Προς το περιεχόμενο

Yuzu Emulator


Arkin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, Arkin said:

Ειναι το μονο που λειπει ναι. Ειδικα τωρα και με mouse/keyboard απολαυση. Λειπει το resolution scaler ενω το ειχαν βαλει πριν 1 χρονο το εβγαλαν για καποιο λογο επειδη δεν δουλευε σωστα. Το αναμενουμε να παιζουμε σε 4K αναλυση να ειναι ολα πεντακαθαρα. 

Με amd/Intel διάβασα ότι δεν έπαιζε σταθερά. Εμείς με nv τι φταίμε; 😜

Πάντως και οι απαιτήσεις ισχύος από το host σύστημα φαίνονται αρκετά μικρές.

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, GeorgeMan είπε

Με amd/Intel διάβασα ότι δεν έπαιζε σταθερά. Εμείς με nv τι φταίμε; 😜

Πάντως και οι απαιτήσεις ισχύος από το host σύστημα φαίνονται αρκετά μικρές.

Δεν θυμαμαι τι εφταιγε ειπαν ομως οτι θα το πιασουν καποια στιγμη αργοτερα παλι εχει περασει χρονος απο τοτε. Οι απαιτησεις ειναι μικρες εχει πεσει αρκετο optimization τους τελευταιους μηνες. Links awakening luigi mansion mario odyssey astral chain crash team pokemon lets go pokemon shield super smash bro ultimate. Μερικα απο τα παιχνιδια που αξιζουν πολυ στον yuzu. Το zelda ειναι ακομα μακραν καλυτερο στο cemu.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και ενα δικο μου βιντεακι πριν λιγο το τραβηξα παιζω κανονικα με mouse/keyboard vulkan και docked mode σε ultrawide με το FOV Mod.

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, SlackulatoR είπε

Καλησπέρα, έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι - τα παιχνίδια με yuzu δεν υποστηρίζουν exclusive fullscreen;

Δηλαδη τι εννοεις?

Δημοσ.

Έχει μπει Vulkan και στο Yuzu? Δεν το γνώριζα. Mario Odyssey και Link's Awakening είναι καθόλου κοντά στο επίπεδο των Super Mario 3D World και Breath of the Wild από άποψη επιδόσεων όπως τρέχουν στο Cemu? Ή έχει ακόμα δρόμο?

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, naruto14 είπε

Έχει μπει Vulkan και στο Yuzu? Δεν το γνώριζα. Mario Odyssey και Link's Awakening είναι καθόλου κοντά στο επίπεδο των Super Mario 3D World και Breath of the Wild από άποψη επιδόσεων όπως τρέχουν στο Cemu? Ή έχει ακόμα δρόμο?

Εχει πανω απο χρονο που εχουν βαλει vulkan. Δες πιο πανω το βιντεο για το mario odyssey για μενα ειναι απολυτα playable.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Δηλαδη τι εννοεις?

Μου τρέχει σε windowed borderless και δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στα frame drops κτλ. παρόλο που έχω επιλέξει fullscreen και disable optimizations. Το 60fps patch το έχω περάσει και αυτό στο Link's Awakening.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, SlackulatoR είπε

Μου τρέχει σε windowed borderless και δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στα frame drops κτλ. παρόλο που έχω επιλέξει fullscreen και disable optimizations. Το 60fps patch το έχω περάσει και αυτό στο Link's Awakening.

Για κανε αυτες τις ρυθμισεις. Και τερμα κατω το docked να ειναι λευκο οχι αχρωμο. Στο ratio αναλογα τη οθονη εχεις βαλε 16:9 η streched. Μην πειραξεις τιποτα στο yuzu.exe αστα ολα οπως ειναι. Και στο control panel vsync off unless application decide.

 

Screenshot_1.png

Screenshot_2.png

Screenshot_3.png

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.
10 hours ago, SlackulatoR said:

Μου τρέχει σε windowed borderless και δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στα frame drops κτλ. παρόλο που έχω επιλέξει fullscreen και disable optimizations. Το 60fps patch το έχω περάσει και αυτό στο Link's Awakening.

Frame drops έχεις γιατί δημιουργεί τη shader cache. Λογικά όταν ξαναπερνάς από το ίδιο σημείο πρέπει να τρέχει νεράκι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα όποτε αλλάζω σκηνικό ή σε μάχη πέφτει στα 20fps, ενώ στο παρακάτω βίντεο του τρέχει νερό με παρόμοιο σύστημα, εκτός αν φταίει η RX 570 που έχω.

 

Επεξ/σία από SlackulatoR
Δημοσ.
9 ώρες πριν, SlackulatoR είπε

Εμένα όποτε αλλάζω σκηνικό ή σε μάχη πέφτει στα 20fps, ενώ στο παρακάτω βίντεο του τρέχει νερό με παρόμοιο σύστημα, εκτός αν φταίει η RX 570 που έχω.

 

Καλά όταν κόβεις χορτάρια ΕΙΔΙΚΑ μετα απο teleport (εχω στο μυαλό μου συγκεκριμένο σημείο)  πεφτει στα 20 frames κ σε εμένα με 5700 xt. Σε μάχες που δεν είναι σε χορτάρια όμως δεν είχα θέμα. Αν έχεις παντου θέμα ψάξε λίγο νομίζω ότι υπάρχει ένα mod 60fps 

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Και με αφορμή την κυκλοφορία του MH Rise. Υπάρχει μία περίπτωση στο εκατομμύριο να παίξει σωστά yuzu πριν βγει στα pc? 😁

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Update για όποιον ενδιαφέρεται. Με την early access 1530 build του yuzu, 11.0.1 firmware+prod.keys το MH Rise έχει την συμπεριφορά που είχε και το 2ο demo, φορτώνει και κρασάρει στο main menu. Αν του περάσεις το 1.1.1 patch που βγήκε day 1, είναι ακόμα χειρότερα δε το φορτώνει καν ο emulator.

Ίσως πειραματιστώ λίγο και με τον ryujinx, αλλά δε βλέπω φως, θα χρειαστούν νέα builds και εύλογο χρονικό διάστημα.

UPDATE !!!

Παίζει τα πάντα κομπλέ όλα με την τελeυταία έκδοση του ryujinx.  11.0.1 firm + product keys. Το μόνο που χρειάζεται είναι να τικάρεις το hack για τα services στα options (αλλιώς κρασάρει όπως στον yuzu).

Από ότι έπαιξα και είδα το performance είναι sub30 αρκετά μέσα στην town με το μηχάνημα μου (αλλά και με πολύ δυνατότερα υπάρχει struggle εκεί). Απαιτεί σίγουρα κάποια 3070/3080 και όσο το δυνατόν καλύτερο STP σε cpu (zen3/CL/RL κλοκαρισμένους όσο πάει) για την καλύτερη εμπειρία και να είναι enjoyable. Ακόμα και έτσι όμως είναι σχετικά playable. Την πρώτη φορά κιόλας θα έχεις και τα κλασικά stutters όσο κάνει build την shader cache (desynced εντελώς ήταν η εισαγωγή).

Δε δοκίμασα με το patch αν τρέχει πάλι.

Update No 2

Με το patch κρασάρει αν έχετε enable την shader cache (που προφανώς θέλετε να την έχετε). Το κυρίως θέμα είναι το performance. Το ίδιο αναφέρεται και επίσημα με τον 5800x (άρα καλύτερο cpu από το δικό μου) και την ίδια κάρτα. Amd κάρτες έχουν θέματα σε windows με τους drivers αλλά όχι σε linux.

https://github.com/Ryujinx/Ryujinx-Games-List/issues/3465

Επεξ/σία από ilos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...