Προς το περιεχόμενο

Ο CEO της Xiaomi θεωρεί ότι με μία αύξηση στις τιμές η εταιρεία θα αποτινάξει τη «ρετσινιά» της φτηνιάρικης μάρκας


timk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βέβαια όταν η Apple πούλαγε image και αποκλειστικότητα, κάποιοι στην Xiaomi μιλούσαν για πρόβατα... Τώρα αβαβα και «ρετσινιά της φτήνιας».

Και για να λέμε την αλήθεια περί Xiaomi. με τη ρετσινιά του κινεζοspyware, του Android των μαζών, των διαφημίσεων εντός λειτουργικού κλπ κλπ, πάλι πουθενά δεν πας.

IMG-20190309-121757.jpg&key=1b3731471540image.png&key=4bee16a1a9464a4ee2a092b710

Αν για κάτι έγινε γνωστή η Xiaomi, αυτό ήταν το vfm. Αν λείπει αυτό, τότε από κει πήγαν και άλλοι...

Όλα τα smartphone είναι φοβερά υπερτιμημένα και ήδη υπάρχει κορεσμός στην αγορά. 

(Κάτοχος Xiaomi smartphone)

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ParhsG είπε

Ειναι δοκιμασμενη πρακτικη. Μεγαλη εταιρια διπλασιασε την τιμη σε χιλιαδες πελατες και ανανεωσε το 98%. Ξερουν τι κανουν

Χμμμμ σε πια εταιρία αναφέρεσαι;;;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογικο και επομενο. Πρωτα επεκταθηκε σε ολο τον κοσμο δημιουργησε μια βαση χρηστων με ελαχιστο ή μηδαμινο κερδος(αραγε ποιος εσπρωχνε απο πισω χρημα) και τωρα θελει να καθιερωθει στα ματια του κοσμου και να βγαλει σοβαρο κερδος.

Το παραξενο θα ηταν να μην εκανε αυτην την κινηση.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η "ρετσινιά" του φθηνιαρικου, του δεύτερου δεν βγαίνει εύκολα από ένα brand. 

 

Είναι σαν να πάει η lidl τώρα και να μου βάλει τιμές γκουρμέ τροφών. Άπατη θα πάει. Στη συνείδηση των καταναλωτών έχει καθιερωθεί ως δεύτερη. 

 

Ομοίως και με την χιουνται. Μπορεί να έκανε στροφή 180 μοιρών και να κατασκευάζει δυνατά κομμάτια πια αλλά στο μυαλό των περισσότερων είναι συνυφασμένη με σαβουραμαξα τύπου αξεντ κ ατος. 

 

Θα χρειαστούν πολλά χρόνια για να αποτινάξεις από πάνω σου τα χαρακτηριστικά που σε καθιέρωσαν. 

Επεξ/σία από chill
  • Like 5
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Extinction είπε

Όσο και να τις πάει θα υπάρχει πάντα λαός που θα την υποστηρίζει. Για μένα το μεγαλύτερο λάθος ήταν να βάλει διαφημίσεις στα Menu ρυθμίσεων.

Μονο στις κινεζικές rom. Στη global εκδοση δεν υπάρχει. 

Επεξ/σία από johncorfas
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Βέβαια όταν η Apple πούλαγε image και αποκλειστικότητα, κάποιοι στην Xiaomi μιλούσαν για πρόβατα... Τώρα αβαβα και «ρετσινιά της φτήνιας».

Και για να λέμε την αλήθεια περί Xiaomi. με τη ρετσινιά του κινεζοspyware, του Android των μαζών, των διαφημίσεων εντός λειτουργικού κλπ κλπ, πάλι πουθενά δεν πας.

Αν για κάτι έγινε γνωστή η Xiaomi, αυτό ήταν το vfm. Αν λείπει αυτό, τότε από κει πήγαν και άλλοι...

Όλα τα smartphone είναι φοβερά υπερτιμημένα και ήδη υπάρχει κορεσμός στην αγορά. 

(Κάτοχος Xiaomi smartphone)

Μιας και εισαι κάτοχος Xiaomi και λες ότι έχει διαφημίσεις και spyware.Τι spyware έχεις βρει και που ακριβώς βρίσκονται οι διαφημίσεις?

Επεξ/σία από Istros
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Από ότι φαίνεται, αυτή η σύνδεση των χαμηλών τιμών με την «φτήνια» είναι κάτι που απασχολεί τελευταία τον διευθύνοντα σύμβουλο της Xiaomi

Δεν γίνεται μια ζωή να είσαι "λινάτσα" πρέπει κάποια στιγμή να γίνεις "άρχοντας".

Πόσο μπροστά ήταν ο κος Αυγολέμονος 

DependableDeepHapuka-size_restricted.gif

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Istros said:

Μιας και εισαι κάτοχος Xiaomi και λες ότι έχει διαφημίσεις και spyware.Τι spyware έχεις βρει και που άκρου βρίσκονται οι διαφημίσεις?

πες μου πρώτα αν εσύ είσαι κάτοχος Xiaomi

και σου απαντώ

IMG-20190309-121757.jpg&key=1b3731471540

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να αλλάξει στρατηγική τιμολόγησης, πρέπει να αλλάξει και τις ιδιότητες του προϊόντος, πολύ δύσκολο στις τρέχουσες συνθήκες της συγκεκριμένης αγοράς...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οποιος θελει τα πολλα χανει και τα λιγα που λενε,ετσι και ανεβασει τις τιμες η ξιαομι εχασε το παιχνιδι,ο κοσμος την προτιμαει γιαυτο τον λογο για τα vfm τηλεφωνα της,τωρα να βγαλει ενα μονο μοντελο σαν ναυαρχιδα πιο ακριβο ναι αλλιως θα χασει τον μπουσουλα

Επεξ/σία από KyloRen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Istros said:

Την κολοκύθια θα παίξουμε?έχει η δεν έχει?και που

καλά όταν θα αποφασίσεις ότι κουβεντιάζεις, τα ξαναλέμε

σου απάντησα και γιεα σου

IMG-20190309-121757.jpg&key=1b3731471540

Επεξ/σία από KoreanW
  • Confused 9
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...