Προς το περιεχόμενο

[PC Case] CoolerMaster MasterBox MB500 32€ τελικη @Κωτσόβολος [ΤΕΛΟΣ-ΑΚΥΡΑ]


yilarakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν λίγο πήρα τηλ την γενική ταχυδρομική και ρώτησα το ποσό της αντικαταβολης. Μου είπαν 31,89€, οπότε η τιμή επιβεβαιωθηκε . Αν έχει μείνει η παραγγελία σε κάποιον υπό εκτέλεση μπορεί να το δοκιμάσει να δούμε αν θα δουλέψει. 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 171
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Θεωρητικά όποιος ασχοληθεί, ίσως να βρει άκρη (ακόμα και σε ακυρωμένες παραγγελίες) από τη στιγμή που εστάλη έστω και σε έναν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον πηραν τηλεφωνο ουσιαστικα να ακυρωσουν,αλλα επειδη τον συνδεσε με την εξυπηρετηση,δε του την ακυρωσε,αφου περιμενε να δει τι θα λεγανε απο εξυπηρετηση.

Ε εφοσον δε μιλησε με εξυπηρετηση,δεν ενημερωσαν ποτε και η παραγγελια προχωρησε απο το υπευθυνο τμημα κανονικα.

Ουσιαστικα "ξεγελασε" το συστημα τους ετσι οπως εξελιχθηκε.Τυχερος...

Μη περιμενε να παρετε σε τετοια λαθη παραγγελιες,εκτος απο τιποτα τετοια συμβαντα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μετα απο παρακληση στον matrixx να ανοιξει το θεμα επανερχομαι μετα απο ακυρωμενη παραγγελια

σημερα μου ρθε ειδοποιηση απο κοτσοβολο για ενα δεμα 

μπηκα στο σιτε κ ειδα οτι το κουτι εχει αποσταλλει με τιμη 31.8 κατι

Να επισημανω οτι ειχα φαει κ εγω το γνωστο τηλεφωνικο ακυρο (πιθανον να οφειλεται αν καναν καποιοι καταγγελιες κ το παιδι που ξεγελασε το συστημα?)

εχει παραλλαβει καποιος αλλος το κουτι ή ειναι σε ίδια κατασταση με μένα

ή αν θελει να διεκδικηση το κουτι απο κοτσοβολο  αν το πηραμε καποιοι 

ευχαριστω

Επεξ/σία από hondakkias31
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, hondakkias31 είπε

μετα απο παρακληση στον matrixx να ανοιξει το θεμα επανερχομαι μετα απο ακυρωμενη παραγγελια

σημερα μου ρθε ειδοποιηση απο κοτσοβολο για ενα δεμα 

μπηκα στο σιτε κ ειδα οτι το κουτι εχει αποσταλλει με τιμη 31.8 κατι

Να επισημανω οτι ειχα φαει κ εγω το γνωστο τηλεφωνικο ακυρο (πιθανον να οφειλεται αν καναν καποιοι καταγγελιες κ το παιδι που ξεγελασε το συστημα?)

εχει παραλλαβει καποιος αλλος το κουτι ή ειναι σε ίδια κατασταση με μένα

ή αν θελει να διεκδικηση το κουτι απο κοτσοβολο  αν το πηραμε καποιοι 

ευχαριστω

Μετά το τηλεφωνικό άκυρο, έλαβες email σχετικό με ακύρωση παραγγελίας?

Προσωπικά πάντως ακόμα περιμένω την επιστροφή χρημάτων, έχοντας ήδη κράξει τηλεφωνικά και γραπτώς το τμήμα παραγγελιών για τη συνολική διαχείριση του λάθους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

oxi καποιο email δεν ελαβα 

μολις παραλαβω σε μια δυο μερες  για το σιγουρο θα επανελθω 

αλλα φαινεται οτι προχωρα κανονικα ενω τηλεφωνικα εφαγα κ γω ακυρο

το παληκαρι τελικα με το λαθος παρελαβε?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα κάνει παραγγελία,πότε δεν με πήραν για ακύρωση και στο σάιτ λέει ακυρωμενη.  Πήρα τηλέφωνο μου είπαν ότι είναι λάθος τιμή και με διαβεβαίωσαν ότι καμία παραγγελία δεν προχώρησε. Οπότε αν μπορεί κάποιος να στείλει μια απόδειξη από αυτούς που παρέλαβαν χωρίς τα στοιχεία του για να τους την στείλω θα είμαι ευγνώμων. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν παραλάβει κάποιος τελικά να μας το πει,γιατί σε εμάς έριξαν άκυρο,οπότε να πράξουμε τα δέοντα προς αυτούς γ αυτή την αντιμετώπιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

2 ώρες πριν, stelios18120 είπε

Αν παραλάβει κάποιος τελικά να μας το πει,γιατί σε εμάς έριξαν άκυρο,οπότε να πράξουμε τα δέοντα προς αυτούς γ αυτή την αντιμετώπιση.

+φωνώ. Βασικά ένα αριθμός παραγγελίας αρκεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

βασικα να απορροφησει ενα δυο πρηχτες δεν ειναι προβλημα απο  για μεγαλα καταστηματα

αλλα να απορροφησει τη ζημια σε ολες τις  παραγγελιες που ειναι 10αδες ισως και εκατονταδες. τοτε μπα.

ακομα και το amazon εριξε ακυρα.

δεν καταλαβαινω πως μερικοι θεωρειτε οτι η τιμολογηση ακομα και λαθος ειναι κατι σαν κοινωνικο συμβολαιο και συζητατε για καταγγελιες.

δηλαδη αν γινει λαθος και σε μια ωρα πεσουν 1000 παραγγελιες με ζημια για τον εμπορο, ιδιως σε ενα μικρο μαγαζι, να κανει χαρακιρι και να το κλεισει σωστα?

Επεξ/σία από rofl
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, rofl είπε

βασικα να απορροφησει ενα δυο πρηχτηδες δεν ειναι προβλημα απο  για μεγαλα καταστηματα

αλλα να απορροφησει τη ζημια σε ολες τις  παραγγελιες που ειναι 10αδες ισως και εκατονταδες. τοτε μπα.

ακομα και το amazon εριξε ακυρα.

 δεν καταλαβαινω πως μερικοι θεωρειται οτι η τιμολογηση ακομα και λαθος ειναι κατι σαν κοινωνικο συμβολαιο και συζητατε για καταγγελιες.

δηλαδη αν γινει λαθος και σε μια ωρα πεσουν 1000 παραγγελιες με ζημια για τον εμπορο, ιδιως σε ενα μικρο μαγαζι, να κανει χαρακιρι και να το κλεισει σωστα?

Δε μιλάμε για συνοικιακό μαγαζάκι. Μιλάμε για όμιλο. Οπότε η δήθεν "σοβαρότητα" που εμπνέει, ας έχει και τις αντίστοιχες δικλείδες ασφαλείας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, kostas.K είπε

Είχα κάνει παραγγελία,πότε δεν με πήραν για ακύρωση και στο σάιτ λέει ακυρωμενη.  Πήρα τηλέφωνο μου είπαν ότι είναι λάθος τιμή και με διαβεβαίωσαν ότι καμία παραγγελία δεν προχώρησε. Οπότε αν μπορεί κάποιος να στείλει μια απόδειξη από αυτούς που παρέλαβαν χωρίς τα στοιχεία του για να τους την στείλω θα είμαι ευγνώμων. 

 

εγω παρελαβα πιθανον κ αλλοι αλλα δεν το λενε ισως  με τον φοβο ισως μηπως τους το ζητησουν πισω

γιαυτο το λογο παραθετω την αποδειξη χωρις στοιχεια μου και λοιπα που φαινεται οτι ειμαι εγω ο αγοραστης μην γινει σε μενα το ιδιο :)...αν μπορεσετε με αυτην να βγαλετε ακρη καλως 

https://imgur.com/a/KZySyPD

τελικως ήταν   προσφορα εφοσον το πηρε εστω ενας(πιστευω και αλλοι) 

https://imgur.com/a/nZuO7C1

Επεξ/σία από hondakkias31
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και το αμαζον εριξε ακυρα  στις 2060 μεσα στη βδομαδα. κανενας δεν θα παραγγειλει κομματια για να τα δωσει κατω του κοστους. στην καλυτερη να διαθεσει οσα εχει ετοιμοπαραδοτα

Επεξ/σία από rofl
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, rofl είπε

και το αμαζον εριξε ακυρα  στις 2060 μεσα στη βδομαδα. κανενας δεν θα παραγγειλει κομματια για να τα δωσει κατω του κοστους. στην καλυτερη να διαθεσει οσα εχει ετοιμοπαραδοτα

Αυτό δεν αναιρεί ότι η βλαχομαγκιά του μέσου Έλληνα, αφορά απειλές για δήθεν καταγγελίες σε μικρά κατάστηματα.

Εδώ ας το κυνηγήσουν. Εφόσον δόθηκαν κομμάτια, έχουν πάτημα.

Επεξ/σία από christakos07
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, rofl είπε

βασικα να απορροφησει ενα δυο πρηχτες δεν ειναι προβλημα απο  για μεγαλα καταστηματα

αλλα να απορροφησει τη ζημια σε ολες τις  παραγγελιες που ειναι 10αδες ισως και εκατονταδες. τοτε μπα.

ακομα και το amazon εριξε ακυρα.

δεν καταλαβαινω πως μερικοι θεωρειτε οτι η τιμολογηση ακομα και λαθος ειναι κατι σαν κοινωνικο συμβολαιο και συζητατε για καταγγελιες.

δηλαδη αν γινει λαθος και σε μια ωρα πεσουν 1000 παραγγελιες με ζημια για τον εμπορο, ιδιως σε ενα μικρο μαγαζι, να κανει χαρακιρι και να το κλεισει σωστα?

Αθέμιτος ανταγωνισμός είναι. Ειδικά από τη στιγμή που κάποιες από τις παραγγελίες εκτελέστηκαν, είναι δικαίωμα του καθενός να προχωρήσει σε καταγγελία στη ΓΓΚ και όπου όλου χρειαστεί για να προστατεύσει τα συμφέροντά του. Είτε είναι συνοικιακό κατάστημα είτε ολόκληρος όμιλος, κανείς δεν είναι υπεράνω των νόμων. 

Άλλο πράγμα να ακυρωθεί μια παραγγελία για λάθος τιμολόγηση άμεσα και άλλο πράγμα όχι μόνο να είσαι standby αλλά, εν τέλει ορισμένες από αυτές να ολοκληρώνονται κιόλας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...