Προς το περιεχόμενο

Το καλύτερο diesel καύσιμο v2019


pogchamp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εν τέλει τα καθαριστικά κάνουν δουλειά; Εάν ναι, ποιο προτείνετε;

Προσωπικά σε κινητήρα turbodiesel 1.3 Multijet II των 95HP (Lancia Ypsilon) βάζω μόνο Shell V-Power, όχι λόγω επιδόσεων και τα συναφή, απλώς λόγω της προκατάληψής μου πως είναι πιο "προσεγμένο" και "καθαρό" από τις διάφορες λοιπές απλές υλοποιήσεις καυσίμων. Από κατανάλωση, βέβαια δεν καίει και τίποτα το τρελό ο κινητήρας, είμαι σε πολύ καλά επίπεδα. Με προσοχή και οικονομική οδήγηση μπορώ να το φτάσω σε 3.6-3.7, αλλιώς χωρίς να προσέχω ο μέσος όρος μου στο trip computer κυμαίνεται περίπου στα 4.4. Δεν ξέρω αν συμβάλει το καύσιμο σε αυτό, απλά το αναφέρω.

Το αυτοκίνητο και δη ο κινητήρας είναι σε υπεράριστη κατάσταση, θυμίζουν σχεδόν καινούριο, απλώς θα ήθελα και να το διατηρήσω έτσι, ειδικά τώρα που επρόκειτο να μετακομίσω σε μέρος με ιδιαίτερες καιρικές και μη συνθήκες (υγρασία, αλάτι από την θάλασσα που βρίσκεται ακριβώς δίπλα κτλ.).

Θα είχε νόημα να πάρω κάποιο καθαριστικό, ή τα πρόσθετα της V-Power κάνουν πάνω-κάτω την ίδια δουλειά;

Επεξ/σία από magnam
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 ώρες πριν, d_gkal είπε

Σχεδόν κάθε 3000 χιλιόμετρα ρίχνω ένα redex και είμαι οκ. 

Γιατί καθε 3000χλμ;; ελπίζω να μην παίρνεις το μικρό 90μλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, magnam είπε

Εν τέλει τα καθαριστικά κάνουν δουλειά; Εάν ναι, ποιο προτείνετε;

Προσωπικά σε κινητήρα turbodiesel 1.3 Multijet II των 95HP (Lancia Ypsilon) βάζω μόνο Shell V-Power, όχι λόγω επιδόσεων και τα συναφή, απλώς λόγω της προκατάληψής μου πως είναι πιο "προσεγμένο" και "καθαρό" από τις διάφορες λοιπές απλές υλοποιήσεις καυσίμων. Από κατανάλωση, βέβαια δεν καίει και τίποτα το τρελό ο κινητήρας, είμαι σε πολύ καλά επίπεδα. Με προσοχή και οικονομική οδήγηση μπορώ να το φτάσω σε 3.6-3.7, αλλιώς χωρίς να προσέχω ο μέσος όρος μου στο trip computer κυμαίνεται περίπου στα 4.4. Δεν ξέρω αν συμβάλει το καύσιμο σε αυτό, απλά το αναφέρω.

Το αυτοκίνητο και δη ο κινητήρας είναι σε υπεράριστη κατάσταση, θυμίζουν σχεδόν καινούριο, απλώς θα ήθελα και να το διατηρήσω έτσι, ειδικά τώρα που επρόκειτο να μετακομίσω σε μέρος με ιδιαίτερες καιρικές και μη συνθήκες (υγρασία, αλάτι από την θάλασσα που βρίσκεται ακριβώς δίπλα κτλ.).

Θα είχε νόημα να πάρω κάποιο καθαριστικό, ή τα πρόσθετα της V-Power κάνουν πάνω-κάτω την ίδια δουλειά;

Εγώ χρησιμοποιώ και στα 4 αμάξια πετρέλαιο που έχω το power Service diesel kleen και 1 φορα στα 4μηνο το power service clear diesel  και ως τωρα σε κανενα αμαξι δεν έχω πρόβλημα και μου βγαίνει πιο φθηνά απο το να βάζω το ενισχυμένο πετρέλαιο της εκάστοτε εταιρείας.. είμαι απόλυτα ευχαριστημένος ως τώρα και εχω δοκιμάσει κι αλλα πρόσθετα αλλα με το Diesel kleen είδα διαφορά στο άρπαγμα καθώς απ ότι διάβασα ειναι το μονο που αυξάνει κατα 6 μονάδες τα κετανια.. μάλιστα το clear diesel το εριξα και στον λέβητα που έχουμε σπίτι γιατι σφύριζε (ειναι παλιος) και την επόμενη μέρα σταμάτησε να σφυρίζει... μπορώ να γράψω κι αλλα γιατί εχω ψάξει αρκετά το θεμα γιατι την είχα πατήσει πριν 3 χρόνια με μπεκ

Μόλις τώρα, d_gkal είπε

Ναι το μικρό. 

Τι κάνω λάθος;

Ειναι πανάκριβο για την χρήση του(το λεω καθαρά οικονομικά γιατι τα έχω ψάξει ολα τα προϊόντα)αυτο δεν το εχω χρησιμοποιήσει ακομα και δεν σκοπεύω να αλλάξω εταιρεία τώρα που εχω μείνει ευχαριστημένος με την power service

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, d_gkal είπε

4-5 ευρώ κοστίζει.

Το χρόνο να αγοράσω 3-4, άρα μιλάμε για ένα κόστος 20€/χρόνο. 

Δε το λες πανάκριβο.

Σε μαγαζιά που ρώτησα και μου πρότειναν αυτό αλλα και στο ίντερνετ διάβασα για χρήση πριν τον ανεφοδιασμό και ότι αρκεί για 50 λίτρα πετρελαίου... όταν αρκεί για 50 λίτρα πετρελαίου πρέπει να το βάζεις οριν απκ καθε ανεφοδιασμό και ειναι ακριβό όταν μπορείς να πάρεις αλλα με 6 ευρώ που αρκούν για 400 λίτρα πχ... μιλάω καθαρά για το οικονομικό κομμάτι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, d_gkal είπε

Όχι κάθε φορα. Δε χρειάζεται.

Μια φορά στα 3000 και είσαι οκ 

μ αυτα που εχω δει με το βιοντιζελ δεν εμπιστευομαι κανενα καθαριστικο να το χρησιμοποιω ανα 3000χλμ..επιλογη σου ειναι τι θα κανεις αλλα εγω βαζω παντα λιγο πριν τον ανεφοδιασμο και ειδικα οταν εχω ακριβα μηχανηματα δεν προτιθεμαι να παθω την ιδια ζημια με την αλλη φορα και ως τωρα ολα λειτουργουν ρολοι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/4/2020 στις 5:40 ΜΜ, arxontas2323 είπε

Εγώ χρησιμοποιώ και στα 4 αμάξια πετρέλαιο που έχω το power Service diesel kleen και 1 φορα στα 4μηνο το power service clear diesel  και ως τωρα σε κανενα αμαξι δεν έχω πρόβλημα και μου βγαίνει πιο φθηνά απο το να βάζω το ενισχυμένο πετρέλαιο της εκάστοτε εταιρείας.. είμαι απόλυτα ευχαριστημένος ως τώρα και εχω δοκιμάσει κι αλλα πρόσθετα αλλα με το Diesel kleen είδα διαφορά στο άρπαγμα καθώς απ ότι διάβασα ειναι το μονο που αυξάνει κατα 6 μονάδες τα κετανια.. μάλιστα το clear diesel το εριξα και στον λέβητα που έχουμε σπίτι γιατι σφύριζε (ειναι παλιος) και την επόμενη μέρα σταμάτησε να σφυρίζει... μπορώ να γράψω κι αλλα γιατί εχω ψάξει αρκετά το θεμα γιατι την είχα πατήσει πριν 3 χρόνια με μπεκ

Ειναι πανάκριβο για την χρήση του(το λεω καθαρά οικονομικά γιατι τα έχω ψάξει ολα τα προϊόντα)αυτο δεν το εχω χρησιμοποιήσει ακομα και δεν σκοπεύω να αλλάξω εταιρεία τώρα που εχω μείνει ευχαριστημένος με την power service

power Service diesel kleen και 1 φορα στα 4μηνο το power service clear diesel

Αυτά πως ακριβώς τα χρησιμοποιείς;

Σε κάθε φουλαρισμα βάζεις κάποια ml ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nik187 είπε

power Service diesel kleen και 1 φορα στα 4μηνο το power service clear diesel

Αυτά πως ακριβώς τα χρησιμοποιείς;

Σε κάθε φουλαρισμα βάζεις κάποια ml ?

Αγόρασα ενα clear diesel 1L (ειναι για 400 λίτρα)και το μοίρασα ανάλογα στα αμάξια(πχ το 1 αμαξι μου εχει 100 λίτρα ρεζερβουάρ) και το βάζω ανα 3-4 μηνες(ανάλογα ποτε θα κάνω παραγγελία)...το diesel kleen το βάζω πριν απο καθε γέμισμα απο λίγο... έχω πάρει 4 μονοκιλα και εβαλα απο 1 σε καθε αμάξι και ανάλογα βαζω γιατι αυτο ειναι για 1000 λιτρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/4/2020 στις 2:29 ΜΜ, magnam είπε

Εν τέλει τα καθαριστικά κάνουν δουλειά; Εάν ναι, ποιο προτείνετε;

Προσωπικά σε κινητήρα turbodiesel 1.3 Multijet II των 95HP (Lancia Ypsilon) βάζω μόνο Shell V-Power, όχι λόγω επιδόσεων και τα συναφή, απλώς λόγω της προκατάληψής μου πως είναι πιο "προσεγμένο" και "καθαρό" από τις διάφορες λοιπές απλές υλοποιήσεις καυσίμων. Από κατανάλωση, βέβαια δεν καίει και τίποτα το τρελό ο κινητήρας, είμαι σε πολύ καλά επίπεδα. Με προσοχή και οικονομική οδήγηση μπορώ να το φτάσω σε 3.6-3.7, αλλιώς χωρίς να προσέχω ο μέσος όρος μου στο trip computer κυμαίνεται περίπου στα 4.4. Δεν ξέρω αν συμβάλει το καύσιμο σε αυτό, απλά το αναφέρω.

Το αυτοκίνητο και δη ο κινητήρας είναι σε υπεράριστη κατάσταση, θυμίζουν σχεδόν καινούριο, απλώς θα ήθελα και να το διατηρήσω έτσι, ειδικά τώρα που επρόκειτο να μετακομίσω σε μέρος με ιδιαίτερες καιρικές και μη συνθήκες (υγρασία, αλάτι από την θάλασσα που βρίσκεται ακριβώς δίπλα κτλ.).

Θα είχε νόημα να πάρω κάποιο καθαριστικό, ή τα πρόσθετα της V-Power κάνουν πάνω-κάτω την ίδια δουλειά;

συγνωμη απο περιεργεια και μονο πως γινεται να βγαζεις τοσο χαμηλη καταναλωση?
μετακινησε εκτος πολης? απο τι καταλαβα εχεις το παρακατω μοντελο.. και τα παιδια στο αρθρο αναφερουν για 5,8 σε μικτες.
και εγω παιζω γυρω στα 5,2..
https://www.gocar.gr/test-drives/test/6800,Lancia_Ypsilon_13_MJT.html#

Υ.Γ συγνωμη για το off topic

Επεξ/σία από modechristo_13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, modechristo_13 είπε

συγνωμη απο περιεργεια και μονο πως γινεται να βγαζεις τοσο χαμηλη καταναλωση?
μετακινησε εκτος πολης? απο τι καταλαβα εχεις το παρακατω μοντελο.. και τα παιδια στο αρθρο αναφερουν για 5,8 σε μικτες.
και εγω παιζω γυρω στα 5,2..
https://www.gocar.gr/test-drives/test/6800,Lancia_Ypsilon_13_MJT.html#

Υ.Γ συγνωμη για το off topic

Τις παραπάνω τιμές τις βλέπω με αρκετά προσεκτική οδήγηση. Γενικότερα, είμαι ήρεμος οδηγός. Δεν έχω περάσει όρια ταχύτητας και πάντα αλλάζω σχέση με το που βγαίνει η σχετική ένδειξη. Σε κατηφορικούς δρόμους βάζω την κατάλληλη σχέση και αφήνω το γκάζι κτλ. κτλ..

Είναι και το δρομολόγιό μου, όμως, που βοηθάει σε αυτό. Ουσιαστικά παίρνω όλη την Αττική με εξαίρεση 10 λεπτά στην αρχή και στο τέλος του δρομολογίου που κινούμαι σε επαρχία (δηλαδή χωρίς φανάρια και τα συναφή). Σε περιόδους που το κυκλοφορούσα μέσα σε πόλη (και δεν ήμουν ιδιαίτερα προσεκτικός στο θέμα τις κατανάλωσης, δεν θέλω στην πόλη να καθυστερώ τους άλλους), έβλεπα κι εγώ τιμές κοντά στις δικές σου. Μάλιστα, όταν απενεργοποιούσα το start&stop και έκανα δρομολόγιο στην μποτιλιαρισμένη Αθηνών, Ποσειδώνος κτλ. ίσως έβλεπα και λίγο παραπάνω.

Υ.Γ. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, αλλά αλλάζω λάστιχα αρκετά συχνά και ελέγχω συνεχώς την πίεση οπότε ίσως συνεισφέρει κι αυτό.

 

Και για να μην βγούμε εντελώς εκτός τόπικ, τα προαναφερθέντα καθαριστικά καυσίμου τα χρησιμοποιείτε ανά 5-6 γεμίσματα;

Επεξ/σία από magnam
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, magnam είπε

Τις παραπάνω τιμές τις βλέπω με αρκετά προσεκτική οδήγηση. Γενικότερα, είμαι ήρεμος οδηγός. Δεν έχω περάσει όρια ταχύτητας και πάντα αλλάζω σχέση με το που βγαίνει η σχετική ένδειξη. Σε κατηφορικούς δρόμους βάζω την κατάλληλη σχέση και αφήνω το γκάζι κτλ. κτλ..

Είναι και το δρομολόγιό μου, όμως, που βοηθάει σε αυτό. Ουσιαστικά παίρνω όλη την Αττική με εξαίρεση 10 λεπτά στην αρχή και στο τέλος του δρομολογίου που κινούμαι σε επαρχία (δηλαδή χωρίς φανάρια και τα συναφή). Σε περιόδους που το κυκλοφορούσα μέσα σε πόλη (και δεν ήμουν ιδιαίτερα προσεκτικός στο θέμα τις κατανάλωσης, δεν θέλω στην πόλη να καθυστερώ τους άλλους), έβλεπα κι εγώ τιμές κοντά στις δικές σου. Μάλιστα, όταν απενεργοποιούσα το start&stop και έκανα δρομολόγιο στην μποτιλιαρισμένη Αθηνών, Ποσειδώνος κτλ. ίσως έβλεπα και λίγο παραπάνω.

Υ.Γ. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, αλλά αλλάζω λάστιχα αρκετά συχνά και ελέγχω συνεχώς την πίεση οπότε ίσως συνεισφέρει κι αυτό.

Και για να μην βγούμε εντελώς εκτός τόπικ, τα προαναφερθέντα καθαριστικά καυσίμου τα χρησιμοποιείτε ανά 5-6 γεμίσματα;

ευχαριστω για την απαντηση...
θα ηθελα να σας πω και εγω με την σειρα μου ποια καθαριστικα δουλευω...
1) https://www.skroutz.gr/s/13514909/Liqui-Moly-Καθαριστικό-συστήματος-Diesel-500ml.html
2)https://www.skroutz.gr/s/13514973/Liqui-Moly-Super-Diesel-Additive-250ml.html

ανα 5000 km  τα αλλάζω μια το ένα , μια το αλλο!

αρα ανα 10000km to καθενα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως εγραψα παραπανω τα χρησιμοποιω πριν απο καθε γεμισμα...καλο ειναι να βαζετε λιγο καθαριστικο πριν απο καθε γεμισμα και ειδικα αμα το αμαξι καθεται παντα με καθαριστικο μεσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ το redex χρησιμοποιώ κάθε 3-4 μήνες πριν από φουλαρισμα. Πιο πολύ για ψυχολογικούς λόγους παρά το ότι βλέπω κάποια διαφορά. Τώρα που κάθονται τα αμάξια λόγω καραντίνας, τι μπορούμε να βάλουμε μέσα για την αποφυγή ανάπτυξης μυκήτων?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...