Προς το περιεχόμενο

Ο CEO της Xiaomi θεωρεί ότι με μία αύξηση στις τιμές η εταιρεία θα αποτινάξει τη «ρετσινιά» της φτηνιάρικης μάρκας


timk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπως είναι γνωστό, οι συσκευές της Xiaomi χαρακτηρίζονται από υψηλό λόγο απόδοσης προς τιμή. Πολλές φορές, προϊόντα της εταιρείας είναι έως και δύο φορές φθηνότερα από τα ανταγωνιστικά με παρόμοια χαρακτηριστικά και δυνατότητες.

Παρόλα αυτά, δεν είναι λίγοι εκείνοι που συνδέουν τις χαμηλές τιμές με την χαμηλή ποιότητα κατασκευής, και η Xiaomi θέλει να κάνει κάτι για αυτό. Ο CEO της εταιρείας, Lei Jun, κατά τη διάρκεια μίας συνέντευξης που έδωσε στο TechNode δήλωσε ότι μελλοντικά οι τιμές των συσκευών της Xiaomi ενδέχεται να είναι υψηλότερες από αυτές που έχει συνηθίσει η βάση των χρηστών της.

Από ότι φαίνεται, αυτή η σύνδεση των χαμηλών τιμών με την «φτήνια» είναι κάτι που απασχολεί τελευταία τον διευθύνοντα σύμβουλο της Xiaomi. «Μάλιστα, θέλουμε να απαλλαγούμε από αυτή τη φήμη που συνοδεύει τις συσκευές μας που κοστίζουν λιγότερα από RMB 2000 (κάτω από $300). Επιθυμούμε να επενδύσουμε περισσότερα και να κατασκευάσουμε καλύτερα προϊόντα» δήλωσε ο Lei Jun.

Στη συνέχεια ο διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi επεσήμανε ότι η αύξηση στις τιμές δεν θα είναι σημαντική: «Είπα εσωτερικά ότι ενδεχομένως θα είναι η τελευταία φορά που οι τιμές μας θα βρίσκονται κάτω από τα RMB 3000… Στο μέλλον, τα κινητά μας μπορεί να είναι πιο ακριβά – όχι κατά πολύ, αλλά λίγο ακριβότερα». Η παραπάνω τιμή είναι περίπου $450 και αφορά στο Mi 9 που στην Κίνα κυκλοφόρησε με τιμή RMB 2999. Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει τους κατασκευαστές να αυξάνουν τις τιμές των ναυαρχίδων τους για να τις κάνουν ακόμα πιο «premium». Φαίνεται λοιπόν πως η Xiaomi θέλει να ακολουθήσει την ίδια τακτική, αν και το πιθανότερο είναι πως θα παραμείνει μερικές εκατοντάδες δολάρια κάτω από τον ανταγωνισμό.

Η δήλωση του CEO της Xiaomi δεν αποτελεί έκπληξη αφού φαίνεται να αποτελεί μέρος ενός μεγαλύτερου σχεδίου. Από ότι φαίνεται αυτός είναι ο λόγος που η σειρά Redmi «διαχωρίστηκε» από την Xiaomi και ανεξαρτητοποιήθηκε για να αποτελέσει μία «budget-oriented» μάρκα. Μελλοντικά ενδέχεται να δούμε μεγάλη απόκλιση στις τιμές των συσκευών μεταξύ της Xiaomi και της Redmi, με την πρώτη να πλησιάζει περισσότερο την Huawei στην τιμολόγηση.

Οι δύο εταιρείες είναι οι μεγαλύτεροι Κινέζοι κατασκευαστές αυτή την περίοδο και αυξάνουν διαρκώς τα μερίδια τους στην αγορά. Όμως χάρη στις προσπάθειες της Huawei στον τομέα του μάρκετινγκ, έχει πλησιάσει την Samsung, τουλάχιστον όπως το αντιλαμβάνονται οι πελάτες, ενώ από την άλλη πολλοί βλέπουν την Xiaomi ως μία εταιρεία που «κοπιάρει» την Apple.

Βεβαίως, μία αύξηση στις τιμές θα βοηθήσει επίσης την Xiaomi, που πέρυσι εισήχθη στο χρηματιστήριο, να αυξήσει τα κέρδη για τους επενδυτές και τους μετόχους της ώστε να διατηρηθεί η αξία της εταιρείας σε υψηλά επίπεδα. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι θα κρατήσει την υπόσχεση της να φέρει στην αγορά ακόμα καλύτερες ποιοτικά συσκευές χάρη στα περισσότερα χρήματα που θα μπουν στο ταμείο της. Σε διαφορετική περίπτωση, οι φίλοι της θα βρουν γρήγορα αντικαταστάτη.

PhoneArena


View full article

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Από ότι φαίνεται, αυτή η σύνδεση των χαμηλών τιμών με την «φτήνια» είναι κάτι που απασχολεί τελευταία τον διευθύνοντα σύμβουλο της Xiaomi. "

 

Καλό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αρχή του τέλους 😥

Ρετσινιά και μπούρδες. Απλά θέλει να αυξήσει τα ποσοστά κέρδους όπως είναι πολύ λογικό.

Επεξ/σία από whoever81
  • Like 23
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το είχαμε πει ότι ο διαχωρισμός της Redmi από την Xiaomi αποσκοπούσε στο να ανέβουν οι τιμές στα Xiaomi και η Redmi να πάρει το κομμάτι των value for money.Ας ελπίσουμε ότι θα δούμε ακόμα καλύτερες και  πιο ποιοτικες συσκευές και ας ανέβει η τιμή.

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσο και να τις πάει θα υπάρχει πάντα λαός που θα την υποστηρίζει. Για μένα το μεγαλύτερο λάθος ήταν να βάλει διαφημίσεις στα Menu ρυθμίσεων.

Έβαλα όμως custom ROM και έχω ηρεμήσει από αυτά.

 

Έχω το Xiaomi Mi Note 2 ακόμα, μιλάμε για μια συσκευή που στο release κόστιζε ένα 500ρικο τότε. Και ναι είμαι από αυτούς που στην τριετία- τετραετία θα τα σκάσουν μια φορά και θα πάρουν κάτι καλό. Όλες οι τελευταίες μου συσκευές ήταν Xiaomi, είμαι ευχαριστημένος με τα μοντέλα ναυαρχίδες που έχει και δεν σκοπεύω να αλλάξω μάρκα. Θυμάμαι εποχές που είχα φέρει από εξωτερικό το Mi 3 και όλοι κορόιδευαν "ωραίος Κινέζος"

Επεξ/σία από Extinction
  • Like 2
  • Thanks 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, Extinction είπε

Όσο και να τις πάει θα υπάρχει πάντα λαός που θα την υποστηρίζει. Για μένα το μεγαλύτερο λάθος ήταν να βάλει διαφημίσεις στα Menu ρυθμίσεων.

Σοβαρά τώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Extinction είπε

Όσο και να τις πάει θα υπάρχει πάντα λαός που θα την υποστηρίζει. Για μένα το μεγαλύτερο λάθος ήταν να βάλει διαφημίσεις στα Menu ρυθμίσεων.

Αυτές τις διαφημίσεις που τις έχετε δει?Γιατί ψαχνω καμιά βδομάδα και δεν μπορώ να τις βρω.

  • Like 11
  • Thanks 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...