Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, tommy^ είπε

...

Ο Σεμπ οταν ξαναμπηκε στην πιστα δεν ειχε πληρη ελεγχο του αυτοκινητου του.

Ακομα και ο -κατα τη γνωμη μου- οδηγος της ημερας Ρικιαρντο τα ιδια λεει.

Στην περιπτωση του Μαξ, ειχε ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ και παρολαυτα επελεγε να γυρισει στην πιστα με τον τροπο που ολοι ειδαμε.....

Thank you.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3.8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/6/2019 στις 12:18 ΜΜ, greg4 είπε

Δεν αλλάζει κάτι. Το γκάζι βοηθάει στο grip και για να μην χαθεί τελειώς το αυτοκίνητο

Tον Vettel δεν τον βοηθησε ιδιαιτερα και το γκαζι ηταν ενας απο τους λογους της υπερστροφης.

Στις 10/6/2019 στις 12:18 ΜΜ, greg4 είπε

Δηλαδή θες να μου πεις ότι ο Riciardo δεν έκανε κανέναν ελιγμό αποφυγής? Θες να ξαναδείς λίγο το τιμόνι του

Δεν ειπα αυτο. Ειπα οτι στο χθεσινο συμβαν ο Vettel αναγκασε τον Ham σε ελιγμο αποφυγης λογω και του unsafe entry του.

 

Στο Μονακο 2016, δεν υπηρχε unsafe entry, υπηρχε μονο στριμωγμα απο Ham προς Ric.

Βtw, προσωπικα θεωρω οτι και στο Μονακο 2016 επρεπε να δωθει ποινη ΑΝ δεν αφησε χωρο για ενα μονοθεσιο, αλλα το θεωρω διαφορετικη περιπτωση απο το χθεσινο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Το αντιθετο, οταν δεν εχεις τον πληρη ελεγχο δεν μπορεις και να γυρισεις με ασφαλεια στην πιστα γιατι το παραμικρο επιπλεον λαθος (αποτομη τιμονιά ή φρενο οπως λενε μερικοι ασχετοι με το αντικειμενο της οδηγησης) θα οδηγησει σε αποτομη αλλαγη συμπεριφορας του αυτοκινητου και στην περιπτωση μας προφανως κοπανημα σε τοιχο κτλ.

Αρχικα, το οτι δεν ειχε πληρη ελεγχο και επελεγξε να κανει unsafe entry ηταν απορροια δικων του κινησεων: αποφασισε να πατησει γκαζι οντας στο γρασιδι και παιρνοντας πανω απο το κερμπ. 
Δεν ηθελε να παει πιο αργα για να μην χασει την θεση, επελεξε να μπει με γκαζι unsafely στην πιστα.

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Ο Σεμπ οταν ξαναμπηκε στην πιστα δεν ειχε πληρη ελεγχο του αυτοκινητου του.

Ακομα και ο -κατα τη γνωμη μου- οδηγος της ημερας Ρικιαρντο τα ιδια λεει.

Στην περιπτωση του Μαξ, ειχε ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ και παρολαυτα επελεγε να γυρισει στην πιστα με τον τροπο που ολοι ειδαμε.

Και ακομα και να ισχυουν τα παραπανω, τοτε ερχομαστε σε αυτο που λεει ο greg4:

Ο Σεμπ απεκτησε ξανα ελεγχο του μονοθεσιου του και επελεξε μετα να πεταξει τελειως εκτος πιστας τον Ham, οπως λες οτι εκανε και ο Max.

 

1 ώρα πριν, greg4 είπε

Κάνεις λάθος. Διάβασε σε παρακαλώ το σκεπτικό των ίδιων των αγωνοδικών.

"The footage clearly captures Vettel correcting an oversteer moment as he rejoins the track – which is shown by a sharp steering wheel movement to the right by the German.

Shortly after that, however, Vettel has dispatched the oversteer and begins steering to the left to follow the direction of the circuit - suggesting he is now under control."

Το δεξιά που λες, είναι correction. οκ για αυτό;  Μετά έκανε αριστερά. Αριστερά, οκ με αυτό; Και ο λόγο που τιμωρήθηκε είναι ότι επειδή ΤΟΤΕ πλέον είχε τον έλεγχο του αυτοκινήτου έκανε ευθεία το τιμόνι και δεν κράτησε το τιμόνι αριστερά. Οκ με αυτό;

--------------------------------------------

15 ώρες πριν, dimoskoutr είπε

Ξανά...με τους πίσω ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΥΣ τροχούς στο χορτάρι ο Γερμανός όσο και να χτυπιέστε κάποιοι ΔΕΝ γινόταν να είναι στο γκάζι...γιατί θα έφερνε τέτοια σβούρα η Φερράρι που θα έπαιρνε και τον Χάμιλτον μαζί και μάλιστα πιθανόν με το πλάι ή με τον κώλο...εκεί που βρισκόταν δεν είχε χώρο για τίποτα...το αυτοκίνητο ψαρεύει και στο χορτάρι και όταν μπαίνει μέσα μέχρι να πατήσουν και οι πίσω τροχοί στην άσφαλτο. 

Απο τον incar πλανο ακουγεται οτι ειναι στο γκαζι. Οι αγωνοδικες που εχουν και την τηλεμετρια γνωριζουν καλυτερα.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ haha δεν πέταξε κανέναν lewis εκτός πίστας.

Ήταν μπροστά όταν είχε αποκτήσει έλεγχο? Ναι.

Δεν είχε δικαίωμα να επιλέξει που θα πάει; Ναι

Έκανε κάποια απότομη κίνηση προς τα δεξιά; Όχι

Επέλεξε να πάει ευθεία. Το γεγονός ότι ο άλλος προσπάθησε να τον περάσει ενώ ήταν εκτός πίστας και με τους 4 τροχούς, δεν φταίει ο προπορευόμενος. Και άμα τον περνούσα θα έκανε προσπέρασμα ενώ είχε και τους 4 τροχούς εκτός πίστας, να δω αν θα έπαιρνε ποινή τοτέ, χμμμ, μαντέψτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, greg4 είπε

Αγαπητέ haha δεν πέταξε κανέναν lewis εκτός πίστας.

Ήταν μπροστά όταν είχε αποκτήσει έλεγχο? Ναι.

Δεν είχε δικαίωμα να επιλέξει που θα πάει; Ναι

Έκανε κάποια απότομη κίνηση προς τα δεξιά; Όχι

Επέλεξε να πάει ευθεία. Το γεγονός ότι ο άλλος προσπάθησε να τον περάσει ενώ ήταν εκτός πίστας και με τους 4 τροχούς, δεν φταίει ο προπορευόμενος. Και άμα τον περνούσα θα έκανε προσπέρασμα ενώ είχε και τους 4 τροχούς εκτός πίστας, να δω αν θα έπαιρνε ποινή τοτέ, χμμμ, μαντέψτε.

Οταν η μπροστινη αεροτομη ειναι διπλα απο τους πισω τροχους του αλλου μονοθεσιου, τοτε θεωρειται οτι σημαντικο κομματι του μονοθεσιου ειναι δίπλα (κοινως τα μονοθεσια θεωρουνται οτι ειναι δίπλα) και δεν επιτρεπεται να στριμωξεις τον αλλον εκτος πιστας. Ποσο μαλλον αν εχεις μπει unsafely με τις μπαντες πατωντας γκαζι και τωρα θελεις να βγαλεις τον αλλον απο την αγωνιστικη γραμμη πετωντας τον εκτος πιστας.

 

Εδω δεν ηταν απλα η μπροστινη αεροτομη διπλα, αλλα οι μπροστα τροχοι του Χαμ ηταν μπροστα απο τους πισω του Vettel:

image.png.fcecddb8017084ffb10e0c98be84099c.png

 

 

Μετα ο Vettel τον πεταξε εκτος πιστας(αλλαζοντας την γωνια του τιμονιου του), οπως πχ εκανε και ο Max περυσι στη Σουζουκα στιν Κιμι. Εδω τι διαβαζαμε τοτε:

Στις 7/10/2018 στις 9:20 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αυτο με τον κιμι ηταν ασχημο...Βγηκε yolo τελειως και πηρε ολο το οδοστρωμα δεν του αφησε καν χωρο, και ειπε μετα οτι θα μπορουσε να περιμενει να βγω xD
Σιγα μην εβαζε και οπισθεν ρε Max...λες και ειναι ο πρωτος του αγωνας στα καρτ...

 

Στις 7/10/2018 στις 9:29 ΠΜ, tommy^ είπε

Α ειπε οτι θα μπορουσε να περιμενει ο Κιμι να ξαναμπει στην πιστα; Τοσο γελοιος;

Με κανα 2 μαυρες σημαιουλες θα εστρωνε χαρακτηρα, αλλα ποιος να του τις δωσει;

 

Στις 7/10/2018 στις 11:21 ΠΜ, Diinekis21 είπε

Στο SkySports λύσαξαν σε αυτή τη μετάδοση. Το περιστατικό Max-Kimi το έλεγαν 50-50!! ..

Max στον ασύρματο "Eπρεπε να περιμένει (ο Κimi) και να μου επιτεθεί στην επόμενη"!!

 

Στις 7/10/2018 στις 11:33 ΠΜ, tommy^ είπε

Μολις ειδα το σκηνικο Φερ-Ραι και ειναι 200% φταιξιμο του Φερ.

Απαραδεκτος.

Στις 7/10/2018 στις 12:18 ΜΜ, tommy^ είπε

...Με τετοιο ιστορικο ο Φερσταπεν επρεπε να φαει μαυρη σημαια στο περιστατικο με τον Κιμι...

 

Στις 9/10/2018 στις 12:11 ΜΜ, greg4 είπε

Ο Verstappen πάει πάντα φουλ γκάζι παντού, δεν αφήνει χώρο σε κανέναν και μετά απλά λέει; Και τι να έκανα; να έκοβα; Εδώ ο αθεόφοβος έχασε τα φρένα προχτές, βγήκε έξω από την πίστα και μετά δήλωσε ο θεός "he could have waited for me". Χαχα, ο τύπος βγαίνει εκτός και λέει γιατί δεν έκοψαν οι υπόλοιποι για να μην με περάσουν.

 

Εδω και τι ειχε πει και ο Charlie Whiting για το συμβαν στη Σουζουκα:

Αναφορά σε κείμενο

Precedent for the decision to punish Vettel for both rejoining the track in an unsafe manner and forcing a rival off the track was made last year in Japan when Max Verstappen was hit with a five-second penalty for a collision with Kimi Raikkonen at the chicane.

Verstappen had run wide at the chicane on the first lap of the race and rejoined in an aggressive manner, pushing Raikkonen wide on the exit.

At the time, the late F1 race director Charlie Whiting said: "You are required to rejoin safely and Kimi was there and [Verstappen was] pushing him off the track. So I think that was a fairly straightforward one for the stewards."

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιμένεις να το συγκρίνει με Suzuka. Εκεί είχε φουλ έλεγχο ο Verstappen και έκανε και δεξιά, φάνηκε ξεκάθαρα.

Ανάθεμα αν είχε βγει ένας να πει ότι δεν ήταν δικαιο το penalty.

Εδώ είναι εντελώς διαφορετική η περίπτωση καθώς δεν είχε έλεγχο του αυτοκινήτου. Το ss δεν μας λέει κάτι, μπορείς να καταλάβεις σε πιο ακριβως ms είναι; url video;

Επίσης γιατί δεν σχολιάζεις σε σχέση με monaco 2016? Ή εκεί δεν βγήκε εκτός πίστας;

------

Επειδή είναι κουραστικό. Είχαμε μια (πολύ) ωραία μάχη γενικώς. Έγινε ένα συμβάν που είναι τουλάχιστον αμφιλεγόμενο. Έχει πέσει το κράξιμο του αιώνα. Και ο μεγάλος χαμένος της υπόθεσης είναι η Mercedes, καθώς έχουν φάει πολύ αρνητικό PR από χτες. Και αυτά είναι λεφτά... Είμαι σίγουρος πως σήμερα μετά από αυτό που έγινε, θα έδιναν εντολή στον Hamilton να κάτσει πάνω από 5s πίσω. Ώστε κι αλλιώς τον τίτλο τον έχει ήδη σπίτι του, δεν χάνεται.

Και φυσικά χαμένη η F1. Συγκρίνεις με motogp, nascar ή Indy και σε πιάνουν τα κλάματα με αυτά που γίνονται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/6/2019 στις 2:34 ΜΜ, greg4 είπε

Επιμένεις να το συγκρίνει με Suzuka. Εκεί είχε φουλ έλεγχο ο Verstappen και έκανε και δεξιά, φάνηκε ξεκάθαρα.

Ανάθεμα αν είχε βγει ένας να πει ότι δεν ήταν δικαιο το penalty.

Εδώ είναι εντελώς διαφορετική η περίπτωση καθώς δεν είχε έλεγχο του αυτοκινήτου. Το ss δεν μας λέει κάτι, μπορείς να καταλάβεις σε πιο ακριβως ms είναι; url video;

Και ο Vettel εκανε δεξια ξεκαθαρα, πετωντας εξω τον Χαμ.

Οπως ειπες και εσυ προηγουμενως, ειχε πια ελεγχο του μονοθεσιου.

 

Χωρια που το οτι αρχικα δεν ειχε ελεγχο του μονοθεσιου, ηταν ΚΑΙ λογω οτι επελεξε να παταει γκαζει στο γρασιδι και κατα την unsafe εισοδο στην πιστα(οπως τουλαχιστον ακουγεται απο το in car πλανο).

Στις 10/6/2019 στις 2:34 ΜΜ, greg4 είπε

Επίσης γιατί δεν σχολιάζεις σε σχέση με monaco 2016? Ή εκεί δεν βγήκε εκτός πίστας;

Το σχολιασα. Θεωρω οτι ειναι διαφορετικες περιπτωσεις, αν και για εμενα προσωπικα, παλι επρεπε να φαει ποινη ο Χαμ ΑΝ δεν ειχε αφησει χωρο για ενα μονοθεσιο.

 

Στις 10/6/2019 στις 1:55 ΜΜ, haHa είπε

Στο Μονακο 2016, δεν υπηρχε unsafe entry, υπηρχε μονο στριμωγμα απο Ham προς Ric.

Βtw, προσωπικα θεωρω οτι και στο Μονακο 2016 επρεπε να δωθει ποινη ΑΝ δεν αφησε χωρο για ενα μονοθεσιο,, αλλα το θεωρω διαφορετικη περιπτωση απο το χθεσινο.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, haHa είπε

Αρχικα, το οτι δεν ειχε πληρη ελεγχο και επελεγξε να κανει unsafe entry ηταν απορροια δικων του κινησεων: αποφασισε να πατησει γκαζι οντας στο γρασιδι και παιρνοντας πανω απο το κερμπ. 
Δεν ηθελε να παει πιο αργα για να μην χασει την θεση, επελεξε να μπει με γκαζι unsafely στην πιστα.

Και ακομα και να ισχυουν τα παραπανω, τοτε ερχομαστε σε αυτο που λεει ο greg4:

Ο Σεμπ απεκτησε ξανα ελεγχο του μονοθεσιου του και επελεξε μετα να πεταξει τελειως εκτος πιστας τον Ham, οπως λες οτι εκανε και ο Max.

 

Δεν επελεξε να κανει unsafe entry, το σημειο στο οποιο κατεληξε μετα απο το λαθος του εχει ΓΡΑΣΙΔΙ και ειναι ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΟ, δηλαδη ο,τι χειροτερο.

Απεκτησε ελεγχο, οταν τελειωσαν τα αναποδα και οι διορθωσεις.

Ο Μαξ αμεσως μετα το μπλοκαρισμα του, απεκτησε ελεγχο γιατι δεν βγηκε σε γρασιδι.

Με σενα μιλαω και εσυ με κανεις quote, οποτε ασε τον greg 4 απ' εξω στη δικη μας συζητηση.

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tommy^ είπε

Δεν επελεξε να κανει unsafe entry, το σημειο στο οποιο κατεληξε μετα απο το λαθος του εχει ΓΡΑΣΙΔΙ και ειναι ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΟ, δηλαδη ο,τι χειροτερο.

Ο Μαξ αμεσως μετα το μπλοκαρισμα του, απεκτησε ελεγχο γιατι δεν βγηκε σε γρασιδι.

Με σενα μιλαω και εσυ με κανεις quote, οποτε ασε τον greg 4 απ' εξω στη δικη μας συζητηση.

Κοιτα, οταν πατας γκαζι στο γρασιδι και κατα την εισοδο σου στην πιστα, ουσιαστικα επιλεγεις να κανεις unsafe entry.

Τελος, ακομα και μετα που  απεκτησε ελεγχο  ο Vettel, πεταξε τον Ham εκτος πιστας, κατι που απαγορευεται ακομα και αν δεν εχεις κανει unsafe entry.

 

Επισης, το υφος σου και οι προστακτικες("ασε" κλπ) δεν βοηθανε στη συζητηση. Καταλαβαινω ομως οτι το κανεις λογω ελλειψης επιχειρηματων και πως οτι δεν σε βολευει θελεις να το αφηνουμε εκτος συζητησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαζεύοντας βιντεάκια, βλέπω και αυτό. Αφιέρωμα στις ηλιθιότητες του Μαξ, από το επίσημο κανάλι της F1.

Μάλλον τις 7 κορυφαίες ηλιθιότητες, μιας και έχει άλλα τόσα. Οι ίδιοι "ειδικοί της F1 που τον άφηναν λάσκα.

 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, haHa είπε

Κοιτα, οταν πατας γκαζι στο γρασιδι και κατα την εισοδο σου στην πιστα, ουσιαστικα επιλεγεις να κανεις unsafe entry.

Τελος, ακομα και μετα που  απεκτησε ελεγχο  ο Vettel, πεταξε τον Ham εκτος πιστας, κατι που απαγορευεται ακομα και αν δεν εχεις κανει unsafe entry.

Επισης, το υφος σου και οι προστακτικες("ασε" κλπ) δεν βοηθανε στη συζητηση. Καταλαβαινω ομως οτι το κανεις λογω ελλειψης επιχειρηματων και πως οτι δεν σε βολευει θελεις να το αφηνουμε εκτος συζητησης.

Οχι βεβαια, οταν ρεγουλαρεις το γκαζι και κανεις αναλογες διορθωσεις σε τιμονι, ενω βρισκεσαι στο χορταρι αποφευγεις τα χειροτερα (τετακε).

Αλλα τι να ξερει μωρε και ο πουθενας ο Ρικ...

Εσυ ξερεις καλυτερα! 🤣

Στη συζητηση δε βοηθαει οταν επικαλεισαι αλλα μελη γιατι δεν εχεις τιποτα ουσιαστικο να πεις!

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι 101% σίγουρος ότι πάτησε γκάζι? Και αν πάτησε πόσο πάτησε; Γιατί το γκάζι βοηθάει να αποκτήσει grip το μονοθέσιο.

Και βασικά τι θέλατε; Να πατήσει φρένο....? 

Επίσης βλέπω να έχει πάρει μπροστά η Βρετανική μηχανή, καθώς κάπως πρέπει να περιορίσουν την ζημιά που έπαθε χτες ο Hamilton

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, greg4 είπε

...

Επίσης βλέπω να έχει πάρει μπροστά η Βρετανική μηχανή, καθώς κάπως πρέπει να περιορίσουν την ζημιά που έπαθε χτες ο Hamilton

 Δεν φταίει αυτός. Δώρο του κάνανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, greg4 είπε

Είσαι 101% σίγουρος ότι πάτησε γκάζι? Και αν πάτησε πόσο πάτησε; Γιατί το γκάζι βοηθάει να αποκτήσει grip το μονοθέσιο.

Και βασικά τι θέλατε; Να πατήσει φρένο....? 

Επίσης βλέπω να έχει πάρει μπροστά η Βρετανική μηχανή, καθώς κάπως πρέπει να περιορίσουν την ζημιά που έπαθε χτες ο Hamilton

Βρε συ greg4 αυτοι φρενο θα πατουσαν.... στο GRAN TURISMO που παιζουν! Απλα θα εχουν το αντισπιν activated και ολα καλα! 

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...