ειναι που κανεις λαθος: Το οτι ο Vettel δεν ειχε ελεγχο του αυτοκινητου ηταν απορροια των δικων του κινησεων και λαθων. Τελος, ενω εχει αποκτησει ο Vettel τον ελεγχο του μονοθεσιου, τοτε αποφασιζει να αλλαξει τη γωνια του τιμονιου στριμωχνοντας τον Hamilton εκτος πιστας και υποχρεωνοντας τον σε ελιγμο αποφυγης.

Αν δεν παταγε γκαζι ο Vettel, τοτε θα ειχε καλυτερο ελεγο του μονοθεσιου.

------

Το τιμόνι λογικά δεν το έφερε δεξιά για να στριμώξει τον Χάμιλτον, αλλά για να διορθώσει τη 2η υπερστροφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μάλλον δεν ισχύει αυτό. Ο Φέτελ είχε μερικώς τον έλεγχο και το έχασε όταν οι πίσω τροχοί ήταν στο γρασίδι και πάτησε γκάζι για να μπει μέσα -> υπερστροφή -> τιμόνι δεξιά για διόρθωση -> μπήκε στη γραμμή του Χάμιλτον

Εκεί είναι το λάθος για μένα, που προφανώς προέκυψε από την αγωνία του Φέτελ να μπει μέσα γρήγορα, αντί να μπει ασφαλώς => ποινή

+1

 

Σε αυτο να προστεθει οτι ακομα και οταν τελικως μπηκε στην πιστα, εκανε την διορθωση για την υπερστροφη λογω γκαζιου και κερμπ, απεκτησε ελεγχο, αλλα μετα ξανακανει κινηση στο τιμονι(αλλαζει την γωνια) για να στριμωξει κι αλλο τον Χαμιλτον.

Μόλις τώρα, liakjim είπε

Το τιμόνι λογικά δεν το έφερε δεξιά για να στριμώξει τον Χάμιλτον, αλλά για να διορθώσει τη 2η υπερστροφή.

Νομιζω μετα απο αυτο εκανε κι αλλη τιμονια, κατσε να το δω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Ναι οκ δεν αντιλεγω. Οταν συγκρινεις τα δυο αυτα συμβαντα μεταξυ τους ειναι φουλ αδικια για kimi και ακατανοητο και ηλιθιο το reprimand για hamilton. Αλλα δεν νομιζω οτι αυτα τα συμβαντα εχουν καμμια σχεση με το χθεσινο. Και δεν θεωρω οτι θα εχει κανενα νοημα να μπουμε στην συζητηση των ευνοικων μεταχειρησεων γιατι ειναι τελειως υποκειμενικο το θεμα 

Δεν τίθεται θέμα υποκειμενικότητας. Υποκειμενικό είναι ας πούμε ότι εγώ προσωπικά θεωρώ τον Lewis τοπ 3 ever. με οποιαδήποτε αγωνιστικά κριτήρια.

Το παρακάτω όμως δεν έχει σημασία τι πιστεύω εγώ, είναι (ατιμώρητο) αποτέλεσμα χοντρής μλκς, λόγω ασυνεννοησίας οδηγού-team orders, και μπροστά στα μάτια μου σαν θεατής με κοροϊδεύουν, οι δήθεν "ειδικοί" του σπορ. Αν στη θέση του Χαμ ήταν ξανά ο Κίμι, το μόνο ρεαλιστικό ερώτημα θα ήταν πόσα sec, και όχι αν θα δεχθεί ποινή.

 

Screenshot_92.jpg

Screenshot_91.jpg

Screenshot_93.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, greg4 είπε

 Ε εμφανώς πιο γρήγορη; Για race pace μιλάμε, όχι για qualify. 4,5s ήταν η διαφορά μετά το pit και την έκλεισε μέσα σε 5 laps...

Δεν θα διαφωνησω πως η Mercedes ειχε συνολικα καλυτερο race pace(που δεν μπορουσε ομως να το εκμεταλλευτει λογω καλυτερης τελικης της Φερραρι), αλλα ενδιαφερον εχει τι γραφτηκε πριν μερικες μερες οταν μιλαγαμε για το Σπα 2018:

Στις 31/5/2019 στις 3:59 ΜΜ, greg4 είπε

Υποθέσεις κάνεις για την βροχή. Έχουμε δει πάρα μα πάρα πολλές φορές την Ferrari να είναι μπροστά από στα practice και q1 - q2 και να χάνει την pole. Η ιστορία έγραψε Pole Mercedes.

Στο Βέλγιο εκμεταλεύτηκε το slipstream και οτι έμεινε από πίσω του μέχρι και την Eau Rouge. Δεν είχε ταχύτερο μονοθέσιο, αλλά έκανε μια πολύ καλή κίνηση και προσπέραση. Και πάλι 0,2s race pace δεν παίζει κάποια σημασία ούτε προσπερνάς εύκολα.

Πως αλλαζουν οι αποψεις αναλογα με τον ποιος κανει τι(bias).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, haHa είπε

Το ειδαμε αλλωστε και περυσι εδω , οπου για σχετικα παρομοιο συμβαν διαβασαμε οτι ο Verstappen επρεπε να φαει μεχρι και μαυρη σημαια και οτι ηταν δικαιη η ποινη κλπ και ακυρη τελειως η δικαιολογια που ειπε ο Μαξ πως ο Κιμι μπορουσε να περιμενει, αλλα για το χθεσινο παρομοιο συμβαν διαβαζουμε οτι ειναι αδικη η ποινη και δεχομαστε μαλιστα την αντιστοιχη δικαιολογια του Vettel οπου λεει πως επρεπε ο Χαμ να περιμενε και να τον περναγε απο την εσωτερικη.

Η τεράστια διαφορά είναι ότι ο Verstapen είχε έλεγχο του αμαξιού (το οποίο δεν αμφισβητεί κανείς) ενώ ο Vettel δεν είχε.

3 λεπτά πριν, papp0us είπε

Το πως θα περιμένει να αδείασει η πίστα, είναι πρόβλημα του οδηγού που βγήκε εκτός. Αν δεν κάνω λάθος εσύ ο ίδιος έβαλες το link με το σκεπτικο της τιμωρίας. O Vettel είχε έλεγχο του αυτοκινήτου, ειδε που ειναι ο χάμιλτον, έκοψε το τιμόνι δεξιά, ο χάμιλτον φρέναρε. ΔΕΝ έχει καμία σημασία γιατι ξαναμπήκε, με τον τρόπο που μπήκε, η τιμωρία ειναι δικαιολογημένη.

Κάνεις λάθος. Διάβασε σε παρακαλώ το σκεπτικό των ίδιων των αγωνοδικών.

"The footage clearly captures Vettel correcting an oversteer moment as he rejoins the track – which is shown by a sharp steering wheel movement to the right by the German.

Shortly after that, however, Vettel has dispatched the oversteer and begins steering to the left to follow the direction of the circuit - suggesting he is now under control."

Το δεξιά που λες, είναι correction. οκ για αυτό;  Μετά έκανε αριστερά. Αριστερά, οκ με αυτό; Και ο λόγο που τιμωρήθηκε είναι ότι επειδή ΤΟΤΕ πλέον είχε τον έλεγχο του αυτοκινήτου έκανε ευθεία το τιμόνι και δεν κράτησε το τιμόνι αριστερά. Οκ με αυτό;

Και αυτό που διαφωνούμε είναι ότι αυτό πλέον, είναι racing incident και όχι unsafe entry. Ο καθένας ας έχει την άποψη του για την τελευταία πρόταση των αγωνοδικών. 

5 λεπτά πριν, haHa είπε

Να σε ρωτησω: αν αποδειχθει οτι ο Vettel πατησε γκαζι οσο ηταν στο γκαζον ή οπως επαινε ξανα εντος πιστας, τοτε θεωρεις οτι αυτο ειναι safe rejoin?

Δεν αλλάζει κάτι. Το γκάζι βοηθάει στο grip και για να μην χαθεί τελειώς το αυτοκίνητο

5 λεπτά πριν, haHa είπε

Ειναι διαφορετικο συμβαν τελειως. Στο Μονακο 2016 εκανε safe rejoin o Ηam. Χθες πηρε ποινη ο Vettel οχι επειδη βγηκε εκτος, αλλα επειδη δεν εκανε safe rejoin και στριμωξε τον αλλον οδηγο εκτος πιστας υποχρεωονοντας τον σε ελιγμο αποφυγης, ακριβως επειδη δεν εκανε safe

Δηλαδή θες να μου πεις ότι ο Riciardo δεν έκανε κανέναν ελιγμό αποφυγής? Θες να ξαναδείς λίγο το τιμόνι του;

@~mxls~ Θεικός!!

Την προστασία της FIA σε mercedes την βλέπαμε στα χρόνια του Michael της Ferrari, τι λέμε τώρα. Δεν έχει βγει απόφαση εναντίον τους 5 χρόνια τώρα, κάτι έστω που μπορεί να τους αδικεί λίγο. Όλες οι αποφάσεις υπέρ τους. Ιδιαίτερα αυτό με τον Χάμιλτον στη Γερμανία, γελάνε και οι πέτρες. Και ακόμα και απλά πράγματα όπως το safety car στη Βρετανία πέρσυ που βγήκε ακριβώς όταν το ήθελε ο Hamilton...

Όπως κράζαμε Ferrari τοτε Και λέγαμε Ferrari Internation Assistant, έτσι θα κράζουμε και τώρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, greg4 είπε

...

Την προστασία της FIA σε mercedes την βλέπαμε στα χρόνια του Michael της Ferrari, τι λέμε τώρα. ..

Στα όσα χρόνια θυμάμαι, τίποτα, και εννοώ τίποτα δεν έχει πιάσει τον πάτο εκείνης της μέρας:

Spoiler

 

 

Αλλά ούτε αυτό που συμβαίνει είναι ανεκτό.

Εντωμεταξύ ο τίτλος έχει κριθεί και έχουμε κάπου 15 αγώνες ακόμα. Δεν μας λυπάται κανείς ρε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, greg4 είπε

Κάνεις λάθος. Διάβασε σε παρακαλώ το σκεπτικό των ίδιων των αγωνοδικών.

"The footage clearly captures Vettel correcting an oversteer moment as he rejoins the track – which is shown by a sharp steering wheel movement to the right by the German.

Shortly after that, however, Vettel has dispatched the oversteer and begins steering to the left to follow the direction of the circuit - suggesting he is now under control."

Το δεξιά που λες, είναι correction. οκ για αυτό;  Μετά έκανε αριστερά. Αριστερά, οκ με αυτό; Και ο λόγο που τιμωρήθηκε είναι ότι επειδή ΤΟΤΕ πλέον είχε τον έλεγχο του αυτοκινήτου έκανε ευθεία το τιμόνι και δεν κράτησε το τιμόνι αριστερά. Οκ με αυτό;

Και αυτό που διαφωνούμε είναι ότι αυτό πλέον, είναι racing incident και όχι unsafe entry. Ο καθένας ας έχει την άποψη του για την τελευταία πρόταση των αγωνοδικών.

 

Δεν θα μπορούσες να το πεις καλύτερα. Ωραίος/

Τουλάχιστον έφτασε κάπου η κουβέντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι υποκειμενικο γιατι οι μεν θα υποστηριζουν οτι ο hamilton δεν εχει ευνοικη μεταχειρηση γιατι στο παραπανω ηταν λαθος ομαδας οχι οδηγου και μπλα μπλα μπλα ενω οι δε θα λενε το λεει ρητα ο κανονισμος οτι pit lane cut= penalty και μπλα μπλα. Αντε βγαλε ακρη... Γι αυτο υπαρχουν οι αγωνοδικες.

Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω γιατι τοση απεχθεια για την fia απο πολλους και εδω μεσα και γενικοτερα. Πιστευετε αληθεια οτι οταν παιζονται τοσα χρηματα ειναι ποτε δυνατον να αγοραστει η fia???? Εαν εβλεπε η ferraei αυτο το πραγμα και οι δικηγοροι της οτι κατι παει στραβαθα εκαναν τα στραβα ματια; Ειναι πολυ απλο. Θα ερθει η ferrari να κανει ενσταση ( αν κανει τελικα) θα φερει τα δικα της στοιχεια απο την τηλεμετρια και αν αποδειξει οτι δεν ειχε το ελεγχο τοτε η ποινη θα αλλαξει. Δεν μπορει να γινει αλλιως οταν και η ομαδα και fia εχουν τα δεδομενα στην διαθεση τους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, haHa είπε

Εδω ειναι που κανεις λαθος: Το οτι ο Vettel δεν ειχε ελεγχο του αυτοκινητου ηταν απορροια των δικων του κινησεων και λαθων. Τελος, ενω εχει αποκτησει ο Vettel τον ελεγχο του μονοθεσιου, τοτε αποφασιζει να αλλαξει τη γωνια του τιμονιου στριμωχνοντας τον Hamilton εκτος πιστας και υποχρεωνοντας τον σε ελιγμο αποφυγης.

Αν δεν παταγε γκαζι ο Vettel, τοτε θα ειχε καλυτερο ελεγο του μονοθεσιου.

------

Το αντιθετο, οταν δεν εχεις τον πληρη ελεγχο δεν μπορεις και να γυρισεις με ασφαλεια στην πιστα γιατι το παραμικρο επιπλεον λαθος (αποτομη τιμονιά ή φρενο οπως λενε μερικοι ασχετοι με το αντικειμενο της οδηγησης) θα οδηγησει σε αποτομη αλλαγη συμπεριφορας του αυτοκινητου και στην περιπτωση μας προφανως κοπανημα σε τοιχο κτλ.

Ο Σεμπ οταν ξαναμπηκε στην πιστα δεν ειχε πληρη ελεγχο του αυτοκινητου του.

Ακομα και ο -κατα τη γνωμη μου- οδηγος της ημερας Ρικιαρντο τα ιδια λεει.

Στην περιπτωση του Μαξ, ειχε ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ και παρολαυτα επελεγε να γυρισει στην πιστα με τον τροπο που ολοι ειδαμε.

Και ξαναλεω: δεν ειναι κακο να μην ξερετε απο οδηγηση σε πιστα και απο παρομοιες περιπτωσεις, κακο ειναι να μην ακουτε.

 

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...