Προς το περιεχόμενο

Ο πελάτης δεν παραλαμβάνει την παραγγελια του με αντικαταβολη


Common_Sense

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχει όμως και η άλλη εκδοχή: στην δική μου περίπτωση αγοράζω από πολύ γνωστό πολυκατάστημα (public) με κάρτα και paypal, η παραγγελία αργεί και εν τελλει δεν φτάνει ποτέ σε εμένα με αποτέλεσμα να μου ζητάνε να την παραλάβω από την κουριερ. δεν το δέχομαι και ζητάω να επιστραφεί. ΜΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΗΜΕΡΕΣ. σε άλλα καταστήματα στους όρους αναφέρουν επιστροφή χρημάτων ακόμα και σε30 ημερες.

Άλλη περίπτωση προχθές, κάνω αγορά, πληρώνω με κάρτα, την επόμενη ημέρα ζητάω ακύρωση (με email), δεν απαντάνε, ζητάω με δεύτερο email ξανά ακύρωση, την επόμενη ημέρα μου στέλνουν μήνυμα πως την απέστειλαν. η κουριερ την έφερε, δεν την δέχτηκα και τώρα ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.

Άλλη περίπτωση, πάλι αγορά με κάρτα. για την τις τελευταίες 2 εβδομάδες έχει γίνει 5 φορές. Αγοράζω κάτι που αναφέρεται πως υπάρχει... το πληρώνω κανονικά. έπειτα με ενημερώνουν πως δεν υπάρχει και πως θα μου επιστραφούν τα χρήματα... άλλες 3-4 ημέρες αναμονής να φανούν τα χρήματα.

Άλλη περίπτωση αγορά καλοκαιριού με τραπεζική κατάθεση και αποστολή με μεταφορική. προϊόν ελαττωματικό... ακόμα προσπαθώ να βρω άκρη...

 

Τι θέλω να πω με όλα αυτά, πως αν είχα αγοράσει και εγώ με αντικαταβολή τώρα θα είχα το κεφάλι μου ήσυχο! και ιδικά στο πρώτο παράδειγμα δεν μιλάμε για την "κουτσή Μαρία" που έκανε eshop αλλά για το public !

Και εγώ μαγαζί έχω, αλλά τα eshops πριν 2 χρόνια με τα eshops του σήμερα δεν έχουν καμία σχέση. τον τελευταίο καιρό πάει από το κακό στο χειρότερο. Αν δεις απαντήσεις που δίνουν και συμπεριφορές από eshops θα τρελαθείς. είναι νέοι στο χώρο και δεν ξέρουν που πάνε τα 4.

 

κάποτε παράγγελνες κάτι και ήξερες πως θα το έχεις σε 3 - 5 ημέρες τώρα φτάσαμε να περιμένουμε πληρωμένες παραγγελίες ακόμα και μήνα !

 

Άσε τις εικονικές αποθήκες... που για να μάθεις αν υπάρχει πραγματικά πρέπει να τηλεφωνήσεις...

ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ (γενικά) ΑΛΛΑ ΤΑ eshops της Ελλάδας;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 λεπτά πριν, sam sam είπε

 

 

Άσε τις εικονικές αποθήκες... που για να μάθεις αν υπάρχει πραγματικά πρέπει να τηλεφωνήσεις...

ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ (γενικά) ΑΛΛΑ ΤΑ eshops της Ελλάδας;

η ευθυνη για να μαστε δικαιοι , βαραίνει και τους δυο.. ο καθεενας για διαφορετικους λογους..

ισως οπως προειπωθηκε θα επρεπε να υπαρχει ενα αδεκαστο ελεγκτικο μεσο, ωστε και τα eshops με κακη συμπεριφορα να εχουν κυρωσεις, αλλα και οι κακοι πελατες το ιδιο... αλλα Ελλαδα ειμαστε... πρεπει να υπαρχει παραθυρο για καθε λογης "λαμογια" ..οποτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, vagos789 είπε

Πως γκεν αυτο; 

Ολοι σερνονται αυτοι πως παραδιδουν γρηγορα; 

Δουλευουν με κουριερ εδω,απλο.

Δεμα απο Κινα μου ηρθε σε 10 μερες με παραδοση σπιτι μου!

Κανανε συνεργασια με μια Comet οποτε δε μπλεκουν με ACS Κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έτυχε το εξής κουλό.

Παραγγέλνω απ' το καλάθι του σκρουτζ, ACS, μου βγαίνουν 2 διαφορετικές αποστολές. Έχω πληρώσει με κάρτα. 

Με παίρνουν τηλέφωνο και πάω και παραλαμβάνω την 1 αποστολή, δεν είχα κοιτάξει στο σκρουτζ να δω τι και ποια γιατί δεν βιαζόμουν, Μετά από μέρες κοιτάζω και βλέπω ότι την ίδια μέρα που παρέλαβα από το κατάστημα η άλλη παραγγελία (ίδια στοιχεία καθώς ήταν ίδια η παραγγελία) επιστράφηκε λόγω ελλιπής διεύθυνσης......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/3/2021 στις 3:43 ΜΜ, NikosKallithea είπε

Εσυ δεν ήξερες πόσο εχει; Και να έχεις ακριβώς το ποσό, ετσι γίνονται οι δουλειές.

 

Στις 30/3/2021 στις 6:06 ΜΜ, Nabuko είπε

Δεν σας τα φέρνουν και αφήνουν χαρτάκι, γκρινιάζετε

Σας τα φέρνουν, πάλι γκρινιάζετε

Και εμεις στο εστιατοριο εχουμε σταθερες τιμες. Απο αυριο θα απαιτω λοιπον να ερχονται ολοι με τα χρηματα ακριβως :) 

Στις 30/3/2021 στις 4:57 ΜΜ, Kostasallinone είπε

Αν είχε ταμείο μαζί του θα ζητούσε διπλό μισθό, ένα του διανομέα και ένα του ταμεία.

Δεν ηξερα οτι οι διανομεις των efood, coffee island κτλ παιρνουν διπλο μισθο. Τζαμπα εχασα 6 χρονια πολυτεχνειο. Διανομεας επρεπε να παω να τελειωνω

Ειναι φουλ εκνευριστικο να μην εχουν τα ρεστα τα καταστηματα/διανομεις. Παντα εχουμε εμεις ρεστα και μεγαλο ποσο κιολας για τα δεδομενα της περιοχης, και αν τυχει και ξεμεινουμε λεμε στον πελατη "δεν πειραζει, κερασμενο". Ειναι δικια μου ευθυνη να δωσω ρεστα.

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

9 ώρες πριν, Tsakalos! είπε

Δεν εχεις απολυτο δικιο...

Για να γινει αντιληπτο, ειναι σαν να χω στο μαγαζι μου πχ  μια σκαλα με 30 σκαλια , δηλαδη το μαγαζι μου να ειναι δυσπροσιτο για πολλους, και να παραπονιεμαι οτι φταιει η σκαλα..

Η μεταφορικη εταιρια, κουριερ κτλ, ειναι συνεργατης του καταστηματος.. εφοσον εγω δεν εχω φυσικη πρόσβαση στο καταστημα και μου προσφερει την ευκαιρια να μπω στο μαγαζι απο το σπιτι μου, πρεπει ολοκληρη η αλυσιδα να ειναι συνεπεις. Γιατι θεωρω και εγω εντελως παραλογο, ενα eshop να δρεπει τα ωφελη του να ειναι eshop ,( αν καποιος δεν καταλαβαινει τι ενοω μπορουμε να το συζητησουμε) και εγω σαν φυσικο μαγαζι να "αντιμετωπίζομαι" με διαφορετικο τροπο...

Συμφωνούμε ότι eshop και courier πρέπει να είναι συνεργάτες και μέλη της αλυσίδας όπως αναφέρεις. Ώμος αν είχες μια χρυσή αλυσίδα  με ένα χαλασμένο κρίκο τι θα έκανες ? Θα την πέταγες ή θα επισκεύαζες τον κρίκο που στο συγκεκριμένο παράδειγμα επισκευή = κράξιμο. Ηλεκτρονικά καταστήματα που προσπαθούν να επιβιώσουν υπάρχουν χιλιάδες αλλά μεταφορικές εταιρείες που πληρώνονται ανεξαρτήτου ποιότητας υπηρεσιών που προσφέρουν  ελάχιστες και όλες είναι στα ίδια χάλια πάνω κάτω όποτε θεωρώ  άδικο να προστίθεται σε ένα κατάστημα και το άγχος μιας άρνησης παραλαβής χωρίς στην ουσία να ευθύνεται το ίδιο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dj_aggelos είπε

όποτε θεωρώ  άδικο να προστίθεται σε ένα κατάστημα και το άγχος μιας άρνησης παραλαβής χωρίς στην ουσία να ευθύνεται το ίδιο.

Γιατι να μην ευθυνεται το ιδιο? Το ιδιο το καταστημα επελεξε να συνεργαστει μαζι τους. Συμφωνω οτι πανω κατω ολοι εχουν τα ιδια χαλια, αλλα ισως αν κοπουν ξαφνικα καποιες συνεργασιες και επιλεξουν μικροτερες μεταφορικες που υπαρχουν σε αρκετες περιοχες, ισως γινουν καποιες αλλαγες στις μεγαλυτερες. Μεσα στον χαμο παρεδιδαν ps5 και αλλες παραγγελιες καποια καταστηματα με καποιες μεταφορικες που δεν ειχα ξανα ακουσει, με παραδοση 1-2 μερες. 

Απο e-shop Κοζανης που με εξυπηρετησε στην αποστολη προιοντος, απο οτι ειδα ηταν μια τοπικη κουριερ δικια τους (οχι φορτηγο του e-shop).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντάξει παιδιά και οι 2 πλευρές εχουν δίκιο και δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος. Το θέμα είναι ότι ο καθένας βλέπει μόνο τα λάθη της άλλης πλευράς και όχι τα δικά του. Οπότε καλό είναι να μπει ο καθένας στην πλευρά του άλλου.

Πολλά καταστήματα γράφουν άμεση παράδοση και δεν έχουν το προϊόν. Εγώ πάντα όταν θέλω να παραγγείλω κάτι παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω. Εκτός αν είναι κάτι που δε το καίγομαι. Ήθελα να παραγγείλω πχ ανταλλακτικά για service του αυτοκινήτου που θα έκανα σε 1+ μήνα. Δε πήρα τηλέφωνο. Ε του φούστη, σε 1 μήνα θα έχουν έρθει. Προχθές που ήθελα να παραγγείλω κάτι άλλο πήρα τηλέφωνο και ενώ στο site έλεγε 2-3 μέρες, στο τηλέφωνο μου το κάνανε παραπάνω. Γενικά κι άλλες φορές μου έχει τύχει. Μάλιστα μου έχει τύχει να γράφει διαθέσιμο και στο τηλέφωνο να μου λένε ότι πλέον δε το φέρνουν και προφανώς δε θα έρθει ποτέ. Οπότε αν σε κάποιον τύχουν 2-3 τέτοιες περιπτώσεις λογικό μετα να συμπεριφέρεται σαν λαλάκας και να παραγγέλνει από 2-3 καταστήματα και να κρατάει όποιο έρθει πρώτο. Αυτό να το έχουν στο νου τους τα καταστήματα. Μη μιλήσω για τις περιπτώσεις να πρέπει να επιστραφούν πίσω χρήματα. Σε εμένα μια φορά επιστράφηκαν στην κάρτα μετά από 1 μήνα σχεδόν. Φανταστείτε τώρα να ήταν αγορά μεγάλης αξίας και να μην είχα άλλα χρήματα. Δε ξέρω αν φταίνε οι τράπεζες σε αυτό αλλά τον πελάτη τον ενδιαφέρει το αποτέλεσμα.

Από την άλλη είναι πάρα πολλοί γύφτοι που παραγγέλνουν και στην πορεία αλλάζουν γνώμη ή έχουν φάει τα χρήματα ή το βρήκαν κάπου φθηνότερα.

προσωπικά πάντα πληρώνω με κάρτα κυρίως για να γλυτώσω το ποσό της αντικαταβολής. Έχω παραγγείλει πολλά πράγματα. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Κάποιες φορές αργήσαν, οκ δε θα το κάνω θέμα, συμβάινουν κι αυτά. Και μια φορά έπεσα σε καραγκιόζη αλλά ήταν δική μου βλακεία διότι δεν είδα τις αξιολογήσεις που ήταν στον πάτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα άμα είναι να παίρνω τον καθένα τηλέφωνο να δω αν το έχει απόθεμα πριν βάλω παραγγελία τότε τι το θέλουν το site? Ας κλείσουν τα site και ας βάζουν αγγελίες μονο με ένα τηλέφωνο στις εφημερίδες...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Και εμεις στο εστιατοριο εχουμε σταθερες τιμες. Απο αυριο θα απαιτω λοιπον να ερχονται ολοι με τα χρηματα ακριβως :) 

άσχετο 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Nabuko είπε

άσχετο 

Καθολου. Πληρωνεις για μια υπηρεσια για να πληρωσεις με την παραδοση του προιοντος. Οφειλει αυτος που σου παρεχει υπηρεσια/προιον να εχει δυνατοτητα για ρεστα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, bgeorgalas είπε

Κοίτα άμα είναι να παίρνω τον καθένα τηλέφωνο να δω αν το έχει απόθεμα πριν βάλω παραγγελία τότε τι το θέλουν το site? Ας κλείσουν τα site και ας βάζουν αγγελίες μονο με ένα τηλέφωνο στις εφημερίδες...

 

εντάξει σιγά το πράγμα. εκτός αν κάνεις 100 παραγγελίες την ημέρα. χθες έκανα μια παραγγελία αλλά δε το βιάζομαι οπότε δε πήρα καν τηλέφωνο.

προσωπικά αυτό κάνω και δεν έχω πρόβλημα. Μερικοί βέβαια παραγγέλνουν κάτι και το θέλουν χθες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω την λογική του να πάρω τηλέφωνο αφού υποτίθεται ότι στον ιστοτοπο υπάρχει εκτιμώμενη ημερομηνία αποστολής και απόθεμα....αλλιως ας έγγραφαν επικοινωνήστε μαζί μας πριν την παραγγελία (μερικοί το γράφουν) .... 

Προσωπικά Αποφασίζω τι θα αγοράσω, ψάχνω να βρω τιμές και ανάλογα με το πόσο το βιάζομαι επιλέγω το κατάστημα βάση της διαθεσιμότητας που είναι δηλωμένη στον ιστοτοπο και πληρώνω το ανάλογο ποσό.

Αν το θέλω "χτες" τότε ενδεχομένως βάση της διαθεσιμότητας θα επιλέξω να πληρώσω παραπάνω. Το να πληρώσω παραπάνω και να μην το έχω "χτες" ενω μου είπες ότι θα το έχω για εμένα προσωπικά σημαίνει ότι με κοροϊδεύεις κατάμουτρα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/4/2021 στις 9:07 ΜΜ, bgeorgalas είπε

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω την λογική του να πάρω τηλέφωνο αφού υποτίθεται ότι στον ιστοτοπο υπάρχει εκτιμώμενη ημερομηνία αποστολής και απόθεμα

Η λογικη ειναι να προστατεψεις τον χρονο σου και τα νευρα σου

Υπαρχει προβλημα και σε μεγαλα και σε μικρα μαγαζια,μπορει καποιοι να το κανουν κατα συστημα για να τραβηξουν παραγγελιες, και καποιοι αλλοι απλα να ετυχε να μην εχουν ενημερωμενο αποθεμα γιατι μολις το αγορασε καποιος αλλος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...