Προς το περιεχόμενο

[PC Case] CoolerMaster MasterBox MB500 32€ τελικη @Κωτσόβολος [ΤΕΛΟΣ-ΑΚΥΡΑ]


yilarakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με πήρε το μεσημέρι ένα αθηναικό νούμερο στο κινητό αλλά δεν το πρόλαβα να το σηκώσω. Μετά που το είδα λέω καμια διαφήμιση θα είναι. Τελικά μάλλον ο Κωτσοβωλος θα ήταν. Πάντως είναι ακόμα υπο εκτέλεση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 171
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators

Το θεμα μενει ανοικτο ΜΟΝΟ για την "πιθανο-απιθανη" αναφορα θετικης εκβασης παραγγελιας!

Να γραψω και εδω μιας και υπαρχει μια δυσκολια κατανοησης οπως βλεπω απο τα λαϊκς και σε αυτο το τοπικ οπως και στο αλλο με τις ακυρωμενες μνημες του αμαζον, εναν υποτιτλο-μεταφραση: δεν επιτρεπεται να ειναι ψηλα το θεμα χωρις λογο. ΜΟΝΟ για το παραπανω λοιπον καντε σχολιο, ΑΝ προκυψει κατι τετοιο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από άδεια του Matrixx δηλώνω εδώ τι έγινε.

Χθες αφού πήρα τηλέφωνο, εξήγησα ότι αναμένω την τάδε παραγγελία, με έβαλαν στην αναμονή και μετά ένας κύριος μου είπε τηλεφωνικά ότι η παραγγελία θα ακυρωθεί γιατί η τιμή ήταν λάθος και θα μου σταλεί και email. Εγω δεν είπα απολύτως τίποτα και έκλεισα το τηλέφωνο.

Μου ήρθε σήμερα το παρακάτω email:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

from:χχχχχχχ@kotsovolos.gr>

Αγαπητέ πελάτη ,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προχωρήσαμε σε ολική  ακύρωση της παραγγελίας σας μετά από αίτημα σας, καθώς επίσης και στην πίστωση  του αντιστοίχου ποσού στην πιστωτική σας κάρτα.

Ευχαριστούμε που επιλέξατε την ιστοσελίδα μας για την πραγματοποίηση των αγορών σας.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Φυσικά αυτό το "μετά από αίτημα σας" είναι τελείως αυθαίρετο. Όπως βλέπετε το κατάστημα με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται ότι δεν έχω στοιχεία για καταγγελία αφού φαίνεται σαν εγώ να ζήτησα ακύρωση. Αυτό ισχύει και με όλες τις τηλεφωνικές ακυρώσεις που λέτε οι υπόλοιποι και οι οποίες γίνονται γιατί ένα τηλέφωνο δε μπορεί να σταλεί ως στοιχείο σε καταγγελία.

Αυτά για να μαθαίνετε πως λειτουργούν τα καταστήματα.

Επεξ/σία από matrixxx
αφαιρεση ονοματος
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικά ο Κωτσόβολος δεν έστειλε email καν ότι έλαβε την παραγγελία, μόνο ένα sms. με είχαν πάρει τηλ την περασμένη Τρίτη, δεν μπορούσα να το σηκώσω. 

επειδή ήξερα πως ήταν άκυρο, δεν τους πήρα πίσω αλλά περίμενα να με ξανακαλέσουν, πράγμα που έγινε εχθές και μου πρότειναν όπως σε όλους, να την αγοράσω στα 67 ευρώ...
και μάλιστα με τρόπο πως ήταν άκρως φυσιολογικό να συμβεί αυτό και πως ήταν λάθος του συστήματος. 
για εμένα πρέπει να μπει ξεκάθαρο πιο αυστηρό πλαίσιο στις παραγγελίες ειδικά στις προσφορές , να φαίνεται πόσο είναι το στοκ.
ας βάζουν 10 τεμάχια σε προσφορά, όμως να ξέρουμε πόσα είναι. όταν επισκεπτόμαστε φυσικό κατάστημα είναι άμεση η απάντηση εάν υπάρχει διαθεσιμότητα.

μην το κάνουν όμως όπως το praktiker που δείχνει μεν διαθεσιμότητα στο site ανά κατάστημα, αλλά πας στο κατάστημα και δεν υπάρχει αυτό που θες.
παράδειγμα για αυτό είναι το ΙΚΕΑ (όσο και εάν δεν τους χωνεύω), πρέπει να παραδεχθώ πως δουλεύουν σωστά

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, james01gr είπε

βασικά ο Κωτσόβολος δεν έστειλε email καν ότι έλαβε την παραγγελία, μόνο ένα sms. με είχαν πάρει τηλ την περασμένη Τρίτη, δεν μπορούσα να το σηκώσω. 

επειδή ήξερα πως ήταν άκυρο, δεν τους πήρα πίσω αλλά περίμενα να με ξανακαλέσουν, πράγμα που έγινε εχθές και μου πρότειναν όπως σε όλους, να την αγοράσω στα 67 ευρώ...
και μάλιστα με τρόπο πως ήταν άκρως φυσιολογικό να συμβεί αυτό και πως ήταν λάθος του συστήματος. 
για εμένα πρέπει να μπει ξεκάθαρο πιο αυστηρό πλαίσιο στις παραγγελίες ειδικά στις προσφορές , να φαίνεται πόσο είναι το στοκ.
ας βάζουν 10 τεμάχια σε προσφορά, όμως να ξέρουμε πόσα είναι. όταν επισκεπτόμαστε φυσικό κατάστημα είναι άμεση η απάντηση εάν υπάρχει διαθεσιμότητα.

μην το κάνουν όμως όπως το praktiker που δείχνει μεν διαθεσιμότητα στο site ανά κατάστημα, αλλά πας στο κατάστημα και δεν υπάρχει αυτό που θες.
παράδειγμα για αυτό είναι το ΙΚΕΑ (όσο και εάν δεν τους χωνεύω), πρέπει να παραδεχθώ πως δουλεύουν σωστά

Μα εδώ δεν ήταν πρόβλημα με το στοκ. Ήταν λάθος τιμολόγηση. Σε γενικές γραμμές οποιοδήποτε eshop υποχρεούται να έχει online ενημέρωση της αποθήκης του.

Απ' ότι φαίνεται δεν ήταν κανείς "τυχερός", οπότε η γνώμη μου είναι να κλείσει και να μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με πήραν και εμένα για άκυρο. Την μια μέρα δεν μπόρεσα να το σηκώσω. Την επόμενη που με ξαναπήραν, και αφού περίμενα το άκυρο παίχτηκε η εξής στιχομυθία:

Τηλεφωνήτρια: Γεια σας, απο τον Κωτσόβολο σχετικά με την παραγγελία σας. Ήταν λάθος του συστήματος κλπ...και θέλετε να παραγγείλετε στην κανονική τιμή που είναι...

Εγώ: Όχι ευχαριστώ, θέλω να μου το στείλετε στην τιμή που το έχω παραγγείλει.

Τ: .....μισό λεπτό να σας συνδέσω με την εξυπηρέτηση πελατών

Εξυπηρέτηση: Όλες οι γραμμές είναι κατείλημένες, χρόνος αναμονής 5 λεπτά

Εκεί το έκλεισα. Η παραγγελία μου έμεινε υπο εκτέλεση. Σήμερα που κοίταξα ήταν το ίδιο. Λέω κάτσε να δοκιμάσω. Παίρνω τηλ την εξυπηρέτηση πελατών του Κ.

Εγώ: Γειά σας, έχω μια παραγγελία τόσο καιρό και ακόμα δεν έχω παραλάβει

Τηλεφωνήτρια: Ναι, μισό λεπτό. Σήμερα ήρθε στην κεντρική αποθήκη μας, αύριο θα σας σταλεί.

Ε: Ευχαριστώ πολύ. 

Οπότε Τετάρτη ή Πέμπτη περιμένω! Αν έχει ξεμείνει σε κάποιον η παραγγελία υπο εκτέλεση αξίζει να το δοκιμάσει.

ΥΓ. Αν θέλουν οι διαχειριστές ας το βάλουν στο κλειδωμένο θέμα και ας το ξανανοίξουν.

kotso.jpg.9cb48e86cef60107376b5df5047a0a88.jpg

Επεξ/σία από matrixxx
  • Like 2
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, papafigos84 είπε

Σε παρομοια περιπτωση με αλλο προιον, οταν εφτασε σ εμενα ηταν με τη σωστη τιμη. Ελπιζω εσενα να φτασει με τη χαμηλη τιμη.

Να δούμε. Εγώ πάντως έχω την ηλεκτρονική παραγγελία με την χαμηλή τιμή. Όταν έρθει ο courier με το πακέτο, αν έχει άλλη τιμή θα πάρω επιτόπου την εξυπηρέτηση να δούμε τι θα παιχτεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kgian είπε

Να δούμε. Εγώ πάντως έχω την ηλεκτρονική παραγγελία με την χαμηλή τιμή. Όταν έρθει ο courier με το πακέτο, αν έχει άλλη τιμή θα πάρω επιτόπου την εξυπηρέτηση να δούμε τι θα παιχτεί. 

Ετσι πρεπει. Παιξε το χαρτι σου και βλεπεις. Καλη επιτυχια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...