Προς το περιεχόμενο

Ο πελάτης δεν παραλαμβάνει την παραγγελια του με αντικαταβολη


Common_Sense

Προτεινόμενες αναρτήσεις

46 λεπτά πριν, killer76 είπε

Παντα παραγγέλνω με αντικαταβολή. Αν το κατάστημα δεν έχει αντικαταβολή, έφυγα. 

Γιατί? Γιατί μου είχε τύχει άπειρες φορές να έχω παραγγείλει κάτι (άμεσα διαθέσιμο), να το έχω πληρώσει με κάρτα και μετά να περιμένω να παραλάβω για μέρες επειδή ξαφνικά το προϊόν δεν υπήρχε και ήταν σε έλλειψη, λόγω εορτών, λόγω covid κλπ...

Από τότε μόνο αντικαταβολή και ας τρέχει ο επιχειρηματίας να το στείλει στην ώρα του.

Υ.Γ. Από τις άπειρες παραγγελίες που έχω κάνει όμως, άντε 1-2 φορές να μην έχω παραλάβει και αυτές για σημαντικούς λόγους

Αν δεν υπάρχει το προϊόν τότε τι αλλάζει αν θα το πληρώσεις με κάρτα ή με αντικαταβολή;

Και στις δυο περιπτώσεις δεν μπορεί να στείλει.

Δυνατότητα ακύρωσης έχεις και με την κάρτα σε περίπτωση που αργεί παραπάνω απο ότι έχει πει.

Θα έλεγα πως καλύτερο είναι να επιλέγεις σωστά καταστήματα,  έστω και αν είναι λίγο ακριβότερα  που και το είδος θα το έχουν να στο στείλουν και θα σου κάνουν άμεσα επιστροφή αν υπάρχει θέμα και που θα σε καλύψουν όταν θα χρειαστείς εγγύηση.

Αλλιώς ναι αν επιλέγεις καταστήματα αμφιβόλου ποιότητας η αντικαταβολή είναι όντως ενας τρόπος που μπορείς να κάνεις χρήση,  ελπίζεις μετά να μην χρειαστεί κάποια εγγύηση.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, sdikr είπε

Αν δεν υπάρχει το προϊόν τότε τι αλλάζει αν θα το πληρώσεις με κάρτα ή με αντικαταβολή;

Και στις δυο περιπτώσεις δεν μπορεί να στείλει.

Δυνατότητα ακύρωσης έχεις και με την κάρτα σε περίπτωση που αργεί παραπάνω απο ότι έχει πει.

Θα έλεγα πως καλύτερο είναι να επιλέγεις σωστά καταστήματα,  έστω και αν είναι λίγο ακριβότερα  που και το είδος θα το έχουν να στο στείλουν και θα σου κάνουν άμεσα επιστροφή αν υπάρχει θέμα και που θα σε καλύψουν όταν θα χρειαστείς εγγύηση.

Αλλιώς ναι αν επιλέγεις καταστήματα αμφιβόλου ποιότητας η αντικαταβολή είναι όντως ενας τρόπος που μπορείς να κάνεις χρήση,  ελπίζεις μετά να μην χρειαστεί κάποια εγγύηση.

 

 

 

Αυτό που αναφέρει είναι ότι δεν θα μένει στην αναμονή για την επιστροφή των χρημάτων όταν είναι προπληρωμή.

Που έχει αποδειχθεί ότι το μεγαλύτερο ποσοστό σε τρενάρουν...

Μην λαμβάνουμε ένα χαμηλό πόσο.

Δες εκδοχή πχ 1000> 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kormos είπε

Αυτό που αναφέρει είναι ότι δεν θα μένει στην αναμονή για την επιστροφή των χρημάτων όταν είναι προπληρωμή.

Που έχει αποδειχθεί ότι το μεγαλύτερο ποσοστό σε τρενάρουν...

Μην λαμβάνουμε ένα χαμηλό πόσο.

Δες εκδοχή πχ 1000> 

Το σωστό κατάστημα είναι σωστό και σε αυτό το θέμα,  πάνω από 3 μέρες δεν έχω δει για επιστροφή και αυτό είναι θέμα της τράπεζας μας και όχι του καταστήματος που δίνει άμεσα το οκ για επιστροφή.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^
Είναι πολλά τα καταστήματα που δεν είναι και τόσο σωστά...Ζητάς ακύρωση και επιστροφή, και σου την λένε κι από πάνω.

Ειδικά σε pc parts με κάρτες γραφικών κάποιο διάστημα είχαν εμφανιστεί πολλοί απατεωνίσκοι. 

Εγώ προσωπικά παραγγέλνω με κατάθεση από γνωστά καταστήματα, γιατί είναι λίγο κοροϊδία να πληρώνεις τα έξτρα λεφτά της αντικαταβολής. Τώρα αν τύχει και παραγγείλω από άγνωστο γιατί βρήκα κάτι σε πολύ καλή τιμή που αντισταθμίζει τα έξοδα αντικαταβολής, θα το βάλω αντικαταβολή για να διώξω το ρίσκο απάτης/καθυστέρησης παράδοσης από επάνω μου και να το τοποθετήσω στο κατάστημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, sdikr είπε

Αν δεν υπάρχει το προϊόν τότε τι αλλάζει αν θα το πληρώσεις με κάρτα ή με αντικαταβολή;

Πάω στο επόμενο κατάστημα χωρίς να περιμένω πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, sdikr είπε

Το σωστό κατάστημα είναι σωστό και σε αυτό το θέμα,  πάνω από 3 μέρες δεν έχω δει για επιστροφή και αυτό είναι θέμα της τράπεζας μας και όχι του καταστήματος που δίνει άμεσα το οκ για επιστροφή.

 

Προσωπικά έχω δει επιστροφή μετά από 15 ημέρες.

Και όταν μιλούσα μαζί τους μου έλεγαν ευθύνεται η τράπεζα και όταν μιλούσα με την τράπεζα μου έλεγαν δεν τα αποδεσμεύει το κατάστημα...

 

Οπότε ως ενέργεια, ναι είναι η σωστή μέθοδος της αντικαταβολής.

Υπάρχουν πάντα και οι εξαιρέσεις...

Σε άλλη περίπτωση μου ναι την επόμενη εργάσιμη είχα δει τα χρήματα πίσω στο λογαριασμό.

Δυστυχώς όμως δεν πρέπει να κοιτάμε το μικρό ποσοστό περιπτώσεων από σωστούς επαγγελματίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, kormos είπε

Προσωπικά έχω δει επιστροφή μετά από 15 ημέρες.

Και όταν μιλούσα μαζί τους μου έλεγαν ευθύνεται η τράπεζα και όταν μιλούσα με την τράπεζα μου έλεγαν δεν τα αποδεσμεύει το κατάστημα...

 

Οπότε ως ενέργεια, ναι είναι η σωστή μέθοδος της αντικαταβολής.

Υπάρχουν πάντα και οι εξαιρέσεις...

Σε άλλη περίπτωση μου ναι την επόμενη εργάσιμη είχα δει τα χρήματα πίσω στο λογαριασμό.

Δυστυχώς όμως δεν πρέπει να κοιτάμε το μικρό ποσοστό περιπτώσεων από σωστούς επαγγελματίες.

Όπως γράφω πιο πίσω, αν θέλεις να επιλέγεις το φθηνότερο και αυτό που έχει ήδη χάλια κρητικές γιατί είναι φθηνότερο   είναι δικό σου θέμα.

Δεν πειράζει,  όπως έχουμε κάποια κακά καταστήματα, έτσι έχουμε και κακούς πελάτες που δεν παραλαμβάνουν τις αντικαταβολές,  ευτυχώς είναι οι εξαιρέσεις αυτά

12 λεπτά πριν, killer76 είπε

Πάω στο επόμενο κατάστημα χωρίς να περιμένω πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα

Όντως είναι ενα καλό αυτό,   ειδικά αν δεν υπάρχει  το απαραίτητο πόσο για να κάνεις νέα παραγγελία και μετά να περιμένεις να έρθουν τα χρήματα,  σε τέτοια περίπτωση όμως που κάτι είναι ακριβό θα επέλεγα να έχω και την ασφάλεια της κάρτας και κάποιο γνωστό κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, sdikr είπε

Όπως γράφω πιο πίσω, αν θέλεις να επιλέγεις το φθηνότερο και αυτό που έχει ήδη χάλια κρητικές γιατί είναι φθηνότερο   είναι δικό σου θέμα.

Δεν πειράζει,  όπως έχουμε κάποια κακά καταστήματα, έτσι έχουμε και κακούς πελάτες που δεν παραλαμβάνουν τις αντικαταβολές,  ευτυχώς είναι οι εξαιρέσεις αυτά

Όντως είναι ενα καλό αυτό,   ειδικά αν δεν υπάρχει  το απαραίτητο πόσο για να κάνεις νέα παραγγελία και μετά να περιμένεις να έρθουν τα χρήματα,  σε τέτοια περίπτωση όμως που κάτι είναι ακριβό θα επέλεγα να έχω και την ασφάλεια της κάρτας και κάποιο γνωστό κατάστημα.

Αν τα καταστήματα δεν γνωρίζουν το απόθεμα τους ή δεν το έχουν στοκ καλό θα κάνουν να ασχοληθούν με κάτι άλλο ώστε να μην δημιουργούνται και οι κακοί πελάτες

Μφχ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kormos είπε

Αν τα καταστήματα δεν γνωρίζουν το απόθεμα τους ή δεν το έχουν στοκ καλό θα κάνουν να ασχοληθούν με κάτι άλλο ώστε να μην δημιουργούνται και οι κακοί πελάτες

Μφχ

Πολυ σωστα...

Οταν δεν εχουν στοκ, και εχουν τιμες 2% πανω απο την χονδρικη που αγοραζω εγω, απο τον ιδιο προμηθευτη, και αναφερουν οτι ειναι και αμεσα διαθεσιμο.. με σκοπο να σε δελεασουν ανεντιμα για να προπληρωσεις, και καπακι να σου πουν αααα περιμενε 3-8 μερες για να παραλαβουμε απτον προμηθευτη μας κτλ κλτ κλτ..  τοτε αναλαμβανουν  και το ρισκο της μη παραλαβης..

Δεν μποιρεις να τα εχεις ΟΛΑ, και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο.. δεν μπορεις να εχεις "μαγαζι" με 0 στοκ, να ανοιγεις επιχειρηση με ενα 500αρικο στην τσεπη,  με μονο ενα laptop για να βλεπεις τι παραγκελειες εχεις, με εδρες ¨"φαντασματα", να θες να εχεις απειρους πελατες στην "βιτρινα" σου μεσω Net, να ξεσκιζεις τον ανταγωνισμο, να ερχονται να μου τα κανουν τσουρεκια γιατι στο σκρουτζ εχει τοσο και εσυ το δινεις τοσο, και καπακι να εχουν και την απαιτηση οοοοολοι οι πελατες να ειναι και συνεπεις κτλ κτλ κτλ... οχι μαγκες... οχι.. 

Οπως εμεις τρωμε το αγγουρι του να χεις στοκ, τρεχοντα εξοδα να συντηρουμε μαγαζι , ρισκα να εξαρταται η πελατεια μας απο το που εχουμε το μαγαζι, απ τον καιρο, απτο χρωμα της βιτρινας , απτο αν ειναι καθαρα τα τζαμια μου, απτο κυκλοφοριακο, απο 1002 παραγοντες, ετσι και οι online να αναλαμβανουν τα ρισκα τους.

Οπως ο πελατης ερχεται σε εμενα , με πρηζει για να μου δωσει 5ευρω, και τελικα φευγει ενω του χω δωσει ενα σκασμο πληροφοριες , ετσι και εγω θελω να εχω το δικαιωμα για κατι που ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ  να εχω στα χερια μου να το περιεργαστω, για να δω αν μου κανει, να μετανοιωσω και να ΜΗΝ παραλαβω.  Και μην ακουσω για το δικαιωμα που λενε οτι μπορεις να παραλαβεις και να το επιστρεψεις , γιατι αυτο ειναι τεραστια απατη. Οταν σου λενε οτι πρεπει να μην εχεις ακουμπησει καν την ζελατινα για να το δεχθουν πισω, ΠΩΣ εγω θα δω τι αγορασα και αν μου κανει ρε μαγκα? με ακτινες Χ? μμμ?..

Να μην το πουλας με 2% κερδος, ωστε εαν σου ρθει πισω ανοιγμενο να μπορεις να εχεις περιθωριο να το δωσεις σαν ΣΤΟΚ, οπως ΠΟΛΥ σωστα κανει το e-shop.  

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Tsakalos! είπε

Πολυ σωστα...

Οταν δεν εχουν στοκ, και εχουν τιμες 2% πανω απο την χονδρικη που αγοραζω εγω, απο τον ιδιο προμηθευτη, και αναφερουν οτι ειναι και αμεσα διαθεσιμο.. με σκοπο να σε δελεασουν ανεντιμα για να προπληρωσεις, και καπακι να σου πουν αααα περιμενε 3-8 μερες για να παραλαβουμε απτον προμηθευτη μας κτλ κλτ κλτ..  τοτε αναλαμβανουν  και το ρισκο της μη παραλαβης..

Δεν μποιρεις να τα εχεις ΟΛΑ, και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο.. δεν μπορεις να εχεις "μαγαζι" με 0 στοκ, να ανοιγεις επιχειρηση με ενα 500αρικο στην τσεπη,  με μονο ενα laptop για να βλεπεις τι παραγκελειες εχεις, με εδρες ¨"φαντασματα", να θες να εχεις απειρους πελατες στην "βιτρινα" σου μεσω Net, να ξεσκιζεις τον ανταγωνισμο, να ερχονται να μου τα κανουν τσουρεκια γιατι στο σκρουτζ εχει τοσο και εσυ το δινεις τοσο, και καπακι να εχουν και την απαιτηση οοοοολοι οι πελατες να ειναι και συνεπεις κτλ κτλ κτλ... οχι μαγκες... οχι.. 

Οπως εμεις τρωμε το αγγουρι του να χεις στοκ, τρεχοντα εξοδα να συντηρουμε μαγαζι , ρισκα να εξαρταται η πελατεια μας απο το που εχουμε το μαγαζι, απ τον καιρο, απτο χρωμα της βιτρινας , απτο αν ειναι καθαρα τα τζαμια μου, απτο κυκλοφοριακο, απο 1002 παραγοντες, ετσι και οι online να αναλαμβανουν τα ρισκα τους.

Οπως ο πελατης ερχεται σε εμενα , με πρηζει για να μου δωσει 5ευρω, και τελικα φευγει ενω του χω δωσει ενα σκασμο πληροφοριες , ετσι και εγω θελω να εχω το δικαιωμα για κατι που ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ  να εχω στα χερια μου να το περιεργαστω, για να δω αν μου κανει, να μετανοιωσω και να ΜΗΝ παραλαβω.  Και μην ακουσω για το δικαιωμα που λενε οτι μπορεις να παραλαβεις και να το επιστρεψεις , γιατι αυτο ειναι τεραστια απατη. Οταν σου λενε οτι πρεπει να μην εχεις ακουμπησει καν την ζελατινα για να το δεχθουν πισω, ΠΩΣ εγω θα δω τι αγορασα και αν μου κανει ρε μαγκα? με ακτινες Χ? μμμ?..

Να μην το πουλας με 2% κερδος, ωστε εαν σου ρθει πισω ανοιγμενο να μπορεις να εχεις περιθωριο να το δωσεις σαν ΣΤΟΚ, οπως ΠΟΛΥ σωστα κανει το e-shop.  

 

Η λύση είναι απλή,  δεν δίνουν επιλογή για αντικαταβολή και όλα καλά,  είμαι σίγουρος πως αυτοί που ψάχνουν το φθηνό θα έρθουνε σε εσένα.....  😜

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.kathimerini.gr/society/562372333/paraggelnoyn-kai-kanoyn-to-koroido/

Αρθρο ακριβως πανω σε αυτο το θεμα.

Περα απο αυτο ομως, ενδιαφερον εχει και η αναφορα στο skroutz στο τελος. Αρα για αγορες μεσω Skroutz ανεχονται μεχρι 2 φορες να μην παραλαβεις αγορα με αντικαταβολη, μετα δεν θα εχεις επιλογη για αντικαταβολη. Δεν το ηξερα οτι κανουν κατι τετοιο.

Οπως λέει στην «Κ» ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του skroutz.gr, η πλατφόρμα έχει μόλις 20% ποσοστό αντικαταβολής και πολύ μικρό ποσοστό απαράδοτων. «Εμείς ξέρουμε ποιοι καταναλωτές το κάνουν αυτό, έχουν δύο ευκαιρίες να το κάνουν και μετά το χάνουν».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήθελα να αγοράσω ένα Nike μπουφάν για την αδερφή μου .

Μπαίνω στο skroutz το βλέπω σε καλή τιμή με καλές αξιολογήσεις το κατάστημα και διαθέσιμο .

Κάνω την παραγγελία Πέμπτη πρωί .

Θεωρητικά Παρασκευή πρέπει να φύγει .

Έρχεται Δευτέρα. Tracking number που έστειλαν , δεν λειτουργούσε .. οπότε στέλνω εμαιλ που βρίσκεται .

Μου αναφέρουν ότι θα το στείλουν την Δευτέρα απόγευμα. Μπαίνω αργότερα στο λινκ , τίποτα κανένα στοιχείο .

Στείλω εμαιλ για ακύρωση παραγγελίας μιας και βρήκα σε φθηνότερη τιμή το προϊόν και διαθέσιμο .

Τρίτη πρωί στέλνουν το προϊόν, ( το βλέπω μέσω λινκ και ενώ έχω ακυρώσει ήδη ) με καλούν Πέμπτη μεσημέρι να πάω να το παραλάβω.

Μα έχω ακυρώσει ...

Φυσικά δεν το παρέλαβα διότι το πρωί ίδιας μέρας είχα παραλάβει από το άλλο κατάστημα . Δηλαδή πρέπει να πληρώσω τα έξοδα των μεταφορικών ?? Όχι δεν νομίζω , να πρόσεχαν τα εμαιλ και να ήταν πιο συνεπής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Giama είπε

https://www.kathimerini.gr/society/562372333/paraggelnoyn-kai-kanoyn-to-koroido/

Αρθρο ακριβως πανω σε αυτο το θεμα.

Ειναι λιγο μονοπαντο βεβαια αυτο το αρθρο, καθως οι επιχειρησεις που εχει ως παραδειγμα αφορουν προϊοντα μη πρωτης αναγκης ή προϊοντα για χασομερηδες.

Θα ειχε ενδιαφερον να γινοταν μια ερευνα η οποια θα μελετα το φαινομενο των απαραδοτων προϊοντων σε συνδυασμο με το ειδος των προϊοντων, μιας που (ισως λιγο αυθαιρετα) θεωρω οτι θα ειναι αρκετα διαφορετικο το ποσοστο απαραδοτων πχ. ρουχων σε σχεση με προϊοντα οπως εργαλεια δουλειας ή χρηστικες συσκευες κλπ.

Νομιζω ειναι λογικο (λογικο λεω, οχι δικαιολογημενο) να μη δωσει καποιος σημασια ή να αρνηθει να παραλαβει κατι που δεν ειναι ειδος πρωτης αναγκης επειδη αλλαξε γνωμη ή βρηκε κατι καλυτερο ή φθηνοτερο αλλου, συγκριτικα παντα με καποιο αλλο προϊον πιο χρησιμο ή απαραιτητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...