Προς το περιεχόμενο

Ο πελάτης δεν παραλαμβάνει την παραγγελια του με αντικαταβολη


Common_Sense

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ξέρω αν θα έπρεπε ή όχι να έχει ταμείο, αλλά δεν έχει υπάρξει φορά που να έχω παραγγείλει κάτι με αντικαταβολή και να μην έχω ακριβώς το ποσό. Γνωρίζεις τουλάχιστον 2 ημέρες νωρίτερα από την παράδοση ότι θα πρέπει να πληρώσεις το χ ποσό και θα πρέπει να έχεις φροντίσει να το έχεις, όπως είπαν και οι προηγούμενοι δεν είναι σουβλατζίδικο. 

Αν δεν είναι δυνατό να έχεις τα χρήματα ακριβώς τότε να πληρώσεις με κάρτα, πλέον υποχρεούνται να έχουν όλοι μηχάνημα.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Δεν σας τα φέρνουν και αφήνουν χαρτάκι, γκρινιάζετε

Σας τα φέρνουν, πάλι γκρινιάζετε

Χαχαχααχ πελάτες λέμε μετα.

16 λεπτά πριν, dkmaster είπε

Δεν ξέρω αν θα έπρεπε ή όχι να έχει ταμείο, αλλά δεν έχει υπάρξει φορά που να έχω παραγγείλει κάτι με αντικαταβολή και να μην έχω ακριβώς το ποσό. Γνωρίζεις τουλάχιστον 2 ημέρες νωρίτερα από την παράδοση ότι θα πρέπει να πληρώσεις το χ ποσό και θα πρέπει να έχεις φροντίσει να το έχεις, όπως είπαν και οι προηγούμενοι δεν είναι σουβλατζίδικο. 

Αν δεν είναι δυνατό να έχεις τα χρήματα ακριβώς τότε να πληρώσεις με κάρτα, πλέον υποχρεούνται να έχουν όλοι μηχάνημα.

Αυτός πάντως δεν είχε .Εάν είχε θα το είχε βγάλει.Επισης 2.5 ευρώ ήταν η κυριολεκτική διάφορα φίλε πόσο πιο ακριβώς να τα έχω.Στο σπίτι μου γενικά δεν έχω ποτέ ψιλά.

Επεξ/σία από jerry banana
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τί λέτε ρε πάτε καλά...από πού ως που πρέπει ο πελάτης να έχει το ακριβές ποσό... Δηλαδή αν περιμένεις κάτι που κάνει 61€ και έχεις 65 τι θα σου πει ότι δεν έχει ταμείο;;; Να κόψει το σβέρκο του να βρει αλλιώς να μην παρέχει την υπηρεσία. 

Όπως την άλλη φορά που είχε παραγγείλει ο κουνιάδος μου μια θήκη κινητού, πάει να παραλάβει από το υποκατάστημα (μην κουράζεται ο delivery και παραδώσει στην διεύθυνση παράδοσης) δίνει 20  ευρώ και ο υπάλληλος του απαντάει "δεν παίζει δεν έχω ρέστα"

Ο κουνιάδος παράτησε την παραγγελία και έφυγε και ενημέρωσε την εταιρεία για την συμπεριφορά του υπαλλήλου...για καθίστε ρε μάγκες εμείς είμαστε οι πελάτες πληρώνουμε και πρέπει να μας εξυπηρετήσετε, δεν με κάνετε κάποια χάρη να πούμε!!!!

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, jerry banana είπε

Χαχαχααχ πελάτες λέμε μετα.

Αυτός πάντως δεν είχε .Εάν είχε θα το είχε βγάλει.Επισης 2.5 ευρώ ήταν η κυριολεκτική διάφορα φίλε πόσο πιο ακριβώς να τα έχω.Στο σπίτι μου γενικά δεν έχω ποτέ ψιλά.

Του ζήτησες το μηχάνημα για τις κάρτες και δεν είχε, ή απλά δεν το είδες πάνω του;

 

4 ώρες πριν, mechpanos είπε

Τί λέτε ρε πάτε καλά...από πού ως που πρέπει ο πελάτης να έχει το ακριβές ποσό... Δηλαδή αν περιμένεις κάτι που κάνει 61€ και έχεις 65 τι θα σου πει ότι δεν έχει ταμείο;;; Να κόψει το σβέρκο του να βρει αλλιώς να μην παρέχει την υπηρεσία. 

Όπως την άλλη φορά που είχε παραγγείλει ο κουνιάδος μου μια θήκη κινητού, πάει να παραλάβει από το υποκατάστημα (μην κουράζεται ο delivery και παραδώσει στην διεύθυνση παράδοσης) δίνει 20  ευρώ και ο υπάλληλος του απαντάει "δεν παίζει δεν έχω ρέστα"

Ο κουνιάδος παράτησε την παραγγελία και έφυγε και ενημέρωσε την εταιρεία για την συμπεριφορά του υπαλλήλου...για καθίστε ρε μάγκες εμείς είμαστε οι πελάτες πληρώνουμε και πρέπει να μας εξυπηρετήσετε, δεν με κάνετε κάποια χάρη να πούμε!!!!

Άλλη περίπτωση αυτή, το να μην έχει το κατάστημα δεν είναι το ίδιο με το να μην έχει ο courier, επίσης δεν είναι delivery είναι courier, πιθανόν επειδή έχεις συγχύσει τις έννοιες να έχεις και αυτή την άποψη.

Και οι δύο κλάδοι αντιμετωπίζουν χοντρά προβλήματα, όμως στο delivery επειδή έχει να κάνει με γρήγορο φαγητό είναι πιο δεδομένο να μην υπάρχει το ακριβές ποσό. Στο courier από την άλλη γνωρίζεις από μέρες το κόστος.

Επαναλαμβάνω, δεν ξέρω τι παίζει σε αυτό το κομμάτι, η άποψή μου είναι ότι καλό είναι να βοηθάμε αυτόν τον κλάδο γιατί πραγματικά σκοτώνονται για ψίχουλα και αν είναι να παραδώσουν 50 παραγγελίες και να τρέχουν και για τους 50 να χαλάσουν τότε δεν θα παραδώσουν ούτε σε μια εβδομάδα.

Τώρα για το επειδή αφήνουν χαρτάκι χωρίς να χτυπάνε (μου έχει τύχει πολλές φορές) τιμωρώ όποιον υπάλληλο τύχει να έχω μπροστά μου με τον χ τρόπο είναι εντελώς άτοπο. Μπορείς να καταγγείλεις το συμβάν στις αρμόδιες αρχές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, dkmaster είπε

Του ζήτησες το μηχάνημα για τις κάρτες και δεν είχε, ή απλά δεν το είδες πάνω του;

 

Άλλη περίπτωση αυτή, το να μην έχει το κατάστημα δεν είναι το ίδιο με το να μην έχει ο courier, επίσης δεν είναι delivery είναι courier, πιθανόν επειδή έχεις συγχύσει τις έννοιες να έχεις και αυτή την άποψη.

Και οι δύο κλάδοι αντιμετωπίζουν χοντρά προβλήματα, όμως στο delivery επειδή έχει να κάνει με γρήγορο φαγητό είναι πιο δεδομένο να μην υπάρχει το ακριβές ποσό. Στο courier από την άλλη γνωρίζεις από μέρες το κόστος.

Επαναλαμβάνω, δεν ξέρω τι παίζει σε αυτό το κομμάτι, η άποψή μου είναι ότι καλό είναι να βοηθάμε αυτόν τον κλάδο γιατί πραγματικά σκοτώνονται για ψίχουλα και αν είναι να παραδώσουν 50 παραγγελίες και να τρέχουν και για τους 50 να χαλάσουν τότε δεν θα παραδώσουν ούτε σε μια εβδομάδα.

Τώρα για το επειδή αφήνουν χαρτάκι χωρίς να χτυπάνε (μου έχει τύχει πολλές φορές) τιμωρώ όποιον υπάλληλο τύχει να έχω μπροστά μου με τον χ τρόπο είναι εντελώς άτοπο. Μπορείς να καταγγείλεις το συμβάν στις αρμόδιες αρχές.

Δεν είχε φίλε ,δεν το είχε  πάνω του και μιας που λέω που να τρέχω του λέω "μηχάνημα έχεις για κάρτα "  και ούτε αυτό δεν είχε.

8 ώρες πριν, mechpanos είπε

Τί λέτε ρε πάτε καλά...από πού ως που πρέπει ο πελάτης να έχει το ακριβές ποσό... Δηλαδή αν περιμένεις κάτι που κάνει 61€ και έχεις 65 τι θα σου πει ότι δεν έχει ταμείο;;; Να κόψει το σβέρκο του να βρει αλλιώς να μην παρέχει την υπηρεσία. 

Όπως την άλλη φορά που είχε παραγγείλει ο κουνιάδος μου μια θήκη κινητού, πάει να παραλάβει από το υποκατάστημα (μην κουράζεται ο delivery και παραδώσει στην διεύθυνση παράδοσης) δίνει 20  ευρώ και ο υπάλληλος του απαντάει "δεν παίζει δεν έχω ρέστα"

Ο κουνιάδος παράτησε την παραγγελία και έφυγε και ενημέρωσε την εταιρεία για την συμπεριφορά του υπαλλήλου...για καθίστε ρε μάγκες εμείς είμαστε οι πελάτες πληρώνουμε και πρέπει να μας εξυπηρετήσετε, δεν με κάνετε κάποια χάρη να πούμε!!!!

Ακριβώς αυτό φίλε για 2.5 ευρώ έτρεχα επειδή "δεν έχω ταμείο " .ούτε μηχάνημα για κάρτα.Δεν ήθελα να κάνω παράπονα γιατί δεν ξέρω η UPS και δεν θέλω να χάσει τη δουλειά του ειδικά τις μέρες που διανύουμε.Ισως εγώ είμαι αρκετά ανεκτικός .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, mechpanos είπε

Τί λέτε ρε πάτε καλά...από πού ως που πρέπει ο πελάτης να έχει το ακριβές ποσό... Δηλαδή αν περιμένεις κάτι που κάνει 61€ και έχεις 65 τι θα σου πει ότι δεν έχει ταμείο;;; Να κόψει το σβέρκο του να βρει αλλιώς να μην παρέχει την υπηρεσία. 

Όπως την άλλη φορά που είχε παραγγείλει ο κουνιάδος μου μια θήκη κινητού, πάει να παραλάβει από το υποκατάστημα (μην κουράζεται ο delivery και παραδώσει στην διεύθυνση παράδοσης) δίνει 20  ευρώ και ο υπάλληλος του απαντάει "δεν παίζει δεν έχω ρέστα"

Ο κουνιάδος παράτησε την παραγγελία και έφυγε και ενημέρωσε την εταιρεία για την συμπεριφορά του υπαλλήλου...για καθίστε ρε μάγκες εμείς είμαστε οι πελάτες πληρώνουμε και πρέπει να μας εξυπηρετήσετε, δεν με κάνετε κάποια χάρη να πούμε!!!!

το courier δεν ειναι το καταστημα που εκανες την παραγγελια, εαν δεν ήθελες αντικαταβολη ας πληρωνες με καρτα…

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

20 σχόλια για την μην πρόβλεψη να έχεις 2-3 ευρώ ρέστα. Μόνο σε σένα νομίζεις παρέδωσε;

Σήμερα περιμένω από ΕΛΤΑ αντικαταβολή 107.5 ευρώ. Τα 2.5 τα έχω από προχθές στο τραπεζάκι δίπλα στην πόρτα. Εντάξει είμαι ψυχάκιας. 

Επεξ/σία από Makis38
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

το courier δεν ειναι το καταστημα που εκανες την παραγγελια, εαν δεν ήθελες αντικαταβολη ας πληρωνες με καρτα…

Το courier πληρώνεται για να παρέχει την αντικαταβολή... Δεν το κάνει για την ψυχή της μάνας του... 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Makis38 είπε

20 σχόλια για την μην πρόβλεψη να έχεις 2-3 ευρώ ρέστα. Μόνο σε σένα νομίζεις παρέδωσε;

Σήμερα περιμένω από ΕΛΤΑ αντικαταβολή 107.5 ευρώ. Τα 2.5 τα έχω από προχθές στο τραπεζάκι δίπλα στην πόρτα. Εντάξει είμαι ψυχάκιας. 

Φίλε το απάντησα πιο πάνω λόγω της περιόδου που διανύουμε δεν έχω γενικά ψιλά γιατί κυρίως πληρώνω με κάρτα.Αλλα επειδή το προϊόν δεν ήταν δικό μου και έχουμε λίγο θέμα για το άλλο πρόσωπο που ήταν για πληρωμή με κάρτα πήγα για ρευστά .Αλλά η διαφορά ήταν μικρή και προσωπικά τον είδα εντελώς χύμα το φίλο.Δεν είσαι ψυχακιας απλώς εσύ έχεις ψιλά σπίτι σου.Επισης εγώ σχολίασα την όλη κατάσταση.Τοσα χρόνια παραγγέλνω είτε delivery φαγητού είτε αλλά προϊόντα είτε πάλι από την ίδια τη UPS πρωτη φορά μου έτυχε να μην έχει καθόλου λεφτά πάνω του ο μεταφορέας .Και να σημειωθεί ότι παίζει να έφαγε και χρόνο περιμένοντας να πάω να χαλάσω .

2 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Το courier πληρώνεται για να παρέχει την αντικαταβολή... Δεν το κάνει για την ψυχή της μάνας του... 

Εμένα μου φαίνεται περίεργο γιατί δεν έχω καταλάβει ακόμα πια είναι η κάθαρση γραμμή και η λογική γιατί όλα τα σχόλια αμφιταλαντεύονται .Είναι η μία ομάδα που λέει να είχα φροντίσει εγώ να έχω ακριβώς τα 27.50.Και η άλλη ομάδα που σκέφτεται σαν και εμένα που λέει έστω ρε φίλε να είχε πάνω του κάτι είτε ένα τάλιρο είτε ένα δεκαδικό.Και πάει στα κομμάτια που κόστιζε το προϊόν λίγο.Εαν η παραγγελία ήταν 100+ ευρώ τι θα έκανα το γύρω της πόλης μου ........Προσωπικά θεωρώ ότι ναι ο πελάτης πρέπει να έχει λεφτά και απλώς να μην είναι τεράστια η διαφορά .Τώρα να έχω 30 πάνω μου να κοστίζει 27.50 και να τρέχω να χαλάσω είναι προσωπικά πάντα στα μάτια μου μεγάλη πατάτα .Να έλεγα ότι κόστιζε 30 και του έβγαλα 100ρικο πάει στο κομμάτια .Αλλά να βγάζω 30 να μου λέει 27.50 (να λέει πάνω στο χαρτί από τη UPS ότι είναι με αντικαταβολή ) και να μην έχει λεφτα ούτε POS πάνω του (στη χειρότερη βέβαια ) είναι όλα τρύπες είτε του υπαλλήλου είτε κακής συνεννόησης από τη εταιρεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, jerry banana είπε

Εμένα μου φαίνεται περίεργο γιατί δεν έχω καταλάβει ακόμα πια είναι η κάθαρση γραμμή και η λογική γιατί όλα τα σχόλια αμφιταλαντεύονται .Είναι η μία ομάδα που λέει να είχα φροντίσει εγώ να έχω ακριβώς τα 27.50.Και η άλλη ομάδα που σκέφτεται σαν και εμένα που λέει έστω ρε φίλε να είχε πάνω του κάτι είτε ένα τάλιρο είτε ένα δεκαδικό.Και πάει στα κομμάτια που κόστιζε το προϊόν λίγο.Εαν η παραγγελία ήταν 100+ ευρώ τι θα έκανα το γύρω της πόλης μου ........Προσωπικά θεωρώ ότι ναι ο πελάτης πρέπει να έχει λεφτά και απλώς να μην είναι τεράστια η διαφορά .Τώρα να έχω 30 πάνω μου να κοστίζει 27.50 και να τρέχω να χαλάσω είναι προσωπικά πάντα στα μάτια μου μεγάλη πατάτα .Να έλεγα ότι κόστιζε 30 και του έβγαλα 100ρικο πάει στο κομμάτια .Αλλά να βγάζω 30 να μου λέει 27.50 (να λέει πάνω στο χαρτί από τη UPS ότι είναι με αντικαταβολή ) και να μην έχει λεφτα ούτε POS πάνω του (στη χειρότερη βέβαια ) είναι όλα τρύπες είτε του υπαλλήλου είτε κακής συνεννόησης από τη εταιρεία.

Ξεκάθαρα στέλνεις ένα όμορφο Mail στην UPS Ελλάδας και αφού τους εξηγείς τι και πως, τους πρωτείνεις να παρέχουν έστω POS.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Ξεκάθαρα στέλνεις ένα όμορφο Mail στην UPS Ελλάδας και αφού τους εξηγείς τι και πως, τους πρωτείνεις να παρέχουν έστω POS.... 

Θα δω ίσως το κάνω απλώς δεν θέλω να αναφέρω τη παραγγελία ή την περιοχή για να μην έχει θέμα ο υπάλληλος με τη δουλειά του.Γενικα όμως ίσως τους στείλω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, jerry banana είπε

Θα δω ίσως το κάνω απλώς δεν θέλω να αναφέρω τη παραγγελία ή την περιοχή για να μην έχει θέμα ο υπάλληλος με τη δουλειά του.Γενικα όμως ίσως τους στείλω.

Διαφωνώ. Αναφέρεις τα πάντα (στοιχεία, ονόματα, αριθμό αποστολής, ώρα, περιοχή) 

Αν ο υπάλληλος έπρεπε να έχει ταμείο ή Pos και δεν σου έδωσε την δυνατότητα, τότε ας αναλάβει και την όποια ευθύνη. 

Αν δεν έπρεπε να έχει τα παραπάνω τότε ας δει η ups ότι έχει έναν δυσαρεστημένο πελάτη. 

Επεξ/σία από andreas1gr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Τελικα ακομα και μεγαλες εταιριες δεν φροντιζουν να κανουνε σωστα την δουλεια τους.

Οταν στελνεις υπαλληλο εξω στον δρομο τον εφοδιαζεις με ολα τα απαραιτητα.

Αθανατο ελλαδισταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jerry banana είπε

Δεν είχε φίλε ,δεν το είχε  πάνω του και μιας που λέω που να τρέχω του λέω "μηχάνημα έχεις για κάρτα "  και ούτε αυτό δεν είχε.

Ακριβώς αυτό φίλε για 2.5 ευρώ έτρεχα επειδή "δεν έχω ταμείο " .ούτε μηχάνημα για κάρτα.Δεν ήθελα να κάνω παράπονα γιατί δεν ξέρω η UPS και δεν θέλω να χάσει τη δουλειά του ειδικά τις μέρες που διανύουμε.Ισως εγώ είμαι αρκετά ανεκτικός .

Εφόσον δεν είχε μηχάνημα για κάρτα θα πρέπει να ενημερώσεις την UPS, δε θα χάσει τη δουλειά του, από αυτό το παράπονο, αλλά χωρίς αυτό το παράπονο δε θα διορθώσεις και την κατάσταση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...