Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Οχι βεβαια, οταν ρεγουλαρεις το γκαζι και κανεις αναλογες διορθωσεις σε τιμονι, ενω βρισκεσαι στο χορταρι αποφευγεις τα χειροτερα (τετακε).

Αλλα τι να ξερει μωρε και ο πουθενας ο Ρικ...

Εσυ ξερεις καλυτερα! 🤣

Στη συζητηση δε βοηθαει οταν επικαλεισαι αλλα μελη γιατι δεν εχεις τιποτα ουσιαστικο να πεις!

H ειρωνια και οτι λες πραγματα που ερχονται σε αντιθεση με το τι γραφουν αλλα μελη(αλλα αποφασιζεις να μην τα δεχθεις) δειχνει πολλα. Οπως μπορει ο καθενας.

2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Βρε συ greg4 αυτοι φρενου θα πατουσαν.... στο GRAN TURISMO που παιζουν! Απλα θα εχουν το αντισπιν activated και ολα καλα! 

Αντισπιν και φρενο...

2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Και ξαναλεω: δεν ειναι κακο να μην ξερετε απο οδηγηση σε πιστα και απο παρομοιες περιπτωσεις, κακο ειναι να μην ακουτε.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3.8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, haHa είπε

H ειρωνια και οτι λες πραγματα που ερχονται σε αντιθεση με το τιγραφουν αλλα μελη(αλλα αποφασιζεις να μην τα δεχθεις) δειχνει πολλα. Οπως μπορει ο καθενας.

Η δικη μου η ειρωνια σου φταιει ή το γεγονος οτι καθεσαι και εκτιθεσαι με το να μου συγκρινεις το περιστατικο Μαξ-Κιμι με το χτεσινο;

Το λαθος μου ειναι που καθομαι και εξηγω 2 πραγματα σε ανθρωπους που δεν ασχολουνται με το αθλημα ουσιαστικα.

Υπενθυμιζω οτι δεν ειμαι φαν ουτε της Φερραρι (για την ακριβεια την αντιπαθω) ουτε του Σεμπ. ΜακΛαρεν και Κιμι υποστηριζω, μαζι με Λεκλερκ.

Αλλα δυσκολευομαι στο να ακουω τετοιες ανοησιες.

Να κραξω τον Σεμπ που για αλλη μια φορα τα κανε πανω του με τον Χαμ πισω ΝΑΙ, να το κανω, αλλα στο θεμα της ποινης αδικηθηκε εντελως.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

 ...

Να κραξω τον Σεμπ που για αλλη μια φορα τα κανε πανω του με τον Χαμ πισω ΝΑΙ, να το κανω, αλλα στο θεμα της ποινης αδικηθηκε εντελως.

Επάνω σ'αυτό, ο λόγος που ο Σεμπ δεν έχει τα έντερα του Σούμι.

Ήθελε πολύ κουράγιο όταν ήσουν πίσω του, γιατί απλά θα έπαιζε σκληρά (και βρώμικα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Η δικη μου η ειρωνια σου φταιει ή το γεγονος οτι καθεσαι και εκτιθεσαι με το να μου συγκρινεις το περιστατικο Μαξ-Κιμι με το χτεσινο;

Το λαθος μου ειναι που καθομαι και εξηγω 2 πραγματα σε ανθρωπους που δεν ασχολουνται με το αθλημα ουσιαστικα.

Υπενθυμιζω οτι δεν ειμαι φαν ουτε της Φερραρι (για την ακριβεια την αντιπαθω) ουτε του Σεμπ. ΜακΛαρεν και Κιμι υποστηριζω, μαζι με Λεκλερκ.

Αλλα δυσκολευομαι στο να ακουω τετοιες ανοησιες.

Να κραξω τον Σεμπ που για αλλη μια φορα τα κανε πανω του με τον Χαμ πισω ΝΑΙ, να το κανω, αλλα στο θεμα της ποινης αδικηθηκε εντελως.

Συνεχιζεις τους χαρακτηρισμους δειχνοντας οτι εχεις αδικο και δεν μπορεις να μιλησεις με επιχειρηματα. Μαλιστα, απορριπτεις το τι γραφουν οι αλλοι(greg4), γιατι απλα δεν σε βολευει, χωρις ομως αντεπιχειρημα. Οπως μπορει ο καθενας.

Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι θεωρουσες οτι στο Baku 2017 ο Ham εκανε brake test τον Vettel, κατι που αρνηθηκε και ο ιδιος ο Vettel.
Ειναι πραγματικα δυσκολο για καποιον που εκανε τοσο λαθος σε ενα τοσο οφθαλμοφανες περιστατικο να περιμενεις να εχει σωστη κριση σε αλλα συμβαντα. Το αναμενομενο ειναι προχωραει σε χαρακτηρισμους και να απορριπτει οτι λενε τα αλλα μελη, χωρις αντεπιχειρημα, απλα επειδη το λενε τα αλλα μελη. 

-----------------------

Τελος, επειδη ισως μερικοι μπορει να αγνοουν τους κανονες και για αυτο να καταληγουν σε λαθος συμπερασματα, ας τους παραθεσουμε εδω:

54 λεπτά πριν, haHa είπε

Οταν η μπροστινη αεροτομη ειναι διπλα απο τους πισω τροχους του αλλου μονοθεσιου, τοτε θεωρειται οτι σημαντικο κομματι του μονοθεσιου ειναι δίπλα (κοινως τα μονοθεσια θεωρουνται οτι ειναι δίπλα) και δεν επιτρεπεται να στριμωξεις τον αλλον εκτος πιστας. Ποσο μαλλον αν εχεις μπει unsafely με τις μπαντες πατωντας γκαζι και τωρα θελεις να βγαλεις τον αλλον απο την αγωνιστικη γραμμη πετωντας τον εκτος πιστας.

Εδω δεν ηταν απλα η μπροστινη αεροτομη διπλα, αλλα οι μπροστα τροχοι του Χαμ ηταν μπροστα απο τους πισω του Vettel:

 

Αναφορά σε κείμενο

20.4 Any driver defending his position on a straight, and before any braking area, may use the full width of the track during his first move, provided no significant portion of the car attempting to pass is alongside his. For the avoidance of doubt, if any part of the front wing of the car attempting to pass is alongside the rear wheel of the car in front this will be deemed to be a 'significant portion'.

 

Αναφορά σε κείμενο

20.5 Manoeuvres liable to hinder other drivers, such as deliberate crowding of a car beyond the edge of the track or any other abnormal change of direction, are not permitted.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, haHa είπε

Συνεχιζεις τους χαρακτηρισμους δειχνοντας οτι εχεις αδικο και δεν μπορεις να μιλησεις με επιχειρηματα. Μαλιστα, απορριπτεις το τι γραφουν οι αλλοι(greg4), γιατι απλα δεν σε βολευει, χωρις ομως αντεπιχειρημα. Οπως μπορει ο καθενας.

Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι θεωρουσες οτι στο Baku 2017 ο Ham εκανε brake test τον Vettel, κατι που αρνηθηκε και ο ιδιος ο Vettel.

Ναι βρε ο,τι πεις εσυ! Εχεις δικιο σε ολα! 😉

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης βασική απορία.

Γιατί βιάστηκαν τόσο να βγάλουν απόφαση; Γιατί δεν περίμεναν και μετά το τέλος του αγώνα, να καλέσουν τους οδηγούς και αναλόγως να πάρουν μια απόφαση; Δεν βλέπω τον λόγο, επίσης δεν θα κατέστρεφαν τον αγώνα.

Το ίδιο δεν έκαναν και πέρσι στη Γερμανία; Όπου η απόφαση βγήκε 2 ώρες μετά.

@haHa μια χάρη, μην πατάς απάντηση και μετά κάνεις edit συνέχεια. Για καλό το λέω, λες κάποια πράγματα και δεν τα διαβάζει κανείς μετά που είναι active στο θέμα. Τελείωσε ότι θες να πεις και κάνε υποβολή απάντησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, greg4 είπε

Επίσης βασική απορία.

Γιατί βιάστηκαν τόσο να βγάλουν απόφαση; Γιατί δεν περίμεναν και μετά το τέλος του αγώνα, να καλέσουν τους οδηγούς και αναλόγως να πάρουν μια απόφαση; Δεν βλέπω τον λόγο, επίσης δεν θα κατέστρεφαν τον αγώνα.

Το ίδιο δεν έκαναν και πέρσι στη Γερμανία; Όπου η απόφαση βγήκε 2 ώρες μετά.

2 ενδεχομενα:

α) τους αρκουσαν τα δεδομενα που ειχαν

β) ηθελαν να δωσουν την δυνατοτητα στον προπορευομενο να κερδισει, φτιαχνονταςανμπορουσε την διαφορα. Αν εβγαινε η αποφαση αργοτερα, τοτε, θα ηταν προ τετελεσμενων γεγονοτων ο προπορευομενος που εκανε το λαθος.

 

Νομιζω και στην Suzuka εδωσαν την ποινη για το παρομοιο συμβαν στον Max κατα την διαρκεια του αγωνα, οχι μετα το τελος. Ετσι θυμαμαι, διορθωστε με αν κανω λαθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, greg4 είπε

Επίσης βασική απορία.

Γιατί βιάστηκαν τόσο να βγάλουν απόφαση; Γιατί δεν περίμεναν και μετά το τέλος του αγώνα, να καλέσουν τους οδηγούς και αναλόγως να πάρουν μια απόφαση; Δεν βλέπω τον λόγο, επίσης δεν θα κατέστρεφαν τον αγώνα....

Μετά θα ήταν πολυυυυυ δύσκολο έως απίθανο να το χωνέψει ο κόσμος.

Εδώ τώρα και πάλι τρώνε το κράξιμο του αιώνα.

2 λεπτά πριν, haHa είπε

...

β) ηθελαν να δωσουν την δυνατοτητα στον προπορευομενο να κερδισει, φτιαχνονταςανμπορουσε την διαφορα. ...

Με πιο αργό ρυθμό αγώνα θα έφτιαχνε διαφορά, και μάλιστα 5 sec; Πώς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παμε πάλι. Βγάλτε τα κόκκινα γυαλιά και διαβάστε ξανά: 

The movement to straighten the wheel, which put the Ferrari into the path of Hamilton's Mercedes, is believed to be key to the unanimous decision by the stewards to punish Vettel.

The stewards also used an extra CCTV camera view of the incident, which was not broadcast on the international television feed, showing Vettel moving his head and looking in the mirrors to see Hamilton was during the moments when he was releasing the wheel to the right.

On board footage of the Vettel incident also shows his head turning towards the mirrors in the moment when he is drifting out - suggesting he knew where Hamilton was.

Had Vettel kept his car tight to the left once he had regained control, then there was likely enough room to have allowed Hamilton through on the right - in which case the matter would almost certainly not have been investigated.

The fact that telemetry data showed Hamilton had to brake to avoid the collision with Vettel indicated how the Mercedes driver was caught out by his rival's actions.

Και μια εικόνα για να μη ξεχνιεστε οι Φεραρικοι με τη μνημη χρυσοψαρου. 

 

FB_IMG_1560173364729.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια νίκη κάναμε το φελέκι μου...και μας την έφαγαν:P δηλαδή αν κάτσει η στραβή και κάνει 1-2 η ferrari τι θα γίνει? θα βγάλουν τα αμάξια στο τέλος του αγώνα στο ζύγισμα πιο ελαφριά ? :P 

 

Υ.Γ. Το γεγονός πως υποστηρίζω ferrari δεν σημαίνει πως δεν θεωρώ ανώτερη την Mercedes..και πως γενικά σαν ομάδα είμαστε αλλού για αλλού..από άποψη στρατηγικής..αλλά εντάξει..το ίδιο έγινε και στο Monaco το 2016 με Ham-Ric και τιμωρία καμία,σωστά θυμάμαι? 

Επεξ/σία από dionisis1925
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάτι που παρατήρησα τώρα.

Δείτε απ'το επίσημο acc της F1 στο τουίτερ την αρχική αντίδραση (προφανώς ούτε ιδέα για πέναλτι), πριν βγει η σχετική πινακίδα για υπό διερεύνηση:

 

 

Screenshot_94.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Με πιο αργό ρυθμό αγώνα θα έφτιαχνε διαφορά, και μάλιστα 5 sec; Πώς;

Oι ποινες δεν βγαινουν και δεν πρεπει να βγαινουν βασει των συγκεκριμενων συνθηκων, αλλα γενικοτερα.
Μπορει να ηταν ανιστροφος ο ρυθμος αγωνας(να ειχε ο προπορευομενος πιο γρηγορο ρυθμο) ή μπορει ο απο πισω να ειχε ταχυτερο ρυθμο αρχικα, αλλα να του τελειωναν πιο γρηγορα τα ελαστικα κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Το λαθος μου ειναι που καθομαι και εξηγω 2 πραγματα σε ανθρωπους που δεν ασχολουνται με το αθλημα ουσιαστικα.

13b5e0deaf19b06816d21e67ad4e211c-810x456

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Δεν τίθεται θέμα υποκειμενικότητας. Υποκειμενικό είναι ας πούμε ότι εγώ προσωπικά θεωρώ τον Lewis τοπ 3 ever. με οποιαδήποτε αγωνιστικά κριτήρια.

Το παρακάτω όμως δεν έχει σημασία τι πιστεύω εγώ, είναι (ατιμώρητο) αποτέλεσμα χοντρής μλκς, λόγω ασυνεννοησίας οδηγού-team orders, και μπροστά στα μάτια μου σαν θεατής με κοροϊδεύουν, οι δήθεν "ειδικοί" του σπορ. Αν στη θέση του Χαμ ήταν ξανά ο Κίμι, το μόνο ρεαλιστικό ερώτημα θα ήταν πόσα sec, και όχι αν θα δεχθεί ποινή.

Screenshot_92.jpg

Screenshot_91.jpg

Screenshot_93.jpg

“In deciding on the penalty for the infringement, we took into account the following mitigating factors:

  • The driver and the team candidly admitted the mistake and the fact that there was confusion within the team as to whether to stay out or to enter the pits and that led to the infringement.
  • The fact that the infringement took place during a safety car period.
  • At no time was there any danger to any other competitor and the change in direction was executed in a safe way.

Taking all of the above into account, including considering previous infringements of the above rule, we are of the opinion that a reprimand would be the appropriate penalty for the said infringement on this occasion.”

 

Καλή συνέχεια. 😘

Μέχρι και ο Νικο τα λέει... φανταστείτε Φεραρικοι!!!

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, geodrako είπε

“In deciding on the penalty for the infringement, we took into account the following mitigating factors:

  • The driver and the team candidly admitted the mistake and the fact that there was confusion within the team as to whether to stay out or to enter the pits and that led to the infringement.
  • The fact that the infringement took place during a safety car period.
  • At no time was there any danger to any other competitor and the change in direction was executed in a safe way.

Taking all of the above into account, including considering previous infringements of the above rule, we are of the opinion that a reprimand would be the appropriate penalty for the said infringement on this occasion.”

 

giphy.gif

 

Was executed in a safe way!!!

Εντωμεταξύ μέχρι τελευταία στιγμή δεν ξέρει τι να κάνει. Απλά για γέλια.

Επεξ/σία από ~mxls~
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...