Προς το περιεχόμενο

[PC Case] CoolerMaster MasterBox MB500 32€ τελικη @Κωτσόβολος [ΤΕΛΟΣ-ΑΚΥΡΑ]


yilarakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Αυτό δεν αναιρεί ότι η βλαχομαγκιά του μέσου Έλληνα, αφορά απειλές για δήθεν καταγγελίες σε μικρά κατάστηματα.

Κι εγω αυτο λεω οτι ειναι βλαχομαγκια να λες οτι θα κανεις καταγγελια για ενα price error, αρα συμφωνουμε? XD

οχι οτι αυτη η καταγγελια θα βγαλει πουθενα αλλα λεμε τωρα. στους ορους ολων των eshop που αποδεχεται με την αγορα ο αγοραστης αναγραφεται οτι δεν φερουν ευθυνη για λαθη...

Επεξ/σία από rofl
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 171
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, rofl είπε

Κι εγω αυτο λεω οτι ειναι βλαχομαγκια να λες οτι θα κανεις καταγγελια για ενα price error, αρα συμφωνουμε? XD

 οχι οτι αυτη η καταγγελια θα βγαλει πουθενα αλλα λεμε τωρα. στους ορους ολων των eshop που αποδεχεται με την αγορα ο αγοραστης αναγραφεται οτι δεν φερουν ευθυνη για λαθη...

Δεν είναι λάθος, εφόσον ικανοποιείς μέρος των παραγγελιών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Αθέμιτος ανταγωνισμός είναι. Ειδικά από τη στιγμή που κάποιες από τις παραγγελίες εκτελέστηκαν, είναι δικαίωμα του καθενός να προχωρήσει σε καταγγελία στη ΓΓΚ και όπου όλου χρειαστεί για να προστατεύσει τα συμφέροντά του. Είτε είναι συνοικιακό κατάστημα είτε ολόκληρος όμιλος, κανείς δεν είναι υπεράνω των νόμων. 

Άλλο πράγμα να ακυρωθεί μια παραγγελία για λάθος τιμολόγηση άμεσα και άλλο πράγμα όχι μόνο να είσαι standby αλλά, εν τέλει ορισμένες από αυτές να ολοκληρώνονται κιόλας. 

νταξει αφου γιναμε νομικοι , καντε καταγγελια οσοι θελετε δικος σας ο χρονος και τα resources που θα χρειαστουν :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

απλα εγω οταν μου ρθε η παραγγελια σκεφτηκα τα εξης

μηπως καποιοι καναν ηδη καταγγελια

και το παιδι που ετυχε να παρει το κουτι με λαθος του συστηματος τους αναγκασε πχ ο inka να το στειλουν σε ολους ή προστιμο

γιαυτο ρωτησα τον matrixx μηπως ξανα ανοιγε το post να δουμε τι παιζει

Στις 13/2/2019 στις 1:37 ΜΜ, kgian είπε

Πριν λίγο πήρα τηλ την γενική ταχυδρομική και ρώτησα το ποσό της αντικαταβολης. Μου είπαν 31,89€, οπότε η τιμή επιβεβαιωθηκε . Αν έχει μείνει η παραγγελία σε κάποιον υπό εκτέλεση μπορεί να το δοκιμάσει να δούμε αν θα δουλέψει. 

φιλε το κουτι το πηρες τελικα?

για το καλο λεω να ριξω ενα joker σημερα κ σας υποσχομαι αν πιασω τον πρωτο αριθμο να σας το παρω σε ολους δωρο :P

12 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Αυτό δεν αναιρεί ότι η βλαχομαγκιά του μέσου Έλληνα, αφορά απειλές για δήθεν καταγγελίες σε μικρά κατάστηματα.

Εδώ ας το κυνηγήσουν. Εφόσον δόθηκαν κομμάτια, έχουν πάτημα.

δεν εχετε να χασετε κατι δοκιμαστε το!

και γω δεν συμφωνω με καταγγελιες σε μικρα μαγαζια λογου λαθους

Επεξ/σία από hondakkias31
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, rofl είπε

νταξει αφου γιναμε νομικοι , καντε καταγγελια οσοι θελετε δικος σας ο χρονος και τα resources που θα χρειαστουν :)

Η καταγγελία είναι δωρεάν από όσο γνωρίζω προς τη ΓΓΚ / Συνήγορο του πολίτη ενημερωτικά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποιος (όπως διάβασα παραπάνω) που έχει πληρώσει με κάρτα, τα λεφτά του έχουν αφαιρεθεί, η παραγγελία έχει ακυρωθεί και τα λεφτά δεν έχουν επιστραφεί μετά από τόσο καιρό, είναι βλαχομαγκας να κάνει καταγγελία; 

Και όχι, δεν έχει νόημα να γίνει καταγγελία μόνο από όσους πλήρωσαν με κάρτα και δεν έχουν πάρει τα λεφτά ακόμα πίσω. Εφόσον υπάρχει έστω και ένα άτομο που ακόμα περιμένει λεφτά, ας κάνουν και όλοι οι υπόλοιποι καταγγελία μπας και αλλάξει τροπάριο το κάθε κατάστημα. 

Μπορούμε να θεωρούμε πως είναι χαμένος χρόνος (και αυτό resource είναι, και ίσως το πιο πολύτιμο από όλα) αλλά έτσι γενικά δεν αλλάζει τίποτα και τα πράγματα παραμένουν μπάχαλο. 

Επεξ/σία από JoannisV
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παληκαρια pls  μην αρχισετε τις αντιπαραθεσεις κ τους χαρακτηρισμους

Ας κανει καποιος μια προσπαθεια μηπως επωφεληθει κ ως εκει

Κ γω ουτως αλλως ουρανοκατεβατο δωρο μου ρθε δεν το περιμενα κ στην ακυρωση απαντησα με ενα οκ ακυρωστε το ουτε εκατσα να τσακωθω ουτε τιποτα

Επεξ/σία από hondakkias31
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως έγραψα και χτες,η ακύρωση στη παραγγελία μου έγινε στις 7/2 και ακόμη τα χρήματα δεν έχουν επιστραφεί.

Σε γραπτή επικοινωνία, που ξεκίνησα έλαβα αντιφατικές απαντήσεις και εξηγούμαι. Στη πρώτη απάντηση, μου ανέφεραν ότι η επιστροφή των χρημάτων έγινε στις 7/2 και στη δεύτερη απάντηση ότι έγινε στις 4/2. Η παραγγελία έγινε στις 4/2 και η ακύρωση στις 7/2.. κουκουρούκου δηλαδή και ακόμα άκρη δεν έχω βγάλει,αναμένω απάντηση από τη τράπεζα.

Πέρα του θέματος των χρημάτων που κάπου αιωρούνται, σε γραπτή μου απάντηση έθιξα το πόσο απαράδεκτο είναι το γεγονός ότι ακύρωσαν πολλές παραγγελίες ενώ άλλες τις εκτέλεσαν κανονικά.

Η απάντηση που έλαβα?

"...αναφορικά με το δεύτερο ερώτημα σας θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε πως δεδομένου ότι δεν γνωρίζουμε τους κωδικούς παραγγελίας στους οποίους αναφέρεστε δε δύναται να σας παραθέσουμε σχετική τοποθέτηση."

Επειδή μάλλον απευθύνονται σε ηλίθιους, για το γεγονός ότι δεν έχουν στο σύστημα τους τις παραγγελίες που εκτελέστηκαν, θελω να συνεχίσω τη πίεση συνεπώς αν το μέλος @hondakkias31 έχει τη καλοσύνη, να μου στείλει τον αριθμό παραγγελίας του ή την απόδειξη σε καλή ανάλυση. 

Επεξ/σία από nvnight
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, nvnight είπε

Όπως έγραψα και χτες,η ακύρωση στη παραγγελία μου έγινε στις 7/2 και ακόμη τα χρήματα δεν έχουν επιστραφεί.

Σε γραπτή επικοινωνία, που ξεκίνησα έλαβα αντιφατικές απαντήσεις και εξηγούμαι. Στη πρώτη απάντηση, μου ανέφεραν ότι η επιστροφή των χρημάτων έγινε στις 7/2 και στη δεύτερη απάντηση ότι έγινε στις 4/2. Η παραγγελία έγινε στις 4/2 και η ακύρωση στις 7/2.. κουκουρούκου δηλαδή και ακόμα άκρη δεν έχω βγάλει,αναμένω απάντηση από τη τράπεζα.

Πέρα του θέματος των χρημάτων που κάπου αιωρούνται, σε γραπτή μου απάντηση έθιξα το πόσο απαράδεκτο είναι το γεγονός ότι ακύρωσαν πολλές παραγγελίες ενώ άλλες τις εκτέλεσαν κανονικά.

Η απάντηση που έλαβα?

"...αναφορικά με το δεύτερο ερώτημα σας θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε πως δεδομένου ότι δεν γνωρίζουμε τους κωδικούς παραγγελίας στους οποίους αναφέρεστε δε δύναται να σας παραθέσουμε σχετική τοποθέτηση."

Επειδή μάλλον απευθύνονται σε ηλίθιους, για το γεγονός ότι δεν έχουν στο σύστημα τους τις παραγγελίες που εκτελέστηκαν, θελω να συνεχίσω τη πίεση συνεπώς αν τα μέλη @hondakkias31 και @kostas.K έχουν τη καλοσύνη, να μου στείλουν τον αριθμό παραγγελίας τους ή την απόδειξη σε καλή ανάλυση. 

Προσωπικά δεν παρέλαβα όπως έχω γράψει παραπάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, nvnight είπε

Όπως έγραψα και χτες,η ακύρωση στη παραγγελία μου έγινε στις 7/2 και ακόμη τα χρήματα δεν έχουν επιστραφεί.

Σε γραπτή επικοινωνία, που ξεκίνησα έλαβα αντιφατικές απαντήσεις και εξηγούμαι. Στη πρώτη απάντηση, μου ανέφεραν ότι η επιστροφή των χρημάτων έγινε στις 7/2 και στη δεύτερη απάντηση ότι έγινε στις 4/2. Η παραγγελία έγινε στις 4/2 και η ακύρωση στις 7/2.. κουκουρούκου δηλαδή και ακόμα άκρη δεν έχω βγάλει,αναμένω απάντηση από τη τράπεζα.

Πέρα του θέματος των χρημάτων που κάπου αιωρούνται, σε γραπτή μου απάντηση έθιξα το πόσο απαράδεκτο είναι το γεγονός ότι ακύρωσαν πολλές παραγγελίες ενώ άλλες τις εκτέλεσαν κανονικά.

Η απάντηση που έλαβα?

"...αναφορικά με το δεύτερο ερώτημα σας θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε πως δεδομένου ότι δεν γνωρίζουμε τους κωδικούς παραγγελίας στους οποίους αναφέρεστε δε δύναται να σας παραθέσουμε σχετική τοποθέτηση."

Επειδή μάλλον απευθύνονται σε ηλίθιους, για το γεγονός ότι δεν έχουν στο σύστημα τους τις παραγγελίες που εκτελέστηκαν, θελω να συνεχίσω τη πίεση συνεπώς αν τα μέλη @hondakkias31 και @kostas.K έχουν τη καλοσύνη, να μου στείλουν τον αριθμό παραγγελίας τους ή την απόδειξη σε καλή ανάλυση. 

Τους ειπα και εγω το ιδιο σχετικα με τις ακυρωσεις και παραγγελιες που εκτελεσαν κανονικα.

Η απαντηση που ελαβα 

"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως θα χρειαστεί να μας αποστείλετε τα πλήρη στοιχεία της παραγγελίας, προκειμένου να την εντοπίσουμε και να ελεγχθεί η αναφορά σας."

Επεξ/σία από Amix
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τουλαχιστον για τα λεφτα απ οτι μου εχουν πει σχετικα απο την τραπεζα μου παιζει το εξης,

εφοσον γινει η συναλλαγη η τραπεζα δεσμευει το ποσο για περιπου 2 εβδομαδες για να εισπραξει ο εμπορος.

αν ο εμπορος ακυρωσει την συναλλαγη η δεν γινει η εισπραξη τελικα, επιστρεφονται στο balance.

Και επειδη καποιος κλασικα θα πει τι λε ρε τα λεφτα μου εγω πλερω,

αν η τραπεζα δεν στειλει το ποσο στο μηνιαιο λογαριασμο του πελατη, που δεν θα το στειλει,

ειναι σαν συζηταμε για το πόσα απο τα σπερματοζωαρια που εχουμε σπαταλησει στην εφηβεια μας

θα ειχαν  εξελιχθει σε εγκριτους επιστημονες αν ειχαν γινει παιδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Amix είπε

Τους ειπα και εγω το ιδιο σχετικα με τις ακυρωσεις και παραγγελιες που εκτελεσαν κανονικα.

Η απαντηση που ελαβα 

"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως θα χρειαστεί να μας αποστείλετε τα πλήρη στοιχεία της παραγγελίας, προκειμένου να την εντοπίσουμε και να ελεγχθεί η αναφορά σας."

Πραγματικά αναρωτιέμαι ποια ανόητη δικαιολογία θα δώσουν σε περίπτωση που λάβουν τα στοιχεία που τους 'λείπουν..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, nvnight είπε

Όπως έγραψα και χτες,η ακύρωση στη παραγγελία μου έγινε στις 7/2 και ακόμη τα χρήματα δεν έχουν επιστραφεί.

Παντού και πάντα τα χρήματα δεσμεύονται για περίπου 15 μέρες και μετά επιστρέφονται. Δεν φταίει το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...