Προς το περιεχόμενο

Αναγνώριση πτυχίως ΤΕΙ στο εξωτερικό


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
15 λεπτά πριν, zenwalk23 είπε

Ουτε στην Ελλαδα κοιτανε το πτυχιο.Ισως να ειναι λιγο πιο ευκολο να βρεις την πρωτη σου δουλεια αλλα τουλαχιστον στον δικο μου τον κλαδο εχω δει παιδια χωρις πτυχιο τριτοβαθμιας να ειναι σε μεγαλες εταιρειες.Τωρα για κλαδους που δεν υπαρχουν θεσεις εργασιας ειναι λογικο να εχουν υπερβολικες απαιτησεις για να φιλτραρουν τον κοσμο.

Εγώ ξέρω όταν πας να δουλέψεις στο λογιστήριο ή σε λογιστικό γραφείο θέλουν πτυχιο ΑΕΙ/ΤΕΙ. Όταν πας να δουλέψεις γενικά σε ένα κλειστό επάγγελμα θέλει πτυχίο. Εκτός αν εννοείς επαγγέλματα όπως η δημοσιογραφία, ο πωλητής, ο διανομέας, ο μπαρμαν, ο receptionist,  ο αποθηκάριος που δεν χρειάζεται να έχεις κάποιο χαρτί.  Δηλ μπορείς να γίνεις μανατζερ χωρίς πτυχίο , αλλά πρέπει να το έχεις και να έχεις όμως και μια γνώση να το κάνεις. Τι να σου πω... Στην εταιρεία που εργάζομαι όσοι δεν έχουν πτυχίο είναι στις χειρωνακτικές εργασίες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 110
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης
Μόλις τώρα, zenwalk23 είπε

Για τον κλαδο της πληροφορικης μιλαω, δεν μιλαω για χειρωνακτικες εργασίες.

Ναι έχεις  δίκιο. Με συγχωρείς. Είναι μια ειδικότητα που πρέπει να έχεις ταλέντο, και να ασχολείσαι από πολύ νεότερες ηλικίες. Να ξέρεις γλώσσες προγραμματισμού και κλπ. Εκεί και χαρτί να μην έχεις όντως δεν παίζει ρόλο. Τον νοιάζει τον εργοδότη όπως και τη κάθε εταιρεία να δει ότι ξέρεις όντως πληροφορική και μετά παίρνουν όλα το δρόμο τους. Από την άλλη να συμπληρώσω αυτό και στα δυο προηγούμενα μηνυματά σου. Το ότι έχει κάνει κάποιος πτυχίο στο Εξωτερικό, δεν σημαίνει ότι θα έχει και σίγουρη θέση. Τους νοιάζει να δουν τι ξέρεις να κάνεις καλά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, DrLo είπε

Ποιό Τ9 ειναι αυτό που αλλάζει σωστά γραμμένες λέξεις σε λέξεις που δεν υπάρχουν;

Όχι.

Το επιχείρημα δεν είναι η βάση αυτή καθε αυτή. Είναι το κατά τεκμήριο χαμηλότερων ικανοντήτων υλικό με το οποίο καλούνται να δουλέψουν.

Προσωπικά, πέρα από τη ματαιοδοξία κάποιων, συμφέροντα καθηγητών και γλέιψιμο της τοπικής κοινωνίας, ΟΧΙ δε καταλαβαινω.

Τα ΤΕΙ υποτίθεται ότι είχαν ένα συγκεκριμένο ρόλο να παίξουν, μια διαφορετική θέση στην αλυσίδα της παραγωγής, κοινωνίας, οικονομικής δραστηριότητας. Έπαψε αυτή η ανάγκη να υπάρχει;

Προσωπικά δουλέυω σε μια βιομηχανία που θα μπορούσε κάλλιστα να στελεχόνεται στο μεγαλύτερο βαθμό της από αποφοίτους ΤΕΙ (ΣΤΕΦ), σε πολλές θέσεις ίσως πιο αποτελεσμάτικά αν τα ΤΕΙ εκπαίδευαν κατάλληλα τους σπουδαστές στους, μιας και οι "ερευνητική" προσέγγιση της τεχνολογίας του πολυτεχνείου λίγο αφορά τον κλάδο. Αντί να βγάλει ακόμα καλύτερα καταρτισμένους μηχανικούς εφαρμογής η Ελλάδα λοιπόν τι κάνει, θα βγάλει ακόμα περισσότερους "επιστήμονες", υποψήφιους διδακτωρες μπας και πάρουν κανα περισσότερο μόριο σε κανα διαγωνισμό δημοσίου.

Μα δεν έχεις καταλάβει, ότι πάνε να εξαφανίσουν την εφαρμοσμένη γνώση, να τα κάνουν όλα θεωρία και γεμάτο ερευνητική γνώση? Πάνε να εξαλείψουν τη βιομηχανία και να τρελάνουν το κόσμο. Εγώ προσωπικά όχι επειδή τελείωσα και εγώ με τη Σειρά μου Λογιστικά και Χρηματοοικονομικά, πιστεύω ότι κάποιοι κλάδοι των ΤΕΙ θα είναι περιζήτητοι ακόμα πιο πολύ στο μέλλον. Θα έχουμε ένα πτυχίο που από τι στιγμή που θα είναι όλα Πανεπιστήμια , δεν θα το εχει κανείς, και οκ μπορεί κάποιοι να το θεωρούν κατώτερο στην Ελλάδα, αυτό δεν σημαίνει κάτι. Στα χαρτιά είναι ίσα, και με το νόμο του 2001 αλλά και με τον ευρωπαικό φορέα που τα ΑΕΙ/ΤΕΙ τα βάζει στο επίπεδο 6. Δεν ξέρω τι μπορεί να συμβεί σε 40 χρόνια. Γεροί να είμαστε. Σε αυτά που λες συμφωνώ απόλυτα. Αυτό το να γίνουν τα ΤΕΙ σε Πανεπιστήμια ήταν από την Ευρώπη να γίνει η εκπαίδευση ενιαία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, airtrelomike13 είπε

Σε αυτά που λες συμφωνώ απόλυτα. Αυτό το να γίνουν τα ΤΕΙ σε Πανεπιστήμια ήταν από την Ευρώπη να γίνει η εκπαίδευση ενιαία.

Δεν είπα τίποτα τέτοιο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, DrLo είπε

Δεν είπα τίποτα τέτοιο.

ΟΧΙ ΟΧΙ δεν λεω γι αυτο που ειπα εγω με την Ευρωπη και τα ΤΕΙ. Σε αυτα που εγραψες εννοω και καταληγω εγω σε αυτό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά ίσως είναι δύσκολο για τον Έλληνα να δεκτεί ότι θα είσαι βοηθός ή θα είσαι πιο πρακτικός σε κάτι, νιώθει κάπως υποδεέστερος. Για αυτό θα αρχίσει μεταπτυχιακά διδακτορικά και δεύτερα πτυχία. Αν τους έβγαζες από πανεπιστήμια αλλά η εκπαίδευση παρέμενε πρακτική δεν θα τους χάλαγε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το μόνο που έχω να πω έιναι ότι τα δεδομένα άλλαξαν σε σχέση με πριν 10 χρόνια και αλλάζουν καθημερινά με το παρόν. Φίλους και φίλες που είχα που πήγαν για Διοικηση επιχειρησεων και θεωρητικά πτυχία κλαίνε με μαύρο δάκρυ , γιατί κατέληξαν να δουλεύουν 26 ετών , δίσκο, λάτζα, και χειρωνακτικές εργασίες. Οι λόγοι? Πρωτοφανείς. Άκουγαν γονείς που το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να περάσει το παιδί τους σε κορυφαία σχολή , για να μη λέει ο κόσμος και νόμιζαν ότι τελειώνοντας αυτό θα πλησιάσουν το κάθε πολιτικό για να χωθεί το δημόσιο. Τώρα που έσφιξαν τα λουριά, περαστικά σε όλους αυτούς.  Με ποια λογική σήμερα ένα παιδί επιλέγει να σπουδάσει φιλόλογος, δάσκαλος, πολιτικών επιστημών, σχολή γενικά θεωρητικού περιεχομένου όταν πλέον υπάρχει τεράστια ανεργία σε αυτούς τους τομείς? Η ΦΆΣΗ του Πανεπιστημίου είναι να σε βγάλει επιστήμονα με ερευνητική προσέγγιση και να σε οδηγήσει σε ακαδημαική πορεία. Η ΦΑΣΗ του ΤΕΙ είναι να σε βγάλει τεχνολόγο με εφαρμοσμένη γνώση και να σε οδηγήσει σε επαγγελματική πορεία. Πρέπει να κατασταλλάξουμε τους ρόλους σε αυτό το κράτους. Δεν γίνεται στη Γερμανία, στην Αγγλία , στις Σκανδιναβικές και στην Ολλανδία να έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα και εδώ να ζούμε ακόμα σε εποχές μεσαίωνα και νόμους 1930

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

Εγώ το μόνο που έχω να πω έιναι ότι τα δεδομένα άλλαξαν σε σχέση με πριν 10 χρόνια και αλλάζουν καθημερινά με το παρόν. Φίλους και φίλες που είχα που πήγαν για Διοικηση επιχειρησεων και θεωρητικά πτυχία κλαίνε με μαύρο δάκρυ , γιατί κατέληξαν να δουλεύουν 26 ετών , δίσκο, λάτζα, και χειρωνακτικές εργασίες. Οι λόγοι? Πρωτοφανείς. Άκουγαν γονείς που το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να περάσει το παιδί τους σε κορυφαία σχολή , για να μη λέει ο κόσμος και νόμιζαν ότι τελειώνοντας αυτό θα πλησιάσουν το κάθε πολιτικό για να χωθεί το δημόσιο. Τώρα που έσφιξαν τα λουριά, περαστικά σε όλους αυτούς.  Με ποια λογική σήμερα ένα παιδί επιλέγει να σπουδάσει φιλόλογος, δάσκαλος, πολιτικών επιστημών, σχολή γενικά θεωρητικού περιεχομένου όταν πλέον υπάρχει τεράστια ανεργία σε αυτούς τους τομείς? Η ΦΆΣΗ του Πανεπιστημίου είναι να σε βγάλει επιστήμονα με ερευνητική προσέγγιση και να σε οδηγήσει σε ακαδημαική πορεία. Η ΦΑΣΗ του ΤΕΙ είναι να σε βγάλει τεχνολόγο με εφαρμοσμένη γνώση και να σε οδηγήσει σε επαγγελματική πορεία. Πρέπει να κατασταλλάξουμε τους ρόλους σε αυτό το κράτους. Δεν γίνεται στη Γερμανία, στην Αγγλία , στις Σκανδιναβικές και στην Ολλανδία να έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα και εδώ να ζούμε ακόμα σε εποχές μεσαίωνα και νόμους 1930

Συμφωνώ εν μέρει σε αυτό με τα πανεπιστήμια και την έρευνα και την ακαδημαϊκή καριέρα. Όμως αυτό δεν ισχύει τόσο για τους επιστήμονες υγείας (οι γιατροί, οδοντίατροι, φαρμακοποιοί και νοσηλευτές που βγαίνουν από τη σχολή επιστημών υγείας του ΕΚΠΑ και των άλλων πανεπιστημίων) κατά βάση καλούνται να εφαρμόσουν την επιστήμη μέσω της κλινικής πράξης και όχι να κάνουν ακαδημαϊκή καριέρα ή έρευνα. Το ίδιο ισχύει και για τους διαιτολόγους και μεγάλο μέρος των βιολόγων, χημικών φυσικών που μπορούν να ασκήσουν την επιστήμη τους εκτός ακαδημαϊκού περιβάλλοντος σε κλινικές και στην δευτεροβάθμια. Όσον αφορά για τη φύση της εκπαίδευσης θα δώσω το παράδειγμα της σχολής μου: με βάση το σκεπτικό ότι τα ΤΕΙ βγάζουν άτομα με εφαρμοσμένες γνώσεις και οι οδοντίατροι ΤΕΙ θα έπρεπε να ήταν. Γιατί στη σχολή οι φοιτητές ρίχνουν γύψο, τριμάρουν εκμαγεία, τροχίζουν πλαστικά δόντια, φτιάχνουν ομοιώματα δόντια με κεριά και η εκπαίδευση τους είναι φουλ πρακτική. Όμως η οδοντιατρική δεν είναι ΤΕΙ. και τα πανεπιστήμια διδάσκου ν εφαρμοσμένη γνώση και όχι μόνο ατέρμονη θεωρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, kloktornet είπε

Συμφωνώ εν μέρει σε αυτό με τα πανεπιστήμια και την έρευνα και την ακαδημαϊκή καριέρα. Όμως αυτό δεν ισχύει τόσο για τους επιστήμονες υγείας (οι γιατροί, οδοντίατροι, φαρμακοποιοί και νοσηλευτές που βγαίνουν από τη σχολή επιστημών υγείας του ΕΚΠΑ και των άλλων πανεπιστημίων) κατά βάση καλούνται να εφαρμόσουν την επιστήμη μέσω της κλινικής πράξης και όχι να κάνουν ακαδημαϊκή καριέρα ή έρευνα. Το ίδιο ισχύει και για τους διαιτολόγους και μεγάλο μέρος των βιολόγων, χημικών φυσικών που μπορούν να ασκήσουν την επιστήμη τους εκτός ακαδημαϊκού περιβάλλοντος σε κλινικές και στην δευτεροβάθμια. Όσον αφορά για τη φύση της εκπαίδευσης θα δώσω το παράδειγμα της σχολής μου: με βάση το σκεπτικό ότι τα ΤΕΙ βγάζουν άτομα με εφαρμοσμένες γνώσεις και οι οδοντίατροι ΤΕΙ θα έπρεπε να ήταν. Γιατί στη σχολή οι φοιτητές ρίχνουν γύψο, τριμάρουν εκμαγεία, τροχίζουν πλαστικά δόντια, φτιάχνουν ομοιώματα δόντια με κεριά και η εκπαίδευση τους είναι φουλ πρακτική. Όμως η οδοντιατρική δεν είναι ΤΕΙ. και τα πανεπιστήμια διδάσκου ν εφαρμοσμένη γνώση και όχι μόνο ατέρμονη θεωρία.

Ναι γι αυτή την ορολογία που λες, καπως την χαρακτηρίζουν στο Εξωτερικό. Δες όμως το εξής περίεργο. Σε κλάδους όπως η νοσηλευτική ή η λογοθεραπεία υφίστανται μόνο ΤΕΙ. Ναι ξέρω υπάρχει μια σχολή ΑΕΙ Νοσηλευτικής αλλά είναι μοναδική στην Ελλάδα. Σε σχολές όπως αυτές που χρειάζεται τη πρακτική και εφαρμοσμένη γνώση, υπάρχουν μόνο ως ΤΕΙ. Η θεωρία είναι θεωρία, το θέμα είναι στη πράξη τι μοτίβο υπάρχει για να μπορείς να εξελιχθείς και να βγάλεις την ενέργεια του ταλέντου σου στο κάθε επάγγελμα που εκπροσωπείς. ΤΟ κάθε πτυχίο δίνει διεξόδους. Πχ αν σπουδάζεις Φυσικός, δεν είναι μόνο το σχολείο που μπορείς να διοριστείς. Μπορείς να κάνεις και άλλα πράγματα όπως και από Χημικός. Αλλά με πτυχία τύπου Μαθηματικός, Φιλολογος, Δάσκαλος ακόμα και στο Εξωτερικό να πάει κάποιος, δεν τον υπολογίζουν. Υπάρχουν και σχολές που για μένα δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Πχ Αγγλική φιλολογία, Γερμανική φιλολογία, Γαλλική φιλολογια και όλων των ειδων οι φιλολογίες που απο τι στιγμή που αποκτάς το προφίσενσι στην αντίστοιχη γλώσσα τους με κάποιες ειδικές εξετάσεις αποκτάς τη παιδαγωγική επάρκεια και μπορείς να διδάσκεις. Για ποιο λόγο να υπάρχουν αυτές οι σχολές όταν δεν οδηγούν πουθενά και πανηγυρίζουν τα παιδιά τσάμπα? Κατέληξε φρασοκωμωδία το μεταπτυχιακό στην Ειδική αγωγή επειδή έπεσε σήμα από τη Κύπρο και δεν γνωρίζουν ότι μόνο εκεί αν το κανεις έχεις πιθανότητες να διοριστείς. Που θέλω να καταλήξω. Δημιουργία Καινοτόμων σχολών και κλείσιμο των παλιών. Αλλά ναι ξέρω εξυπηρετούνται πολιτικά παιχνίδια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

Ναι γι αυτή την ορολογία που λες, καπως την χαρακτηρίζουν στο Εξωτερικό. Δες όμως το εξής περίεργο. Σε κλάδους όπως η νοσηλευτική ή η λογοθεραπεία υφίστανται μόνο ΤΕΙ. Ναι ξέρω υπάρχει μια σχολή ΑΕΙ Νοσηλευτικής αλλά είναι μοναδική στην Ελλάδα. Σε σχολές όπως αυτές που χρειάζεται τη πρακτική και εφαρμοσμένη γνώση, υπάρχουν μόνο ως ΤΕΙ. Η θεωρία είναι θεωρία, το θέμα είναι στη πράξη τι μοτίβο υπάρχει για να μπορείς να εξελιχθείς και να βγάλεις την ενέργεια του ταλέντου σου στο κάθε επάγγελμα που εκπροσωπείς. ΤΟ κάθε πτυχίο δίνει διεξόδους. Πχ αν σπουδάζεις Φυσικός, δεν είναι μόνο το σχολείο που μπορείς να διοριστείς. Μπορείς να κάνεις και άλλα πράγματα όπως και από Χημικός. Αλλά με πτυχία τύπου Μαθηματικός, Φιλολογος, Δάσκαλος ακόμα και στο Εξωτερικό να πάει κάποιος, δεν τον υπολογίζουν. Υπάρχουν και σχολές που για μένα δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Πχ Αγγλική φιλολογία, Γερμανική φιλολογία, Γαλλική φιλολογια και όλων των ειδων οι φιλολογίες που απο τι στιγμή που αποκτάς το προφίσενσι στην αντίστοιχη γλώσσα τους με κάποιες ειδικές εξετάσεις αποκτάς τη παιδαγωγική επάρκεια και μπορείς να διδάσκεις. Για ποιο λόγο να υπάρχουν αυτές οι σχολές όταν δεν οδηγούν πουθενά και πανηγυρίζουν τα παιδιά τσάμπα? Κατέληξε φρασοκωμωδία το μεταπτυχιακό στην Ειδική αγωγή επειδή έπεσε σήμα από τη Κύπρο και δεν γνωρίζουν ότι μόνο εκεί αν το κανεις έχεις πιθανότητες να διοριστείς. Που θέλω να καταλήξω. Δημιουργία Καινοτόμων σχολών και κλείσιμο των παλιών. Αλλά ναι ξέρω εξυπηρετούνται πολιτικά παιχνίδια

η νοσηλευτική, η μαιευτική η ιατρική και η οδοντιατρική έχουν κοινό το πρώτο έτος στην Γαλλία και για μένα έτσι θα έπρεπε να είναι και στην Ελλάδα. Δε θα έπρεπε να είναι ΤΕΙ. Για τις φιλολογίες συμφωνώ. Και το ακόμα πιο περίεργο είναι ότι μπαίνεις με σχετικά ψιλοεύκολες εξετάσεις και πολλοί από αυτούς που βγαίνουν δεν μιλάνε τόσο καλά τη γλώσσα. Γιατί αν είσαι επίπεδο Β1 όταν μπαίνεις δεν υπάρχει περίπτωση να φτάσεις το επίπεδο του ομιλητή της ελληνικής φιλολογίας επειδή πολύ απλά δεν έχεις την ίδια εμπειρία. Δηλαδή τι εννοω, ότι παίρνει το αντίστοιχο Γ2 σαν χόμπυ αν θες στην τάδε γλώσσα και υπάρχει κάποιος που σπαταλά 4 χρόνια και βασικό του πτυχίο έχει την ισπανική φιλολογία. Απλά όλοι θέλαν κάτι να σπουδάσουν. Με την ειδική αγωγή κλαίω, όλους τους πήρε ο πόνος ότι με το που πάρουν το μεταπτυχιακό θα τους πάρουν την άλλη μέρα στο δημόσιο και θα τους περιμένειο και φραπόγαλο στην έδρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, kloktornet είπε

η νοσηλευτική, η μαιευτική η ιατρική και η οδοντιατρική έχουν κοινό το πρώτο έτος στην Γαλλία και για μένα έτσι θα έπρεπε να είναι και στην Ελλάδα. Δε θα έπρεπε να είναι ΤΕΙ. Για τις φιλολογίες συμφωνώ. Και το ακόμα πιο περίεργο είναι ότι μπαίνεις με σχετικά ψιλοεύκολες εξετάσεις και πολλοί από αυτούς που βγαίνουν δεν μιλάνε τόσο καλά τη γλώσσα. Γιατί αν είσαι επίπεδο Β1 όταν μπαίνεις δεν υπάρχει περίπτωση να φτάσεις το επίπεδο του ομιλητή της ελληνικής φιλολογίας επειδή πολύ απλά δεν έχεις την ίδια εμπειρία. Δηλαδή τι εννοω, ότι παίρνει το αντίστοιχο Γ2 σαν χόμπυ αν θες στην τάδε γλώσσα και υπάρχει κάποιος που σπαταλά 4 χρόνια και βασικό του πτυχίο έχει την ισπανική φιλολογία. Απλά όλοι θέλαν κάτι να σπουδάσουν. Με την ειδική αγωγή κλαίω, όλους τους πήρε ο πόνος ότι με το που πάρουν το μεταπτυχιακό θα τους πάρουν την άλλη μέρα στο δημόσιο και θα τους περιμένειο και φραπόγαλο στην έδρα.

Επίσης "εγκλήματα" των γονιών. Βλέπει άνεργο το παιδί του, του λέει πήγαινε κάνε ειδική αγωγή θα διοριστείς. Αυτό ισχύει μόνο στη Κύπρο που ναι εκεί το παραδέχομαι και το ξέρω εκ των έσω , υπάρχουν θέσεις εργασίας για το σχολείο. Φυσικά και θα διοριστείς εκεί. Όσο για τις ξένες γλώσσες, γι αυτό αγαπητέ ευγνωμονώ τους γονείς μου που Αγγλικά- Γερμανικά με πήγαν σε ξένους καθηγητές και έμαθα τη γλώσσα από το να με πήγαιναν σε Έλληνα που τελειωσε Αγγλικές φιλολογίες και η νοοτροπία του είναι πως θα σου αποσπάσει περισσότερα χρήματα. Ο ξένος καθηγητής όχι μόνο θα σου μάθει , αλλά θα σου δώσει την νοοτροπία πειθαρχίας, θα σε κάνει να αγαπήσεις τη γλώσσα και θα αφήσει τη παρακαταθήκη του. Τώρα με κάτι πτυχία λουλακίας άστο. Επίσης λάθος πολλών που τελειώνουν τέτοιων ειδών φιλολογίες και τους βλέπεις κάνουν μάστερ σε γλωσσολογίες , νομίζοντας ότι θα ανοίξουν και άλλους ορίζοντες. Δεν διαφωνώ ότι τα πτυχία υπάρχουν για κάποιο λόγο, αλλά πλέον δεν σε αφήνει η εποχή να σκέφτεσαι με το συναίσθημα αλλά με τη λογική. Ακόμα και ιατρική να περάσεις, ξέρεις ότι πρέπει να θυσιάσεις πολλά χρόνια από τη ζωή σου σε πολλά πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

Επίσης "εγκλήματα" των γονιών. Βλέπει άνεργο το παιδί του, του λέει πήγαινε κάνε ειδική αγωγή θα διοριστείς. Αυτό ισχύει μόνο στη Κύπρο που ναι εκεί το παραδέχομαι και το ξέρω εκ των έσω , υπάρχουν θέσεις εργασίας για το σχολείο. Φυσικά και θα διοριστείς εκεί. Όσο για τις ξένες γλώσσες, γι αυτό αγαπητέ ευγνωμονώ τους γονείς μου που Αγγλικά- Γερμανικά με πήγαν σε ξένους καθηγητές και έμαθα τη γλώσσα από το να με πήγαιναν σε Έλληνα που τελειωσε Αγγλικές φιλολογίες και η νοοτροπία του είναι πως θα σου αποσπάσει περισσότερα χρήματα. Ο ξένος καθηγητής όχι μόνο θα σου μάθει , αλλά θα σου δώσει την νοοτροπία πειθαρχίας, θα σε κάνει να αγαπήσεις τη γλώσσα και θα αφήσει τη παρακαταθήκη του. Τώρα με κάτι πτυχία λουλακίας άστο. Επίσης λάθος πολλών που τελειώνουν τέτοιων ειδών φιλολογίες και τους βλέπεις κάνουν μάστερ σε γλωσσολογίες , νομίζοντας ότι θα ανοίξουν και άλλους ορίζοντες. Δεν διαφωνώ ότι τα πτυχία υπάρχουν για κάποιο λόγο, αλλά πλέον δεν σε αφήνει η εποχή να σκέφτεσαι με το συναίσθημα αλλά με τη λογική. Ακόμα και ιατρική να περάσεις, ξέρεις ότι πρέπει να θυσιάσεις πολλά χρόνια από τη ζωή σου σε πολλά πράγματα.

Εγώ θυμάμαι ότι στο σχολείο όλοι μας έλεγαν πηγαίντε πληροφορική έχει δουλειά. Ήταν το αντίπαλο δέος της ειδικής αγωγής θεωρώ. Τώρα για τις ξένες γλώσσες δεν ξέρω αν υπάρχει συνταγή επιτυχίας. Εγώ με Ελληνίδα έκανα που δεν είχε καλή προφορά αλλά αγαπούσε πολύ αυτό που έκανε μου άρεσαν και εμένα τα αγγλικά και πήρα το proficiency και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τα αγγλικά μου, διαβάζω επιστημονικά κείμενα και καταλαβαίνω, βλέπω ταινίες χωρίς υποτίτλους και δεν έχω θέμα. Με Γαλλικά έπεσα σε μια πολύ καλή επίσης με τέλεια προφορά και με βοήθησε να έχω παοδεκτή προφορά αλλά είμαι σε χαμηλότερο επίπεδο από τα αγγλικά. Εγώ ποτέ δεν κατάλαβα πως τόσοι πολλοί θέλουν να σπουδάσουν οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων. Δεν είχε δει κανείς τους τίποτα και άκουγα συμμαθητλές μου εγώ θέλω να σπουδάσω marketing. Που αυτά τα αντικείμενα τα χουν σπουδάσει όλοι σε όλες τις βαθμίες σε ΙΕΚ, σε ΤΕΙ, σε ΑΕΙ και ψάχνονται τώρα. Για την ιατρική τη βάζω σε άλλη κατηγορία στο μυαλό μου γιατί πέρα του να τη δεις αποστασιοποιημένα ως ένα επάγγελμα (που δεν είναι απαραίτητα κακό) για κάποιους (και για μένα) είναι η τέχνη και η επιστήμη που μπορείς να σώσεις μια ζωή. Εγώ στην μικρή μου εμπειρία με την οδοντιατρική, δεν έχω σώσει ζωές προφανώς αλλά έχω ανακουφίσει ανθρώπους που ξενύχτισαν από πονόδοντο και μόνο αυτό το ευχαριστώ και ξέροντας τι έχει τραβήξει ο άλλος με ανταμοίβει και θα μπορούσα να πω ότι αν κάποιος θέλει να ασκήσει το λειτούργημα να μην κοιτάξει τίποτα και να το παλέψει. Για μια σχολή σαν την Ιατρική (και τις άλλες συναφείς σχολές) αξίζει. Τώρα να σπουδάσω γερμανική φιλολογία και οριακά να είμαι καλύτερος (αν είμαι) από κάποιον που έχει το Γ2 και να ψάχνω δουλειά σε φροντιστήριο για να βγάζει 3 και 60 (έχοντας πληρώσει φροντιστήρια κτλ για να μπω στη σχολή) δεν αξίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς και όχι. Πρέπει να επιλέγονται κυκλικά επαγγέλματα. Επαγγέλματα που θα δίνουν ώθηση και το ένα θα συμπληρώνει το άλλο. Τι εννόω. Εσυ πχ εισαι οδοντίατρος , ταυτόχρονα στηρίζεις και το λογιστή , που εχει το γραφειο του και κραταει τα βιβλια σου. Μετά εκείνος σου δείχνει την εικόνα σου. Εγώ με τη σειρά μου θα σε στηρίξω αν χρειαστώ κάτι για το δόντι μου. Μετά πάλι θα έχω επαφες με ενα δικηγόρο που κρατάω τα βιβλία του , εκείνος το ιδιο με εμένα , τσακ θα χρειαστείς μια νομικη συμβουλη θα πας σε εκεινον και εσυ σαν οδοντιατρος για προσωπικό σου θέμα. Εκεινος αυριο-μεθαυριο θα θελει κατι με τα δοντια του θα ερθει σε σενα . Το ιδιο και με το επαγγελμα του Συμβολαιογραφου, πολιτικου μηχανικου, αρχιτεκτονα, τοποραφου. Θα κανω ενα Ε9 θα χρειαστω το συμβολαιογραφο. Θα θες να βγαλεις κτηματολογιο για το οδοντιατριο σου εφοσον ειναι δικο σου το κτιριο θα χρειαστεις το πολιτικο μηνανικο. Καταλαβες? Επαγγελματα που θα υπαρχει κυκλικη διακυμανση της δουλειας και combination. Tωρα αμα εισαι φιλολογος, πολιτικος επιστημονας, δημοσιογραφος, δασκαλος που να τα κανεις ολα αυτα ετσι ωστε να εχεις δουλίτσα. Γι αυτο σου λεω δεν λειτουργει σε καποια επαγγελματα ΤΙΠΟΤΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

Σαφώς και όχι. Πρέπει να επιλέγονται κυκλικά επαγγέλματα. Επαγγέλματα που θα δίνουν ώθηση και το ένα θα συμπληρώνει το άλλο. Τι εννόω. Εσυ πχ εισαι οδοντίατρος , ταυτόχρονα στηρίζεις και το λογιστή , που εχει το γραφειο του και κραταει τα βιβλια σου. Μετά εκείνος σου δείχνει την εικόνα σου. Εγώ με τη σειρά μου θα σε στηρίξω αν χρειαστώ κάτι για το δόντι μου. Μετά πάλι θα έχω επαφες με ενα δικηγόρο που κρατάω τα βιβλία του , εκείνος το ιδιο με εμένα , τσακ θα χρειαστείς μια νομικη συμβουλη θα πας σε εκεινον και εσυ σαν οδοντιατρος για προσωπικό σου θέμα. Εκεινος αυριο-μεθαυριο θα θελει κατι με τα δοντια του θα ερθει σε σενα . Το ιδιο και με το επαγγελμα του Συμβολαιογραφου, πολιτικου μηχανικου, αρχιτεκτονα, τοποραφου. Θα κανω ενα Ε9 θα χρειαστω το συμβολαιογραφο. Θα θες να βγαλεις κτηματολογιο για το οδοντιατριο σου εφοσον ειναι δικο σου το κτιριο θα χρειαστεις το πολιτικο μηνανικο. Καταλαβες? Επαγγελματα που θα υπαρχει κυκλικη διακυμανση της δουλειας και combination. Tωρα αμα εισαι φιλολογος, πολιτικος επιστημονας, δημοσιογραφος, δασκαλος που να τα κανεις ολα αυτα ετσι ωστε να εχεις δουλίτσα. Γι αυτο σου λεω δεν λειτουργει σε καποια επαγγελματα ΤΙΠΟΤΑ

Καταλαβαίνω το σκεπτικό αλλά ίσως όλα τα επαγγέλματα να μπορούν να μπουν σε αυτό τον κύκλο. ειδικά οι δημοσιογράφοι που προωθούν γνωστούς τους σε κάτι ψευτο-site που στην ουσία είναι διαφήμιση του γιατρού (για να μη μιλήσω για πολιτική). Τώρα κάτι καμμένες σχολές στυλ βιοτεχνολογία γεωπονικού (που δεν είσαι γεωπόνος αλλά δεν είσαι ούτε βιολόγος) δεν ξέρεις τι να κάνεις με το πτυχίο. Κάνεις λένα μάστερ (έτσι κάνουν όλοι) χτυπάς και ένα διδακτορικό και μετά βρίσκεσαι με τόση χαρτούα και δεν ξέρεις τι να κάνεις. Δάσκαλος πλάκα πλάκα θα πήγαινα αλλά δεν αντέχω τη γκρίνια των γονιών (τη ζω σαν οδοντίατρος). Άλλη τραγική σχολή είναι το ΦΠΨ (βγαίνεις φιλόλογος στην πράξη αλλά το τμήμα δεν ξέρει τι είναι), η κοινωνική θεολογία (ποια άραγε η διαφορά της από τη σκέτη θεολογία;) κάτι καημένοι ΤΕΦΑΑτζίδες που τους τρώνε τη δουλειά άτομα από ΙΕΚ (ή χωρίς καν πτυχίο), και το λατρεμμένο ΜΙΘΕ (μεθοδολογία και ιστορία της θεωρίας της επιστήμης κάτι τέτοιο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...